1 2 3 4 5 6 7 8 | http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-geert2.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-hans.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-hiukwan.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-kyra.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-sarah.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-sharon.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-yin.jpg |
quote:Op zondag 30 november 2008 21:04 schreef Paaskonijn het volgende:
Zou lachen zijn als die kandidaten gewoon HiuKwan op de briefjes schrijven of hoe ze moeten stemmen._!
quote:[b]Op zondag 30 november 2008 21:04 schreef Nuna het volgende /b]
[..]
Het mooiste zou zijn als de ex kandidaten gewoon de uitslag negeren en op Hiu stemmen
O die heb ik helemaal gemistquote:
Hans heeft er ook één (munt)quote:Op zondag 30 november 2008 21:03 schreef Irrem het volgende:
[..]
of 1-1 met die stem van yin die ze heeft gewonnen
Yin heeft die ook!quote:Op zondag 30 november 2008 21:08 schreef Liquidootje het volgende:
Hans heeft wel kleine oogjes eigenlijk... heel geniepig
en dat zeg ik ja![]()
Ik eig. ook niet. Maar alleen al vanwege die uitspraak van daarnet zou ik never nooit niet op Hans stemmen.quote:Op zondag 30 november 2008 21:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan gewoon ECHT niet kiezen....
fap etc.quote:Op zondag 30 november 2008 21:07 schreef conleche het volgende:
[..]
O die heb ik helemaal gemistIk heb 1 of 2 reeksen helemaal niet gezien. Ten onterechte blijkt maar weer!!!
inderdaad. Op hans stemmen kan gewoon niet. Dan maar op Yin ook al is het niet van harte.quote:Op zondag 30 november 2008 21:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik eig. ook niet. Maar alleen al vanwege die uitspraak van daarnet zou ik never nooit niet op Hans stemmen.
Maar zulke uitspraken heeft hij ook vaker gedaan in het programma. Dat maakt voor mij de keus heel makkelijk, dan is het gewoon Yin. Hoewel zij ook walgelijk is.quote:Op zondag 30 november 2008 21:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik eig. ook niet. Maar alleen al vanwege die uitspraak van daarnet zou ik never nooit niet op Hans stemmen.
Erg opvallend ja.quote:Op zondag 30 november 2008 21:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hebben de presentatoren zich ooit zo duidelijk uitgesproken TEGEN kandidaten?
Niet dat ik me kan herinnerenquote:Op zondag 30 november 2008 21:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hebben de presentatoren zich ooit zo duidelijk uitgesproken TEGEN kandidaten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
DUH!quote:Op zondag 30 november 2008 21:14 schreef Brighteyes het volgende:
Whahaha, die 2 presentatoren zijn echt op de hand van de anderen!
quote:Op zondag 30 november 2008 21:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
Als ik dit zo zie denk ik echt dat Hans gaat winnenIk denk het niet. Yin hangt het zich wat meer afzijdig... dat kan in haar voordeel werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Weet je het nog niet. Dat wordt de sensatie wat heel Nederland en wereld shockeert. Hij haalt zometeen een jachgeweer en een bijl te voorschijn a la Turok en zal iedereen afstraffen.quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 21:19 schreef MrDice het volgende:
haha Hans leest fora! Prachtig Hans, idioot je bent een stakker!
LMAOquote:Op zondag 30 november 2008 21:19 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Weet je het nog niet. Dat wordt de sensatie wat heel Nederland en wereld shockeert. Hij haalt zometeen een jachgeweer en een bijl te voorschijn a la Turok en zal iedereen afstraffen.
Geen woorden maar daden! Daarom heeft hij ook maar 1,5 oor nodig. Luisteren is voor mietjes.
Misschien kunnen we wel wat vragen insturen vanavondquote:Op zondag 30 november 2008 21:22 schreef Cee het volgende:
Zijn we er trouwens al achter hoe Geert aan die hap uit z'n oor komt? Interesseert me nu vele malen meer dan de ontknoping van dit voetnootje, dit smetje in de Robinson-geschiedenis.
BLANCO BLANCO BLANCOquote:Op zondag 30 november 2008 21:23 schreef Paaskonijn het volgende:
POSITIEVE STEMMEN KOMEN ZE LOLZ@!!!
Die kunnen ze mooi besteden aan psychologische nazorgquote:Op zondag 30 november 2008 21:24 schreef Gert het volgende:
Nou dát zal een feest worden, voor de uiteindelijke winnaar.![]()
Hoewel, het blijft natuurlijk wél gewoon 50.000 euro, en besmet zijn ze toch alletwee al.
Helaas mocht het niet denk ik.quote:
Geleerd? Ze weet gewoon precies wat mensen willen horenquote:Op zondag 30 november 2008 21:23 schreef YPPY het volgende:
Yin heeft er iig van geleerd. En ze is niet meer zo blij met Hans. Dat is goed.
Dat is dan mooi hoe de programma makers weer hun prog terug in handen nemen en het openlijk "afkeuren"quote:
Soms kan Frans zo mooi zijn he.quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 21:25 schreef Cairon het volgende:
iedereen stemt met: "ik gun het geen van tweeen, maar ik moet een stem uitbrengen dus sjah, kop of munt, en het was uiteindelijk munt dus... ik hoop dat je er in stikt"
quote:Op zondag 30 november 2008 21:25 schreef Cairon het volgende:
iedereen stemt met: "ik gun het geen van tweeen, maar ik moet een stem uitbrengen dus sjah, kop of munt, en het was uiteindelijk munt dus... ik hoop dat je er in stikt"
Ik wel! Achter Hans.... als Hans in beeld is zie je hem...quote:Op zondag 30 november 2008 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms kan Frans zo mooi zijn he.
Of is dat geen Frans?
Over Frans gesproken: die heb ik ook nog niet in de zaal gespot.
En nu is hij zelf in een urn.quote:Op zondag 30 november 2008 21:26 schreef Bruce117 het volgende:
"De eerste stem in de urn. Die ga ik pas over 5 maanden voorlezen"
EP
Haha ik zie hem! Heerlijk dat we tijdens de stemming gewoon robinsons aan het spotten zijnquote:Op zondag 30 november 2008 21:27 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik wel! Achter Hans.... als Hans in beeld is zie je hem...
Daar ga je nu achterkomen..quote:Op zondag 30 november 2008 21:28 schreef babette21 het volgende:
wat zouden ze eigenlijk doen bij gelijke stemmen?!
nou ja, Yin wint toch wel....
quote:Op zondag 30 november 2008 21:30 schreef Cee het volgende:
Morele winnaar van ER: iedereen die niet Yin of Hans is.
quote:Op zondag 30 november 2008 21:32 schreef Cee het volgende:
Douwe moet de beslissende stem uitbrengen. Door een grote heipaal op de winnaar te gooien.
Ze gaan nu bekend maken dat Klaar al die tijd nog op een geheim eiland zatquote:Op zondag 30 november 2008 21:31 schreef MissJ het volgende:
Ik vind dat Douwe nu gewoon moet winnen![]()
oh nee, die doet niet mee whehehe![]()
quote:Op zondag 30 november 2008 21:32 schreef Cairon het volgende:
en dat verwarmt mijn kille koude hart...
muhuhuhuuu, dat zou geweldig zijnquote:Op zondag 30 november 2008 21:32 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ze gaan nu bekend maken dat Klaar al die tijd nog op een geheim eiland zat
Nou, die koppen spreken boekdelen.quote:Op zondag 30 november 2008 21:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Hans en Yin voelen zichzelf echt steeds kutter volgens mij.
Die met de neptypen van 2 jaar terug geloof ik.... weet nie meer hoe ze heetquote:Op zondag 30 november 2008 21:33 schreef Liquidootje het volgende:
Wow wie was dat meisje met de groene ogen?
De afleveringen die ik gezien heb was hij volgens mij ook overduidelijk voor HK ja.quote:
ik weet niet meer of ik het twee jaar geleden gekeken heb. Ik ken al die namen oliver en such niet. Douwe? Is dat die ene met zo'n bandetta op?quote:Op zondag 30 november 2008 21:34 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die met de neptypen van 2 jaar terug geloof ik.... weet nie meer hoe ze heet
Olga?quote:Op zondag 30 november 2008 21:34 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die met de neptypen van 2 jaar terug geloof ik.... weet nie meer hoe ze heet
Het IS toch ook zwaar kut, om iets waar je trots op zou horen te zijn, tot zo'n volksgericht te zien verworden.quote:Op zondag 30 november 2008 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, die koppen spreken boekdelen.
Mooi he, dat doet zo'n engerd als Hans met normale mensen!!quote:Op zondag 30 november 2008 21:33 schreef ShadyLane het volgende:
Hahahaha, wat een finale! Het mooie is, ik had het hele programma nog nooit gezien, en ook geen vrienden of collega's over deze editie gehoord. Zapte er toevallig voorbij, hoorde Hans praten, dacht "wat een zak" en nu lach zelfs ik me rot over die afgesproken stemming, terwijl ik het hele programma niet ken
Douwe is die knappe dikke met die bril en die baard en die buik.quote:Op zondag 30 november 2008 21:37 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
ik weet niet meer of ik het twee jaar geleden gekeken heb. Ik ken al die namen oliver en such niet. Douwe? Is dat die ene met zo'n bandetta op?
Voor mij ook!quote:
quote:
Ze doet het inderdaad erg goed. Verstandige meid, ze kan in haar vuistje lachen (en dat doet ze ook). Ze is in ieder geval de koningin van de finale. Jammer voor koninYin, die gewoon echt door de grond wil zakken op dat podium.quote:
't gaat ze niet om het geld, die zitten allebei in "business"quote:Op zondag 30 november 2008 21:37 schreef Sharpdressedman het volgende:
aan de andere kant, één van hun loopt straks wel weg met 50.000 en zegt DIKKE VINGER tegen de rest!
Hans en Yin
Ahh voor mijn tijdquote:Op zondag 30 november 2008 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Douwe is die knappe dikke met die bril en die baard en die buik.
In tuinbroek niet te vergetenquote:Op zondag 30 november 2008 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Douwe is die knappe dikke met die bril en die baard en die buik.
quote:Op zondag 30 november 2008 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
En de winnaar ER 2008 is: .......... HANS!!!!!!!!!!
*Iedereen stil*
Hans: MUUUUUUUUUUUAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHHHAA + nog een oerkreet![]()
![]()
quote:Op zondag 30 november 2008 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
*Iedereen stil*
![]()
De winnaar van Expeditie Robinson 2008 is ..... [insert naam]quote:Op zondag 30 november 2008 21:38 schreef McGilles het volgende:
Hoe hard gaat de winnaar trouwens niet-juichen, volgens mij word het echt een dood moment!![]()
WWHEEE
Whahaha!quote:Op zondag 30 november 2008 21:36 schreef Cee het volgende:
De finalisten moeten nu ieder een maand lang inwonen bij een ex-kandidaat. Yin bij Bjorn, ze moet voor hem koken, zijn vuile sokken wassen, bij 'm in bed liggen, z'n baard bijknippen en de begroeiing buiten z'n huis bijsnoeien.
Hans slaapt bij Klaar en moet haar teennagels vijlen, rauwe vis voor haar serveren en met haar shoppen voor een nieuwe bezemsteel.
Degene die na een maand nog leeft, wint.
quote:Op zondag 30 november 2008 21:40 schreef Liquidootje het volgende:
Stel je voor. Tellen ze alle stemmen 39 hans 39 yin en 1 blanco
Yeah!quote:Op zondag 30 november 2008 21:40 schreef pullup het volgende:
En dat Hans bij elke volgende zakelijke afspraak die hij wil sluiten te horen krijgt; " Jij bent toch die onbetrouwbare klootzak uit ER.. no deal"
quote:Op zondag 30 november 2008 21:40 schreef pullup het volgende:
En dat Hans bij elke volgende zakelijke afspraak die hij wil sluiten te horen krijgt; " Jij bent toch die onbetrouwbare klootzak uit ER.. no deal"
Hans is echt iemand die op zo'n wanstallige overwinning kickt denk ik idd.quote:Op zondag 30 november 2008 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
*Iedereen stil*
![]()
40-40-1quote:Op zondag 30 november 2008 21:40 schreef Liquidootje het volgende:
Stel je voor. Tellen ze alle stemmen 39 hans 39 yin en 1 blanco
gnagna, dat zou mooi zijn jaquote:Op zondag 30 november 2008 21:40 schreef pullup het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |