quote:Op zondag 30 november 2008 21:30 schreef Cee het volgende:
Morele winnaar van ER: iedereen die niet Yin of Hans is.
quote:Op zondag 30 november 2008 21:32 schreef Cee het volgende:
Douwe moet de beslissende stem uitbrengen. Door een grote heipaal op de winnaar te gooien.
Ze gaan nu bekend maken dat Klaar al die tijd nog op een geheim eiland zatquote:Op zondag 30 november 2008 21:31 schreef MissJ het volgende:
Ik vind dat Douwe nu gewoon moet winnen![]()
oh nee, die doet niet mee whehehe![]()
quote:Op zondag 30 november 2008 21:32 schreef Cairon het volgende:
en dat verwarmt mijn kille koude hart...
muhuhuhuuu, dat zou geweldig zijnquote:Op zondag 30 november 2008 21:32 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ze gaan nu bekend maken dat Klaar al die tijd nog op een geheim eiland zat
Nou, die koppen spreken boekdelen.quote:Op zondag 30 november 2008 21:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Hans en Yin voelen zichzelf echt steeds kutter volgens mij.
Die met de neptypen van 2 jaar terug geloof ik.... weet nie meer hoe ze heetquote:Op zondag 30 november 2008 21:33 schreef Liquidootje het volgende:
Wow wie was dat meisje met de groene ogen?
De afleveringen die ik gezien heb was hij volgens mij ook overduidelijk voor HK ja.quote:
ik weet niet meer of ik het twee jaar geleden gekeken heb. Ik ken al die namen oliver en such niet. Douwe? Is dat die ene met zo'n bandetta op?quote:Op zondag 30 november 2008 21:34 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die met de neptypen van 2 jaar terug geloof ik.... weet nie meer hoe ze heet
Olga?quote:Op zondag 30 november 2008 21:34 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die met de neptypen van 2 jaar terug geloof ik.... weet nie meer hoe ze heet
Het IS toch ook zwaar kut, om iets waar je trots op zou horen te zijn, tot zo'n volksgericht te zien verworden.quote:Op zondag 30 november 2008 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, die koppen spreken boekdelen.
Mooi he, dat doet zo'n engerd als Hans met normale mensen!!quote:Op zondag 30 november 2008 21:33 schreef ShadyLane het volgende:
Hahahaha, wat een finale! Het mooie is, ik had het hele programma nog nooit gezien, en ook geen vrienden of collega's over deze editie gehoord. Zapte er toevallig voorbij, hoorde Hans praten, dacht "wat een zak" en nu lach zelfs ik me rot over die afgesproken stemming, terwijl ik het hele programma niet ken
Douwe is die knappe dikke met die bril en die baard en die buik.quote:Op zondag 30 november 2008 21:37 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
ik weet niet meer of ik het twee jaar geleden gekeken heb. Ik ken al die namen oliver en such niet. Douwe? Is dat die ene met zo'n bandetta op?
Voor mij ook!quote:
quote:
Ze doet het inderdaad erg goed. Verstandige meid, ze kan in haar vuistje lachen (en dat doet ze ook). Ze is in ieder geval de koningin van de finale. Jammer voor koninYin, die gewoon echt door de grond wil zakken op dat podium.quote:
't gaat ze niet om het geld, die zitten allebei in "business"quote:Op zondag 30 november 2008 21:37 schreef Sharpdressedman het volgende:
aan de andere kant, één van hun loopt straks wel weg met 50.000 en zegt DIKKE VINGER tegen de rest!
Hans en Yin
Ahh voor mijn tijdquote:Op zondag 30 november 2008 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Douwe is die knappe dikke met die bril en die baard en die buik.
In tuinbroek niet te vergetenquote:Op zondag 30 november 2008 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Douwe is die knappe dikke met die bril en die baard en die buik.
quote:Op zondag 30 november 2008 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
En de winnaar ER 2008 is: .......... HANS!!!!!!!!!!
*Iedereen stil*
Hans: MUUUUUUUUUUUAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHHHAA + nog een oerkreet![]()
![]()
quote:Op zondag 30 november 2008 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
*Iedereen stil*
![]()
De winnaar van Expeditie Robinson 2008 is ..... [insert naam]quote:Op zondag 30 november 2008 21:38 schreef McGilles het volgende:
Hoe hard gaat de winnaar trouwens niet-juichen, volgens mij word het echt een dood moment!![]()
WWHEEE
Whahaha!quote:Op zondag 30 november 2008 21:36 schreef Cee het volgende:
De finalisten moeten nu ieder een maand lang inwonen bij een ex-kandidaat. Yin bij Bjorn, ze moet voor hem koken, zijn vuile sokken wassen, bij 'm in bed liggen, z'n baard bijknippen en de begroeiing buiten z'n huis bijsnoeien.
Hans slaapt bij Klaar en moet haar teennagels vijlen, rauwe vis voor haar serveren en met haar shoppen voor een nieuwe bezemsteel.
Degene die na een maand nog leeft, wint.
quote:Op zondag 30 november 2008 21:40 schreef Liquidootje het volgende:
Stel je voor. Tellen ze alle stemmen 39 hans 39 yin en 1 blanco
Yeah!quote:Op zondag 30 november 2008 21:40 schreef pullup het volgende:
En dat Hans bij elke volgende zakelijke afspraak die hij wil sluiten te horen krijgt; " Jij bent toch die onbetrouwbare klootzak uit ER.. no deal"
quote:Op zondag 30 november 2008 21:40 schreef pullup het volgende:
En dat Hans bij elke volgende zakelijke afspraak die hij wil sluiten te horen krijgt; " Jij bent toch die onbetrouwbare klootzak uit ER.. no deal"
Hans is echt iemand die op zo'n wanstallige overwinning kickt denk ik idd.quote:Op zondag 30 november 2008 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
*Iedereen stil*
![]()
40-40-1quote:Op zondag 30 november 2008 21:40 schreef Liquidootje het volgende:
Stel je voor. Tellen ze alle stemmen 39 hans 39 yin en 1 blanco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |