Onzin, met weinig geld kun je je huis nog steeds heel leuk inrichten hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 13:10 schreef LXIV het volgende:
Wat uit dit topic ook blijkt is dat designmeubelen misschien wél te koop zijn, maar smaak niet! En wat dat betreft valt het een rijkaard nog eerder kwalijk te nemen dat hij zijn huis slecht inricht dan een armoezaaier. Want laatstgenoemde heeft immers geen keuze.
Kijken ze staand tv, hebben ze hele lange nekken of zouden ze nu allemaal bij de fysio lopen ivm nekklachten?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:57 schreef Syytön het volgende:
[ afbeelding ]
Vast niet bij IKEA gehaald, die bank.
Of wel en ze begrepen de bouwinstructies nietquote:Op woensdag 3 december 2008 12:57 schreef Syytön het volgende:
[ afbeelding ]
"Godver, ik begrijp helemaal niets van die instructies!quote:Op woensdag 3 december 2008 14:04 schreef flipsen het volgende:
[..]
Of wel en ze begrepen de bouwinstructies niet
What were we thinking?!quote:Op woensdag 3 december 2008 13:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tja, wat zeg je hier nog over?
Eerste wat ik ook dachtquote:Op woensdag 3 december 2008 13:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kijken ze staand tv, hebben ze hele lange nekken of zouden ze nu allemaal bij de fysio lopen ivm nekklachten?
Ook als wilde kookfanaat kan je keuken er na een tijd nog zo uitzien hoor. Dat de keuken helemaal opgeruimd is voor een foto vind ik niet meer dan normaal eigenlijk. Zeker niet in de categorie waar dat huis in staat.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:51 schreef flipsen het volgende:
Als ik zo´n keuken had was ik er niet uit te slaan denk ik![]()
Maar dan zou hij er ook niet meer zo steriel uitzien, meer zoals mijn keuken nu..
Omdat mensen die dit kunnen betalen meestal geen tijd hebben om te koken of/en altijd uit eten gaan.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:36 schreef tinny het volgende:
waarom krijg ik altijd het idee dat er in dit soort keuken niet wordt gekookt...
[ afbeelding ]
Stiekem zie je die op het tweede plaats ook zitten. Volgens mij zijn ze gewoon aan het soepen gegaan.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Woah, vett!
Volgens mij MOETEN trappen in NL een leuning hebben
hebje mssn ook een link naar het huis?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:57 schreef Syytön het volgende:
[ afbeelding ]
Scherp! Nu je het zegt is de leuning op de ene foto inderdaad verdwenenquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Zie je toch wel vaker? Misschien niet zo vaak bij een spiltrap, maar wel bij rechte trappen. Zoals deze ubergeile trap (ook in een ubergeil appartment trouwens);
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Holy fuckquote:Op woensdag 3 december 2008 17:41 schreef k_man het volgende:
Leuke badkamer voor een bordeel:
[ afbeelding ]
Let ook op de afschuwelijke lampen in dit huis
wat een wansmaak in dat huisquote:Op woensdag 3 december 2008 17:41 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 december 2008 12:57 schreef Syytön het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een mooi huisquote:Op woensdag 3 december 2008 17:41 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou er liever niet met rok naar beneden gaan.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:50 schreef Meike26 het volgende:
Die trap is wel erg stoer zo... maar toch zou ik er nooit met vol vertrouwen over heen lopen.
Naaldhakken verboden
Net of je flamoes tot op de grond hangt.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:06 schreef botterfly het volgende:
Ik zou er liever niet met rok naar beneden gaan.
Ik slaap al 10 jaar naast zo'n dingquote:Op donderdag 4 december 2008 05:29 schreef jpjedi het volgende:
no fokking way dat ik ging pitten naast de CV.. levensgevaarlijk man.![]()
Probleempje met de brander en dan mag je lekker inslapen.
Ben 9 jaar brandweerman geweest en heb teveel ellende gezien met die dingen.quote:Op donderdag 4 december 2008 08:35 schreef babba het volgende:
[..]
Ik slaap al 10 jaar naast zo'n ding
De rest van het huis is niet zo heel opmerkelijk.. op dat Chanel papieren tasje in de slaapkamer na...quote:Op woensdag 3 december 2008 15:25 schreef Volpez het volgende:
[..]
hebje mssn ook een link naar het huis?
Om de staat van onderhoud 'goed' te noemen vind ik wat al te enthousiast. De muur en het kozijn in de keuken hebben heel wat TLC nodig.quote:Op donderdag 4 december 2008 09:02 schreef Syytön het volgende:
De rest van het huis is niet zo heel opmerkelijk.. op dat Chanel papieren tasje in de slaapkamer na..., kitch plafond + lampen, kitscherige arabische toog, en kitsche gordijnen..
http://www.casadomeo.nl/pages/zoeken.php/details?id=27223318600226&agent=www.lacle.info
En als je je plafond zo mooi probeerd te maken, waarom hang je dan die lamp niet in ut midden van die cirkel..quote:Op donderdag 4 december 2008 09:02 schreef Syytön het volgende:
[..]
De rest van het huis is niet zo heel opmerkelijk.. op dat Chanel papieren tasje in de slaapkamer na..., kitch plafond + lampen, kitscherige arabische toog, en kitsche gordijnen..
http://www.casadomeo.nl/pages/zoeken.php/details?id=27223318600226&agent=www.lacle.info
Ja, dat vond ik ook wel opmerkelijk, die muren in de keuken.quote:Op donderdag 4 december 2008 09:11 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Om de staat van onderhoud 'goed' te noemen vind ik wat al te enthousiast. De muur en het kozijn in de keuken hebben heel wat TLC nodig.
[ afbeelding ]
Een eettafel met verlichte poten?quote:Op donderdag 4 december 2008 10:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
"Kleurrijk" huis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo'n keukens zijn nu net heel gemakkelijk schoon te maken. Er is wel degelijk een reden waarom men in professionele keukens inox gebruikt voor allesquote:Op woensdag 3 december 2008 14:36 schreef tinny het volgende:
waarom krijg ik altijd het idee dat er in dit soort keuken niet wordt gekookt...
[ afbeelding ]
Lavendelblauw? Waar zie jij dat? Ik zie foto's van witte muren waarbij de witbalans van de camera niet goed staat, maar ik zie geen lavendelblauw.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik wordt spontaan misselijk van die lavendelblauwe muren i.c.m. dat tapijt....
post het dan maar bij voorbaad hier en hou de eer aan jezelfquote:Op donderdag 4 december 2008 19:10 schreef Spotmatic het volgende:
* Spotmatic heeft een donkerbruin vermoeden dat zijn huis, dat morgen of zaterdag op Funda verschijnt, ook in dit topic terecht zal komen
OK dan, ik zal een tipje van de sluier oplichten: van 1 kamer zjin alle muren en het plafond zwartquote:Op donderdag 4 december 2008 19:12 schreef maok het volgende:
[..]
post het dan maar bij voorbaad hier en hou de eer aan jezelf![]()
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:34 schreef Nouwk het volgende:
Wel coolWaarvoor heb je die kamer gebruikt?
U gaat door voor de koelkast! Inderdaad is die kamer in gebruik als Home Theater (full-HD). De gelukkige volgende eigenaar mag zelf kiezen of hij alles wil hebben (alle apparatuur, incl. electrisch rolluik en airconditioning, dit alles voor de vraagprijs) of dat de kamer in oude staat teruggebracht moet worden op onze kosten. We zullen wel zienquote:Op donderdag 4 december 2008 19:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Er hangt een enorm scherm, de kamer is donker en jij kunt niet verzinnen dat het waarschijnlijk een eigen huisbioscoop is?
Dat laatste is wel slim, ik denk dat een heleboel mensen daar wel tegenop zienquote:Op donderdag 4 december 2008 19:44 schreef Spotmatic het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast! Inderdaad is die kamer in gebruik als Home Theater (full-HD). De gelukkige volgende eigenaar mag zelf kiezen of hij alles wil hebben (alle apparatuur, incl. electrisch rolluik en airconditioning, dit alles voor de vraagprijs) of dat de kamer in oude staat teruggebracht moet worden op onze kosten. We zullen wel zien
Daar kan ik kort over zijn: het bevalt super goed, alleen word je er wel een beetje asociaal van. Het gevaar bestaat al gauw dat je meer in je bioscoop zit dan in de woonkamer. Dus je vriend(in) moet het ook wel willen. In het nieuwe huis zal ik eerder een 50" Full-HD plasma neerzetten aangezien onze kinderen ook al groot worden (nu 3 en 1 jaar) en ook meer aandacht nodig hebben. Jammer maar helaas.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:58 schreef flipsen het volgende:
Beviel het zo goed dat je dat in je nieuwe huis ook weer gaat doen? Ben ik wel benieuwd naar...
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:34 schreef Nouwk het volgende:
Wel coolWaarvoor heb je die kamer gebruikt?
Het scherm en de deur zijn wel bekleed met zwart vilt, maar de vloer is gewoon een bordeauxrode vloerbedekking (type "hoerenkast", zoals een echte bioscoop hoort te zijnquote:Op donderdag 4 december 2008 21:09 schreef shroomer het volgende:
Meid, maak je niet druk
De rode vloer is dat echt van dat biosscoopvilt(?) ?
Wel tof gedaan hoor! Dat stopcontactje ook netjes zwartquote:Op donderdag 4 december 2008 21:22 schreef Spotmatic het volgende:
[..]
Het scherm en de deur zijn wel bekleed met zwart vilt, maar de vloer is gewoon een bordeauxrode vloerbedekking (type "hoerenkast", zoals een echte bioscoop hoort te zijn)
quote:Installaties
Het pand verkeert in uitstekende staat van onderhoud. Voorzien van o.a.:
• Liftinstallatie
• Centraal stofzuigsysteem
• Camerabewaking met alarmsysteem, buitenverlichting en intercom.
• Ringleidingsysteem t.b.v. warm water
• Heteluchtverwarming met luchtbehandeling
• Airconditioning
• Verlichtingsinstallatie met inbouwspots etc.
• Geluidsinstallatie (Bose)
• Elektrische garagedeuren, toegangspoort en enkele binnendeuren
• Onderhoudsinstallatie t.b.v. het zwembad
• Tuin voorzien van automatische sproei-installatie en verlichting
Materiaal/afwerking
Algehele afwerking van zeer hoog niveau, waaronder:
• Zeer exclusieve stenen, voorzien van exclusiviteitswaarborg middels certificaat
• Slavonisch eiken trappenhuis
• Entree, terrassen, badkamer- en keldervloer en enkele zuilen voorzien van natuursteen
• Tuinmuren afgewerkt met hardsteen
• Alle deuren van zwaar massief hout en voorzien van rijk geprofileerde gebogen posten
• Sierlijstwerk bij plafonds met inbouwspots (voorzien van dimmers)
• Dakbedekking middels exclusieve leien
• Noklijnen, dakgoten en hemelwaterafvoeren uitgevoerd in koper
• Verwarmde oprijlaan, belegd met natuursteen
Heb jij die Barco reality 909?quote:Op donderdag 4 december 2008 19:21 schreef Spotmatic het volgende:
[..]
OK dan, ik zal een tipje van de sluier oplichten: van 1 kamer zjin alle muren en het plafond zwart![]()
[ afbeelding ]
Yep, en hij mag achterblijven als de vraagprijs wordt betaaldquote:Op donderdag 4 december 2008 23:01 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Heb jij die Barco reality 909?
Je hebt gelijk, maar ik wilde maar aangeven dat wij wat dat betreft erg makkelijk zijn. Vrijwel alles kan in dit huis achterblijven, er is niks "ter overname". Ook wel een beetje omdat we schoon schip willen maken. Wat je niet mee hoeft te zeulen naar het nieuwe huis daar heb je ook geen last vanquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:57 schreef jpjedi het volgende:
Als ik jou was zou ik die los verkopen. Je doelgroep is enorm klein en extra zaken verdwijnen altijd op de grote hoop. Vraagprijs krijgen is sowieso redelijk zeldzaam en dan in deze tijden helemaal niet.
Just my 2 cents. succes met de verkoop iig.
Art impressies zijn al jaren heel normaal inderdaad. Het is ook wat fijner om een indruk te krijgen al kan het ook vies vertekenen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:16 schreef maok het volgende:
Wat is daar nou opmerkelijk aan. Zo worden nieuwbouwprojecten nou een maar gepresenteerd omdat de gemiddelde leek niet echt een gevoel krijgt bij plattegronden en gevelaanzichten.
Hier ga je toch niet serieus in wonenquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:13 schreef Maringo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ook zij hebben recht op woonruimte.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:33 schreef babba het volgende:
[..]
Hier ga je toch niet serieus in wonen
Ik hoorde net van iemand dat die heeft meegeholpen met dit huis te bouwen. Dit huis was toen het gebouwd werd het duurste huis van Nederland. Als je wilt stofzuigen hoef je alleen maar de stofzuigerslang in de muur te duwen, net als een stopcontact etc.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:31 schreef Double-U het volgende:
Om even terug te komen op het huis op Urk
[..]
![]()
![]()
Dat wordt echt al 8-10 jaar toegepast in nieuwbouwwoningen (2 onder 1 kap, wat grotere rijtjeshuizen).quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:33 schreef maok het volgende:
Ja dat is een tof systeem, dat systeem wordt tegenwoordig ook al toegepast in nieuwbouw rijtjeshuizen.
Funda is nooit uitgeput. Er komen dagelijks nieuwe huizen bij.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:32 schreef LXIV het volgende:
Ik denk dat Funda zo'n beetje uitgeput is, K-man!
Dat valt ook mee . Ik heb in een huis gewoont waarin we gewoon roze keukenapparatuurhadden in een grijze keuken ..quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:09 schreef Gwywen het volgende:
Nou, dit hebben we volgens mij nog niet gehad.
Een rood aanrechtblad.
[ afbeelding ]
Ze houden überhaupt wel van rood, geloof ik.
[ afbeelding ]
Dat is om te voorkomen dat de verwarming nat wordt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:53 schreef shroomer het volgende:
Huh raar kruipgangetje achter die douche ofniet.
Dit is wel erg hoor. Die dolfijnquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
De badkamer in dit huis is geen architectonisch hoogstandje:
[ afbeelding ]
maar volgens mij is er geen betere vorm van anticonceptie dan deze slaapkamer:
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat gewoon onderdeel van de badkamer.quote:Op zondag 7 december 2008 17:01 schreef huismerk het volgende:
In Utrecht word de mythe ontkrachtig: De poep van rijkelui stinkt dus niet, anders dan had er wel een deur op deze WC gezeten!
Dat ding kostte toendertijd toch 7 miljoen gulden om te bouwen???quote:Op woensdag 3 december 2008 10:14 schreef babba het volgende:
Leuk huisje in URK
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 december 2008 17:51 schreef Locusta het volgende:
Ik vind Ikea gewoon mooi spul hebben, dus als ik een huis zou hebben van 3 miljoen zou ik er ook Ikea-spulletjes inzetten, puur en alleen omdat ik die hypermodernedesigncoolehippespulletjes niet mooi vind(uitzonderingen daar gelaten)
Alleen in een keuken is dat mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |