Ik hoorde net van iemand dat die heeft meegeholpen met dit huis te bouwen. Dit huis was toen het gebouwd werd het duurste huis van Nederland. Als je wilt stofzuigen hoef je alleen maar de stofzuigerslang in de muur te duwen, net als een stopcontact etc.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:31 schreef Double-U het volgende:
Om even terug te komen op het huis op Urk
[..]
![]()
![]()
Dat wordt echt al 8-10 jaar toegepast in nieuwbouwwoningen (2 onder 1 kap, wat grotere rijtjeshuizen).quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:33 schreef maok het volgende:
Ja dat is een tof systeem, dat systeem wordt tegenwoordig ook al toegepast in nieuwbouw rijtjeshuizen.
Funda is nooit uitgeput. Er komen dagelijks nieuwe huizen bij.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:32 schreef LXIV het volgende:
Ik denk dat Funda zo'n beetje uitgeput is, K-man!
Dat valt ook mee . Ik heb in een huis gewoont waarin we gewoon roze keukenapparatuurhadden in een grijze keuken ..quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:09 schreef Gwywen het volgende:
Nou, dit hebben we volgens mij nog niet gehad.
Een rood aanrechtblad.
[ afbeelding ]
Ze houden überhaupt wel van rood, geloof ik.
[ afbeelding ]
Dat is om te voorkomen dat de verwarming nat wordt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:53 schreef shroomer het volgende:
Huh raar kruipgangetje achter die douche ofniet.
Dit is wel erg hoor. Die dolfijnquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
De badkamer in dit huis is geen architectonisch hoogstandje:
[ afbeelding ]
maar volgens mij is er geen betere vorm van anticonceptie dan deze slaapkamer:
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat gewoon onderdeel van de badkamer.quote:Op zondag 7 december 2008 17:01 schreef huismerk het volgende:
In Utrecht word de mythe ontkrachtig: De poep van rijkelui stinkt dus niet, anders dan had er wel een deur op deze WC gezeten!
Dat ding kostte toendertijd toch 7 miljoen gulden om te bouwen???quote:Op woensdag 3 december 2008 10:14 schreef babba het volgende:
Leuk huisje in URK
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 december 2008 17:51 schreef Locusta het volgende:
Ik vind Ikea gewoon mooi spul hebben, dus als ik een huis zou hebben van 3 miljoen zou ik er ook Ikea-spulletjes inzetten, puur en alleen omdat ik die hypermodernedesigncoolehippespulletjes niet mooi vind(uitzonderingen daar gelaten)
Alleen in een keuken is dat mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |