Onzin, met weinig geld kun je je huis nog steeds heel leuk inrichten hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 13:10 schreef LXIV het volgende:
Wat uit dit topic ook blijkt is dat designmeubelen misschien wél te koop zijn, maar smaak niet! En wat dat betreft valt het een rijkaard nog eerder kwalijk te nemen dat hij zijn huis slecht inricht dan een armoezaaier. Want laatstgenoemde heeft immers geen keuze.
Kijken ze staand tv, hebben ze hele lange nekken of zouden ze nu allemaal bij de fysio lopen ivm nekklachten?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:57 schreef Syytön het volgende:
[ afbeelding ]
Vast niet bij IKEA gehaald, die bank.
Of wel en ze begrepen de bouwinstructies nietquote:Op woensdag 3 december 2008 12:57 schreef Syytön het volgende:
[ afbeelding ]
"Godver, ik begrijp helemaal niets van die instructies!quote:Op woensdag 3 december 2008 14:04 schreef flipsen het volgende:
[..]
Of wel en ze begrepen de bouwinstructies niet
What were we thinking?!quote:Op woensdag 3 december 2008 13:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tja, wat zeg je hier nog over?
Eerste wat ik ook dachtquote:Op woensdag 3 december 2008 13:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kijken ze staand tv, hebben ze hele lange nekken of zouden ze nu allemaal bij de fysio lopen ivm nekklachten?
Ook als wilde kookfanaat kan je keuken er na een tijd nog zo uitzien hoor. Dat de keuken helemaal opgeruimd is voor een foto vind ik niet meer dan normaal eigenlijk. Zeker niet in de categorie waar dat huis in staat.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:51 schreef flipsen het volgende:
Als ik zo´n keuken had was ik er niet uit te slaan denk ik![]()
Maar dan zou hij er ook niet meer zo steriel uitzien, meer zoals mijn keuken nu..
Omdat mensen die dit kunnen betalen meestal geen tijd hebben om te koken of/en altijd uit eten gaan.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:36 schreef tinny het volgende:
waarom krijg ik altijd het idee dat er in dit soort keuken niet wordt gekookt...
[ afbeelding ]
Stiekem zie je die op het tweede plaats ook zitten. Volgens mij zijn ze gewoon aan het soepen gegaan.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Woah, vett!
Volgens mij MOETEN trappen in NL een leuning hebben
hebje mssn ook een link naar het huis?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:57 schreef Syytön het volgende:
[ afbeelding ]
Scherp! Nu je het zegt is de leuning op de ene foto inderdaad verdwenenquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Zie je toch wel vaker? Misschien niet zo vaak bij een spiltrap, maar wel bij rechte trappen. Zoals deze ubergeile trap (ook in een ubergeil appartment trouwens);
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Holy fuckquote:Op woensdag 3 december 2008 17:41 schreef k_man het volgende:
Leuke badkamer voor een bordeel:
[ afbeelding ]
Let ook op de afschuwelijke lampen in dit huis
wat een wansmaak in dat huisquote:Op woensdag 3 december 2008 17:41 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 december 2008 12:57 schreef Syytön het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een mooi huisquote:Op woensdag 3 december 2008 17:41 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |