ik was mijn victoria frances kalender aan het bestellen bij de largequote:
Jou topic was trouwens aardig faalquote:Op zondag 30 november 2008 18:10 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik was mijn victoria frances kalender aan het bestellen bij de large
welke van de 3 die vandaag geopend hebquote:
Dat cancer topicquote:Op zondag 30 november 2008 18:12 schreef postmortum het volgende:
[..]
welke van de 3 die vandaag geopend heb![]()
Dat abotopic was toch redelijk geniaal
die beesten lijk ook zo cancer veel op elkaarquote:Op zondag 30 november 2008 18:14 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat cancer topichet is kreeft in het Engels en niet Schorpioen
GT heeft wel de mooiste vriendin van ons allemaalquote:Op zondag 30 november 2008 18:15 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
Voor sackboy
Noorsbloed is een gaylord
quote:Op zondag 30 november 2008 18:15 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
Voor sackboy
Was dat die gast bij Paul de Leeuw?quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 18:16 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Was dat die gast bij Paul de Leeuw?
Hoe vind je hum!?![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 18:16 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Was dat die gast bij Paul de Leeuw?
Hoe vind je hum!?![]()
![]()
Waarom in godensnaam ?quote:Op zondag 30 november 2008 18:15 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
Voor sackboy
Haar stemquote:Op zondag 30 november 2008 18:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze ziet er wel heel schattig uit ja. Helaas kan ik het geluid erbij niet horen!
Je hebt niet op mij gestemd in het feesticontopic.quote:
Barbaar.quote:
quote:
quote:
Role playing, doet me altijd aan Married with children denkenquote:Op zondag 30 november 2008 18:43 schreef Breathtaking het volgende:
http://www.askmen.com/dating/love_tip/36_love_tip.html
http://www.askmen.com/dating/heidi_200/214_dating_girl.html
Beste site ooit joh!Lees & leer.
Seriously, waar google jij toch altijd op?quote:Op zondag 30 november 2008 18:43 schreef Breathtaking het volgende:
http://www.askmen.com/dating/love_tip/36_love_tip.html
http://www.askmen.com/dating/heidi_200/214_dating_girl.html
Beste site ooit joh!Lees & leer.
Hoezo datquote:Op zondag 30 november 2008 18:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Role playing, doet me altijd aan Married with children denken.
quote:Op zondag 30 november 2008 18:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Seriously, waar google jij toch altijd op?
Marcy en haar man (hoe heette die ook alweer?) deden daar altijd aanquote:
OOH WAT SCHATTIGquote:Op zondag 30 november 2008 19:00 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ben verliefd op het meisje van de OP.
Oooh, die buren van hun! Heette die man niet Steve ofzo?quote:Op zondag 30 november 2008 19:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Marcy en haar man (hoe heette die ook alweer?) deden daar altijd aan. Met van die pakjes enzo
.
You'd better be.quote:Op zondag 30 november 2008 18:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]SOG. Sorry. Ik ga zo leren hoor
!
Jefferson.quote:Op zondag 30 november 2008 19:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Marcy en haar man (hoe heette die ook alweer?) deden daar altijd aan. Met van die pakjes enzo
.
quote:
Je had er twee, ja. Eerst Steve, daarna Jefferson.quote:Op zondag 30 november 2008 19:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oooh, die buren van hun! Heette die man niet Steve ofzo?
quote:Op zondag 30 november 2008 19:01 schreef NoelGallagher het volgende:
IK HEB FILMPJE VAN DE MEET, ANIMO ERVOOR?
Steve was een beetje een sukkeltje haha, en die Jefferson was toch juist zo'n hunk figuurquote:Op zondag 30 november 2008 19:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Je had er twee, ja. Eerst Steve, daarna Jefferson.
Yep.quote:Op zondag 30 november 2008 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Steve was een beetje een sukkeltje haha, en die Jefferson was toch juist zo'n hunk figuur?
Of niet dan?
Oh ja Jeffersonquote:Op zondag 30 november 2008 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Steve was een beetje een sukkeltje haha, en die Jefferson was toch juist zo'n hunk figuur?
Of niet dan?
Ik weet geen details meer hoorquote:Op zondag 30 november 2008 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja Jeffersondie niet wou werken enzo
.
En dat Marcy altijd als jongetje werd gezien.
Ik ga wegquote:Op zondag 30 november 2008 19:12 schreef Fascination het volgende:
Vertel zelf eens wat leuks dan, jezus.
oke cool.quote:Op zondag 30 november 2008 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon dode chat zeggen.
Ik heb niks leuks te vertellen. Iets met geen leven enzo.quote:Op zondag 30 november 2008 19:12 schreef Fascination het volgende:
Vertel zelf eens wat leuks dan, jezus.
Shut upquote:Op zondag 30 november 2008 19:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet geen details meer hoorhet is meer van jouw tijd
!
Anders beginnen we toch over de jouwe?quote:Op zondag 30 november 2008 19:14 schreef Silentalarm het volgende:
het is leeg zonder BP. Anders had ik nu nog ever zijn maagdelijkheid kunnen beginnen ofzo
Flauw hoorquote:
de mijne is vervlogen.quote:Op zondag 30 november 2008 19:15 schreef padlarf het volgende:
[..]
Anders beginnen we toch over de jouwe?
Naar waar?quote:Op zondag 30 november 2008 19:16 schreef Silentalarm het volgende:
IK zou gister naar oos joos gaan met wat vrienden. Maar we gingen eerst bij iemand thuis bier drinken. En toen was het ineens half 12. En toen was het ineens uitverkocht.
Doei silent.quote:Op zondag 30 november 2008 19:23 schreef Silentalarm het volgende:
Nee dus, ik ga. Doeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei!
Daag Silent, Loveyouu, kom je snel terug? Anders ga ik je te veel missenquote:Op zondag 30 november 2008 19:23 schreef Silentalarm het volgende:
Nee dus, ik ga. Doeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei!
Oke ik ben er straks weer, na het eten, dag schatjes.quote:Op zondag 30 november 2008 19:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Daag Silent, Loveyouu, kom je snel terug? Anders ga ik je te veel missen![]()
Niet als je koffie aan het drinken bent en het geluid staat wat harderquote:
Juist wel!quote:Op zondag 30 november 2008 20:06 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Niet als je koffie aan het drinken bent en het geluid staat wat harder
Jah zekerquote:
Jah, zo meteen wegmisbruikersquote:
Lol ownedquote:Op zondag 30 november 2008 20:17 schreef GasTurbine het volgende:
ZOMFG KMOET ZO GEWOON EVEN DE KOU IN OM EEN TUINTAFEL TE VERPWNEN!
Dat is toch zeau gedaan!quote:Op zondag 30 november 2008 20:17 schreef GasTurbine het volgende:
ZOMFG KMOET ZO GEWOON EVEN DE KOU IN OM EEN TUINTAFEL TE VERPWNEN!
Ik zal wel willen, maar kan het niet..quote:Op zondag 30 november 2008 20:19 schreef MASD het volgende:
[..]
ja, kan iemand dat even opnemen. ik heb dat stuk met de ferrari's gemist.
Jah, ik zeg wel wat nummer 1 isquote:Op zondag 30 november 2008 20:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Op nummer 1 staat vast weer iets wat op vroeger op sbs 6 was, is altijd zo
Ombeshienge.quote:
Yo, waddap *peace out*quote:
Hi, nieuweling?quote:
Dat arme jochquote:Op zondag 30 november 2008 20:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha, dat jochie nu, wat een valse kraai
Voetjevrijenquote:
Welkomquote:
MIJN DAG IS WEER GOED.quote:
Ik wou het net postenquote:Op zondag 30 november 2008 20:50 schreef Sackboy het volgende:
Iedereen even op de KLB inzending stemmen.
[STEMMEN!] FOK! zat te denken...De eindstrijd!
Wat een kankerprijzen trouwens, wat de fuck heb je daar nou aan
Volgens mij heb ik wat fout gedaanquote:
Zusammenvattin?quote:Op zondag 30 november 2008 20:50 schreef Sackboy het volgende:
Iedereen even op de KLB inzending stemmen.
[STEMMEN!] FOK! zat te denken...De eindstrijd!
Wat een kankerprijzen trouwens, wat de fuck heb je daar nou aan
Iets fout doen is meer zoals je lul tussen de deur krijgen. Dit is gewoon heiligschennisquote:Op zondag 30 november 2008 20:52 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wat fout gedaan
Bijna lieten ze me niet terug komenquote:Op zondag 30 november 2008 20:53 schreef Broekpaling het volgende:
Alle Slowetters komen weer zuruck.
Ik ben het woordje ''terug" vergeten?quote:Op zondag 30 november 2008 20:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Iets fout doen is meer zoals je lul tussen de deur krijgen. Dit is gewoon heiligschennis
En tieten!quote:Op zondag 30 november 2008 20:54 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik ben het woordje ''terug" vergeten?
Klopt.quote:Op zondag 30 november 2008 20:52 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wat fout gedaan
Henk, maar ik noem het meestal boefje.quote:Op zondag 30 november 2008 20:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat een leuke achtergrond. Hoe heet die kleur?
Wie? Ik ben een nachtbaggeraar, maar omdat me werk gerunned word door nazi'squote:
Tof.quote:Op zondag 30 november 2008 20:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Henk, maar ik noem het meestal boefje.
En ik dan?quote:Op zondag 30 november 2008 20:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Reetveter is een echte baas irl.
Nee, jou heb ik niet gemeet.quote:Op zondag 30 november 2008 21:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ik dan?
kom je zo nog een keer langs in dat andere topic? Ik heb zin om te rellen
Flauw hoorquote:Op zondag 30 november 2008 21:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, jou heb ik niet gemeet.
Nee, want spellingsfout
En waar?quote:Op zondag 30 november 2008 21:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat voor werk doe je precies, jitzzzze?
quote:Op zondag 30 november 2008 21:15 schreef reetveter het volgende:
NG dronk voor het eerst bier vrijdag![]()
Ik heb ook guido foto's gemaakt voor in het Guido topicquote:Op zondag 30 november 2008 21:18 schreef Florian_ het volgende:
Zijn er al meer pics van de meet?
Ik heb tot nu toe alleen een kale gers gezien en een joske die op een bed aan zn ballen zat te krabben
Ik wil ook alle foto's zienquote:Op zondag 30 november 2008 21:18 schreef Florian_ het volgende:
Zijn er al meer pics van de meet?
Ik heb tot nu toe alleen een kale gers gezien en een joske die op een bed aan zn ballen zat te krabben
Meestal noemen we zo iemand gewoon "homo"quote:Op zondag 30 november 2008 21:20 schreef reetveter het volgende:
En ik heb me jonas aan een fokker laten zien maar ik weet niet meer wieVolgens mij was dat aan Jos
quote:Op zondag 30 november 2008 21:20 schreef reetveter het volgende:
En ik heb me jonas aan een fokker laten zien maar ik weet niet meer wieVolgens mij was dat aan Jos
Nee.quote:Op zondag 30 november 2008 21:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Meestal noemen we zo iemand gewoon "homo"
Ik zou bijna gaan balen dat ik er niet wasquote:Op zondag 30 november 2008 21:20 schreef reetveter het volgende:
Bijna.quote:Op zondag 30 november 2008 21:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou bijna gaan balen dat ik er niet was!
Dan had je wel een vergrootglas mee mogen nemenquote:Op zondag 30 november 2008 21:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou bijna gaan balen dat ik er niet was!
Mênnus lekkerquote:Op zondag 30 november 2008 21:15 schreef reetveter het volgende:
NG dronk voor het eerst bier vrijdag![]()
Ik kon een glimlach door deze intikker niet onderdrukken, heus waar.quote:Op zondag 30 november 2008 21:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan had je wel een vergrootglas mee mogen nemen
Neuh nog niemandquote:Op zondag 30 november 2008 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
Bt, ik sta toch niet op je blokkeerlijstje hm?
quote:Op zondag 30 november 2008 21:28 schreef Florian_ het volgende:
Ik had ook wel een lekkere große schwanz willen zien
Ooh zal ik je een leuke PM sturenquote:Op zondag 30 november 2008 21:28 schreef Florian_ het volgende:
Ik had ook wel een lekkere große schwanz willen zien
Die opmerking was echt té makkelijk, ik kon het niet latenquote:Op zondag 30 november 2008 21:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik kon een glimlach door deze intikker niet onderdrukken, heus waar.
Blackzillla?quote:Op zondag 30 november 2008 21:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh zal ik je een leuke PM sturen?
Bwoh van remlof?quote:Op zondag 30 november 2008 21:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh zal ik je een leuke PM sturen?
Iddquote:Op zondag 30 november 2008 21:32 schreef reetveter het volgende:
Oja, en de gieter was een kankertoko
Die band wou niet eens schatje mag ik je foto draaien toen ik het aanvroegquote:Op zondag 30 november 2008 21:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd![]()
![]()
de waterhol of wat het ook was, was wel baas. Smaatje van Jos was niet echt wat.
Oh?quote:Op zondag 30 november 2008 21:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die band wou niet eens schatje mag ik je foto draaien toen ik het aanvroeg
OjaEn we hebben discriminatie in zijn pure vorm gezien in A'dam
Een groepje negers was onder dwang suikerriet aan het planten rond een brandend kruis?quote:Op zondag 30 november 2008 21:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
OjaEn we hebben discriminatie in zijn pure vorm gezien in A'dam
quote:Op zondag 30 november 2008 21:36 schreef padlarf het volgende:
[..]
Een groepje negers was onder dwang suikerriet aan het planten rond een brandend kruis?
Nou oke iets softere vorm dan, maar ze lieten in een kroeg voor 23 jaar en ouder Jos naar binnen, Ananas ook, en toen kwam ik aan de beurt met me id-kaart en toen was het van: "Tja, kijk dit kan ik niet maken he je bent geen 23"quote:Op zondag 30 november 2008 21:36 schreef padlarf het volgende:
[..]
Een groepje negers was onder dwang suikerriet aan het planten rond een brandend kruis?
quote:Op zondag 30 november 2008 21:36 schreef padlarf het volgende:
[..]
23, wat is dat voor leeftijd, heb je er ook kroegen die alleen zijn voor mensen die ouder zijn dan 48 jaar, 27 weken en 2 dagen?quote:Op zondag 30 november 2008 21:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nou oke iets softere vorm dan, maar ze lieten in een kroeg voor 23 jaar en ouder Jos naar binnen, Ananas ook, en toen kwam ik aan de beurt met me id-kaart en toen was het van: "Tja, kijk dit kan ik niet maken he je bent geen 23"![]()
![]()
Zometeen even een Hans topic aanmaken. Goebbels eersteklasquote:Op zondag 30 november 2008 21:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Finale van expeditie robinson is echt![]()
![]()
Die 2 worden helemaal afgekankerd.
Idd!quote:Op zondag 30 november 2008 21:40 schreef padlarf het volgende:
[..]
Zometeen even een Hans topic aanmaken. Goebbels eersteklas![]()
![]()
![]()
Nope, Jos faalde hevig. En hij wilde een wc-deur openen, maar dat lukte hem met geen mogelijkheid. En een meisje doet hem, hop, zo openquote:Op zondag 30 november 2008 21:43 schreef Florian_ het volgende:
Maar ik hoor dat er niets gehosselt is?
Oja dat was fucking geniaalquote:Op zondag 30 november 2008 21:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nope, Jos faalde hevig. En hij wilde een wc-deur openen, maar dat lukte hem met geen mogelijkheid. En een meisje doet hem, hop, zo open
Hijs Hagenees!quote:Op zondag 30 november 2008 21:47 schreef Catch_me het volgende:
hoe vet (ik bedoel dik dus, hé) is NG in het echt?
Jos zat wel te twijfelen bij de hoerenquote:Op zondag 30 november 2008 21:43 schreef Florian_ het volgende:
Idd, hij stond zwaar voor lulquote:Op zondag 30 november 2008 21:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oja dat was fucking geniaalToen dat meisje ging draaien hoorde je hem al schreeuwen "NEE, NEE DIT MEEN JE NIET"
Die met die bril, godverdomme, wat een geil lichaam, ze wilde me, dat zag je gewoon. Ze wilden me allemaal.quote:Op zondag 30 november 2008 21:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jos zat wel te twijfelen bij de hoeren, alhoewel die met die bril fijn was tering
.
Pardonquote:Op zondag 30 november 2008 21:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bwoh van remlof?![]()
Ik krijg zowat een spontane zaadlozing![]()
![]()
Die neger met die poffertjespan ookquote:Op zondag 30 november 2008 21:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die met die bril, godverdomme, wat een geil lichaam, ze wilde me, dat zag je gewoon. Ze wilden me allemaal.
Jaquote:Op zondag 30 november 2008 21:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd, hij stond zwaar voor lul
Ja pauper jullie zaten mij ook niet op te naaien ofzoquote:Op zondag 30 november 2008 21:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jos zat wel te twijfelen bij de hoeren, alhoewel die met die bril fijn was tering
.
Het systeem in Nederland is kut mangquote:Op zondag 30 november 2008 21:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jawist ik veel hoe dat systeem werkte
quote:Op zondag 30 november 2008 21:43 schreef Florian_ het volgende:
Gers had mee moeten gaanquote:Op zondag 30 november 2008 21:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja pauper jullie zaten mij ook niet op te naaien ofzo"WE BETALEN WEL VOOR JE, HIER HEB JE 50 EURO!! KUN JE ZEGGEN DAT JE EEN LEKKER WIJF HEBT GENEUKT!!"
het schijnt dat Gers express zijn Stone Island trui heeft achtergelaten bij Ananas om nog eens terug te komenquote:Op zondag 30 november 2008 21:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Geen vrouwen nee, maar ik vraag me af wat er tussen ananas en gers is gebeurd toen ze alleen waren
Waarom heb je dat niet gedaan gastquote:Op zondag 30 november 2008 21:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja pauper jullie zaten mij ook niet op te naaien ofzo"WE BETALEN WEL VOOR JE, HIER HEB JE 50 EURO!! KUN JE ZEGGEN DAT JE EEN LEKKER WIJF HEBT GENEUKT!!"
Hahahaha je had het echt moeten doen manquote:Op zondag 30 november 2008 21:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Sloomheid ten top.quote:Op zondag 30 november 2008 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Welke?
Is fok bij jullie ook zo kankersloom trouwens?
Ik ga toch verdomme geen hoer neukenquote:Op zondag 30 november 2008 21:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waarom heb je dat niet gedaan gast![]()
Of bij maurits, als ontknapingscursus
quote:Op zondag 30 november 2008 21:58 schreef GeenKloonVanJordy het volgende:
En ook geen enkele taxi die ons naar Centraal wilde brengen he![]()
Alleen Achmed voor 10 euro, voor 1 minuut
Dat heb ik er nog 1 horen zeggenquote:Op zondag 30 november 2008 21:59 schreef reetveter het volgende:
Ja als ik geen vriendin had had ik het gedaan. Maar ja josje![]()
Wil ik met je pijpenquote:Op zondag 30 november 2008 22:00 schreef dagdag het volgende:
bt bij deze wil je met mepijpen trouwen
quote:Op zondag 30 november 2008 21:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Of op het stationquote:Op zondag 30 november 2008 22:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, anders hadden we verdomme 300 meter moeten lopen, wat denk je zelf man
SCHATJE, MAG IK JE FOTOOOOOOO
quote:Op zondag 30 november 2008 21:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ga toch verdomme geen hoer neuken
Ben nogal luiquote:Op zondag 30 november 2008 22:00 schreef Rhythm het volgende:
Die naam.
En welkom Jos. En wanneer komt het verslag
?
Hoi.quote:Op zondag 30 november 2008 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wil ik met je pijpen? Ja hoor is goed, wie gaan we pijpen?
Godver ik wou 't zelfde postenquote:Op zondag 30 november 2008 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
een poolse loodgieterquote:Op zondag 30 november 2008 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Of op utrecht centraal om Half 9 'S ochtendsquote:Op zondag 30 november 2008 22:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
Of op het station
ANNIE! HOU JE ME TASSIE FF VAST. WANT DIE GOZER WIL MET ME DANSEEEE
Die was echt foutquote:Op zondag 30 november 2008 22:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Of toen we in de kroeg waren, KLB HOOLIGANS, KLB HOOLIGANS
Ik moest hardop lachen toen ik die naam zagquote:
Echt?quote:Op zondag 30 november 2008 22:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Of toen we in de kroeg waren, KLB HOOLIGANS, KLB HOOLIGANS
geen ideequote:Op zondag 30 november 2008 22:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Echt?![]()
Hebben jullie slechte kwaliteits mobiele telefoon filmpjes?
quote:Op zondag 30 november 2008 22:04 schreef NoelGallagher het volgende:
bij ons in de pc, ik gaat kijken
Het was ook fucking geniaal.! volgende x gewoon komenquote:Op zondag 30 november 2008 22:04 schreef Florian_ het volgende:
Altijd als dit soort dingen denk ik "jezus dit gaat zo hard falen, ik ga niet mee"
En dan blijkt het toch altijd tof te zijn geweest
quote:Op zondag 30 november 2008 21:58 schreef GeenKloonVanJordy het volgende:
En ook geen enkele taxi die ons naar Centraal wilde brengen he![]()
Alleen Achmed voor 10 euro, voor 1 minuut
Mijn flits werkte haast nooitquote:Op zondag 30 november 2008 22:05 schreef reetveter het volgende:
Ananas heeft ook nog pics dacht ik, net zoals jos
QFT.quote:Op zondag 30 november 2008 22:04 schreef Florian_ het volgende:
Altijd als dit soort dingen denk ik "jezus dit gaat zo hard falen, ik ga niet mee"
Ik ging alleenquote:Op zondag 30 november 2008 22:04 schreef Florian_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |