abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 december 2008 @ 16:01:35 #121
235657 Putdeksels
van de straat
pi_63727548
Wist trouwens helemaal niet dat Timmer al 38 is
Dacht een jaar of 35.
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
pi_63727792
quote:
Op woensdag 3 december 2008 14:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Of de Rotterdammers in Krul een eerste doelman zien is nog maar de vraag. Naar verluidt is trainer Gert-Jan Verbeek zeer te spreken over routinier Henk Timmer(38),die zeer waarschijnlijk er nog een seizoen bij aan knoopt

.
We zullen toch niet nog een seizoen met die k*nkerlul opgescheept zitten!
pi_63728047
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:10 schreef Luni het volgende:

[..]

We zullen toch niet nog een seizoen met die k*nkerlul opgescheept zitten!
Nou nou, en hij doet nog wel zo zijn best om een wit voetje bij jullie te halen...
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  woensdag 3 december 2008 @ 16:27:46 #124
235657 Putdeksels
van de straat
pi_63728202
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:21 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Nou nou, en hij doet nog wel zo zijn best om een wit voetje bij jullie te halen...
Dat doet 'ie al een paar jaar. Zonder succes...
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
pi_63728205
quote:
In de nieuwe Voetbal International komt keeper Tim Krul uitgebreid aan het woord, waarbij onder meer spreekt over zijn liefde voor Feyenoord. Krul zat afgelopen zomer al met z’n gedachten bij Feyenoord. Het 20-jarige keeperstalent, eigendom van Newcastle United, zag een transfer echter op het allerlaatste moment afketsen. Hij verhuisde voor een maand naar Carlisle United, een club uit de League One.
Feyenoord Netwerk
"Newcastle wilde mij niet verhuren, maar voor de juiste prijs mocht ik wel verkocht worden", vertelt Krul. "Feyenoord voldeed aan alle voorwaarden. Plots gooide Wise de deur dicht. Ik baalde verschrikkelijk. Toen heb ik het een tijdje heel zwaar gehad. Of de Rotterdammers in Krul een eerste doelman zien is nog maar de vraag. Naar verluidt is trainer Gert-Jan Verbeek zeer te spreken over routinier Henk Timmer(38),die zeer waarschijnlijk er nog een seizoen bij aan knoopt

.
pi_63728552
quote:
Op woensdag 3 december 2008 12:48 schreef blueangel_ het volgende:
Blijkbaar gaan we Derijck huren voor een half jaar en deze zomer een contract geven als hij transfervrij is, tenzij Feijenoord de optie op z'n contract licht
Speelt al een paar weken, zoals eerder hier aangegeven. Zelf wil hij dolgraag naar Brugge, is al bezig met huizen kijken.

Verder zoekt Feyenoord een oplossing voor Danny Buijs, die zich in Jong Feyenoord ook al niet meer zo inspant... Al ging dat maandag ook op voor De Guzman (halve wedstrijd) en Slory (hele wedstrijd). Buijs en De Guzman stonden binnen tien minuten na hun wissel in de rust al gedoucht en wel weer buiten, steeds verder richting uitgang lopend - ze moeten wachten tot na de match met naar huis gaan - en zaten in de auto op het laatste fluitsignaal te wachten....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_63730643
AUB niet nog een jaar Timmer
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  woensdag 3 december 2008 @ 18:36:28 #128
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_63731394
De rijck mag moven , was drama de wedstrijd die hij speelde.
weg er mee

timmer moet ook weg,

stijnen waar blijf je
pi_63732061
Timmer mag wel blijven.
  woensdag 3 december 2008 @ 20:28:13 #130
185115 Juk
Misschien
pi_63735094
quote:
Op woensdag 3 december 2008 18:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Derijck mag moven , was drama de wedstrijd die hij speelde.
weg er mee

timmer moet ook weg,

stijnen waar blijf je
Overigens is Stijnen geen betere keeper dan Timmer is.

Ik denk dat ze nog een poging moeten wagen bij Krul. Misschien zelfs in een gedeeltelijke ruil met De Cler?
The only thing I fear is my MoM
  woensdag 3 december 2008 @ 20:45:59 #131
139407 jorienvdherik
pi_63735612
quote:
Op woensdag 3 december 2008 20:28 schreef Juk het volgende:

[..]

Ik denk dat ze nog een poging moeten wagen bij Krul. Misschien zelfs in een gedeeltelijke ruil met De Cler?
Heb je stijnen ooit zien keepen?
pi_63735803
ja

drama keeper

mag ook moven uit Brugge
pi_63735898
quote:
Op woensdag 3 december 2008 20:28 schreef Juk het volgende:

[..]

Ik zou zeker voor Krul gaan.
Hij geeft in VI ook al aan dat hij absoluut voor Feyenoord wil spelen.
  woensdag 3 december 2008 @ 21:26:00 #134
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63737086
quote:
In de nieuwe Voetbal International komt keeper Tim Krul uitgebreid aan het woord, waarbij onder meer spreekt over zijn liefde voor Feyenoord. Krul zat afgelopen zomer al met z’n gedachten bij Feyenoord. Het 20-jarige keeperstalent, eigendom van Newcastle United, zag een transfer echter op het allerlaatste moment afketsen. Hij verhuisde voor een maand naar Carlisle United, een club uit de League One.
Feyenoord Netwerk
"Newcastle wilde mij niet verhuren, maar voor de juiste prijs mocht ik wel verkocht worden", vertelt Krul. "Feyenoord voldeed aan alle voorwaarden. Plots gooide Wise de deur dicht. Ik baalde verschrikkelijk. Toen heb ik het een tijdje heel zwaar gehad. Of de Rotterdammers in Krul een eerste doelman zien is nog maar de vraag. Naar verluidt is trainer Gert-Jan Verbeek zeer te spreken over routinier Henk Timmer(38),die zeer waarschijnlijk er nog een seizoen bij aan knoopt

.
Timmer vierde vandaag zijn 37ste verjaardag.

Ik geloof trouwens niet zo in dit soort berichten (VI ). Is Verbeek echt zo lyrisch over Timmer, dan mag hij wat mij betreft uitkijken naar een andere job.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 3 december 2008 @ 22:07:09 #135
75556 erkel
back from Dagestan
pi_63738873
Derijck lijkt me zo'n Loovens figuur. Moet gewoon iets meer body krijgen en wat ervaring opdoen in een stevige competitie en dan heb je er een prima verdediger aan.
Weisst
  woensdag 3 december 2008 @ 23:04:01 #136
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63741232
Lucius heeft weer een handeltje:
quote:
Feyenoord introduceert eigen vuurwerkpakket

Geschreven op 2008-12-03 om 21:52 | Aantal keer bekeken: 804 | Aantal reacties: 15 | Bron: FeyenoordFans.net

In samenwerking met www.rotterdamvuurwerk.com heeft Feyenoord speciaal voor de laatste dagen van het jaar een siervuurwerkpakket ontwikkeld dat in het teken staat van de club. Wil je dus geheel in Feyenoordstijl het jaar afsluiten, bestel dan dit pakket via de onderstaande link.
Elite
Tegen TTIP
pi_63741280
quote:
Op woensdag 3 december 2008 23:04 schreef Happel het volgende:
[..]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63741545
Ze hebben de investeerders nog niet kunnen vinden zie ik
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  woensdag 3 december 2008 @ 23:37:44 #139
185115 Juk
Misschien
pi_63742377
quote:
Op woensdag 3 december 2008 20:45 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Heb je stijnen ooit zien keepen?
Ja, anders ga ik daar ook geen mening over geven.
The only thing I fear is my MoM
pi_63744253
quote:
Pasjessysteem of combikaarten tegen parkeerdrukte bij nieuwe Stadion

BRON: Algemeen Dagblad

Het Algemeen Dagblad meldt dat voor het nieuwe stadion wordt nagedacht aan oplossingen om parkeerdrukte te verminderen. Deelgemeente IJsselmonde zet in op een pasjessysteem. Alleen mensen met een pasje - zoals bewoners van omliggende wijken - mogen het gebied nog binnen. Dat beslaat een groot deel van de deelgemeenten IJsselmonde en Feijenoord. De directeur van De Kuip ziet meer in combikaarten, waarbij een supporter direct betaalt voor het openbaar vervoer.
Hoe dichter bij het nieuwe stadion komt, hoe meer ik er tegen op zie.

Kan het me echt niet voorstellen hoe een bezoekje aan de nieuwe Kuip er straks uitziet.
Nu heb je nog al die routines: plekje zoeken ergens in de wijk, café/ varkenoord binnenlopen. Onder de brug nog even een blikje bier doen, programmaboekje kopen, in de rij staan, flauwe grapjes maken tijdens het fouilleren, broodje unox, pissen, even bij de cornervlag staan om de Kuip voor de 3849308e keer nog eens goed te bekijken, vak oplopen etc. etc.

Feyenoord is voor mij de Kuip, weet eigenlijk niet of ik aan een nieuw stadion zou kunnen wennen.
Feyenoord!
pi_63744415
quote:
[..]

Dus, Utrecht van het weekend. Die gasten hebben een goede wedstrijd tegen Ajax achter de rug en wij een uiterst belabberde tegen Vitesse. Heeft er iemand al zin om te voorspellen wat het gaat worden? Hopelijk een 3-1 winst maar er zal ongetwijfeld een paar gescoord worden ..

Of Makaay doet het, of onze verdedigers geven ze weg
pi_63744863
quote:
Op donderdag 4 december 2008 01:26 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Dus, Utrecht van het weekend. Die gasten hebben een goede wedstrijd tegen Ajax achter de rug en wij een uiterst belabberde tegen Vitesse. Heeft er iemand al zin om te voorspellen wat het gaat worden? Hopelijk een 3-1 winst maar er zal ongetwijfeld een paar gescoord worden ..

He?
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  donderdag 4 december 2008 @ 02:38:29 #143
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_63744944
quote:

[..]

Huh?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_63745574
quote:
Op donderdag 4 december 2008 01:07 schreef Putdeksels het volgende:

[..]

Hoe dichter bij het nieuwe stadion komt, hoe meer ik er tegen op zie.

Kan het me echt niet voorstellen hoe een bezoekje aan de nieuwe Kuip er straks uitziet.
Nu heb je nog al die routines: plekje zoeken ergens in de wijk, café/ varkenoord binnenlopen. Onder de brug nog even een blikje bier doen, programmaboekje kopen, in de rij staan, flauwe grapjes maken tijdens het fouilleren, broodje unox, pissen, even bij de cornervlag staan om de Kuip voor de 3849308e keer nog eens goed te bekijken, vak oplopen etc. etc.

Feyenoord is voor mij de Kuip, weet eigenlijk niet of ik aan een nieuw stadion zou kunnen wennen.
ik vond het juist zo relaxed om de auto op het industrieterrein naast de kroeg te zetten, ik ga echt niet met OV

is in het verleden een paar keer gebeurd dat we na de (avond)wedstrijd niet eens meer de laatste trein naar huis konden nemen

maarre, jij zuipt onder de brug?
  donderdag 4 december 2008 @ 07:23:43 #145
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63746456
quote:
Op donderdag 4 december 2008 04:27 schreef ruud_fr het volgende:
Dat doen alle zwervers toch?
Elite
Tegen TTIP
pi_63748257
quote:

[..]

Ehm nee?
pi_63748418
quote:
[..]

pi_63750077
quote:
Op donderdag 4 december 2008 04:27 schreef ruud_fr het volgende:

Meestal na de wedstrijd, staat altijd die Pim Fortuyn-fanatiekeling blikken bier te verkopen op z'n opklapbare tafeltje.

Industrieterrein zet ik hem ook wel eens neer, is die kroeg nu trouwens gesloten? Tegen Den Haag iig wel...
Feyenoord!
pi_63750432
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:15 schreef Putdeksels het volgende:

[..]

Meestal na de wedstrijd, staat altijd die Pim Fortuyn-fanatiekeling blikken bier te verkopen op z'n opklapbare tafeltje.

Industrieterrein zet ik hem ook wel eens neer, is die kroeg nu trouwens gesloten? Tegen Den Haag iig wel...
Mike's bedoel je?
ik ben er al een poosje niet geweest

edit: of die andere, halverwege Brienenoord en Kuip? die stond een tijdje te koop, kan dus best verkocht zijn inmiddels
pi_63751504
quote:
Op woensdag 3 december 2008 18:36 schreef jorienvdherik het volgende:
De rijck mag moven , was drama de wedstrijd die hij speelde.
weg er mee
Wat had je dan verwacht? Die knakker heeft anderhalf jaar geen wedstrijd gespeeld. Ik denk ook dat het een type Loovens wordt. Niet qua spel, maar wel qua carriere. Die had Feyenoord nu prima kunnen gebruiken, zoals er ontelbaar veel waardevolle ex-Feyenoorders rondlopen, die ze in Rotterdam blijkbaar zelf niet kon opleiden.

Je Feyenoord-kennis laat trouwens nogal te wensen over de laatste tijd. De Cler rechtsback, Timothy De Rijck...dat clubhoeren van jou gaat z'n tol eisen
  donderdag 4 december 2008 @ 15:31:51 #151
139407 jorienvdherik
pi_63757043
quote:
Op donderdag 4 december 2008 12:11 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Wat had je dan verwacht? Die knakker heeft anderhalf jaar geen wedstrijd gespeeld. Ik denk ook dat het een type Loovens wordt. Niet qua spel, maar wel qua carriere. Die had Feyenoord nu prima kunnen gebruiken, zoals er ontelbaar veel waardevolle ex-Feyenoorders rondlopen, die ze in Rotterdam blijkbaar zelf niet kon opleiden.

Je Feyenoord-kennis laat trouwens nogal te wensen over de laatste tijd. De Cler rechtsback, Timothy De Rijck...dat clubhoeren van jou gaat z'n tol eisen
Hij heeft 1.5 jaar wedstrijden gespeeld op maandagavond.

net of de ado spitsen zo goed zijn
pi_63757089
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:28 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

Mike's bedoel je?
ik ben er al een poosje niet geweest

edit: of die andere, halverwege Brienenoord en Kuip? die stond een tijdje te koop, kan dus best verkocht zijn inmiddels
Volgens mij bedoel ik die andere, zit een cafetaria bij in. Ligt aan die paralelweg richting de Kuip.
Wist niet dat je daar nog een café had...
Feyenoord!
pi_63757343
Anderhalf jaar geen wedstrijd gespeeld? Speelde vorig seizoen toch aardig wat wedstrijden bij Dender hoor.
pi_63757462
quote:
Op donderdag 4 december 2008 15:31 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Hij heeft 1.5 jaar wedstrijden gespeeld op maandagavond.

net of de ado spitsen zo goed zijn
Je weet echt niet waar je over praat heh
pi_63759472
What the fuck, kon zweren dat ze tegen Utrecht moesten vannacht ik moet niet meer om 01:26 gaan posten na wat alcohol op te hebben.
pi_63760317
Uit de categorie oud-Feyenoorders en hoe is het met ze:
quote:
Ex-Feyenoorder Ramon van Haaren (36) voetbalt nog steeds

Voetballen is het allermooiste dat er is, vindt ex-profvoetballer Ramon van Haaren (36). Ondanks dat hij bij zijn droomclub Feyenoord twee keer een jaar door blessureleed buitenspel stond, voetbalt de immer bloedfanatieke Waalwijker nog steeds. Als amateur, voor het tweede seizoen bij zijn nieuwe liefde Achilles Veen. ,,Ik heb in anderhalf jaar één wedstrijd gemist.

JAN VOLWERK

WAALWIJK/VEEN

Ex-prof Ramon van Haaren werkt nog altijd voor de club waar hij als vijfjarig ventje zijn eerste wedstrijd speelde: RKC Waalwijk. Als teammanager van het eerste elftal. ,, Een heerlijke baan met erg veel vrijheid. Ik voel me hier thuis. Waalwijk is mijn thuis. Ik ben hier geboren en opgegroeid. Mijn familie komt uit Rotterdam. Mijn vader heeft nog bij Xerxes gevoetbald, maar ook bij RKC. In het derde. Ik ben in Waalwijk geboren en elk weekeinde liep ik hier zodra ik een beetje kon lopen achter elke bal aan.

Ramon van Haaren behoorde eind negentiger jaren, hij speelde toen bij Roda JC, tot de beste linkervleugelverdedigers van Nederland. ,,Ik had de pech dat Marco van Basten of Bert van Marwijk toen geen bondscoach was. Alleen als je bij Feyenoord, PSV of Ajax speelde kwam je in aanmerking voor een uitverkiezing. Bij Roda kwam een bondscoach nooit kijken.

Van Haaren was snel en had een ijzersterke mentaliteit. Hoe anders was het in de tijd dat hij als jong talent alle selectie-elftallen in de jeugd van RKC doorliep. ,,Ik had toen totaal geen mentaliteit. Ik liep op het middenveld, achter de spitsen. Bij balverlies was ik teleurgesteld, liet ik mijn man lopen en deed ik niets meer. Ik was alleen actief als ik de bal had. Dat was tot en met de landelijke A-jeugd voldoende om me te handhaven. Mijn vader riep elke week dat ik moest veranderen, maar ik speelde toch elke week, dus waarom zou ik dat doen? Nee, ik was geen vervelend ventje. Ook niet voor trainers. Ik zei altijd ja en amen, maar knokken stond toen nog niet in mijn woordenboek.

Bij het tweede elftal belandde Van Haaren op de bank. ,,Dat vond ik minder. De trainer van het tweede gaf mij een kans als linksback. Die kans heb ik toen met twee handen aangepakt en ik heb toen ook leren verdedigen. En het beviel me, ook omdat ik aan de linkerkant de vrijheid kreeg om mee op te komen. Even leek Van Haaren door Adrie Koster naar Helmond Sport te worden gelokt, maar van Hans Verel kreeg hij zes weken de kans om zich te bewijzen bij RKC 1. ,,Ik had toen het geluk dat Paul Nortan geblesseerd raakte. Ik kwam in de basis en ben nooit meer weggeweest.

Na drie seizoenen meldde Roda JC zich. ,,Daar ben ik volwassen geworden. Ik dacht in het begin: ik ga wel heen en weer reizen tussen Kerkrade en Waalwijk. Ik woonde nog thuis en werd daar helemaal in de watten gelegd door mijn moeder. Mijn eten stond altijd klaar als ik thuis kwam. Maar dat feest ging niet door. Ik moest van de club naar Limburg verhuizen. De kracht ook van Roda in die tijd. Alle spelers woonden in een straal van twintig kilometer van de club. Ik moest ineens voor mezelf zorgen. Gelukkig verhuisde mijn vriendin Anique, mijn huidige vrouw, mee. En ik kreeg daar te maken met Huub Stevens. Die heeft mij wel de nodige discipline bijgebracht. Vijf prachtige jaren. Ik ontwikkelde me als mens en als voetballer. We haalden vier keer Europees voetbal en wonnen twee keer de beker. In het vijfde jaar, mijn minste seizoen, belde ineens Bert van Marwijk van het grote Feyenoord, mijn droomclub. Ik weet nog dat de transfer beklonken werd op de dag dat ik met Anique trouwde. Mijn bruiloft was mooi, maar dat bericht geweldig. Tijdens mijn huwelijksreis op Cuba heb ik continu in een telefooncel gestaan en bij de fax gezeten om de laatste zaken af te handelen.

Wat het hoogtepunt voor Van Haaren had moeten worden werd een dieptepunt. Een persoonlijke tragedie. Tot twee keer toe liep Van Haaren een knieblessure op (kraakbeen), waardoor hij steeds een jaar buitenspel stond. ,,De mensen van de medische staf waren mijn beste vrienden. Ik hoorde niet echt bij de groep, omdat ik altijd bezig was om te revalideren. En dat terwijl ik bij Roda vijf jaar midden in een zeer hechte groep had gestaan. We voetbalden samen, maar we gingen ook met elkaar uit eten. Ik weet nog dat ik na mijn tweede operatie s morgens vroeg het licht aan deed in het krachthonk en dat ik dacht: oh nee hè, hoe kom ik hier uit? Op karakter, en daar ben ik achteraf best trots op, is het me gelukt, al heb ik bij Feyenoord niet veel gespeeld. Veertien competitiewedstrijden en vier potjes in de Champions League in tweeënhalf jaar. Het laatste halve seizoen heb ik me laten verhuren aan Sparta. Ik heb daar nog niet mijn beste niveau gehaald, maar ik kwam wel weer aan voetballen toe.

Daarna speelde Van Haaren nog twee jaar bij RKC. ,,Op basis van en prestatiecontract. Ik moest dus spelen om geld te verdienen. Logisch, want ik had inmiddels de naam van blessuregevoelige speler. Ik was nog graag doorgegaan in Waalwijk, maar dat was niet mogelijk. Toen er later toch nog een linksback werd gezocht, had ik mijn jawoord al aan Achilles Veen gegeven.

Het eerste contact met Achilles Veen werd gelegd door de schoonmoeder van Ramon van Haaren. ,,Zij werkt in een kledingzaak in Waalwijk en de eigenaresse komt uit Veen. Toen zij te horen kreeg dat ik een streep wilde zetten onder mijn profvoetballoopbaan werd ik al snel benaderd. Ik had ook geen zin meer in een andere club. Ik wilde niet meer reizen. Zelfs Den Bosch leek me al te ver weg. Naar RKC kon ik op de fiets.

Van Haren had geen idee van het niveau van het amateurvoetbal. ,,In de voorbereiding speelden we wel tegen amateurclubs, maar dan hadden die gasten net twee weken training in hun benen. Ik heb me wel voorgenomen om me niet te irriteren en vooral ook mezelf te blijven.

Het viel Van Haaren alles mee. ,,Veen is een heel leuke club en ik trof daar ook een goede groep aan. Ik heb vorig seizoen natuurlijk een fantastisch eerste seizoen met Achilles Veen beleefd. We zijn zelfs bijna gepromoveerd, al was die promotie nog te vroeg gekomen, denk ik. Nee, ik loop daar niet met een air rond van ik ben ex-prof en ik zal het daar allemaal wel even gaan vertellen. Ik ben gewoon één van de selectiespelers. Natuurlijk probeer ik door mijn ervaring andere spelers beter te maken en de club te helpen als ik kan. En als het moet scheld ik wel eens iemand verrot. Maar dat ben ik. Bloedfanatiek en ik wil altijd winnen. Voetballen is zo mooi. Het mooiste dat er is en ik hoop dat ik nog een poosje door kan gaan.

Kader

VEEN

Met Achilles Veen gaat het dit seizoen niet goed in de eerste klasse C. Met tien punten uit elf duels staat de ploeg van trainer Fred Kruys - die voor dit seizoen nog tot één van de titelkandidaten werd genoemd en vorig seizoen promotie naar de hoofdklasse maar net miste - op een tiende plek. Met alleen VVGZ en Terneuzense Boys daar nog onder. Zaterdag werd zelfs de Aalburgse gemeentederby tegen Wilhelmina26 verloren.

,,Niet te geloven, aldus Ramon van Haren. ,,Wij zijn ongeveer tachtig procent van die wedstrijd in balbezit geweest, creëren kansen bij de vleet, maar verliezen met 2-1. Waarom we zo laag staan? Als we dat wisten... De spelersgroep is ten opzichte van vorig seizoen sterker geworden. Ook in de breedte hebben we nu veel meer mogelijkheden en moeten we blessures kunnen opvangen. We hebben allemaal goede voetballers, een prima trainer, maar op zaterdag trekken we dit seizoen vreemd genoeg steeds aan het kortste eind. De wedstrijden die we vorig jaar net wel wonnen, verliezen we nu. Vorig seizoen zat alles mee, nu alles tegen. We willen allemaal hartstikke graag. De sfeer is prima, we willen ook voor elkaar knokken, maar we moeten gewoon het geluk een beetje mee krijgen, denk ik. Misschien hebben we ook geen ploeg om degradatievoetbal te spelen, maar dan moeten we dat maar snel leren.

Van Haaren heeft er nog alle vertrouwen in dat het goed komt met Veen. ,,Zeker weten. Wij halen het linkerrijtje. Wij horen bij de bovenste drie ploegen te staan en niet bij de onderste drie.
Uit De Dordtenaar
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 4 december 2008 @ 18:10:22 #157
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_63760970
Zo'n doodzonde al die blessures. In die 15 wedstrijden die die ongeveer speelde hij meestal echt heel goed. Had jarenlang onze linksback moet worden.
  vrijdag 5 december 2008 @ 09:54:20 #158
235657 Putdeksels
van de straat
pi_63776671
quote:
Derijck optie als vervanger De Cler

De kans is groot dat Timothy Derijck aankomende zondag in de basis staat als Feyenoord het opneemt tegen De Graafschap. Derijck deed net als Jonathan De Guzman en Luis Pedro speelde slechts 45 minuten mee tegen Jong Psv en het ligt dan ook voor de hand dat het trio aan de bak moet tegen 'de Superboeren'.
Door de blessure van Tim de Cler zit Feyenoord achterin flink in de problemen, temeer ook Ron Vlaar en Serginho Greene in de lappenmand zitten. De kans is groot dat Derijck De Cler vervangt, waarbij het een optie is dat André Bahia doorschuift naar de linksbackpositie. Door deze optie hoeft Giovanni van Bronckhorst niet naar achteren gehaald te worden.
Waarom zou je in godsnaam je verdediging nog meer verzwakken? Zet gewoon van Bronckhorst op de linksback-positie. Zo geweldig doet hij het niet op het middenveld....
Feyenoord!
  FOK!fossiel vrijdag 5 december 2008 @ 09:55:52 #159
8443 cptmarco
it's captain...
pi_63776695
vraagje: heel af en toe ga ik naar een thuiswedstrijd van feijenoord. Tot op heden altijd met de auto geweest, maar komende zondag gaan we met de trein. Hoe kom je het makkelijkste vanaf CS bij het stadion?
Met de trein komen we uit de richting amersfoort..
thanks
  vrijdag 5 december 2008 @ 09:58:30 #160
235657 Putdeksels
van de straat
pi_63776754
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 09:55 schreef cptmarco het volgende:
vraagje: heel af en toe ga ik naar een thuiswedstrijd van feijenoord. Tot op heden altijd met de auto geweest, maar komende zondag gaan we met de trein. Hoe kom je het makkelijkste vanaf CS bij het stadion?
Met de trein komen we uit de richting amersfoort..
thanks
Er gaan op wedstrijddagen altijd treinen naar De Kuip vanaf Rotterdam CS en Dordrecht.
Moet je even vragen vanaf welk spoor als je op Rotterdam CS komt, het is namelijk een stuk sneller dan met de tram.

En mocht je toch nog met de tram gaan, dan moet je volgens mij lijn 23 hebben.
Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')