Hij kan wel beter worden als hij eens speelminuten zou krijgen. Heb ook zo'n voorgevoel dat die jongen zich prima gaat ontwikkelen, zoals er ongeveer een heel elftal aan weggestuurde Feyenoorders in binnen- en buitenland rondloopt, waarvan de spelers stuk voor stuk niet in Rotterdam hadden misstaan.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:41 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Slechter dan de rest is Derijck waarschijnlijk niet.Maar is hij ook beter? Nee? Strik eromheen en weg ermee.
nee, ik ook nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:28 schreef Putdeksels het volgende:
Zie niet in waarom hij zoveel slechter zou zijn dan Bahia.
iddquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:04 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Haha, stom genoemd worden door jorientje. Het moet toch niet gekker worden.
spullen van Meijer weggegooid? wat is dat nou weer voor onzinquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:25 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Laat 'boem boem Theo' lekker opsodemieteren in de winterstop. Loopt alleen maar te kankeren op Verbeek, eist zelfs een basisplaats en voegt echt 0,0 toe.
Kan hij gelijk wat nitraatjes en vlinders gaan verkopen.
Die wacht op de volgende verliespartij van Feijenoord , heeft 'ie weer wat te kankerenquote:
quote:Derijck hoopt dat Feyenoord niet dwars gaat liggen
Timothy Derijck heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar Club Brugge. De Feyenoord-verdediger komt al jaren niet aan de bak in Rotterdam-Zuid en hoopt dat hoofdstuk in de winter dan ook af te kunnen sluiten.
Onderling verwachten Derijck en Club Brugge er snel uit te komen, maar ook Feyenoord moet nog akkoord gaan met de transfer. Derijck hoopt en verwacht dat de club zich soepeler opstelt dan de afgelopen transferperiodes.
'Ik hoop echt dat Feyenoord niet moeilijk doet', laat Derijck optekenen in Het Nieuwsblad. 'Afgelopen zomer irriteerde het me omdat ze moeilijk deden, ook al mocht ik van het bestuur vertrekken. Ik vond die houding raar want uiteindelijk moest ik bij het tweede elftal trainen.'
'Misschien dat ze nu wel meewerken doordat er financiële problemen zijn', vervolgt de verdediger. 'Ik zou graag vertrekken. Ik zit de laatste weken wel steevast op de bank en ik heb zelfs al gespeeld, maar ik wil meer spelen. Waar dan ook. Bij Feyenoord doen de centrale verdedigers het goed dus ik kan niet zeggen dat ik hier absoluut moet spelen.'
Sinds jorien hier weer zit zie ik Crane niet meer. Ik zie een verbandquote:Op woensdag 3 december 2008 10:53 schreef Luni het volgende:
[..]
Niet hier, en laten we dat zo houden.
Feijenoord kennende gaan ze dat doen om hem proberen te verpatsenquote:Op woensdag 3 december 2008 12:48 schreef blueangel_ het volgende:
Blijkbaar gaan we Derijck huren voor een half jaar en deze zomer een contract geven als hij transfervrij is, tenzij Feijenoord de optie op z'n contract licht
quote:Op woensdag 3 december 2008 12:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sinds jorien hier weer zit zie ik Crane niet meer. Ik zie een verband
Jullie zouden George Bush en Obama nog door de war halen als ze beide een zonnebril op zouden doen. Crane en Jorien hebben zo vaak tegelijkertijd gepost, en bovendien is hun poststijl totaal anders. Denk eens even na.quote:
Ik gaf het als "spottende" opmerking richting Merkie (als in merkie is het), omdat hij zo stellig zegt dat Jorientje het niet is. Volgens mij gaf ik ook nergens eerder aan dat ik Crane/ Jorientje als hetzelfde persoon zie.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Jullie zouden George Bush en Obama nog door de war halen als ze beide een zonnebril op zouden doen. Crane en Jorien hebben zo vaak tegelijkertijd gepost, en bovendien is hun poststijl totaal anders. Denk eens even na.
quote:Osama Rashid heeft zijn eerste profcontract getekend. De jeugdspeler zette bij Feyenoord zijn handtekening onder een contract voor drie jaar. Rashid (16) is bezig aan zijn tiende seizoen bij de Rotterdamse club. Rashid maakt deel uit van het Nederlands elftal voor spelers onder de zeventien jaar. De middenvelder begon bij het Noord-Hollandse ZOB uit Zuid-Oost Beemster. (Officiële website Feyenoord)
Oh oké.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik gaf het als "spottende" opmerking richting Merkie (als in merkie is het), omdat hij zo stellig zegt dat Jorientje het niet is. Volgens mij gaf ik ook nergens eerder aan dat ik Crane/ Jorientje als hetzelfde persoon zie.
We zullen toch niet nog een seizoen met die k*nkerlul opgescheept zitten!quote:Op woensdag 3 december 2008 14:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Of de Rotterdammers in Krul een eerste doelman zien is nog maar de vraag. Naar verluidt is trainer Gert-Jan Verbeek zeer te spreken over routinier Henk Timmer(38),die zeer waarschijnlijk er nog een seizoen bij aan knoopt.
Nou nou, en hij doet nog wel zo zijn best om een wit voetje bij jullie te halen...quote:Op woensdag 3 december 2008 16:10 schreef Luni het volgende:
[..]
We zullen toch niet nog een seizoen met die k*nkerlul opgescheept zitten!
Dat doet 'ie al een paar jaar. Zonder succes...quote:Op woensdag 3 december 2008 16:21 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Nou nou, en hij doet nog wel zo zijn best om een wit voetje bij jullie te halen...
quote:Op woensdag 3 december 2008 14:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
In de nieuwe Voetbal International komt keeper Tim Krul uitgebreid aan het woord, waarbij onder meer spreekt over zijn liefde voor Feyenoord. Krul zat afgelopen zomer al met z’n gedachten bij Feyenoord. Het 20-jarige keeperstalent, eigendom van Newcastle United, zag een transfer echter op het allerlaatste moment afketsen. Hij verhuisde voor een maand naar Carlisle United, een club uit de League One.
Feyenoord Netwerk
"Newcastle wilde mij niet verhuren, maar voor de juiste prijs mocht ik wel verkocht worden", vertelt Krul. "Feyenoord voldeed aan alle voorwaarden. Plots gooide Wise de deur dicht. Ik baalde verschrikkelijk. Toen heb ik het een tijdje heel zwaar gehad. Of de Rotterdammers in Krul een eerste doelman zien is nog maar de vraag. Naar verluidt is trainer Gert-Jan Verbeek zeer te spreken over routinier Henk Timmer(38),die zeer waarschijnlijk er nog een seizoen bij aan knoopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |