abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63663794
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:10 schreef Wooldoor het volgende:
Aan de andere kant heb je natuurlijk wel Cvitanich en Bodul die in de spits kunnen en ook Suarez alhoewel ik hem op de vleugels een heel stuk beter vind. Mocht je dan 30 miljoen voor Huntelaar kunnen krijgen kan je daar een goede verdediger voor erbij kopen en van Wolfswinkel voor de toekomst. Je team raakt daarmee wel meer in balans.

Maar je ziet het nu wel hoe goed en belangrijk Huntelaar gewoon is voor Ajax.
Dat komt ook omdat we nu helemaal geen centrumspits hebben daardoor valt de blessure van Huntelaar extra op. Vergeet niet dat over een aantal jaar ook Castillion er ook aan komt!
  maandag 1 december 2008 @ 11:38:13 #252
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_63663870
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:31 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]

Nog duidelijker: Roze schoentjes!
Danko Lazovic speelde er ook al op.
Nike verzint weer wat en opeens is roze "in". Als iemand 4 jaar geleden roze schoenen hadden genomen zou ik er nog om kunnen lachen. Enige die nu lacht is de meneer van Nike zelf
Jawel, je keek.
pi_63663922
quote:
en van Wolfswinkel voor de toekomst.
Wat is dat toch met die van wolfswinkel die speelt 2 wedstrijden goed en gelijk is het een talent?

Precies hetzelfde als met doedelzak, hij speelde z'n eerste 3 wedstrijden goed toen kwam naar boven dat ajax hem gescout had nu is ie waardeloos en hoor je opeens niemand er meer over terwijl we hem toen gelijk moesten kopen etc

Laat huntelaar maar lekker blijven en bodul voor de toekomst!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_63664167
Van Wolfswinkel nog lekker een jaartje bij Vitesse laten, al had hij er in de jeugd ook al elk jaar behoorlijk wat inliggen;.

Een bod van Huntelaar weigeren (30 miljoen bijv.) is gewoon geld weggooien
pi_63664292
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:40 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Wat is dat toch met die van wolfswinkel die speelt 2 wedstrijden goed en gelijk is het een talent?

Precies hetzelfde als met doedelzak, hij speelde z'n eerste 3 wedstrijden goed toen kwam naar boven dat ajax hem gescout had nu is ie waardeloos en hoor je opeens niemand er meer over terwijl we hem toen gelijk moesten kopen etc

Laat huntelaar maar lekker blijven en bodul voor de toekomst!
v. Wolfswinkel is wel een heel stuk jonger dan Dszudszak en hij speelt op een hele andere positie. v. Wolfswinkel was topscoorder in de voorbereiding en die jongen laat regelmatig zien over veel talent te beschikken. Met de juiste keuzes kan hij ver komen denk ik.
  maandag 1 december 2008 @ 12:00:54 #256
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_63664410
Ik geniet wel van Enoh de laatste weken.

Vind het maar paniekerig gemekker over versterkingen die zouden moeten komen. De selectie is zo breed als wat.

Kampioen met 3 vingers in de neus.
  maandag 1 december 2008 @ 12:04:01 #257
51286 w00h00
Digital man!
pi_63664506
Van wie mag even het nummer van (S)CC gebruiken om kaarten voor ADO thuis te halen?

pm me ff, kom er 1 tekort namelijk.
pi_63664780
quote:
Op maandag 1 december 2008 12:04 schreef w00h00 het volgende:
Van wie mag even het nummer van (S)CC gebruiken om kaarten voor ADO thuis te halen?

pm me ff, kom er 1 tekort namelijk.
Jij denkt dat iemand dat doet
  maandag 1 december 2008 @ 12:25:12 #259
51286 w00h00
Digital man!
pi_63665019
quote:
Op maandag 1 december 2008 12:14 schreef toma het volgende:

[..]

Jij denkt dat iemand dat doet
Ervaring leert van wel, zie ook geen probleem verder?
pi_63665714
quote:
Op maandag 1 december 2008 12:25 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Ervaring leert van wel, zie ook geen probleem verder?
Volgens mij kun jij dan de volgende keer ook gewoon op iemand anders z'n nummer kaarten bestellen. Ik zou dat een mede-Fokker niet toevertrouwen. Maar misschien zijn hier mensen die beter van vertrouwen zijn dan dat ik ben.
  maandag 1 december 2008 @ 12:57:55 #261
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63665796
Jank eens niet zo over die schoenen . Wat boeit dat nou weer.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 1 december 2008 @ 12:59:46 #262
51286 w00h00
Digital man!
pi_63665853
quote:
Op maandag 1 december 2008 12:54 schreef toma het volgende:

[..]

Volgens mij kun jij dan de volgende keer ook gewoon op iemand anders z'n nummer kaarten bestellen. Ik zou dat een mede-Fokker niet toevertrouwen. Maar misschien zijn hier mensen die beter van vertrouwen zijn dan dat ik ben.
Dat was helemaal nog niet in me opgekomen, moet je nagaan

Iemand zou me wel ff uit de brand helpen, heb ff eenmalig een kaart nr nodig.
pi_63665900
quote:
Op maandag 1 december 2008 12:54 schreef toma het volgende:

[..]

Kaarten worden naar je huisadres opgestuurd of je moet met je kaart langs de ArenA. Als iemand anders je barcode gebruikt gaat het toch eerst via jezelf. Dus kan niet zomaar misbruik van gemaakt worden.

Of kon het nou ook nog door alleen een printje te maken na het bestellen?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  maandag 1 december 2008 @ 13:03:52 #264
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63665958
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:01 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Kaarten worden naar je huisadres opgestuurd of je moet met je kaart langs de ArenA. Als iemand anders je barcode gebruikt gaat het toch eerst via jezelf. Dus kan niet zomaar misbruik van gemaakt worden.

Inderaad. Je mag me nummer wel hebben maar de kaart komt toch door mijn gleuf heen. [de brievenbus dan]
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_63666167
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:01 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Maar je kunt toch ook meerdere barcodes invoeren. Komen ze dan op 1 adres aan of komen de kaarten dan op verschillende adressen aan?
  maandag 1 december 2008 @ 13:16:25 #266
51286 w00h00
Digital man!
pi_63666268
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:12 schreef toma het volgende:

[..]

Maar je kunt toch ook meerdere barcodes invoeren. Komen ze dan op 1 adres aan of komen de kaarten dan op verschillende adressen aan?
Volgens mij op 1 adres, maar als Houniet me ff matst probeer ik het zo ff.
pi_63666304
quote:
Franco Teixeira Douglas, kortweg Douglas (foto), is mogelijk bezig aan zijn laatste weken bij FC Twente. Bayer Leverkusen, Hamburger SV en Schalke 04 willen de Braziliaan in januari overnemen van de Tukkers. De afkoopsom van de twintigjarige verdediger is niet hoog: anderhalf miljoen euro. Schalke-trainer Fred Rutten, wiens positie ter discussie staat, werkte eerder met Douglas in Enschede samen. (Bild)
Ik zie 'm nog graag komen desondanks hij dit seizoen een stuk minder speelt. Zeker een verdediger met potentie.
  maandag 1 december 2008 @ 13:19:57 #268
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_63666379
De van Wolfswinkel "hype" snap ik ook niet zo goed. Tegen Feyenoord liet hij ook niet zo veel zien.

Overigens hoop ik dat Cvitanich snel fit genoeg is om in ieder geval in te vallen

-edit-
Die Duitse clubs zullen wel een stuk meer salaris betalen denk ik. Vraag mij af of hij naar Ajax komt als HSV hem ook wil hebben
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_63667214
Ik had niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen maar start de volgende wedstrijd maar met Leonardo. In tegenstelling tot Sulejmani en Suarez (wat een verschil met de vorige Ajax-utrecht) was hij de enige aanvaller die voor gevaar zorgde gisteren. Over Kennedy zal ik maar zwijgen...
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  maandag 1 december 2008 @ 14:00:41 #270
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63667424
Kennedy speelde niet eens zo heel slecht gisteren, snap alleen niet dat Marco met hem begon. Voor een jongen als Kennedy is het wel funest dat je hem na 30 minuten wisselt, zeker als de rest naast je in de aanval net zo 'kansloos' bezig is.

Marco moet nog wel het eea leren wat dat betreft. Suarez op 9 bevalt me ook niet zo, hij kan toch beter aan de zijkanten staan en daar z'n mannetje uitspelen en Huntelaar assisteren. Met telkens drie van die pipo's in z'n nek schiet hij niet veel mee op, Huntelaar kan wat dat betreft beter positie kiezen (als hij de bal goed krijgt).
Gourmetten of steengrillen?
pi_63667551

Vanavond maakt ie dus zijn rentree bij Jong Ajax. Ben benieuwd.
  maandag 1 december 2008 @ 14:17:34 #272
82589 S-Two
barba macacu
pi_63667836
Ik ben ook erg benieuwd naar Aissati. Maar laten we hem alsjeblieft niet direct gaan afschrijven als hij de eerste paar wedstrijden niet direct bepalend is. Die jongen moet je tijd en vertrouwen geven en dan weet ik zeker dat hij een versterking is.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_63668000
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

Vanavond maakt ie dus zijn rentree bij Jong Ajax. Ben benieuwd.
Kan echt niet wachten! Hij op 10, met klaas, suarez en sulejami

Maar het drietal Ismaïl Aissati, Jeffrey Sarpong en Dario Cvitanich traint al een tijdje en speelt vanavond de eerste wedstrijd weer. Dan kunnen ze zondag toch wel mee mits er geen reactie is.
  maandag 1 december 2008 @ 14:28:55 #274
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63668050
Spelen ze alle drie vanavond mee?
pi_63668069
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:26 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Kan echt niet wachten! Hij op 10, met klaas, suarez en sulejami
Dat was ook mijn droomaanval, maar voorlopig krijgt Urby toch de voorkeur boven Sulejmani.
pi_63668374
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:16 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Volgens mij op 1 adres, maar als Houniet me ff matst probeer ik het zo ff.
Nee gaan naar de adressen van de kaarthouders toe, heb het zelf ook gehad met Utrecht thuis
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 1 december 2008 @ 14:52:33 #277
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_63668569
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:00 schreef Silenus het volgende:

Marco moet nog wel het eea leren wat dat betreft. Suarez op 9 bevalt me ook niet zo, hij kan toch beter aan de zijkanten staan en daar z'n mannetje uitspelen en Huntelaar assisteren. Met telkens drie van die pipo's in z'n nek schiet hij niet veel mee op, Huntelaar kan wat dat betreft beter positie kiezen (als hij de bal goed krijgt).
Heb vaak het idee dat Huntelaar als afleider in het strafschopgebied werkt en hierdoor ruimte creert voor Suarez. Suarez kan dat zijn actie maken en de verdedigers moeten kiezen voor Suarez of Huntelaar.
#FreeHat
pi_63668678
De ideale aanval is gewoon Sulejmani, Huntelaar én Suárez. Met daarachter een creatieve middenvelder; Aissati dus. Wat ook kan is Sulejmani achter de spits en dan Cvitanich gebruiken links op de aanval (niet zijn plek, maar goed).

De Jong, Sarpong, Rommedahl, Kennedy en Leonardo horen niet in de basis als iedereen speelfit is. Leonardo kan nog van waarde zijn met zijn snelheid, maar de rest heeft denk ik geen toekomst bij Ajax op dit moment. Teveel spelers voor weinig posities.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63668935
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:56 schreef RayMania het volgende:
De ideale aanval is gewoon Sulejmani, Huntelaar én Suárez. Met daarachter een creatieve middenvelder; Aissati dus.
Dat zie ik ook erg graag maar ik vrees dat Urby straks gewoon op de positie blijft spelen waar hij nu ook speelt. Marco heeft altijd al een zwak voor hem gehad. Sulejmani speelt zoals hij gisteren al aangaf het liefst achter de spits dus dan lijkt er geen basisplek weggelegd te zijn voor Aissati. Keuzes, keuzes....
pi_63669064
quote:
De Jong, Sarpong, Rommedahl, Kennedy en Leonardo horen niet in de basis als iedereen speelfit is. Leonardo kan nog van waarde zijn met zijn snelheid, maar de rest heeft denk ik geen toekomst bij Ajax op dit moment.
Geen toekomst op dit moment? Wat bedoel je daarmee?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 1 december 2008 @ 15:10:35 #281
166976 DuvelDuvel
pi_63669132
De toekomst veranderd soms
#FreeHat
pi_63669167
Ik hoop straks cvitanich in de spits met Suarez weer op rechts en emanuelson op links dan heb je iig 1 goede kopper voorin staan
AJAX AMSTERDAM!
pi_63669177
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:08 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Dat ze vooral op de bank of op de tribune moeten zitten. Ik denk dat de vaste bank straks voornamelijk uit Vonk, Leonardo, Sno, Gabri, Silva en Cvitanich zal bestaan. Hoe krijg je daar straks ooit Rommedahl, De Jong, Sarpong, Kennedy etc bij?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  maandag 1 december 2008 @ 15:13:35 #284
166976 DuvelDuvel
pi_63669220
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:04 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Dat zie ik ook erg graag maar ik vrees dat Urby straks gewoon op de positie blijft spelen waar hij nu ook speelt. Marco heeft altijd al een zwak voor hem gehad. Sulejmani speelt zoals hij gisteren al aangaf het liefst achter de spits dus dan lijkt er geen basisplek weggelegd te zijn voor Aissati. Keuzes, keuzes....
Ik denk ook dat als iedereen fit is dat Van Basten toch kiest voor
Emanuelson-Huntelaar-Suarez
Sulejmani

Maar het duurt nog even voor Aissati helemaal fit is. En er zijn nog wel eens wat schorsingen of blessures
dus iedereen zal toch wel aan zijn minuten komen.
#FreeHat
  maandag 1 december 2008 @ 15:14:08 #285
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63669243
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:08 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Geen toekomst 'op dit moment' is natuurlijk wel een beetje met elkaar in tegenspraak. Vind het ook jammer dat Siem tegenwoordig nauwelijks meer bij de selectie zit, voor hem zie ik nog zeker toekomst in Amsterdam. Rommedahl en Kennedy is breedteopvulling, daar wordt je geen kampioen mee.
pi_63669300
Zelfde verhaal met Sarpong, die jongen heeft ook zeker toekomst maar moet gewoon minuten maken. Daarom hoop ik dus dat ze beide in de winterstop verhuurd gaan worden.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 1 december 2008 @ 15:17:50 #287
166976 DuvelDuvel
pi_63669341
quote:
Extra kaarten Ajax - NAC

Amsterdam, 01 dec 2008
Voor de topper tussen Ajax en NAC, vrijdagavond 12 december, in de Amsterdam ArenA zijn extra kaarten beschikbaar.

Omdat NAC met minder supporters komt dan verwacht zijn er extra kaarten beschikbaar voor de wedstrijd Ajax - NAC. Deze zijn vanaf nu in de verkoop. Kaarten zijn verkrijgbaar vanaf 19 euro.
#FreeHat
  maandag 1 december 2008 @ 15:19:51 #288
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63669409
Mooi dat Ajax - NAC een avondwedstrijd is, hopelijk een mooi sfeertje. Kan me een paar zondagmiddagnederlagen herinneren tegen ze. En twee jaar geleden wonnen we met 2-0, ook 'savonds.
pi_63669437
quote:
De ideale aanval is gewoon Sulejmani, Huntelaar én Suárez. Met daarachter een creatieve middenvelder; Aissati dus. Wat ook kan is Sulejmani achter de spits en dan Cvitanich gebruiken links op de aanval (niet zijn plek, maar goed).

De Jong, Sarpong, Rommedahl, Kennedy en Leonardo horen niet in de basis als iedereen speelfit is. Leonardo kan nog van waarde zijn met zijn snelheid, maar de rest heeft denk ik geen toekomst bij Ajax op dit moment. Teveel spelers voor weinig posities.
En waar wil je Urby neerzetten? Je kan de meest constante speler van het moment moeilijk op de bank zetten.
pi_63669791
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:20 schreef BB-boy het volgende:

[..]

En waar wil je Urby neerzetten? Je kan de meest constante speler van het moment moeilijk op de bank zetten.
Klopt. Ik denk dat als iedereen fit is Aissati geen basisplaats krijgt. Voorhoede zal er dan zo uitzien:
Sulejmani
Suarez - Huntelaar- Emanuelson

Misschien dat Aissati zondag Sulejmani, die ook nog niet helemaal fit is, in de 70e minuut ofzo kan gaan vervangen, het zou ook weer zonde zijn als hij helemaal geen spelminuten krijgt.
pi_63669925
Ik zou Aissati gewoon volgende week gewoon nog een keer met Jong Ajax mee laten spelen en die vrijdag tegen NAC zijn rentree laten maken. Zelf wou hij dat zo graag in een thuiswedstrijd doen, begrijpelijk natuurlijk.

Om dat zondag al te doen vind ik nog iets te vroeg.
pi_63670170
quote:
Gabri kan reserverol moeilijk verteren
Geschreven op maandag, 1 december om 15:37

Gabri heeft het momenteel niet makkelijk bij Ajax. De 29-jarige middenvelder moet al enkele wedstrijden genoegen nemen met een rol op het tweede plan en dat kan de Spanjaard naar moeilijk verkroppen. Ondanks deze tegenslag, vorig seizoen was de Catalaan nog een zekerheidje binnen het elftal van de Amsterdammers, wil de oud-speler van Barcelona geen onrust creëren. “Het is moeilijk, ik wil natuurlijk een hele wedstrijd spelen. Nu moet ik morgen meedoen met Jong Ajax, voor de tweede of derde keer dit seizoen”, baalt Gabri tegenover Sportweek. “In mijn eerste twee jaar is dat nooit gebeurd. Ik zit er ook niet echt op te wachten, nu neem ik de plek in van jonge jongens, dat kan toch nooit de bedoeling zijn”, vindt de drievoudig international.

Gabri zegt nog niet met trainer Marco van Basten te hebben gesproken over zijn huidige situatie “Waarom zou ik? We hebben elkaar niets te zeggen. Ik hoef ook geen uitleg voor mijn huidige positie, die wil ik namelijk ook niet als ik er wel in sta. Van Basten zal zijn redenen wel hebben om mij ernaast te zetten. Ik vind echter dat ik het na mijn blessure goed doe, ik ben in vorm, dat maakt het moeilijk.”

De reserve van Ajax heeft in de hoofdstad nog een contract tot medio 2011, maar aan een nieuw avontuur denkt Gabri allerminst. “Ik hoef niet weg bij Ajax, ik heb het altijd naar mijn zin gehad. Zolang niemand zegt dat ik moet vertrekken, blijf ik. Ik heb per wedstrijd wel steeds minder hoop op een basisplaats”, aldus de Zuid-Europeaan.
pi_63670323
Tja goed stuk toch. Hij blijft vechten. Zie hem alleen niet in de basis werken want als Van Basten eenmaal iets in zijn hoofd heeft komt het er moeilijk uit.
pi_63670364

pi_63670405
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:46 schreef _Mike_ het volgende:

[..]
Zo kut voor die jongen. Dat terwijl hij gewoon overduidelijk in de basis hoort. Dat de Ajax supporters gisteren weer zijn naam vroeg scandeerde is veelzeggend. Die jongen is geliefd bij het publiek en terecht.
  maandag 1 december 2008 @ 15:53:30 #296
166976 DuvelDuvel
pi_63670426
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:46 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Gabri
#FreeHat
pi_63670542
Volendam-uit om 12:30. Welke achterlijke josti verzint dat?

Ik begin ondertussen echt schijtziek van AL die 12:30-wedstrijden. Het worden er steeds meer. Tyf er nu eens mee op!

Edit: komen er nog 7 aan dit seizoen...
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  maandag 1 december 2008 @ 15:58:39 #298
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_63670559
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:58 schreef Aanvoerder het volgende:
Volendam-uit om 12:30. Welke achterlijke josti verzint dat?

Ik begin ondertussen echt schijtziek van AL die 12:30-wedstrijden. Het worden er steeds meer. Tyf er nu eens mee op!
het zijn er 5 op een rij geloof ik, echt een kuttijd idd...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_63670570
Ik snap het ook niet dat Lindgren zo'n vaste basisplek heeft, hij is voetbalend echt niet beter als Gabri of Enoh. En kwa ballen af pakken is hij sowieso minder als die twee, gister zag ik hem een corner nemen en dat was met rechts. Is hij dus tweebenig of is hij gewoon rechts? Zo ja dan zou dat ook geen excuus moeten zijn. Enoh is tweebenig en zou dan sowieso op links kunnen spelen.
pi_63670600
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

Dat kun je toch geen voetbalschoen meer noemen?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')