Das klote.. Paar weken terug stond ik bij de stoplichten te wachten, kwam er een jonge kerel aangefietst, redelijk hard, hij had nog groen, en achter mij ineens een KLAP! *klabats!quote:Op donderdag 4 december 2008 13:10 schreef Mudchains het volgende:
[..]
Yep ^^ maar vorige week niet, toen ging ik op een kinderkopjes weg keihard onderuitnam de bocht een beetje schuin en zag niet dat het spiegelglad was
Hoe kan die slecht zijn?quote:Op donderdag 4 december 2008 15:14 schreef SwiffMeister het volgende:
Hoe kan een italiaans restaurant nou goed zijn... ?
ik hoor altijd wel goede verhalen over de italiaan op het piuspleinquote:Op donderdag 4 december 2008 15:01 schreef Messenga het volgende:
Hoi.
Kutsneeuw
Nog leuke goede Italiaanse restaurants in de stad?
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Das klote.. Paar weken terug stond ik bij de stoplichten te wachten, kwam er een jonge kerel aangefietst, redelijk hard, hij had nog groen, en achter mij ineens een KLAP! *klabats!![]()
Ligt die vent op de grond te koekeloerenWas zijn jas die over zijn stuur hing, tussen zn spaken gekomen
Das stommer dan op kinderkopjes onderuit gaan wou ik er eigenlijk mee zeggen
![]()
Ik ben cadeautjes-fanquote:Op donderdag 4 december 2008 17:38 schreef theKiD het volgende:
Ben niet echt een sinterklaasfanIig, niet van het "heerlijk avondje"
Idd.. gaat nog wel, ook al ben ik ook daar niet echt fan van. Ik mag gelukkig lekker werken met kerstquote:
Ik kom er heel eerlijk voor uitquote:
Wow! Leuk bedragjequote:Op donderdag 4 december 2008 18:18 schreef hetzusjevan het volgende:
Mijn zusje krijgt dus echt geen cadeaus meer dit jaar hoor.. krijgt net ff een rekening van d'r beugel. 1055 euro!
*Gaat in een hoekje zitten balen dat ze niet is ingeloot voor tandheelkunde*.
Hè balen joh!quote:Op donderdag 4 december 2008 18:29 schreef hetzusjevan het volgende:
Jawel ik wilde dat serieus gaan doen, ben al twee keer uitgeloot. Ga nu niet meer meeloten, zit al in m'n tweede jaar van deze opleiding.. ik maak deze nu af. Vind het zonde om 2 jaar psychologie weg te gooien en de kans is nog steeds niet groot dat ik de 3e keer wel ingeloot word. Ik zat in klasse C dusja. Was wel bagger maar niets aan te doen.
Jeetje wat zijn die iPod krengen duur zeg. Ik zat ff nieuwe mp3speler te kijken voor m'n zusje maar pffft da's een beetje boven m'n budget. Creative Zen valt wel mee an sich.
Iemand advies op mp3 gebied?
pipo's op de besterd, in de stad tegenover het gemeente huis zit er ook nog een weet de naam niet uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:44 schreef Croupouque het volgende:
Ik had nooit durven denken dat ik deze vraag ooit moest stellen, maar weet iemand een winkel in Tilburg die naaispulletjes (garen, naalden, etc.) verkoopt?
Ojee, wat ben je van plan!quote:Op donderdag 4 december 2008 18:44 schreef Croupouque het volgende:
Ik had nooit durven denken dat ik deze vraag ooit moest stellen, maar weet iemand een winkel in Tilburg die naaispulletjes (garen, naalden, etc.) verkoopt?
Jammer, maar klasse C is altijd moeilijk idd.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:29 schreef hetzusjevan het volgende:
Jawel ik wilde dat serieus gaan doen, ben al twee keer uitgeloot. Ga nu niet meer meeloten, zit al in m'n tweede jaar van deze opleiding.. ik maak deze nu af. Vind het zonde om 2 jaar psychologie weg te gooien en de kans is nog steeds niet groot dat ik de 3e keer wel ingeloot word. Ik zat in klasse C dusja. Was wel bagger maar niets aan te doen.
Jeetje wat zijn die iPod krengen duur zeg. Ik zat ff nieuwe mp3speler te kijken voor m'n zusje maar pffft da's een beetje boven m'n budget. Creative Zen valt wel mee an sich.
Iemand advies op mp3 gebied?
Pipoo's, natuurlijk! Dank je wel.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:47 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
pipo's op de besterd, in de stad tegenover het gemeente huis zit er ook nog een weet de naam niet uit mijn hoofd.
Ik heb onder andere een colbert dat ik perfect passend wil maken.quote:
Hmm... vooruitquote:Op donderdag 4 december 2008 18:58 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb onder andere een colbert dat ik perfect passend wil maken.
Kun je dan niet beter naar een goedkope en goede kleermaker in tilburg informerenquote:Op donderdag 4 december 2008 18:58 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb onder andere een colbert dat ik perfect passend wil maken.
Niet op die manier neequote:Op donderdag 4 december 2008 19:19 schreef JeffreyXL het volgende:
Naaien ik moet er niet aan beginnen denk ik
In de stad zit een Turk die goed werk heeft afgeleverd met Vriends pak, en niet eens echt duur.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter naar een goedkope en goede kleermaker in tilburg informeren
Bij mij gaat het als volgt: ik doe het eerst zélf, en pas wanneer alles in het honderd is gelopen schakel ik de hulp van een professional in. Nu ben ik toevallig goed met een naaimachine, dus dat risico durf ik gerust te lopen, bij die wortelkanaalbehandeling van vorige week had ik dat achteraf gezien misschien beter niet kunnen doen.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter naar een goedkope en goede kleermaker in tilburg informeren
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 4 december 2008 18:12 schreef theKiD het volgende:
[..]
Idd.. gaat nog wel, ook al ben ik ook daar niet echt fan van. .....Wat mij t meest tegenstaat is eigenlijk de "verplichte" sfeer die eromheen hangt
en dat heb ik dus 3x gehadquote:Op donderdag 4 december 2008 18:18 schreef hetzusjevan het volgende:
*Gaat in een hoekje zitten balen dat ze niet is ingeloot voor tandheelkunde*.
nog stuk of 17 replies en we kunnen een Tilburg waar Messenga Automatic geil probeert te krijgen topic ervan maken?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:02 schreef automatic_ het volgende:
Normaal ben ik dat heel veel, maarré niet echt een topic daarvoor hè?
Ojee... Ik vrees dat dat geen succes is hoorquote:Op donderdag 4 december 2008 22:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nog stuk of 17 replies en we kunnen een Tilburg waar Messenga Automatic geil probeert te krijgen topic ervan maken?
die titel of wat messenga probeert? en pas op he! je kan die jongen echt gigantisch beschadigen mentaal!quote:Op donderdag 4 december 2008 22:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ojee... Ik vrees dat dat geen succes is hoor
Oeps...quote:Op donderdag 4 december 2008 22:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
die titel of wat messenga probeert? en pas op he! je kan die jongen echt gigantisch beschadigen mentaal!
Jij geeft alleen een voorzetje?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:18 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
hoho nou niet meteen mijn hulp gaan vragen heik bemoei me hier verder niet mee
Hoho. Lees de titel eens goedquote:
mja alleen gehoord dat de dader waarschijnlijk psychisch gestoord is... dit al waarschijnlijk eerder heeft gedaan en dus waarschijnlijk niet voor de rechter hoeft te komen...quote:Op donderdag 4 december 2008 22:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij geeft alleen een voorzetje?
Hoe gaat het trouwens met je n.a.v. dat "voorvalletje" van een tijdje terug? Nog iets van de politie gehoord...?
Ohjaquote:Op donderdag 4 december 2008 22:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoho. Lees de titel eens goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |