Ik ben cadeautjes-fanquote:Op donderdag 4 december 2008 17:38 schreef theKiD het volgende:
Ben niet echt een sinterklaasfanIig, niet van het "heerlijk avondje"
Idd.. gaat nog wel, ook al ben ik ook daar niet echt fan van. Ik mag gelukkig lekker werken met kerstquote:
Ik kom er heel eerlijk voor uitquote:
Wow! Leuk bedragjequote:Op donderdag 4 december 2008 18:18 schreef hetzusjevan het volgende:
Mijn zusje krijgt dus echt geen cadeaus meer dit jaar hoor.. krijgt net ff een rekening van d'r beugel. 1055 euro!
*Gaat in een hoekje zitten balen dat ze niet is ingeloot voor tandheelkunde*.
Hè balen joh!quote:Op donderdag 4 december 2008 18:29 schreef hetzusjevan het volgende:
Jawel ik wilde dat serieus gaan doen, ben al twee keer uitgeloot. Ga nu niet meer meeloten, zit al in m'n tweede jaar van deze opleiding.. ik maak deze nu af. Vind het zonde om 2 jaar psychologie weg te gooien en de kans is nog steeds niet groot dat ik de 3e keer wel ingeloot word. Ik zat in klasse C dusja. Was wel bagger maar niets aan te doen.
Jeetje wat zijn die iPod krengen duur zeg. Ik zat ff nieuwe mp3speler te kijken voor m'n zusje maar pffft da's een beetje boven m'n budget. Creative Zen valt wel mee an sich.
Iemand advies op mp3 gebied?
pipo's op de besterd, in de stad tegenover het gemeente huis zit er ook nog een weet de naam niet uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:44 schreef Croupouque het volgende:
Ik had nooit durven denken dat ik deze vraag ooit moest stellen, maar weet iemand een winkel in Tilburg die naaispulletjes (garen, naalden, etc.) verkoopt?
Ojee, wat ben je van plan!quote:Op donderdag 4 december 2008 18:44 schreef Croupouque het volgende:
Ik had nooit durven denken dat ik deze vraag ooit moest stellen, maar weet iemand een winkel in Tilburg die naaispulletjes (garen, naalden, etc.) verkoopt?
Jammer, maar klasse C is altijd moeilijk idd.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:29 schreef hetzusjevan het volgende:
Jawel ik wilde dat serieus gaan doen, ben al twee keer uitgeloot. Ga nu niet meer meeloten, zit al in m'n tweede jaar van deze opleiding.. ik maak deze nu af. Vind het zonde om 2 jaar psychologie weg te gooien en de kans is nog steeds niet groot dat ik de 3e keer wel ingeloot word. Ik zat in klasse C dusja. Was wel bagger maar niets aan te doen.
Jeetje wat zijn die iPod krengen duur zeg. Ik zat ff nieuwe mp3speler te kijken voor m'n zusje maar pffft da's een beetje boven m'n budget. Creative Zen valt wel mee an sich.
Iemand advies op mp3 gebied?
Pipoo's, natuurlijk! Dank je wel.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:47 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
pipo's op de besterd, in de stad tegenover het gemeente huis zit er ook nog een weet de naam niet uit mijn hoofd.
Ik heb onder andere een colbert dat ik perfect passend wil maken.quote:
Hmm... vooruitquote:Op donderdag 4 december 2008 18:58 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb onder andere een colbert dat ik perfect passend wil maken.
Kun je dan niet beter naar een goedkope en goede kleermaker in tilburg informerenquote:Op donderdag 4 december 2008 18:58 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb onder andere een colbert dat ik perfect passend wil maken.
Niet op die manier neequote:Op donderdag 4 december 2008 19:19 schreef JeffreyXL het volgende:
Naaien ik moet er niet aan beginnen denk ik
In de stad zit een Turk die goed werk heeft afgeleverd met Vriends pak, en niet eens echt duur.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter naar een goedkope en goede kleermaker in tilburg informeren
Bij mij gaat het als volgt: ik doe het eerst zélf, en pas wanneer alles in het honderd is gelopen schakel ik de hulp van een professional in. Nu ben ik toevallig goed met een naaimachine, dus dat risico durf ik gerust te lopen, bij die wortelkanaalbehandeling van vorige week had ik dat achteraf gezien misschien beter niet kunnen doen.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter naar een goedkope en goede kleermaker in tilburg informeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |