Omdat je in EHV niet vrijwillig wilt wonenquote:Op donderdag 4 december 2008 00:35 schreef hetzusjevan het volgende:
Waarom in Tilburg op kamers dan en niet in Eindhoven?
Ik woon dr al meer dan 1,5 jaar, en ben ook nog steeds niet ingeschreven bij een huisarts hierquote:Op donderdag 4 december 2008 08:24 schreef ghizzer het volgende:
Beste mensen, ik ben al weer even Tilburger, maar sta nog niet ingeschreven hier bij een huisarts. Iemand hier aanbevelingen?
Hartelijk bedankt alvast.
klopt wordt zelfs al in de ambulances gebruikt (of jah, zijn ze mee bezig om het in te voeren hier in ehv, weet niet hoever ze al in tilburg zijnquote:Op donderdag 4 december 2008 10:24 schreef theKiD het volgende:
Met electronisch patientendossier zou het niet uit moeten maken toch? Elke huisarts kan zien wat ik de afgelopen jaren heb uitgevreten.. Tot elk lullig gesprek word er in opgemaakt*is blij met EPD*
nee, maar dat ga jij ons natuurlijk NU vertellenquote:Op donderdag 4 december 2008 11:05 schreef hetzusjevan het volgende:
Extra\opties\weergave en dan vinkjes weghalen bij niet afdrukbare tekens idd.
Weet je hoe relaxed het schijnt te zijn om als vrijwilliger bij de 013 te werken?
minder relaxed als de mensen die er wel betaald voor wordenquote:Op donderdag 4 december 2008 11:05 schreef hetzusjevan het volgende:
Extra\opties\weergave en dan vinkjes weghalen bij niet afdrukbare tekens idd.
Weet je hoe relaxed het schijnt te zijn om als vrijwilliger bij de 013 te werken?
hmm hier nog geen vlok hoorquote:Op donderdag 4 december 2008 11:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
Sneeuw![]()
(alleen blijft het natuurlijk weer niet liggen)
WAARquote:Op donderdag 4 december 2008 11:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
Sneeuw![]()
(alleen blijft het natuurlijk weer niet liggen)
ok, das best wel lekkerquote:Op donderdag 4 december 2008 12:25 schreef hetzusjevan het volgende:
Waar sneeuw?
Ja een vriend van me zei dus dat ie als vrijwilliger bij de 013 ging werken.. dan moest ie 3x in de maand komen werken. In ruil daarvoor mag ie:
*gratis drinken (alles, niet alleen bier maar ook het duurdere spul).
*gratis naar alle voorstellingen
*Bij de kleinere voorstellingen mocht ie twee mensen gratis mee nemen.
*en gratis naar Pinkpop en Lowlands.!
Ik zit normaal nogal veel op de weg, maar vandaag thuiswerk dagquote:Op donderdag 4 december 2008 12:50 schreef Mudchains het volgende:
Rijles ging goed gisteren best goed!
En wat ben ik blij dat ik op kantoor werk*kijkt naar buiten*
Ik ga op de mountainbike richting werk, max 15min fietsen, meestal ben ik er binnen 12 minuten (het meeste moet ik wachten op de stoplichtenquote:Op donderdag 4 december 2008 12:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik zit normaal nogal veel op de weg, maar vandaag thuiswerk dagdus geen last van de files die wel weer zullen komen!
dan heb je nu wel iets aan dat profiel op je bandenquote:Op donderdag 4 december 2008 13:01 schreef Mudchains het volgende:
[..]
Ik ga op de mountainbike richting werk, max 15min fietsen, meestal ben ik er binnen 12 minuten (het meeste moet ik wachten op de stoplichten)
Yep ^^ maar vorige week niet, toen ging ik op een kinderkopjes weg keihard onderuitquote:Op donderdag 4 december 2008 13:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
dan heb je nu wel iets aan dat profiel op je banden
doe je gordijnen eens openquote:Op donderdag 4 december 2008 13:52 schreef hetzusjevan het volgende:
omg het sneeuwt!![]()
(ja ik zie het nu pas)
Das klote.. Paar weken terug stond ik bij de stoplichten te wachten, kwam er een jonge kerel aangefietst, redelijk hard, hij had nog groen, en achter mij ineens een KLAP! *klabats!quote:Op donderdag 4 december 2008 13:10 schreef Mudchains het volgende:
[..]
Yep ^^ maar vorige week niet, toen ging ik op een kinderkopjes weg keihard onderuitnam de bocht een beetje schuin en zag niet dat het spiegelglad was
Hoe kan die slecht zijn?quote:Op donderdag 4 december 2008 15:14 schreef SwiffMeister het volgende:
Hoe kan een italiaans restaurant nou goed zijn... ?
ik hoor altijd wel goede verhalen over de italiaan op het piuspleinquote:Op donderdag 4 december 2008 15:01 schreef Messenga het volgende:
Hoi.
Kutsneeuw
Nog leuke goede Italiaanse restaurants in de stad?
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Das klote.. Paar weken terug stond ik bij de stoplichten te wachten, kwam er een jonge kerel aangefietst, redelijk hard, hij had nog groen, en achter mij ineens een KLAP! *klabats!![]()
Ligt die vent op de grond te koekeloerenWas zijn jas die over zijn stuur hing, tussen zn spaken gekomen
Das stommer dan op kinderkopjes onderuit gaan wou ik er eigenlijk mee zeggen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |