abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63742106
En om even een leuk onderwerp ertussen te gooien omdat ik het topic al dagen verziek met m'n internetgezeur :

Sinterklaas! Doen jullie er nog aan? Ik heb mijn schoonmoeder getrokken voor surprise haha! In mijn gedichtje staat een couplet over de slaapkamer van mn schoonouders, die is net helemaal vernieuwd en daar wilde ze nog wat kleine decoratiedingen voor hebben, check:

Een nieuwe slaapkamer wilde ze wel
Misschien komt er nu ook wat meer spanning in het liefdesspel

Mwehehe . En we doen dat dobbelspel met kleine cadeautjes.. ik heb wat meuk gehaald bij de action . Een Frans Bauer boek ! Wat een lol je kan hebben met meuk kopen .
pi_63742131
Tegan, waarom? Staat de opleiding daar beter aangeschreven?
  woensdag 3 december 2008 @ 23:31:02 #203
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_63742168
Wij doen geen suprise en gedichten, maar kopen gewoon wat cadeautjes voor elkaar. Ik hoorde in de wandelgang dat de vriend van mijn moeder mij een laptop wilde geven & opeens zijn ze geinteresseerd in mijn "oude" & ik weet niet...
Verder krijg ik een hoop Blond Amsterdam dingetjes & heb ik ook cadeautjes gekocht
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_63742196
De opleiding die ik nu doe vind ik niets. En wil dus iets anders gaan doen in Eindhoven...
pi_63742233
Ohh welke zit je over te denken Tegan, of nog geen idee?

En automatic_: dikke shit een nieuwe laptop! *fingers crossed*. En Blond Amsterdam is schattig, heeft m'n zusje ook al aardig wat dingetjes van .
  woensdag 3 december 2008 @ 23:34:21 #206
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_63742279
Mja ik ben benieuwd...!
Ik hoop nergens op, maar toch
En ja, ik heb al teveel Blond spullen, haha. Ik had nog een paar aanvullingen nodig & ik was erbij toen ze dat kocht, haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_63742420
Ik denk nu aan Technische Informatica, maar eigenlijk kan het nog alle kanten op.

Iig wel de beta-kant. Ben een echte NT'er .
pi_63743151
Technische Informatica, daar ben ik van de zomer voor afgestudeerd
pi_63743673
Een ding is zeker. Als ik in Eindhoven studeer, ga ik echt op kamers in Tilburg.
pi_63743810
Waarom in Tilburg op kamers dan en niet in Eindhoven?
pi_63746186
Vroeg
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_63746364
quote:
Op donderdag 4 december 2008 00:35 schreef hetzusjevan het volgende:
Waarom in Tilburg op kamers dan en niet in Eindhoven?
Omdat je in EHV niet vrijwillig wilt wonen
Tegan, ik zal dan wel met de trein gaan, auto is niet te doen
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_63746804
Beste mensen, ik ben al weer even Tilburger, maar sta nog niet ingeschreven hier bij een huisarts. Iemand hier aanbevelingen?

Hartelijk bedankt alvast.
pi_63746974
quote:
Op donderdag 4 december 2008 08:24 schreef ghizzer het volgende:
Beste mensen, ik ben al weer even Tilburger, maar sta nog niet ingeschreven hier bij een huisarts. Iemand hier aanbevelingen?

Hartelijk bedankt alvast.
Ik woon dr al meer dan 1,5 jaar, en ben ook nog steeds niet ingeschreven bij een huisarts hier
*** Nul Dertien ***
pi_63748246
Ik zit hier ook al anderhalf jaar op kamers en heb gewoon m'n eigen huisarts en tandarts bij m'n ouders. Als je hier echt heel veel bent, ook in de weekenden vaak en je woont hier nog wel een poos zou ik er wel over nadenken.
pi_63748652
Goedemorgen
zelf huisarts aan de bredaseweg.
Ben er alleen nog nooit geweest
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_63748820
Met electronisch patientendossier zou het niet uit moeten maken toch? Elke huisarts kan zien wat ik de afgelopen jaren heb uitgevreten.. Tot elk lullig gesprek word er in opgemaakt *is blij met EPD*
*** Nul Dertien ***
pi_63748905
quote:
Op donderdag 4 december 2008 10:24 schreef theKiD het volgende:
Met electronisch patientendossier zou het niet uit moeten maken toch? Elke huisarts kan zien wat ik de afgelopen jaren heb uitgevreten.. Tot elk lullig gesprek word er in opgemaakt *is blij met EPD*
klopt wordt zelfs al in de ambulances gebruikt (of jah, zijn ze mee bezig om het in te voeren hier in ehv, weet niet hoever ze al in tilburg zijn
Ik luister NL-Talig
pi_63749553
Ohja kreeg ik laatst een brief van van mn huisarts, of ik dat goed vond. Mij best, w/e.

He ik heb bij Word een verkeerde toetscombinatie ingedrukt waardoor er nu overal van die paragraaftekentjes tussen de regels komen te staan en tis irritant. Met welke toetscombinatie krijg ik die weg?
pi_63749685
Zit een knopje ergens bovenin de balk volgens mij
*** Nul Dertien ***
pi_63749836
Extra\opties\weergave en dan vinkjes weghalen bij niet afdrukbare tekens idd .

Weet je hoe relaxed het schijnt te zijn om als vrijwilliger bij de 013 te werken?
pi_63749860
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:05 schreef hetzusjevan het volgende:

Weet je hoe relaxed het schijnt te zijn om als vrijwilliger bij de 013 te werken?
nee, maar dat ga jij ons natuurlijk NU vertellen
Ik luister NL-Talig
pi_63749877
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:05 schreef hetzusjevan het volgende:

minder relaxed als de mensen die er wel betaald voor worden
pi_63749962
Zo ik heb lekker een dagje vrij vandaag
pi_63751151
Sneeuw
(alleen blijft het natuurlijk weer niet liggen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')