Helemaal mee eensquote:Op donderdag 4 december 2008 18:12 schreef theKiD het volgende:
[..]
Idd.. gaat nog wel, ook al ben ik ook daar niet echt fan van. .....Wat mij t meest tegenstaat is eigenlijk de "verplichte" sfeer die eromheen hangt
en dat heb ik dus 3x gehadquote:Op donderdag 4 december 2008 18:18 schreef hetzusjevan het volgende:
*Gaat in een hoekje zitten balen dat ze niet is ingeloot voor tandheelkunde*.
nog stuk of 17 replies en we kunnen een Tilburg waar Messenga Automatic geil probeert te krijgen topic ervan maken?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:02 schreef automatic_ het volgende:
Normaal ben ik dat heel veel, maarré niet echt een topic daarvoor hè?
Ojee... Ik vrees dat dat geen succes is hoorquote:Op donderdag 4 december 2008 22:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nog stuk of 17 replies en we kunnen een Tilburg waar Messenga Automatic geil probeert te krijgen topic ervan maken?
die titel of wat messenga probeert? en pas op he! je kan die jongen echt gigantisch beschadigen mentaal!quote:Op donderdag 4 december 2008 22:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ojee... Ik vrees dat dat geen succes is hoor
Oeps...quote:Op donderdag 4 december 2008 22:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
die titel of wat messenga probeert? en pas op he! je kan die jongen echt gigantisch beschadigen mentaal!
Jij geeft alleen een voorzetje?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:18 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
hoho nou niet meteen mijn hulp gaan vragen heik bemoei me hier verder niet mee
Hoho. Lees de titel eens goedquote:
mja alleen gehoord dat de dader waarschijnlijk psychisch gestoord is... dit al waarschijnlijk eerder heeft gedaan en dus waarschijnlijk niet voor de rechter hoeft te komen...quote:Op donderdag 4 december 2008 22:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij geeft alleen een voorzetje?
Hoe gaat het trouwens met je n.a.v. dat "voorvalletje" van een tijdje terug? Nog iets van de politie gehoord...?
Ohjaquote:Op donderdag 4 december 2008 22:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoho. Lees de titel eens goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |