Hij cultiveert het tegenwoordig. Vroeger - ten tijde van Ciske de rat - vertelde iedereen tegen hem dat hij 'netjes ABN moest praten', en dat deed hij toen ook. Maar nu zingt-ie de smartlappen uit de Jordaan - daar past hij zijn accent op aan en hij overdrijft het.quote:Op zondag 30 november 2008 03:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Yup maar Danny's nadeel is dan weer dat verschrikkelijke accent...
Zo volquote:Op zondag 30 november 2008 03:50 schreef Etcetera het volgende:
subforum vergeten aan te passensowwy
Hoi.quote:Op zondag 30 november 2008 03:50 schreef broer het volgende:
Wat doe ik trouwens in godhemelsnaam hier?
dat vraag ik me dus ook af want ik kijk niet eens meequote:Op zondag 30 november 2008 03:50 schreef broer het volgende:
Wat doe ik trouwens in godhemelsnaam hier?
Nee de Heeg.quote:
Eej dat jouw anusje het niet droog houd van zulks een liefde kun je ons niet kwalijk nemenquote:Op zondag 30 november 2008 03:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
santax en scanman gaan jullie elkaar even fijn op msn even knuffelen, het elkaar steeds weer lopen verwijten en het weer goed knuffel word ik een beetje te week van.
Maar Hazes had de blues... Ooit een interview met hem meegemaakt hoe graag hij er eentje van had willen zijn.. hij was het natuurlijk niet... maar toch ontroerend gewoon.quote:Op zondag 30 november 2008 03:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hazes schreef een eigen tekst op bestaande nummers ja. Dat is nog net even een nuance verschil.
Danny heeft wel een vele malen betere stemmen dan Hazes ooit had trouwens.
Ben jij wel helemaal lekker? Die twee berichten die we geschreven hebben. Ga jij even lekker weg hier ofzo, als je daar last van hebtquote:Op zondag 30 november 2008 03:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
santax en scanman gaan jullie elkaar even fijn op msn even knuffelen, het elkaar steeds weer lopen verwijten en het weer goed knuffel word ik een beetje te week van.
quote:Op zondag 30 november 2008 03:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, net de andere kant van het AZM.
Als je een beetje te pruimen bent, kunnen we dat wel even regelen, zover is Stein ook nietquote:Op zondag 30 november 2008 03:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik werk in Randwyck.
Ah dat jochie, zo een wil ik ook!
Wat een liefie.
ALIIIIIII
Hazes is en blijft een icoon op zijn manier, zonder meer. Onovertroffen eigenlijk.quote:Op zondag 30 november 2008 03:52 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Maar Hazes had de blues... Ooit een interview met hem meegemaakt hoe graag hij er eentje van had willen zijn.. hij was het natuurlijk niet... maar toch ontroerend gewoon.
Goed geen muziekpersoonlijkheid op hoog niveau, maar wel een mens die mij heeft ontroerd en dicht bij mijn jeugd heeft gestaan.
quote:Op zondag 30 november 2008 03:54 schreef santax het volgende:
[..]
Als je een beetje te pruimen bent, kunnen we dat wel even regelen, zover is Stein ook niet
quote:
Die heeft een vrouw op z'n gezicht momenteel.quote:Op zondag 30 november 2008 03:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Uit DUITSLAND!
Waar is Ekdom als je 'm nodig hebt?
God, nee. Naar Paul de Leeuw kijken is wel tamelijk kansloos, inderdaad. Dat zou ik ook nooit doen.quote:Op zondag 30 november 2008 03:51 schreef Etcetera het volgende:
dat vraag ik me dus ook af want ik kijk niet eens mee
Ja, ik vraag 't me ook af...quote:Op zondag 30 november 2008 03:55 schreef scanman01 het volgende:
Dit is live toch? Wat doet dat meisje nu nog wakker????
Op die bank met hindernissen zeker.quote:Op zondag 30 november 2008 03:55 schreef jmac het volgende:
[..]
Die heeft een vrouw op z'n gezicht momenteel.
Dt haat ik echt he, de ouders van mjn 18 jarige meissie vinden me te oud, de meisjes aan de kassa zeggen u tegen me, en met mijn schrale 30 jaartjes ben ik dan weer te jong voor jouquote:Op zondag 30 november 2008 03:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij bent waaaaaaay too young voor mij
quote:Op zondag 30 november 2008 03:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
bedankt voor je 2 moppen en nu kan je weer terug naar Duitsland.
De band,quote:Op zondag 30 november 2008 03:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
Oh het publiek krijgt er ook nog even wat te eten.
quote:Op zondag 30 november 2008 03:56 schreef santax het volgende:
[..]
Dt haat ik echt he, de ouders van mjn 18 jarige meissie vinden me te oud, de meisjes aan de kassa zeggen u tegen me, en met mijn schrale 30 jaartjes ben ik dan weer te jong voor jou![]()
Niemand wil me
quote:Op zondag 30 november 2008 03:58 schreef DaMook het volgende:
Ja hoi, ga eens wat rustiger, ik moet heel de tijd omdraaien om de tv te zien
.
Kijk nu praten we, kun je vangen? Met je mondje?quote:Op zondag 30 november 2008 03:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gossie.
Maar hey, ik heb alleen je zaad nodig voor zo een leuk kindje dus mss moet ik gewoon niet zo moeilijk doen he
Duidelijkheid is okay.quote:Op zondag 30 november 2008 03:58 schreef santax het volgende:
[..]
Kijk nu praten we, kun je vangen? Met je mondje?
quote:Op zondag 30 november 2008 03:58 schreef santax het volgende:
[..]
Kijk nu praten we, kun je vangen? Met je mondje?
quote:Op zondag 30 november 2008 04:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
komt de rivieren niet over.
Zo hoog stond de maas vanmiddag anders nietquote:Op zondag 30 november 2008 04:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
komt de rivieren niet over.
Ja lach maarquote:
Mijn mond viel toch al open dus ik zeg doe je best!quote:
Daar heb ik dan weer niet van terugquote:Op zondag 30 november 2008 04:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn mond viel toch al open dus ik zeg doe je best!
En de alcohol helpt me ook niet meequote:Op zondag 30 november 2008 04:02 schreef oh-oh het volgende:
Op dit tijdstip zijn die langdradige moppen echt niet meer te volgen.
quote:Op zondag 30 november 2008 04:03 schreef santax het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer niet van terug
*aanloopje neemt*![]()
quote:Op zondag 30 november 2008 04:03 schreef santax het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer niet van terug
*aanloopje neemt*![]()
is de opmaat naar de nachtsuite.quote:Op zondag 30 november 2008 04:03 schreef Wup het volgende:
wat heeft dit item eigenlijk met paul de leeuw te maken.. dat was toch van call tv ofzo?
Huh.... Leg even uit. Dat Adje een gewone jongen is weet iedereen, maar het doel van je post ontgaat me volkomen.quote:Op zondag 30 november 2008 04:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
Scanman01 straks ga je nog denken dat adje niet ingehuurd wordt
Geloof me, nuchter is het ook niet te volgen.quote:Op zondag 30 november 2008 04:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
En de alcohol helpt me ook niet mee.
ow okay, ik vind alles best:)quote:Op zondag 30 november 2008 04:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
is de opmaat naar de nachtsuite.
Paul en Cor werken als langer samen dan de programmas op tv zijn. Als er iemand tegen de humor van paul kan is het Cor wel.quote:
Ben ik de enige die daar een beetje tegen op ziet?quote:
Leek echt nergens op idd.quote:
Het wordt een inkakmoment, dat op zekerquote:Op zondag 30 november 2008 04:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben ik de enige die daar een beetje tegen op ziet?
Nee dat wordt lachen met ook paul als belspelmiep.quote:Op zondag 30 november 2008 04:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik ook, maar als ik nu fiets dan kun je tijdens de nachsuite mooi de eerder genoemde spermazoiden opvangenquote:Op zondag 30 november 2008 04:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ok , als jij het zegt!quote:Op zondag 30 november 2008 04:07 schreef wokkkel het volgende:
[..]
Nee dat wordt lachen met ook paul als belspelmiep.
LOL.. dat weet ik ook. Maar Cor is óf een goede acteur óf ik lees af en toe in zijn gezicht dat hij niet alles waardeert of in ieder geval niet goed weet hoe hij moet reageren.quote:Op zondag 30 november 2008 04:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Paul en Cor werken als langer samen dan de programmas op tv zijn. Als er iemand tegen de humor van paul kan is het Cor wel.
Ik vind dit het grootste inkakmoment tot nu toe.quote:Op zondag 30 november 2008 04:07 schreef Susi het volgende:
[..]
Het wordt een inkakmoment, dat op zeker
Oh jaaaaaaaa als ie Essemesmee gaat doen dan wordt dat wel leuk!quote:
Dat is Cor zijn rol, die afkeurende blikken horen daar bij!quote:Op zondag 30 november 2008 04:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. dat weet ik ook. Maar Cor is óf een goede acteur óf ik lees af en toe in zijn gezicht dat hij niet alles waardeert of in ieder geval niet goed weet hoe hij moet reageren.
mja inderdaad, nooit durven dromen dat ik dit ooit uit mijn strot zou krijgen...quote:Op zondag 30 november 2008 04:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vind dit het grootste inkakmoment tot nu toe.
quote:Op zondag 30 november 2008 04:09 schreef santax het volgende:
[..]
mja inderdaad, nooit durven dromen dat ik dit ooit uit mijn strot zou krijgen...
Maar ik mis jan, danny en de oudhollandsche liederen
quote:Op zondag 30 november 2008 04:10 schreef santax het volgende:
Waar is een vallende piano als je hem nodig hebt
Gezien het achterfamilie van mij is , mag je op het eerste rekenen.quote:Op zondag 30 november 2008 04:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. dat weet ik ook. Maar Cor is óf een goede acteur óf ik lees af en toe in zijn gezicht dat hij niet alles waardeert of in ieder geval niet goed weet hoe hij moet reageren.
quote:
quote:
Sorryquote:Op zondag 30 november 2008 04:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik zat hier maar braaf te wachten.
quote:Op zondag 30 november 2008 04:13 schreef santax het volgende:
[..]
Sorry
Maar het is toch nog wel minuutje of 35 fietsen naar maastricht... Dus beter had je even kunnen wachten op de deurbel
Alles wat ik tot nu toe heb gezien is dat Cor niet alles even leuk vind of accepteert en dat dat zeker uitgepraat moet worden... in de afgelopen tien jaar..quote:Op zondag 30 november 2008 04:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 november 2008 04:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo'n lange aanloop nodig had
quote:Op zondag 30 november 2008 04:16 schreef santax het volgende:
[..]
![]()
Goed, je bent misschien wel wat ouder, maar ik ging ervan uit dat je zeg maar niet 'wijd' genoeg was om hem d'r vanuit sten in 1 keertje meteen precies in te sodemieteren
Zeker omdat je het over kindjes die je nog niet hebt had
Oh oh oh, ik heb weer wat beloofdquote:Op zondag 30 november 2008 04:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar jamaar jij zei dat ik mn mond open moest houden toch?
Ik wou het net zeggen!!quote:Op zondag 30 november 2008 04:17 schreef MinderMutsig het volgende:
Die vent heeft wel wat van Gerard Cox.
quote:Op zondag 30 november 2008 04:18 schreef santax het volgende:
[..]
Oh oh oh, ik heb weer wat beloofd![]()
![]()
Wees blij, als vrouw zijnde zul je dat niet vaak horen toch? "hou je bek open"
Tot laterquote:Op zondag 30 november 2008 04:20 schreef minilot het volgende:
Ik ga een dutje doen. Ik zie bijna scheel.
Dag allemaal! Succes nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |