LOL.. dat weet ik ook. Maar Cor is óf een goede acteur óf ik lees af en toe in zijn gezicht dat hij niet alles waardeert of in ieder geval niet goed weet hoe hij moet reageren.quote:Op zondag 30 november 2008 04:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Paul en Cor werken als langer samen dan de programmas op tv zijn. Als er iemand tegen de humor van paul kan is het Cor wel.
Ik vind dit het grootste inkakmoment tot nu toe.quote:Op zondag 30 november 2008 04:07 schreef Susi het volgende:
[..]
Het wordt een inkakmoment, dat op zeker
Oh jaaaaaaaa als ie Essemesmee gaat doen dan wordt dat wel leuk!quote:
Dat is Cor zijn rol, die afkeurende blikken horen daar bij!quote:Op zondag 30 november 2008 04:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. dat weet ik ook. Maar Cor is óf een goede acteur óf ik lees af en toe in zijn gezicht dat hij niet alles waardeert of in ieder geval niet goed weet hoe hij moet reageren.
mja inderdaad, nooit durven dromen dat ik dit ooit uit mijn strot zou krijgen...quote:Op zondag 30 november 2008 04:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vind dit het grootste inkakmoment tot nu toe.
quote:Op zondag 30 november 2008 04:09 schreef santax het volgende:
[..]
mja inderdaad, nooit durven dromen dat ik dit ooit uit mijn strot zou krijgen...
Maar ik mis jan, danny en de oudhollandsche liederen
quote:Op zondag 30 november 2008 04:10 schreef santax het volgende:
Waar is een vallende piano als je hem nodig hebt
Gezien het achterfamilie van mij is , mag je op het eerste rekenen.quote:Op zondag 30 november 2008 04:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. dat weet ik ook. Maar Cor is óf een goede acteur óf ik lees af en toe in zijn gezicht dat hij niet alles waardeert of in ieder geval niet goed weet hoe hij moet reageren.
quote:
quote:
Sorryquote:Op zondag 30 november 2008 04:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik zat hier maar braaf te wachten.
quote:Op zondag 30 november 2008 04:13 schreef santax het volgende:
[..]
Sorry
Maar het is toch nog wel minuutje of 35 fietsen naar maastricht... Dus beter had je even kunnen wachten op de deurbel
Alles wat ik tot nu toe heb gezien is dat Cor niet alles even leuk vind of accepteert en dat dat zeker uitgepraat moet worden... in de afgelopen tien jaar..quote:Op zondag 30 november 2008 04:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |