is de opmaat naar de nachtsuite.quote:Op zondag 30 november 2008 04:03 schreef Wup het volgende:
wat heeft dit item eigenlijk met paul de leeuw te maken.. dat was toch van call tv ofzo?
Huh.... Leg even uit. Dat Adje een gewone jongen is weet iedereen, maar het doel van je post ontgaat me volkomen.quote:Op zondag 30 november 2008 04:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
Scanman01 straks ga je nog denken dat adje niet ingehuurd wordt
Geloof me, nuchter is het ook niet te volgen.quote:Op zondag 30 november 2008 04:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
En de alcohol helpt me ook niet mee.
ow okay, ik vind alles best:)quote:Op zondag 30 november 2008 04:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
is de opmaat naar de nachtsuite.
Paul en Cor werken als langer samen dan de programmas op tv zijn. Als er iemand tegen de humor van paul kan is het Cor wel.quote:
Ben ik de enige die daar een beetje tegen op ziet?quote:
Leek echt nergens op idd.quote:
Het wordt een inkakmoment, dat op zekerquote:Op zondag 30 november 2008 04:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben ik de enige die daar een beetje tegen op ziet?
Nee dat wordt lachen met ook paul als belspelmiep.quote:Op zondag 30 november 2008 04:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik ook, maar als ik nu fiets dan kun je tijdens de nachsuite mooi de eerder genoemde spermazoiden opvangenquote:Op zondag 30 november 2008 04:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |