Maurice de Hond ook... die blaft de vrouwen heel makkelijk volquote:Op zondag 30 november 2008 00:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Robert ten Brink heeft goed zaad!
quote:Op zondag 30 november 2008 00:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maurice de Hond ook... die blaft de vrouwen heel makkelijk vol
Op die pic ziet er nog wel cute uitquote:
quote:Op zondag 30 november 2008 00:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maurice de Hond ook... die blaft de vrouwen heel makkelijk vol
Ja goed.. ik ben ook geen vrouw verders.. Maar als man weet ik wel wat aantrekkelijke mannen zijn. En Arie vind ik toch wel een charismatische man waar je wel een beetje goed mee kan praten.quote:Op zondag 30 november 2008 00:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind m echt alles tegen hebben.
Gek lijf, rare kop, vieze baard, eng haar.
Nou nu ben ik een redelijke ras-hetero, maar ik zie ook dat dat een mooie man is.quote:Op zondag 30 november 2008 00:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op die pic ziet er nog wel cute uit
Ja en???quote:Op zondag 30 november 2008 00:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je noemt hier nu juist alles wat hij tegen zich heeft. Behalve dan dat bij de tijd, dat is gewoon niet waar. Hij werkt bij de EO for crying out loud.
Pas op he... ik wens niet geassocieerd te worden met die vleesgeworden zijscheidingquote:Op zondag 30 november 2008 00:44 schreef Cee het volgende:
Ivo doet zo ontzettend hard z'n best om met grappige one-liners te komen maar ze vallen neer als een dode aasgier.
Beetje druk. Maar hij deugt welquote:
Ik had het niet eens door.quote:Op zondag 30 november 2008 00:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Pas op he... ik wens niet geassocieerd te worden met die vleesgeworden zijscheiding
Ik schaar me even aan de kant van de vrouwen als homoquote:Op zondag 30 november 2008 00:45 schreef oh-oh het volgende:De heteromannen hier vinden Arie wel aantrekkelijk, wij vrouwen niet.
Weird.
quote:Op zondag 30 november 2008 00:45 schreef Cee het volgende:
TheVulture, is het theoretisch mogelijk dat homo's weer hetero worden? Een soort van Jan Rot-moment krijgen?
Ik ben namelijk zojuist Wouter's wanhopigste grootste fan geworden.
De wereld is gek.quote:Op zondag 30 november 2008 00:45 schreef oh-oh het volgende:
De heteromannen hier vinden Arie wel aantrekkelijk, wij vrouwen niet.
Weird.
Nou ik moet zeggen dat ik overweeg om weer naar de vrouwen over te stappen, aangezien ik echt geen enkele homo kan vinden in reallife die ik leuk vindquote:Op zondag 30 november 2008 00:45 schreef Cee het volgende:
TheVulture, is het theoretisch mogelijk dat homo's weer hetero worden? Een soort van Jan Rot-moment krijgen?
quote:Op zondag 30 november 2008 00:45 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2008 00:45 schreef wokkkel het volgende:
Dit is de beste aflevering van Ranking the Stars OOIT!
Ik benijd hem wel.. om zijn persoonlijkheid, niet zozeer om zijn uiterlijk. Ikzelf ben nogal slecht/mannelijk. Hij lijkt mij nogal een heer.quote:Op zondag 30 november 2008 00:45 schreef oh-oh het volgende:De heteromannen hier vinden Arie wel aantrekkelijk, wij vrouwen niet.
Weird.
quote:Op zondag 30 november 2008 00:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik schaar me even aan de kant van de vrouwen als homo
Hey, uit mijn vijver blijven hè!quote:Op zondag 30 november 2008 00:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen dat ik overweeg om weer naar de vrouwen over te stappen, aangezien ik echt geen enkele homo kan vinden in reallife die ik leuk vind
Eh, ruilen? Ik kan er genoeg vinden (ben net terug uit Londen, musical-trip gehad, dan weet je het wel) maar ja ik heb er geen flikker aan, no pun intended.quote:Op zondag 30 november 2008 00:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen dat ik overweeg om weer naar de vrouwen over te stappen, aangezien ik echt geen enkele homo kan vinden in reallife die ik leuk vind
Correctomundoquote:
Zijn billetjes ende plassert wel hequote:Op zondag 30 november 2008 00:45 schreef Cee het volgende:
Succes!quote:Op zondag 30 november 2008 00:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik rij nu aan naar Hilversum om Wouter te schaken
quote:Op zondag 30 november 2008 00:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik val niet op verwijfde types dus als je er nog een in de aanbieding hebt...quote:Op zondag 30 november 2008 00:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Eh, ruilen? Ik kan er genoeg vinden (ben net terug uit Londen, musical-trip gehad, dan weet je het wel) maar ja ik heb er geen flikker aan, no pun intended.
Maak er een dame-ruil van en ik help jequote:Op zondag 30 november 2008 00:48 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2008 00:48 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |