Omdat hij een ontzettend leuk persoonlijkheid heeft en fris is en een beetje fatsoenlijk bij de tijd. En zijn uiterlijk heeft ie ook mee. Breed en een emo hoofd :pquote:Op zondag 30 november 2008 00:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? (hihi ik zei god)
quote:Op zondag 30 november 2008 00:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Draai hier een dikke drol op Jack van Gelder
Kan mij er wel iets bij voorstellen, tot dat hij zijn mond opentrekt.quote:Op zondag 30 november 2008 00:38 schreef alors het volgende:
Arie is niet mijn type, maar ik vind het wel een knappe man om te zien hoor
En zijn plastic hoofdquote:Op zondag 30 november 2008 00:40 schreef -Peach het volgende:
Ik vind Boomsma een beetje eng, komt door zn haar en baard denk ik.
quote:Op zondag 30 november 2008 00:39 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Omdat hij een ontzettend leuk persoonlijkheid heeft en fris is en een beetje fatsoenlijk bij de tijd. En zijn uiterlijk heeft ie ook mee. Breed en een emo hoofd :p
Je noemt hier nu juist alles wat hij tegen zich heeft. Behalve dan dat bij de tijd, dat is gewoon niet waar. Hij werkt bij de EO for crying out loud.quote:Op zondag 30 november 2008 00:39 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Omdat hij een ontzettend leuk persoonlijkheid heeft en fris is en een beetje fatsoenlijk bij de tijd. En zijn uiterlijk heeft ie ook mee. Breed en een emo hoofd :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |