Omdat hij een ontzettend leuk persoonlijkheid heeft en fris is en een beetje fatsoenlijk bij de tijd. En zijn uiterlijk heeft ie ook mee. Breed en een emo hoofd :pquote:Op zondag 30 november 2008 00:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? (hihi ik zei god)
quote:Op zondag 30 november 2008 00:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Draai hier een dikke drol op Jack van Gelder
Kan mij er wel iets bij voorstellen, tot dat hij zijn mond opentrekt.quote:Op zondag 30 november 2008 00:38 schreef alors het volgende:
Arie is niet mijn type, maar ik vind het wel een knappe man om te zien hoor
En zijn plastic hoofdquote:Op zondag 30 november 2008 00:40 schreef -Peach het volgende:
Ik vind Boomsma een beetje eng, komt door zn haar en baard denk ik.
quote:Op zondag 30 november 2008 00:39 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Omdat hij een ontzettend leuk persoonlijkheid heeft en fris is en een beetje fatsoenlijk bij de tijd. En zijn uiterlijk heeft ie ook mee. Breed en een emo hoofd :p
Je noemt hier nu juist alles wat hij tegen zich heeft. Behalve dan dat bij de tijd, dat is gewoon niet waar. Hij werkt bij de EO for crying out loud.quote:Op zondag 30 november 2008 00:39 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Omdat hij een ontzettend leuk persoonlijkheid heeft en fris is en een beetje fatsoenlijk bij de tijd. En zijn uiterlijk heeft ie ook mee. Breed en een emo hoofd :p
Maurice de Hond ook... die blaft de vrouwen heel makkelijk volquote:Op zondag 30 november 2008 00:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Robert ten Brink heeft goed zaad!
quote:Op zondag 30 november 2008 00:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maurice de Hond ook... die blaft de vrouwen heel makkelijk vol
Op die pic ziet er nog wel cute uitquote:
quote:Op zondag 30 november 2008 00:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maurice de Hond ook... die blaft de vrouwen heel makkelijk vol
Ja goed.. ik ben ook geen vrouw verders.. Maar als man weet ik wel wat aantrekkelijke mannen zijn. En Arie vind ik toch wel een charismatische man waar je wel een beetje goed mee kan praten.quote:Op zondag 30 november 2008 00:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind m echt alles tegen hebben.
Gek lijf, rare kop, vieze baard, eng haar.
Nou nu ben ik een redelijke ras-hetero, maar ik zie ook dat dat een mooie man is.quote:Op zondag 30 november 2008 00:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op die pic ziet er nog wel cute uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |