Erg handig als je teveel gezopen hebt . .quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:30 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, en hij kan zichzelf achteruit inparkeren
Komt er ook één met een elektrische stoel?quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb goed nieuws voor je!
Het wordt een apart merk, dus er komen een heleboel types Prius![]()
Noooooooooees!quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb goed nieuws voor je!
Het wordt een apart merk, dus er komen een heleboel types Prius![]()
* PieterBas rijdt binnenkort ook Prius.. inclusief parkeerhulpquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:30 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, en hij kan zichzelf achteruit inparkeren
Maar hij blijft lelijk
Dan mag je jezelf PieterBAAS noemen met die chickmagnetquote:Op zondag 30 november 2008 01:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
* PieterBas rijdt binnenkort ook Prius.. inclusief parkeerhulp
Die gaat in mijn sig!quote:Op zondag 30 november 2008 01:17 schreef Koploperkopper het volgende:
Een goeie Prius is er eentje die overreden is door een 40 ton zware vrachtwagen.
Al draagt een aap een gouden ring...quote:Op zondag 30 november 2008 12:06 schreef Gummibeer79 het volgende:
Ik vind de nieuwe toch nét iets minder afzichtelijk
Filmpje: http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=19614530quote:Op zondag 30 november 2008 12:50 schreef Aeterna het volgende:
Aangezien deze nog niet is gevallen:
Walter: Maybe someday I'll become a sensitive guy and drive a frickin' Prius.
Walter: That is the saddest little vehicle...
Jeff: It's a great car!
Walter:Have you ever heard it when you drive by?
Jeff: No.
Walter: It goes: "Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii'm gay."
Walter: And when it idles it goes: "Homo homo homo homo homo homo."
quote:Op zondag 30 november 2008 13:02 schreef henkdevlieg het volgende:
De enige auto die nog lelijker is is de multipla van Dirk.
Je kan een auto ook stroomlijnen zonder dat ie lelijk wordtquote:Op zondag 30 november 2008 18:38 schreef Geqxon het volgende:
En niemand is het opgevallen dat het voor de stroomlijning is gedaan?
Heerlijk praktische auto's ook!quote:Op maandag 1 december 2008 16:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je kan een auto ook stroomlijnen zonder dat ie lelijk wordt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat voor andere auto was dat?quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Antiklacht: Onze prius heeft een andere auto een kusje gegeven!
Dat dus, mileubewust een auto kopen en niet weten dat het productieproces van die bak al zoveel vervuiling heeft veroorzaakt dat je net zo goed heel je leven een normale auto had kunnen rijden...quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:50 schreef T42 het volgende:
[..]
pas was dat bij kassa over hybride auto's, hoeveel energie daaringestoken werd.
1 hybride auto = 50 gewone auto's gemiddeld in 10 jaar op stoken.
ik ben voor het "miljeu" ik rij hybride
Alsof ze de auto inderdaad niet eens willen verkopen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:35 schreef BroesWillems het volgende:
met zo'n lelijke kut auto krijg je natuurlijk niemand aan de hybride....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |