SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel volgebaggerd? De OP vind je hier.
De laatste poster opent het nieuwe topic, wie dit verzaakt kan een weekban verwachten. (Volgens Adelol is de laatste poster niet de laatste poster, maar degene met post #301)
De disclaimer hieronder hoef je niet serieus te nemen, maar dan bestaat de kans wel dat je op het strafbankje terecht komt.
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
Jouw OP inderdaad.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:50 schreef IQM het volgende:
Mooie, compacte OP.Maar welke mongool heeft zichzelf daar bovenaan gezet bij de avatars?
Dagdag heeft schatgraver daar neer gezet geloof ik!quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:50 schreef IQM het volgende:
Mooie, compacte OP.Maar welke mongool heeft zichzelf daar bovenaan gezet bij de avatars?
Was jij eigenlijk mee?quote:
Was gezellig in hamburg hoorde ik?quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:52 schreef kurk_droog het volgende:
Hamburg overleefd hoor
Waar staan trouwens de meetfoto's? Kon gister helaas niet komen omdat ik helemaal naar de kk was.
Waarom wil iedereen die foto's zienquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:52 schreef kurk_droog het volgende:
Hamburg overleefd hoor
Waar staan trouwens de meetfoto's? Kon gister helaas niet komen omdat ik helemaal naar de kk was.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jouw OP inderdaad.![]()
![]()
Die faler is volgens mij iemand die bij de meet niet de kroeg in mocht.
Toch?
Woei!quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehedie heb ik vandaag allemaal gezocht
omdat ik geen zin had om te leren!
Sukkels.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dagdag heeft schatgraver daar neer gezet geloof ik!
Eikel.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:53 schreef Broekpaling het volgende:
1. Devvie.
2. Dagoduck.
3. jitzzzze
OMDAT DAT LEUK IS VOOR HET SC NAGESLACHTquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen die foto's zien
Alleen echte bazen waren er.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
OMDAT DAT LEUK IS VOOR HET SC NAGESLACHT
En gers.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alleen echte bazen waren er.
Ok, mogelijke bi met Jude Law in wording.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, man.Jude Law is de enige. En de grens.
Oehh, die is nog mooier!quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jude Law had dat smaatje van gisteren wel helemaal gehosseld, niet half en falend als jij.
Eikel.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar wel een oprechte mening.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oehh, die is nog mooier!
Ik was al bijna weer vergeten hoe lekker hij was. Vreemd dat mon amour wel een beetje op hem lijkt
![]()
.
HEEquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:58 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
"Allure_ would you please please please sleep with me?"
Was ik Jude Law maar, chickies voor 't uitkiezen.
Was genieten. Heel het centrum hadden we overgenomen. Geen duitsers gezien... op de ME naquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Was gezellig in hamburg hoorde ik?er staan een aantal fotos her en der maar niet echt duidelijk. Mijn fotos zijn zowat allemaal mislukt omdat die kankerflits nooit werkte
?quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Post dan eens foto's van jezelf, opper casanova.
Net zo'n falende haarlijn?quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oehh, die is nog mooier!
Ik was al bijna weer vergeten hoe lekker hij was. Vreemd dat mon amour wel een beetje op hem lijkt
![]()
.
Jos lekker, serieus waar. Mooie volle wenkbrauwen :Aquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:00 schreef afcajos het volgende:
[..]
?Ik ben gewoon jaloers op Jude Law
Ook niet. Ik ben niet seksueel aangetrokken tot hem.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ok, mogelijke bi met Jude Law in wording.
Kan me geen hol schelen. Als ik alle verhalen moet geloven ben jij echt kanker lekkerquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:00 schreef afcajos het volgende:
[..]
?Ik ben gewoon jaloers op Jude Law
quote:
Tuuk wel. Ik vind Johnny Depp een plaatje.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Ook niet. Ik ben niet seksueel aangetrokken tot hem.Djiez, mag een mooie hetero-man een andere mooie hetero-man niet mooi vinden?
quote:
Niks. Maar het is wel het bewijs dat hij niet perfect is.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat maakt zijn haarlijn mij nou uit!!
Sienna Miller is echt goddelijk jaquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan me geen hol schelen. Als ik alle verhalen moet geloven ben jij echt kanker lekker. Dus, ik eis foto's.
@ Fas: Naturellement zeg ik geen nee tegen Jude. Maarja, tegen Sienna Miller kan ik niet op hoor.
Alle verhalen? In hoeveel topics vertel ik nou dat ik geregeld heb? 2 of 3 xquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan me geen hol schelen. Als ik alle verhalen moet geloven ben jij echt kanker lekker. Dus, ik eis foto's.
@ Fas: Naturellement zeg ik geen nee tegen Jude. Maarja, tegen Sienna Miller kan ik niet op hoor.
Hehe jaquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"You know I love you Bt. I wanna marry you and have twenty kids
."
Sorry.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe ja. Maarja, dat staat 'm wel volwassen en charmant
![]()
.
Okay, ik vraag me nu af of ik dit nu zeg omdat ik gewoon verliefd ben.
Laten we de OP schoon houden.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:03 schreef afcajos het volgende:
Eigenlijk moet die opmerking van jordeeeh in de OP
"Eigenlijk zou ik best wel eens een serieus gesprek met een hoer willen hebben"
Secks?quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:05 schreef Sackboy het volgende:
Pff..
Kan iemand mij ff per pm op de hoogte brengen wanneer dit topic weer over leuke onderwerpen gaat?
Oh wait..
quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:02 schreef kurk_droog het volgende:
En na de wedstrijd ook nog met hoeren problemen gehad. Zo'n hoer tikte een ajacied aan en vroeg of die voor 50eu een pijpbeurt wou. Hij lacherig zeggen dat die het niet eens voor 5 wou. Die hoer ineens kk boos dus pleurde zijn bier om. Hij wou der vol schoppen. Ineens stonden er 20 kk brede mannen om ons heen. In die kroeg ernaast zat het vol met joden dus het liep dar ook weer bijna uit de hand. Mja, onze groten vrienden van de me hielden het rustig ..
Haha, liefde maakt blindquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe ja. Maarja, dat staat 'm wel volwassen en charmant
![]()
.
Okay, ik vraag me nu af of ik dit nu zeg omdat ik gewoon verliefd ben.
You never had any.quote:
Succesquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]![]()
![]()
!
En ik ga de strijd met Sienna met liefde aan!
Beter niet eigenlijkquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:06 schreef afcajos het volgende:
[..]
Lol nice man, beetje ruzie zoeken met duitse pooiers![]()
En, werd 'ie gedraaid?quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:08 schreef afcajos het volgende:
Reetveter ging Rick Astley aanvragen in de gieter
Ciao!quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:08 schreef Breathtaking het volgende:
Hee maar euhik ga, feestje zo en moet me nog omkleden blablabla.
Fijne avond/nacht allen!
Neequote:
Naamtopique.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb een BP topic gevonden!
Waarom heeft broekpaling..
EN ik ga zo ook partyén!
Euh, jawel.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha
[ afbeelding ]
Daar is ze weer niet zo superknaptoch
?
Jaa, doeeeei.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
LIEG NIETen nu ben ik echt weg
daaag!
Wat danquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zij is ook echt beautiful ja.
Welke losers gaan er vanavond niet uit btw?
Dan voel ik me niet de enigste loserquote:
Ik ben helemaal naar de tyfus, vanmiddag 3 uur geslapen en thats it. Helaas wordt het niet geaccepteerd dat ik thuis blijf dus om 10 uur word ik in de kroeg verwachtquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben ziek Vind je het heel erg?quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Op 3 uur slaap doe je het prima.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:16 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ben helemaal naar de tyfus, vanmiddag 3 uur geslapen en thats it. Helaas wordt het niet geaccepteerd dat ik thuis blijf dus om 10 uur word ik in de kroeg verwacht
quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:17 schreef afcajos het volgende:
Godverdomme mijn 2 daags oude telefoon is al weer aan het aftakelen. Vannacht paar keer laten vallen en hij valt nu afentoe uit
Jij bent de grootste loser, losert.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben ziek Vind je het heel erg?![]()
Overigens. Mensen die niet uitgaan meteen losers noemen.
Niet in Helmond he?quote:
Als je achter je computer zit jaquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Op 3 uur slaap doe je het prima.
Sony ericsson c903, die james bond telefoonquote:
Ik ga ook nietquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan voel ik me niet de enigste loser. Ben echt graf ziek
.
Nouja, inmiddels gaat het alweer beter. Maar nu uitgaan overleef ik niet.
quote:
Losers.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij bent de grootste loser, losert.
Ik ben ook ziek, dat scheelt.
Sorry dat ik je heb aangestokenquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga ook niet. Het is hier bezaaid met zakdoekjes
.
Omg ik ben een loser.
Mijn prullenbak zit vol met zakdoekjes. Had m'n bureau even zakdoekleeggemaakt. Werd namelijk een opgave om m'n beeldscherm nog te kunnen zien.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga ook niet. Het is hier bezaaid met zakdoekjes
.
Omg ik ben een loser.
Wat zou jou broertje wel niet denken?quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn prullenbak zit vol met zakdoekjes. Had m'n bureau even zakdoekleeggemaakt. Werd namelijk een opgave om m'n beeldscherm nog te kunnen zien.
INDERDAAD JAquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sorry dat ik je heb aangestoken.
Ach, morgen flink shoppen kan ik dan wel weer aan.
Fap fap fap.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn prullenbak zit vol met zakdoekjes. Had m'n bureau even zakdoekleeggemaakt.
"Dude, teach me!"quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat zou jou broertje wel niet denken?
Women?quote:
Vast.quote:
Hihiquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
INDERDAAD JA!
Hehe.
Ik heb eigenlijk wel zin om me te gaan bezatten en mensen te vervelen.
Klopt.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, Paaskonijn kan er niet mee omgaan.
Jude belde me net ook nog wel of ik even mee ging stappen maar ja dat gaat echt nietquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hihi.
Ik ook ja. Maarja, hell no dat ik in deze kou naar buiten ga
.
Hahahaquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jude belde me net ook nog wel of ik even mee ging stappen maar ja dat gaat echt niet.
Wat ga je vanavond doen dan?
GODVERDOMME WAT LEKKERquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:33 schreef Zotheid het volgende:
Running,
On our way
Hiding,
You will be
Dying,
One thousand deaths
Running,
On our way
Hiding,
You will be
Dying,
One thousand deaths
Searching,
Seek and Destroy
Searching,
Seek and Destroy!
Searching,
Seek and Destroy
Searching,
Seek and Destroy
Welk filmpjequote:Op zaterdag 29 november 2008 20:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha.
Ehrr, zo even douchen en misschien een filmpje kijken. Ik word echt helemaal gek van dat in bed liggen de hele dag. Et toi ma cherie?
JAHAHAHAH! Heb me er nu al 17 jaar op voorbereid! Ik ben er klaar voor denk ik.quote:
Metallica live @ Pinkkpop '08.quote:
*Proest.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
JAHAHAHAH! Heb me er nu al 17 jaar op voorbereid! Ik ben er klaar voor denk ik.
Geen idee. Als ik ziek ben wil ik altijd simpele films kijkenquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Welk filmpje?
Ja ik weet niet, ook iets kijken maar weet nog niet wat.
Dat je maar snel beter mag worden.
Oh en haii Zotheid![]()
.
quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:40 schreef Zotheid het volgende:
Dag NG!
Ik ga ook maar weer.
KUTSLOOMKUTFOK!
Dag NG!
Ik ga ook maar weer.
KUTSLOOMKUTFOK!
Dag NG!
Ik ga ook maar weer.
KUTSLOOMKUTFOK!
Dag NG!
Ik ga ook maar weer.
KUTSLOOMKUTFOK!
KRIJG TOCH WAT!
hoiquote:
Ik vind het behoorlijk stoer.quote:
Iew.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:46 schreef Zotheid het volgende:
Pfff, ik liet een windje welke behoorlijk stonk.
En nu ben ik echt weg.
Dag hoor!
Over 10 min denk ik.quote:
Ik las juupquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jude belde me net ook nog wel of ik even mee ging stappen maar ja dat gaat echt niet.
Wat ga je vanavond doen dan?
Ok 20.quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Croky bolognese chips FTW
Zometeen Ps I love you kijken...
Die eerste hap doet me altijd denken aan zwemfeestjes.quote:
met zo'n ouwerwets papagaai/vogel erop en in die grote kartonnen dozenquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Croky bolognese chips FTW
Zometeen Ps I love you kijken...
quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die eerste hap doet me altijd denken aan zwemfeestjes.
Na het zwemmen kreeg je altijd een zakje chips...![]()
Ik hoop dat ze nooit ophouden met bolognese chips maken
Men.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:08 schreef gers het volgende:
[..]
met zo'n ouwerwets papagaai/vogel erop en in die grote kartonnen dozen
jeugdsetiment
quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:08 schreef gers het volgende:
[..]
met zo'n ouwerwets papagaai/vogel erop en in die grote kartonnen dozen
jeugdsetiment
Voor bier kun je niet brak zijnquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:10 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb zin om bij vrienden een filmpie te kijken ofzo. Maar ben mênnus brak.
SPOILER: tietvindpostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:47 schreef remlof het volgende:
Ik zie een lege spoiler.SPOILER: tietvindpostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Maar wel belangrijk als je een bedrijf runt.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Balansen is het meest domme dat er bestaat.
Ik snap best dat het belangrijk is, maar ook dom - oke, ik doe het liever dan vullen, maar goed -.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:37 schreef Broekpaling het volgende:
Maar hoezo? Over moeten werken in de supermarkt?
WAT NIET IS KAN NOG KOMEN!!!12!2@!quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:42 schreef Broekpaling het volgende:
Boh, blij dat ik nooit in een super gewerkt heb.
Ehuj Kali.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
WAT NIET IS KAN NOG KOMEN!!!12!2@!
quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ehuj Kali.
NOU, IK DENK HET NIET HEUR.
Op het werk?quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
fok is fokking traag via proxy.....en daarbij is het sowieso een beetje saai...
Final Destination 3 was net ok, en dat heb ik heul even gekekenquote:Op zondag 30 november 2008 00:12 schreef Broekpaling het volgende:
Was een mênnus mooie film op trl7.
Colditz.
quote:Op zondag 30 november 2008 00:21 schreef GasTurbine het volgende:
Broekpaling, heel erg bedankt heur.. 13.gif.
[STEMTOPIC] FEE SINT AVATARS
Jazeker, en dank voor je stemquote:
MÊNNUSquote:Op zondag 30 november 2008 00:56 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Jazeker, en dank voor je stem
Beloning:
Kerst
[ afbeelding ]
ninja editquote:
bruine bonenquote:
quote:
hoezoquote:Op zondag 30 november 2008 03:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hello, jullie zullen het zonder smileys van mij kant moeten doen vannacht!
quote:Op zondag 30 november 2008 03:34 schreef MiVer het volgende:
als de mist optrekt
is de kali verstoken
het chloraat brand goed
dat gaat dus wel
nu het herstel
op hun!
herschikken van zinnenquote:Op zondag 30 november 2008 03:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
als je hem nou even mooi maakt en zorgt dat ie in 4 zinnen past mag jij in mijn sig, dat vind je geil he???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boh, zo ongeveer.quote:Op zondag 30 november 2008 12:54 schreef Sackboy het volgende:
Dit is wel één van de langstlopende SC delen sinds tijden volgens mij.
quote:Op zondag 30 november 2008 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu kan ik geen strandwandeling maken...
Warum nicht?quote:Op zondag 30 november 2008 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu kan ik geen strandwandeling maken...
Bahquote:Op zondag 30 november 2008 13:01 schreef henkdevlieg het volgende:
[..]
Hier sneeuwde het net ook, maar nu regent het
Tot wat?quote:
LATEN WE HET NIET DOEN.quote:Op zondag 30 november 2008 12:58 schreef Broekpaling het volgende:
LATEN WE ER EEN SACKBOY - BROEKPALING SC VAN MAOKEN
24 uur open.quote:Op zondag 30 november 2008 13:05 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Tot wat?
[..]
LATEN WE HET NIET DOEN.
7 uur, PABO-ert.quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |