ga ik volgenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:18 schreef appelvla het volgende:
De eerste (en tweede) aflevering van Patrick (die van de lama's) in uruzgan zijn op deze website te vinden: http://patrickinuruzgan.b(...)iding%20en%20vertrek
Heb aflevering 1 gezien en is wel een goede en informatieve serie. Erg handig voor mijn sollicitatie straks
hadden ze nou de aflevering van maandag er al op staan ofzo ?quote:
nee 2 echte vliegdeschepen met verschillende namen en 2 echte vliegkampschepen met dezelfde naamquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:53 schreef Pumatje het volgende:
we hebben 2 echte vliegdekschepen gehad Erwin![]()
enkel onder dezelfde naam
Ja, nu staat er helaas op patrickinuruzgan.bnn.nl:quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:30 schreef Andyy het volgende:
[..]
hadden ze nou de aflevering van maandag er al op staan ofzo ?
bij uitzending gemist heb ik die van gisteren al gezien, voordat die werd uitgezonden
quote:Helaas komt aflevering 3 niet een week voor uitzending op tv online. Houd de site in de gaten!
quote:
Ik wist niet dat er zoveel mensen zijn gesneuveld bij die slag, dat lieten ze weer niet zien op het journaal.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:37 schreef revolutionarymen het volgende:
Als video's van bels hier mag posten dan ook die van Suid-Afrika
Heroische verheerlijking van de Jappen, daar heb ik geen ondertitels voor nodig, er klopt ook veel niet aan de film, de uniformen en voertuigen zijn van de politionele acties, de scene met de Gouverneur generaal heeft nooit plaatsgevonden en is allemaal redelijk leuk verzonnen maar doet de waarheid schade aan.quote:
Echt wel. Denk dat de piloot Spaans is of misschien een Italiaan.quote:Op maandag 12 december 2011 22:10 schreef sp3c het volgende:
met zo'n naam vind ik het een beetje jammer dat er niet met een Rafale gevlogen word
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |