Ik zal ze niet missen, maar wat er voor op de plaats komt is al helemaal een reden om radio veronica aan te zetten in het weekend.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:39 schreef -Hans- het volgende:
Nog 3 weekenden Eddy Zoey en Tessel en dan is het afgelopen.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel luistert naar William Orbit/Samuel Barber - Adagio For Strings.
Show van Eddy is misschien niet hoogstaand maar ik vind het wel een prettig programma om naar te luisteren en Eddy heeft ook wel een leuke muzieksmaak.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:44 schreef borisz het volgende:
Ik zal ze niet missen, maar wat er voor op de plaats komt is al helemaal een reden om radio veronica aan te zetten in het weekend.
Doet me eraan herinneren dat ik nog steeds een keer Bird and the Bee - Again and Again moet requesten. Die heb ik al maanden niet meer gehoord...quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:57 schreef -Hans- het volgende:
Gotye - Hearts A Mess. Eddy blijft die plaat maar draaien. Geweldig!
Inderdaad al een flinke tijd geleden. Wel een aardige plaat.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:00 schreef Sirolf het volgende:
Doet me eraan herinneren dat ik nog steeds een keer Bird and the Bee - Again and Again moet requesten. Die heb ik al maanden niet meer gehoord...
Precies luister al vanaf 12 uur en heb nog geen slecht plaat gehoord.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:59 schreef Noortje. het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Zoey stopt, hoor het vandaag voor het eerst (normaal lig ik nu nog in bed namelijk of moet ik werken).. Vind hem wel tof.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:31 schreef Noortje. het volgende:
Agoss, wat een lief meisje. Ze lijkt op mij.
Wat moet er op de <piep> ? Vast niet iets positiefs of wel?quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:34 schreef -Hans- het volgende:
Ik vind het een vreselijke <piep> plaat. Straks ook weer harmonica wat dan de kers op het toetje moet zijn. Heb er weinig mee.
Zeker niet positief.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:35 schreef Noortje. het volgende:
Wat moet er op de <piep> ? Vast niet iets positiefs of wel?
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:08 schreef Sersjee het volgende:
Schaamteloze tvp![]()
Geen idee of ik hier nog kom voordat ie dicht is, maar dat zien we dan wel weer...
Volg een cursus Duits bij Dhr. G. Ekdom.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:58 schreef Noortje. het volgende:
Zal ik vier weken naar Duitsland gaan aan het eind van het schooljaar?
Nou ja, zal ik me er voor inschrijven? 20 jongeren mogen erheen en je moet goed Duits kunnen spreken. Nu is mijn probleem, ik kan het wel goed schrijven/leren, alleen het spreken vind ik enorm moeilijk.
Voordeel is, ik leer het dus wel veul beter spreken als het goed is. En ik wil later gaan een jaar door Amerika gaan reizen, dus dan kan ik me op zich wel een beetje ervaring opdoen in het zelfstandig zijn in alles.. Ben alleen enorm bang dat ik me daar helemaal niet uit kan drukken in het Duits enzo..
Gewoon doen! mooie (leer-) ervaring. Duits praten is wel lastig maar misschien dat je het snel oppakt als je in het land zelf bent. Het is ook pas aan het eind van het schooljaar dus dan heb je nog wat tijd om te oefenen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:58 schreef Noortje. het volgende:
Zal ik vier weken naar Duitsland gaan aan het eind van het schooljaar?
Nou ja, zal ik me er voor inschrijven? 20 jongeren mogen erheen en je moet goed Duits kunnen spreken. Nu is mijn probleem, ik kan het wel goed schrijven/leren, alleen het spreken vind ik enorm moeilijk.
Voordeel is, ik leer het dus wel veul beter spreken als het goed is. En ik wil later gaan een jaar door Amerika gaan reizen, dus dan kan ik me op zich wel een beetje ervaring opdoen in het zelfstandig zijn in alles.. Ben alleen enorm bang dat ik me daar helemaal niet uit kan drukken in het Duits enzo..
quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volg een cursus Duits bij Dhr. G. Ekdom.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:02 schreef Marc63 het volgende:
* Marc63 loopt naar de radio om em aan te zetten.
* Marc63 bedenkt zich dat de Top50 net begonnen is.
* Marc63 laat de radio maar uit.
* Marc63 plaatst daarom maar een tvp.
TVP
Dat is wel zo inderdaad. Probleem is wel dat ik ook op zo'n gesprek moet enzo, waar alles dus in het Duits moet.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gewoon doen! mooie (leer-) ervaring. Duits praten is wel lastig maar misschien dat je het snel oppakt als je in het land zelf bent. Het is ook pas aan het eind van het schooljaar dus dan heb je nog wat tijd om te oefenen.
Haha hier hetzelfdequote:
Succes!quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:41 schreef Noortje. het volgende:
En nu is 't tijd voor basketbal, adieu.
Succes met het maken van de keuze! ik zou het doen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:10 schreef Noortje. het volgende:
Dat is wel zo inderdaad. Probleem is wel dat ik ook op zo'n gesprek moet enzo, waar alles dus in het Duits moet.
Ik zal de informatie eens even goed gaan lezen. Mijn moeder vindt het zowaar een goed idee.
Veel plezier !quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:41 schreef Noortje. het volgende:
En nu is 't tijd voor basketbal, adieu.
Goede vraag!quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:33 schreef gerbenp het volgende:
Wanneer staat de herhaling van EkStra weekend van gisteren erop (met video)
quote:
Ik ben net thuis, en gelijk begint het gezeur weerquote:Op zaterdag 29 november 2008 17:33 schreef gerbenp het volgende:
Wanneer staat de herhaling van EkStra weekend van gisteren erop (met video)
quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:35 schreef jmac het volgende:
Voor de liefhebbers (tot ekstra weekend er is) :
3 keer achter elkaar wordt iets te vaakquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Uit Mooi! Weer de Leeuw #28 - Op naar de marathon!!![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:39 schreef jmac het volgende:
[..]
Die koebel moeten ze bij de josti-band introduceren
In het weekend is het altijd wat stiller. Mensen zitten te eten, zijn bij familie of doen gewoon andere dingen dan FOK!ken.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:09 schreef Noortje. het volgende:
Waarom is het hier zo dood?
Ja maar zó erg. Hoe kunnen ze ons, degenen zonder leven in het weekend, in de steek laten?quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In het weekend is het altijd wat stiller. Mensen zitten te eten, zijn bij familie of doen gewoon andere dingen dan FOK!ken.
Nee hoor, maar we zitten ons voor te bereiden op de Paul de Leeuw-marathonquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja maar zó erg. Hoe kunnen ze ons, degenen zonder leven in het weekend, in de steek laten?
Best erg hoeveel hij heeft gedaanquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee hoor, maar we zitten ons voor te bereiden op de Paul de Leeuw-marathon
EkstraWeekend is online voor de liefhebber trouwens
quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:35 schreef jmac het volgende:
Voor de liefhebbers (tot ekstra weekend er is) :
James Morrisson is een dramaquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:27 schreef Noortje. het volgende:
Killers en dan James Morrisson. Mijn dag was even goedgemaakt, helaas nu weer een stuk minder.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Verloren dus, met 4 punten en mijn knie doet godverdomme veel zeer.)
Inderdaadquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
James Morrisson is een drama!
Sterkte met de knie! Over 10 minuten speelt Nijmegen tegen Groningen. Dus hup Grunn.
http://www.cybersportsusa(...)tGro112920081930.asp
Dat zijn ook vervelende klachten, helaas..quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Inderdaad
Dankjewel, ik word er gek van. Dacht dat het al redelijk over was door fysio-oefeningen.
Je hebt geluk want meestal doen dat soort platen mij niet veel, maar het is toch zaterdagavond dus dan vind ik dat soort platen wat leuker.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat je dat zou posten, ik kwam niet op de naam.
nog een half uurtje om te luisteren, daarna prioriteiten verschuivenquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:58 schreef -Hans- het volgende:
Tijd voor Weekend DNA ! [ afbeelding ]
Wooooohooo.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je hebt geluk want meestal doen dat soort platen mij niet veel, maar het is toch zaterdagavond dus dan vind ik dat soort platen wat leuker.
Grunn staat met 15 - 24 voor.
Wat is er dan op?quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nog een half uurtje om te luisteren, daarna prioriteiten verschuiven
Vreselijk! daar ga ik dus absoluut niet naar kijken. Balen dat DwhN nu ook niet komt. Gelukkig is er op Discovery voetballen (Heerenveen - PSV).quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Mooi! Weer de Leeuw #28 - Op naar de marathon!!
Tot morgenochtend half 9![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Mooi! Weer de Leeuw #28 - Op naar de marathon!!
Tot morgenochtend half 9![]()
Gewoon proberen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:55 schreef Noortje. het volgende:
Ik wil naar The Killers! Maar bij Annemieke zal ik toch niet winnen, die heeft me al te erg gematst met Kaiser Chiefs.
Wat mag je wel? Want ik heb nog een kaartje overquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:02 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mmmmm ja. Ik mag niet van mezelf.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat mag je wel? Want ik heb nog een kaartje over
Jah, dan kan ik ik je ook niet helpenquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:07 schreef Noortje. het volgende:
!!!!!
Ik mag niet omdat dat geld kost enzo. En tijd, en moet keihard werken aan school.
Nee, helaas.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, dan kan ik ik je ook niet helpen
quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:39 schreef muisje-eliza het volgende:hallow... kom ff zwaaien maar ga nu weer verder!
![]()
fijne aaf allemaal
Hetzelfde!quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:39 schreef muisje-eliza het volgende:hallow... kom ff zwaaien maar ga nu weer verder!
![]()
fijne aaf allemaal
* eens. Net zoals Nickelbackquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:35 schreef Noortje. het volgende:
Wat. Een. Kutlied.
*boks*quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wederom eens. Fantastische groep en Feel Good inc is echt.
You whut?quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die heeft een leuke avond. Weer een nederlaag voor PSV.
Ik heb geen TV op mijn kamer.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kijk je niet naar Discovery ? PSV staat in Heerenveen met 2 - 0 achter.
Dan moeten ze binnen 20 minuten nog 3x scoren en gezien het wedstrijdbeeld gaat ze dat echt niet lukken.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:13 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb geen TV op mijn kamer.
PSV moet winnen.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan moeten ze binnen 20 minuten nog 3x scoren en gezien het wedstrijdbeeld gaat ze dat echt niet lukken..
Ook Ajax heeft (fors) verloren in Heerenveen. Het is daar lastig om te winnen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:16 schreef Noortje. het volgende:
Hoe kunnen ze in vredesnaam verliezen van Heerenveen?
Justice rules ! gasten zijn echt goed.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:23 schreef Againzender het volgende:
Damn, zit tijdens het voetbal kijken wat spul van Justice te luisteren, zit ontzettend lekker werk tussen
Ze lijken niet te verliezenquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:16 schreef Noortje. het volgende:
Hoe kunnen ze in vredesnaam verliezen van Heerenveen?
yep, zie hier het probleem van Heerenveen.Tegen Ajax kregen ze het ook bijna erg moeilijk, maar schoten wij die bal er niet in, en vloog hij er uiteindelijk aan de andere kant in.quote:
Misschien wel, aangezien jij ook een balletje in een netje gooitquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:50 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ken hem niet eens. Moet ik mij nu schamen?
*schaamt zich diep*quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Misschien wel, aangezien jij ook een balletje in een netje gooit
Hij speelt al vijf jaar voor de Cleveland Cavaliers en won goud met de VS op de Spelen. Vorig seizoen maakte hij de meeste punten in de NBA.quote:
Nu hoef ik me niet meer te schamen, woohoo. Dankje *haalt kop uit zand*quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij speelt al vijf jaar voor de Cleveland Cavaliers en won goud met de VS op de Spelen. Vorig seizoen maakte hij de meeste punten van de NBA.
Leve de livestreams (en elke dag @ nba.com alle wedstrijden in paar minuten samenvatting + daily top 10).quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:02 schreef borisz het volgende:
NBA volg ik op de teletekst en zie af en toe wat.
Helaas geen sport1 ATM![]()
In een SC is niets offtopicquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:08 schreef Againzender het volgende:
Compleet off-topic, maar CCR - I put a spell on you blijft een wereldplaat
Ja dat weet ik maar Voetbal > Basketbalquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:05 schreef jmac het volgende:
[..]
Leve de livestreams (en elke dag @ nba.com alle wedstrijden in paar minuten samenvatting + daily top 10).
Goede dansers daar @ nba venues he :
maar hetr is en blijft een top-trackquote:
Die.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar Voetbal > Basketbal.
Inderdaad. Erg mooiquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:38 schreef Againzender het volgende:
Ik zap trouwens net langs BBC2, daar zijn ze net meet een stukje muzikale educatie begonnen (en dat duurt tot vrij laat zo te zien)
quote:Op zondag 30 november 2008 00:33 schreef Brennel het volgende:
Hello![]()
Morgen fijn een dagje vrijnu de dag afsluiten met bier, zoutjes en TMF op de achtergrond.
Nee, volgens mij nietquote:Op zondag 30 november 2008 01:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Let er ondertussen nog iemand op dit topic
Ja hoor, maak je geen zorgenquote:Op zondag 30 november 2008 01:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Let er ondertussen nog iemand op dit topic
quote:Op zondag 30 november 2008 01:26 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ja hoor, maak je geen zorgen![]()
*aldus een niet-meer-nuchtere Brennel die moeite heeft met helder denken en typen (al gaat blind beter dan wanneer ik wel op het toetsenbord kijk)*
quote:Op zondag 30 november 2008 01:32 schreef Brennel het volgende:
Glas? Ik drink gewoon uit het flesje hoor. Zit ook glad omheen\
Trustenquote:Ik ga slapen, adieu
Het was top.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:38 schreef Againzender het volgende:
Ik zap trouwens net langs BBC2, daar zijn ze net meet een stukje muzikale educatie begonnen (en dat duurt tot vrij laat zo te zien)
Wat?quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 13:24 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind voetbal op Discovery niet echt oke![]()
normaal kan ik rond dit tijdstip kijken naar die vissers die krabben vangen
dittequote:
Hier in Maastricht nietsquote:Op zondag 30 november 2008 13:37 schreef Brennel het volgende:
Ohh lekker![]()
Het sneeuwt hier trouwens ontzettend, hard genoeg om een dun wit laagje achter te laten.
hier sneeuwt t ookquote:Op zondag 30 november 2008 13:37 schreef Brennel het volgende:
Ohh lekker![]()
Het sneeuwt hier trouwens ontzettend, hard genoeg om een dun wit laagje achter te laten.
Hier regent het nu weer. Dat wisselt al de hele tijd zo af.quote:Op zondag 30 november 2008 13:42 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hier sneeuwt t ooken het blijft liggen ook nog
quote:Op zondag 30 november 2008 14:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Om deze dame weer es te spammen: http://www.jessmusic.nl/![]()
.
Erg prettig album. En natuurlijk een leuke boodschap op het hoesje gekalkt voor m'n support
.
Heb ik ook geskipt... Maar inmiddels dus wel de cd in huisquote:Op zondag 30 november 2008 14:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik wou naar de cd presentatie, dat was in Utrecht vorige week maar ik moest werken
quote:Op zondag 30 november 2008 16:38 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb net wat regionale kranten gemaild over mn aktie
quote:Op zondag 30 november 2008 17:39 schreef Piles het volgende:
Was ik ook weer
Helemaal gesloopt na vannacht, dat wel
je bent niet eenzaam...je kletst gewoon veelquote:Op zondag 30 november 2008 18:09 schreef Noortje. het volgende:
Dit ook lang niet gehoord zeg!
Weet niet of ik dat erg vind of niet.
...
Ik voel me eenzaam hier.
Maar kletsen in mijn eentje is saai.quote:Op zondag 30 november 2008 18:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je bent niet eenzaam...je kletst gewoon veel
het is echt een drama, maar dat is geen nieuwsquote:Op zondag 30 november 2008 18:14 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar kletsen in mijn eentje is saai.
Wat heb ik trouwens een ontieglijke hekel aan haar stem.
quote:Op zondag 30 november 2008 18:14 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar kletsen in mijn eentje is saai.
Moet dat echtquote:Op zondag 30 november 2008 18:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Vanvond weer onze zondagavondmarathon hè!
als geschat hoeveel posts je al geplaatst heb na 00:00 uur vannachtquote:Op zondag 30 november 2008 18:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Vanvond weer onze zondagavondmarathon hè!
Geen idee. Ben benieuwd naar die van gisteravond. Dat waren er ook genoeg, denk ikquote:Op zondag 30 november 2008 18:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als geschat hoeveel posts je al geplaatst heb na 00:00 uur vannacht, kwam zelf op een lichte 200+
, gezien jij meer postte moet dat stukken hoger voor jou zijn
Ik ben de MWDL-marathon aan 't afkijkenquote:Op zondag 30 november 2008 18:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
maareh wie is dr nu op de radio? ben Live & Cooking aant kijken
Heb in het MWDL-topic nog stats gezet van de hele nachtquote:Op zondag 30 november 2008 18:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geen idee. Ben benieuwd naar die van gisteravond. Dat waren er ook genoeg, denk ik![]()
. En vanochtend ging 't ook nog 5 uur lekker ja
.
Vooruit dan maarquote:
Viel me tegen van je hoorquote:Op zondag 30 november 2008 18:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ben de MWDL-marathon aan 't afkijken. Laatste 3 uur niet live gezien
.
quote:Op zondag 30 november 2008 18:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb in het MWDL-topic nog stats gezet van de hele nacht![]()
Ja nou, leek me verstandig om nog enigszins 'op tijd' te gaan pittenquote:[..]
Viel me tegen van je hoor
Ik vind je nu wel een beetje een falerquote:Op zondag 30 november 2008 18:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Heb nog niet alles bijgelezen
. Ik lees met de uitzending mee
.
[..]
Ja nou, leek me verstandig om nog enigszins 'op tijd' te gaan pitten.
quote:Op zondag 30 november 2008 18:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind je nu wel een beetje een faler
300+, ruimquote:
Preciesquote:Op zondag 30 november 2008 18:40 schreef Marc63 het volgende:
Posten maakt niet goed dat je niet 12 uur lang vol hebt gehouden
Alleen al op twitter.quote:Op zondag 30 november 2008 19:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Over de hele avond, mag ik hopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |