Ik zal ze niet missen, maar wat er voor op de plaats komt is al helemaal een reden om radio veronica aan te zetten in het weekend.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:39 schreef -Hans- het volgende:
Nog 3 weekenden Eddy Zoey en Tessel en dan is het afgelopen.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel luistert naar William Orbit/Samuel Barber - Adagio For Strings.
Show van Eddy is misschien niet hoogstaand maar ik vind het wel een prettig programma om naar te luisteren en Eddy heeft ook wel een leuke muzieksmaak.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:44 schreef borisz het volgende:
Ik zal ze niet missen, maar wat er voor op de plaats komt is al helemaal een reden om radio veronica aan te zetten in het weekend.
Doet me eraan herinneren dat ik nog steeds een keer Bird and the Bee - Again and Again moet requesten. Die heb ik al maanden niet meer gehoord...quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:57 schreef -Hans- het volgende:
Gotye - Hearts A Mess. Eddy blijft die plaat maar draaien. Geweldig!
Inderdaad al een flinke tijd geleden. Wel een aardige plaat.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:00 schreef Sirolf het volgende:
Doet me eraan herinneren dat ik nog steeds een keer Bird and the Bee - Again and Again moet requesten. Die heb ik al maanden niet meer gehoord...
Precies luister al vanaf 12 uur en heb nog geen slecht plaat gehoord.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:59 schreef Noortje. het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Zoey stopt, hoor het vandaag voor het eerst (normaal lig ik nu nog in bed namelijk of moet ik werken).. Vind hem wel tof.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:31 schreef Noortje. het volgende:
Agoss, wat een lief meisje. Ze lijkt op mij.
Wat moet er op de <piep> ? Vast niet iets positiefs of wel?quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:34 schreef -Hans- het volgende:
Ik vind het een vreselijke <piep> plaat. Straks ook weer harmonica wat dan de kers op het toetje moet zijn. Heb er weinig mee.
Zeker niet positief.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:35 schreef Noortje. het volgende:
Wat moet er op de <piep> ? Vast niet iets positiefs of wel?
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:08 schreef Sersjee het volgende:
Schaamteloze tvp![]()
Geen idee of ik hier nog kom voordat ie dicht is, maar dat zien we dan wel weer...
Volg een cursus Duits bij Dhr. G. Ekdom.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:58 schreef Noortje. het volgende:
Zal ik vier weken naar Duitsland gaan aan het eind van het schooljaar?
Nou ja, zal ik me er voor inschrijven? 20 jongeren mogen erheen en je moet goed Duits kunnen spreken. Nu is mijn probleem, ik kan het wel goed schrijven/leren, alleen het spreken vind ik enorm moeilijk.
Voordeel is, ik leer het dus wel veul beter spreken als het goed is. En ik wil later gaan een jaar door Amerika gaan reizen, dus dan kan ik me op zich wel een beetje ervaring opdoen in het zelfstandig zijn in alles.. Ben alleen enorm bang dat ik me daar helemaal niet uit kan drukken in het Duits enzo..
Gewoon doen! mooie (leer-) ervaring. Duits praten is wel lastig maar misschien dat je het snel oppakt als je in het land zelf bent. Het is ook pas aan het eind van het schooljaar dus dan heb je nog wat tijd om te oefenen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:58 schreef Noortje. het volgende:
Zal ik vier weken naar Duitsland gaan aan het eind van het schooljaar?
Nou ja, zal ik me er voor inschrijven? 20 jongeren mogen erheen en je moet goed Duits kunnen spreken. Nu is mijn probleem, ik kan het wel goed schrijven/leren, alleen het spreken vind ik enorm moeilijk.
Voordeel is, ik leer het dus wel veul beter spreken als het goed is. En ik wil later gaan een jaar door Amerika gaan reizen, dus dan kan ik me op zich wel een beetje ervaring opdoen in het zelfstandig zijn in alles.. Ben alleen enorm bang dat ik me daar helemaal niet uit kan drukken in het Duits enzo..
quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volg een cursus Duits bij Dhr. G. Ekdom.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:02 schreef Marc63 het volgende:
* Marc63 loopt naar de radio om em aan te zetten.
* Marc63 bedenkt zich dat de Top50 net begonnen is.
* Marc63 laat de radio maar uit.
* Marc63 plaatst daarom maar een tvp.
TVP
Dat is wel zo inderdaad. Probleem is wel dat ik ook op zo'n gesprek moet enzo, waar alles dus in het Duits moet.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gewoon doen! mooie (leer-) ervaring. Duits praten is wel lastig maar misschien dat je het snel oppakt als je in het land zelf bent. Het is ook pas aan het eind van het schooljaar dus dan heb je nog wat tijd om te oefenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |