Je hebt geluk want meestal doen dat soort platen mij niet veel, maar het is toch zaterdagavond dus dan vind ik dat soort platen wat leuker.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat je dat zou posten, ik kwam niet op de naam.
nog een half uurtje om te luisteren, daarna prioriteiten verschuivenquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:58 schreef -Hans- het volgende:
Tijd voor Weekend DNA ! [ afbeelding ]
Wooooohooo.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je hebt geluk want meestal doen dat soort platen mij niet veel, maar het is toch zaterdagavond dus dan vind ik dat soort platen wat leuker.
Grunn staat met 15 - 24 voor.
Wat is er dan op?quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nog een half uurtje om te luisteren, daarna prioriteiten verschuiven
Vreselijk! daar ga ik dus absoluut niet naar kijken. Balen dat DwhN nu ook niet komt. Gelukkig is er op Discovery voetballen (Heerenveen - PSV).quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Mooi! Weer de Leeuw #28 - Op naar de marathon!!
Tot morgenochtend half 9![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Mooi! Weer de Leeuw #28 - Op naar de marathon!!
Tot morgenochtend half 9![]()
Gewoon proberen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:55 schreef Noortje. het volgende:
Ik wil naar The Killers! Maar bij Annemieke zal ik toch niet winnen, die heeft me al te erg gematst met Kaiser Chiefs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |