Ah, lekker vrolijk.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:40 schreef murp het volgende:
nog een paar gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is weer hier:quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is dit ook het aanvraag topic voor banners?
[Centraal] Icons, smiley's en headers klaar terwijl u wacht! #68quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is dit ook het aanvraag topic voor banners?
Maar het vinden van goeie high res images, waarbij een gedeelte mooi in de header geknipt kan worden, is niet eenvoudigquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:05 schreef qu63 het volgende:
Ik heb eigenlijk meer een algemeen verzoek, of men vaker ook een achtergrond erbij wil maken, dat is veul mooier!
Indien mogelijk natuurlijkquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:11 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Maar het vinden van goeie high res images, waarbij een gedeelte mooi in de header geknipt kan worden, is niet eenvoudig.
Dan zou je een background met sneeuwvlokjes kunnen maken, en de achtergrond van de header ook vol gooien met sneeuwquote:Het is inderdaad mooier, maar voor Kerst bijvoorbeeld, is het mooier denk ik een kerst achtergrond te maken, met diverse header images.
bij mij lopen ze mooi over hoor, ik ben gewoon een D&D fan, vandaar dat ik ze mooi vindquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:00 schreef ItaloDancer het volgende:
Sorry, ik vind die achtergronden te druk.
En het loopt dan toch ook niet mooi overof dan heb je een witte achtergrond, ook niet echt handig.
volgens mij ligt het er ook aan met welke beeldschermresolutie je bezig bent, omdat ik niet de gehele breedte van mijn achtergrond te zien krijgquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:12 schreef ItaloDancer het volgende:
Aan de zijkanten bedoel ik(en ik had het niet over jouw achtergronden maar in het algemeen
)
bijna alle achtergrondjes die ik gemaakt heb, lopen over in #eeeeee, de standaard achtergrond kleur van fok.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:12 schreef ItaloDancer het volgende:
Aan de zijkanten bedoel ik(en ik had het niet over jouw achtergronden maar in het algemeen
)
Ja da's veel te lichtquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:15 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
bijna alle achtergrondjes die ik gemaakt heb, lopen over in #eeeeee, de standaard achtergrond kleur van fok.
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarom heb ik een kerstbanner die ik niet zelf heb ingesteld?
Heb je alle velden ingevuld in de headerrotator? Elk leeg veld vult zich namelijk gewoon met headers uit de standaardroulatie, en dat zijn momenteel een paar kerstheadersquote:Op donderdag 11 december 2008 13:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarom heb ik een kerstbanner die ik niet zelf heb ingesteld?
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 11 december 2008 15:14 schreef Danny het volgende:
[..]
Heb je alle velden ingevuld in de headerrotator? Elk leeg veld vult zich namelijk gewoon met headers uit de standaardroulatie, en dat zijn momenteel een paar kerstheaders
Heb je hier het originele plaatje nog van?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:40 schreef murp het volgende:
nog een paar gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar dan is wel het menu onleesbaarquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
simpel eenvoud. geen bars en logo
Niet geheel onleesbaar maar het ziet er niet uit nee.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je hier het originele plaatje nog van?
O laatmaar ik zie het alquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:21 schreef Agiath het volgende:
Vraagje: wat is nou het verschil tussen (header url) en (background)
Eerst Sinterklaas!quote:Op woensdag 25 november 2009 20:20 schreef TwyLight het volgende:
Heb kerstheaders gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je een abonnement hebt jaquote:Op donderdag 26 november 2009 09:56 schreef Burakius het volgende:
Je kunt je eigen headers instellen? W00t?
o..... nvm dan.quote:
nieuwe headers zijn 830x140 pixels. Je hoeft geen overlay te maken. De menubalken en het logo worden er automatisch overheen gelegd.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:10 schreef svann het volgende:
Ik vond dit topic met de search toen ik op zoek ging naar een paar mooie extra haeders om mee te laten draaien.
Maar voor de nieuwe lay-out zijn blijkbaar andere maten nodig.
Is daar al een ander topic voor, of is het een idee een nieuw topic daarvoor te openen?
Boxxyquote:Op zondag 11 april 2010 20:52 schreef murp het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Simpel 830x140 zonder overlay, dat is goed te doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:13 schreef Danny het volgende:
nieuwe headers zijn 830x140 pixels. Je hoeft geen overlay te maken. De menubalken en het logo worden er automatisch overheen gelegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |