LHO een PM sturen en dan een maandje wachten en dan nog een keer vragen...quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wil gaarne op de kaart
Als het nog past
Hij was erg actief in het vorige forum dus verwacht wel dat t op deze manier luktquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
LHO een PM sturen en dan een maandje wachten en dan nog een keer vragen...
en weer maand wachten en dan weer vragen en ...quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
LHO een PM sturen en dan een maandje wachten en dan nog een keer vragen...
Dat is een bijzondere poging om er voor te zorgen dat je geen huursubsidie krijgtquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:17 schreef ebeaydojraes het volgende:
ze hebben bij woonnet (en de verhuurders dus) wel humor.. een 4 kamerwoning (3 slaapkamers) - voorwaarden: maximaal 2 personen ....
In Rotterdam eet je Dudok Appeltaart.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:39 schreef _Boo_ het volgende:
Weet iemand waar ik in Rotterdam Centrum of Provenierswijk een goede appeltaart kan halen? (geen Dudok).
Schoonmaaksteroutfitjes doen wonderenquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:12 schreef WHATSHESAID het volgende:
Je moet het gewoon heel lief vragen!
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Schoonmaaksteroutfitjes doen wonderen
Een aantal van die plaatjes waren rode kruisjes geworden.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik mis wat plaatjes in de OP die hem toch erg sfeervol maakte![]()
Alicey en Whatshewestside zijn weg, en mn skyline
quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:06 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Een aantal van die plaatjes waren rode kruisjes geworden.![]()
En je maakt maar weer een nieuwe foto bij de volgende meet
Je lijkt wel een wijf, die zoeken ook altijd overal iets achter!quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Welke conclusie mag ik trekken uit de combinatie pijpmond blij-hoofd en spanking emoticon?
Je lijkt wel een vent, die moeten ook altijd in de bosjes piesenquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:26 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf, die zoeken ook altijd overal iets achter!
Koekela op de nieuwe binnenweg?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:39 schreef _Boo_ het volgende:
Weet iemand waar ik in Rotterdam Centrum of Provenierswijk een goede appeltaart kan halen? (geen Dudok).
Ben daar nooit meer geweest sedert ik daar de zaak verliet met een Michelingevoel van heb-ik-jou-daar.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:00 schreef Isegrim het volgende:
Oh ja, Koekela!http://www.koekela.nl/
Toen ik er een maand of twee geleden was vond ik het prima, maar niet zo van: hier ga ik vaaaaaaaak komen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:29 schreef DutchTrain het volgende:
Woensdagavond weer eens bij Dunya Lokanta gegeten. Uiteraard zat het weer helemaal vol, maar we kregen toch nog vrij snel een tafeltje van iemand die te laat was. Weer erg goed 3 gangen gegeten voor minder dan 20 euro per persoon inclusief de Turkse wijn en koffie.![]()
Koekela maakt volgens mij de appeltaart van Dudok.quote:
Het was fantastisch! Daarna snel waterfront weer ontvlucht en naarquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:33 schreef Isegrim het volgende:
De jeugd van tegenwoordig.Tuig is het. Allemaal!
quote:Kerstshop: allerhande Finse kerstartikelen in gezellige winkeltjes en stalletjes.
Supermarkt: de bekende supermarkt tent staat buiten klaar met zeer een brede keuze aan Fins eten, ingredienten, snoep en andere lekkernijen.
Cafetaria: hier kunt u allerlei (traditionele) Finse gerechten en Finse drankjes proberen, een echte aanrader! Probeer ook zeker de Finse winterdrank Gl�gi!
Glas en keramiek: ook hier een brede selectie aan prachtig Fins design, onder andere van Arabia en Iittala.
Huisvlijt: kwaliteitsartikelen van onder andere Fiskars en Hackman voor in en om het huis.
Textiel: koop hier uw echte winterkleding in - maar ook artikelen van Marimekko en Lapuan Kankurit voor in het huis en de keuken.
Sieraden: onder andere artikelen van de traditionele Finse sieradenserie Kalevala. Kom zelf kijken wat het beste bij u past.
Boekwinkel: hier kunt u naast Finse literatuur en kookboeken ook heel veel boeken vinden over Finland, Fins eten, cultuur en kunst.
Muziekwinkel: koop hier uw favoriete muziek; alles van klassieke Finse componisten tot Finse top artiesten en van kerstmuziek tot Finse popmuziek.
Loterij: win een reis naar Finland, een weekend in een Amsterdams hotel, Fins design en nog veel, veel meer. Wees er snel bij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |