LHO een PM sturen en dan een maandje wachten en dan nog een keer vragen...quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wil gaarne op de kaart
Als het nog past
Hij was erg actief in het vorige forum dus verwacht wel dat t op deze manier luktquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
LHO een PM sturen en dan een maandje wachten en dan nog een keer vragen...
en weer maand wachten en dan weer vragen en ...quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat is een bijzondere poging om er voor te zorgen dat je geen huursubsidie krijgtquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:17 schreef ebeaydojraes het volgende:
ze hebben bij woonnet (en de verhuurders dus) wel humor.. een 4 kamerwoning (3 slaapkamers) - voorwaarden: maximaal 2 personen ....
In Rotterdam eet je Dudok Appeltaart.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:39 schreef _Boo_ het volgende:
Weet iemand waar ik in Rotterdam Centrum of Provenierswijk een goede appeltaart kan halen? (geen Dudok).
Schoonmaaksteroutfitjes doen wonderenquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:12 schreef WHATSHESAID het volgende:
Je moet het gewoon heel lief vragen!
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Schoonmaaksteroutfitjes doen wonderen
Een aantal van die plaatjes waren rode kruisjes geworden.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik mis wat plaatjes in de OP die hem toch erg sfeervol maakte![]()
Alicey en Whatshewestside zijn weg, en mn skyline
quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:06 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Een aantal van die plaatjes waren rode kruisjes geworden.![]()
En je maakt maar weer een nieuwe foto bij de volgende meet
Je lijkt wel een wijf, die zoeken ook altijd overal iets achter!quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Welke conclusie mag ik trekken uit de combinatie pijpmond blij-hoofd en spanking emoticon?
Je lijkt wel een vent, die moeten ook altijd in de bosjes piesenquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:26 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf, die zoeken ook altijd overal iets achter!
Koekela op de nieuwe binnenweg?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:39 schreef _Boo_ het volgende:
Weet iemand waar ik in Rotterdam Centrum of Provenierswijk een goede appeltaart kan halen? (geen Dudok).
Ben daar nooit meer geweest sedert ik daar de zaak verliet met een Michelingevoel van heb-ik-jou-daar.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:00 schreef Isegrim het volgende:
Oh ja, Koekela!http://www.koekela.nl/
Toen ik er een maand of twee geleden was vond ik het prima, maar niet zo van: hier ga ik vaaaaaaaak komen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:29 schreef DutchTrain het volgende:
Woensdagavond weer eens bij Dunya Lokanta gegeten. Uiteraard zat het weer helemaal vol, maar we kregen toch nog vrij snel een tafeltje van iemand die te laat was. Weer erg goed 3 gangen gegeten voor minder dan 20 euro per persoon inclusief de Turkse wijn en koffie.![]()
Koekela maakt volgens mij de appeltaart van Dudok.quote:
Het was fantastisch! Daarna snel waterfront weer ontvlucht en naarquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:33 schreef Isegrim het volgende:
De jeugd van tegenwoordig.Tuig is het. Allemaal!
quote:Kerstshop: allerhande Finse kerstartikelen in gezellige winkeltjes en stalletjes.
Supermarkt: de bekende supermarkt tent staat buiten klaar met zeer een brede keuze aan Fins eten, ingredienten, snoep en andere lekkernijen.
Cafetaria: hier kunt u allerlei (traditionele) Finse gerechten en Finse drankjes proberen, een echte aanrader! Probeer ook zeker de Finse winterdrank Gl�gi!
Glas en keramiek: ook hier een brede selectie aan prachtig Fins design, onder andere van Arabia en Iittala.
Huisvlijt: kwaliteitsartikelen van onder andere Fiskars en Hackman voor in en om het huis.
Textiel: koop hier uw echte winterkleding in - maar ook artikelen van Marimekko en Lapuan Kankurit voor in het huis en de keuken.
Sieraden: onder andere artikelen van de traditionele Finse sieradenserie Kalevala. Kom zelf kijken wat het beste bij u past.
Boekwinkel: hier kunt u naast Finse literatuur en kookboeken ook heel veel boeken vinden over Finland, Fins eten, cultuur en kunst.
Muziekwinkel: koop hier uw favoriete muziek; alles van klassieke Finse componisten tot Finse top artiesten en van kerstmuziek tot Finse popmuziek.
Loterij: win een reis naar Finland, een weekend in een Amsterdams hotel, Fins design en nog veel, veel meer. Wees er snel bij!
quote:Op zondag 30 november 2008 11:02 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee wat ik me zou moeten voorstellen bij de Finse keuken, behalve rendierenvlees dan.
quote:Op zondag 30 november 2008 11:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, ik was het topic weer eens kwijt.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Was maandag ff in west maar niemand heeft me overtuigd om West beter te vinden dan Zuidquote:Op zondag 30 november 2008 18:53 schreef WHATSHESAID het volgende:
60% van het kaartje wordt in beslag genomen door zuid.
Vroeger (tot een jaar geleden ongeveer) werd water door het energiebedrijf geregeld en afgerekend. Tegenwoordig doet Evides het zelf. Waarschijnlijk gaat Evides dat op dezelfde manier doen als het energiebedrijf, dus dat je gewoon zelf de standen moet opgeven op hun verzoek.quote:Op zondag 30 november 2008 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand enig idee hoe t zit met het water in Rotterdam? Tis natuurlijk regionaal geregeld, dus word je 'automatisch' aangemeld en komen ze gewoon keer meterstanden opnemen ofzo?
Eneco kan je je gewoon voor gas en electra aanmelden, maar water is wat onduidelijk
wij kregen uiteindelijk ( na al bijna driekwart jaar hier gewoond te hebben ) ook laatst ineens een brief van evides, met een geschat verbruik en een acceptgiroquote:Op zondag 30 november 2008 21:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vroeger (tot een jaar geleden ongeveer) werd water door het energiebedrijf geregeld en afgerekend. Tegenwoordig doet Evides het zelf. Waarschijnlijk gaat Evides dat op dezelfde manier doen als het energiebedrijf, dus dat je gewoon zelf de standen moet opgeven op hun verzoek.
Tjeempie, da's nogal een verschil.quote:Op zondag 30 november 2008 21:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wij kregen uiteindelijk ( na al bijna driekwart jaar hier gewoond te hebben ) ook laatst ineens een brief van evides, met een geschat verbruik en een acceptgirohet geschatte verbruik was volgens mij voor een gezin met 6 kinderen en twee vaatwassers,wasmachines en drogers
ons vorige voorschotbedrag was 28 e , nu is het 3 ( omdat we dus teveel betaalden die 28)
De fout ligt bij het energiebedrijf in dit geval. Ik heb het nagekeken en het energiebedrijf heeft in plaats van 25-01-2008 als startdatum 25-01-2007 als startdatum genomen.quote:
Laat maar, ondertussen gevonden,quote:Op zondag 30 november 2008 23:19 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, het gaat dus qua water automagisch, oftewel, hun komen vanzelf keertje standen opnemen ofzo, heb op de onduidelijke kutsite van Evides zitten neuzen, maar je kan nergens aangeven dat je verhuisd of dat je klant wil worden ofzo
misschien dat ze dat gewoon uitlezen aan de hand van de gemeente gegevens? Dus als jij je inschrijft weten ze dat jij er woont.. zo ging dat bij ons tenminste denk ik, nooit wat doorgegeven en toch stond de goede naam op de enveloppe.quote:Op zondag 30 november 2008 23:19 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, het gaat dus qua water automagisch, oftewel, hun komen vanzelf keertje standen opnemen ofzo, heb op de onduidelijke kutsite van Evides zitten neuzen, maar je kan nergens aangeven dat je verhuisd of dat je klant wil worden ofzo
Dat ging tot voor kort via Eneco, maar nu moet je jezelf wel aanmelden bij Evides.quote:Op zondag 30 november 2008 23:32 schreef littledrummergirl het volgende:
misschien dat ze dat gewoon uitlezen aan de hand van de gemeente gegevens? Dus als jij je inschrijft weten ze dat jij er woont.. zo ging dat bij ons tenminste denk ik, nooit wat doorgegeven en toch stond de goede naam op de enveloppe.
Een greep uit het assortiment voor het idee:quote:Op zondag 30 november 2008 11:02 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee wat ik me zou moeten voorstellen bij de Finse keuken, behalve rendierenvlees dan.
Geen haring met Dille en Veenbessen?quote:Op zondag 30 november 2008 23:43 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Een greep uit het assortiment voor het idee:
Dillekoekjes
Dillechips
Haring met dille
Haring met knoflook
Haring met veenbessen
Veenbessenpuree
Veenbessensap
Veenbessenjam
etc.
De worst van BBQ was wel
dille haring en veenbessen dusquote:Op zondag 30 november 2008 23:43 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Een greep uit het assortiment voor het idee:
Dillekoekjes
Dillechips
Haring met dille
Haring met knoflook
Haring met veenbessen
Veenbessenpuree
Veenbessensap
Veenbessenjam
etc.
De worst van BBQ was wel
Het is vast niet erger dan de site van de belastingdienst.quote:Op zondag 30 november 2008 23:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Laat maar, ondertussen gevonden,
Tevens wil ik gelijk ff de site van Evides nomineren voor meest onduidelijke, en brakke kut-site ever
Ik heb 'm uiteindelijk gevonden, je moet idd wat linkjes volgen en paar keer op vage keuzes klikken. Als je gewoon zoekt op verhuisbericht ofzo dan krijg je een link naar een pagina waar je je verhuizing kan doorgeven, en je als nieuwe klant kan aanmelden, alleen die pagina is weer alleen toegankelijk via je MyEvides ofzo, en om die aan te vragen heb je klantnr nodig iddquote:Op zondag 30 november 2008 23:36 schreef DutchTrain het volgende:
Die site van Evides is inderdaad wat onduidelij.. ik wil een verhuisformulier, maar kan die alleen krijgen als ik mijn klantnummer weet. Dat klantnummer staat op de brieven die Evides mij zou sturen, maar ik heb nog niets van ze gekregen. Maar je kan dat ook online bekijken, maar dan heb je weer je klantnummer nodig...
Werk je nog steeds bij iFactors?quote:
Nee man. Ik heb het papiertje op zak en werk nu als Business Consultantquote:
Verstandigquote:Op maandag 1 december 2008 09:46 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nee man. Ik heb het papiertje op zak en werk nu als Business Consultant
Vond ik ook welquote:
Ik wil ook zo'n tshirt. Waar haal ik die?quote:Op maandag 1 december 2008 21:52 schreef WHATSHESAID het volgende:
Kijk eens wat ik heb
Binnenkort maar eens uit in Damsco met dit shirt.
What she saidquote:
Een plaatjequote:Op maandag 1 december 2008 21:52 schreef WHATSHESAID het volgende:
Kijk eens wat ik heb
quote:Op maandag 1 december 2008 21:52 schreef WHATSHESAID het volgende:
Kijk eens wat ik heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |