Muckster?quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:11 schreef BrandX het volgende:
.[ Op vrijdag 28 november 2008 18:11 schreef Muck het volgende:
[..]
oh ja, + het gedoe met mijn moeder, dat vreet toch aan je]
wat dan? Wat heb ik gemist
thanksquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
wijze keuze. FOK! is hobby en soms staan andere dingen dus simpel weg even wat hoger op de prio-ladder
Succes ermee iig. Ik ken het gevoel errug goed
Die is behoorlijk ziekquote:
gigantisch aan het muckenquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:16 schreef BrandX het volgende:
En frits had in de gaten dat hij de lapo had
[..]
Muckster?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:17 schreef Muck het volgende:
[..]
thanks
mja, het is alleen zo jammer dat het rond de feestdagen (nu dus) echt vreselijk druk is binnen de PR. Iedereen bedenkt een leuke actie voor de feestdagen, de FOK!-awards lopen, de FEE-wedstrijd moet in de gaten gehouden worden, het is echt ongelofelijk veel werk op het moment. Maar school gaat voor
[..]
Die is behoorlijk ziek
ik PM je straks wel even
Ja goed hèquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:16 schreef BrandX het volgende:
En frits had in de gaten dat hij de lapo had
Mocht je er behoefte aan hebben, mag je me altijd PM'enquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:17 schreef Muck het volgende:
Die is behoorlijk ziek
ik PM je straks wel even
ja goed h oor!quote:
I knowquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mocht je er behoefte aan hebben, mag je me altijd PM'en
Helemaal happy ja! Ik vind het super om lekker met z'n tweeën hier in ons huisje te zittenquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja goed h oor!drukjes, maar langzaam komt de boel op de rit. En jij, nog steeds happy aan het samenwonen?
Ik heb nu een huisje met twee ruime kamers, douche toilet en keuken delen met een iemand die er zelden is. Dus dat is relaxed. De buurt is ook heerlijkquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Helemaal happy ja! Ik vind het super om lekker met z'n tweeën hier in ons huisje te zitten
Hoe zit jij nou met woonruimte eigenlijk? En hoe is het met je scriptie vergaan?
Eensquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja eindelijk weer eens
[..]
Je reinste tuig is hetBah!
quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
van de richel, 100%, geen opvoeding genoten, niets die lui
quote:
van hermanquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:46 schreef Californium het volgende:
Van wie krijg ik de groeten muck
ik ga deze MAC echt samen met mijn laptop uit het raam gooien....hij is alweer vastgelopen
we hadden het over buitenlandstage toevallig, en toen zei ik natuurlijk dat iemand die bij mij in Diem woont in Schotland op stage is, waarop Herman wilde weten wie dat wasquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:50 schreef Californium het volgende:
Van herman!!!wat super super tof.... Hoe komt hij daar dan bij
Doe m de groeten terug
Doe ze de groetjesquote:
quote:
Dat dus jaquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga elektronisch mensen laten sporten.
Nu wel ja, zie topicquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had je al meegekregen dat ik nu bij een andere club zit?.
Ja, die zit er aan te komenquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:35 schreef OA het volgende:
Zeg Frits, wanneer vindt die KSC-meet ()nou bij jou thuis plaats?
Jij hebt volkomen gelijk!quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:35 schreef BrandX het volgende:van de richel, 100%, geen opvoeding genoten, niets die lui
Klopt inderdaad!quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:46 schreef Pheno het volgende:
Je kunt er gewoon niet mee omgaan
MacOS crasht niet, dat doen de gebruikers
Ik heb het appartement al gepoetstquote:Op zaterdag 29 november 2008 06:10 schreef Klonk het volgende:
mogge
waarom vind mijn bioritme het toch volkomen normaal om op zaterdagmorgen om half zes op te staan om de was te gaan doen
Dat knopje indrukken is niet zo vermoeiend.quote:Op zaterdag 29 november 2008 06:10 schreef Klonk het volgende:
mogge
waarom vind mijn bioritme het toch volkomen normaal om op zaterdagmorgen om half zes op te staan om de was te gaan doen
Ik was ook vrij laat wakker voor mijn doen. Maar goed, zometeen maar even douchen, boodschappen doen en huis schoonmaken.quote:Op zaterdag 29 november 2008 09:49 schreef BrandX het volgende:
wordt gewoon net pas wakker
dat is heeeeel laat voor mij doen. En dan is het dan een vriendin mij wakker belde, anders had ik nog steeds geslapen
Eerst maar eens koffie dus
Ze hebben die gereviseerde (en nieuwe) sprinters niet voor niets gedeeltelijk wit gemaakt, natuurlijk. Nu valt het niet meer zo op als Fles er langs is gelopen!quote:
hmmmm, duwen en trekkenquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:22 schreef Frutsel het volgende:
De NS heeft ook nieuwe treinen ingezet. de oude Stoomlocomotieve en duwwagons zijn vervangen door Stootlocomotieven en Trektreinen. Geen idee waarom![]()
goedemorgen trouwens
Nou, kutquote:
Weet je hoe hard de boel daar naar de tering gereden is?quote:
harder dan ik dacht dan, ik dacht het ´gewoon´ een ontsporing wasquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je hoe hard de boel daar naar de tering gereden is?Die hele brug moet vervangen worden
quote:Trein was net na passeren van Amsterdam Amstel door een warme aspot (warmloper) uit het spoor gehobbeld en heeft daar voor diverse spoorstaafbreuken gezorgt. Over een afstand van 400 meter zijn alle dwarsliggers doormidden gereten en is het ballastbed toegetakeld. Vlak voor Muiderpoort is de trein weer in het spoor terecht gekomen... maar met een gebroken as e.d. Na Amsterdam Muiderpoort Aansluiting is door de wissels de boel flink buiten het spoor gekomen en is 600 meter spoor letterlijk vernietigd doordat 9 wagens naast het spoor kwamen en er uiteindelijk 4 kantelden. Een van deze wagens heeft het spoorviaduct over het lozingskanaal en de weg dermate beschadigd dat gevreest wordt voor de structurele kracht van de brug. Ingenieurs komen ter plaatsen wanneer de kalkzooi (met de hand) is opgeschept. Verder zijn de wissels op de brug over het lozingskanaal uniek door hun manier van verankering en bevestiging in het viaduct. Alle wissels zijn kapot en komen niet meer terug.
quote:De brug/viaduct is redelijk beschadigd.De wachtdienst van NSR-Amsterdam wist gisteren te vertellen dat er een groot stuk beton naar beneden is gekomen en vlak achter een fietser terecht is gekomen.Die knaap heeft een beschermengeltje op zijn bagage rekje gehad.Over de oorzaak kan nu nog niks gezegd of geschreven worden,daar zal IVW t.z.t. wel met een rapport uitgebreid over uitweiden.
Dat was woensdagochtend de stand van de inzichten. Inmiddels schijnt het treinverkeer in de loop van volgende week hervat te kunnen worden. En het is nou niet echt een plekje waarvan je zegt "ach, wie heeft daar nou last van"quote:In het ernstige geval kan dit nog wel het hele jaar duren en dat is geen grap. De brug is goed kapot gegaan en ook de sporen eromheen zijn zwaar beschadigd. Voorlopig dus effe geen treinverkeer Asb-Amsterdam Centraal vv en de rest minder. Het is 100% zeker dat de hele brug met de zes sporen erop vervangen gaat worden over een tijd. De planfabriek van NSR en de mensen eromheen zijn druk bezig om een noodplan aan dienstregeling te verzinnen voor de komende weken, want is nu bij ons ook bekend dat dit nog weken/maanden kan duren.
Dat doe je fout...quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Wasje gedaan, afwas weggewerkt![]()
Nou alleen nog wachten tot die verhuizende plebejers hier klaar zijn met het gebruiken van MIJN stofzuiger.
Ik was blij dat mijn trein de andere kant op reedquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:04 schreef BrandX het volgende:
ja het is drama, dat weet ikwij hadden net een meet in amsterdam toen dat gebeurt was
Mensen hebben er werkelijk 5-8 uur over gedaan om thuis te komen
aan het watquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was blij dat mijn trein de andere kant op reed.
Ik ben trouwens gigantisch aan het HOG'en nu.
Ik heb geen huiswerk, en dan zou het SOG'en zijnquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
'Huiswerk ontwijkend gedrag aan het vertonen
Ik vind één baan wel genoeg hoorquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien kun je eens proberen Huur Opbrengend Gedrag te vertonen, oftewel: Get a job!
Ik heb je net heul nie gezien! Maarreh.. goed plan. Zet je voor mij ook een lekker bakkie?quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Geboodschapt, nu koffietijd
Ik liep met die dikke vent in de SuperCoopquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb je net heul nie gezien! Maarreh.. goed plan. Zet je voor mij ook een lekker bakkie?
Geen wonder! Dan zat je in de verkeerde winkel (of ik dusquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik liep met die dikke vent in de SuperCoop![]()
Koffie is bruin
Oh maar Ph heeft er toch eentje gewonnen nogquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:28 schreef BrandX het volgende:
Hier kunnen jullie onze GC-er GilaMonyet, die met maar paar stemmen verschil van Pheno heeft gewonnen helpen om het sinterklaasdichttoernooi te winnen
[STEMMEN!] FOK! zat te denken...De eindstrijd!
[OVERZICHT] FOK! zat te denken...De inzendingen.
Niet alles, wel veel. En wat niet (helemaal) goed is, daar wordt hard aan gewerktquote:
Er staat ook nog twee KSC'ers tussen de genomineerden!quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:28 schreef BrandX het volgende:
Hier kunnen jullie onze GC-er GilaMonyet, die met maar paar stemmen verschil van Pheno heeft gewonnen helpen om het sinterklaasdichttoernooi te winnen
[STEMMEN!] FOK! zat te denken...De eindstrijd!
[OVERZICHT] FOK! zat te denken...De inzendingen.
Maar ik wil Sesamstraat nog kijkenquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tijd om je je bed in te schoppen
Niksquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik wil Sesamstraat nog kijken.
Er aan gewerkt, dat klinkt goedquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet alles, wel veel. En wat niet (helemaal) goed is, daar wordt hard aan gewerkt
Hoe is het met jou?
Zij begrijpt me tenminstequote:Op zaterdag 29 november 2008 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh van mama mag je wel Sesamstraat kijkenMooi is dat.
Da's mooi. Van mijn lijstje is nog steeds niets afquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er aan gewerkt, dat klinkt goed
Nu wel weer goed hier, schoon weer enzo
Fles
Frits
Mart
Die rijg ik vanavond ook nog wel even aan de blanke sabel, ben maar niet bangquote:
Hier in huis niet , ik ben weer schoon, Wezen klussen (lees muur slopen) bij vriendenquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Da's mooi. Van mijn lijstje is nog steeds niets afTot zo
Wel de deur dichtdoen dan graag. Ik ben mijn oordopjes kwijtquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die rijg ik vanavond ook nog wel even aan de blanke sabel, ben maar niet bang
Ow, ok. Dan mag je voor deze keer verzaken.quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier in huis niet , ik ben weer schoon, Wezen klussen (lees muur slopen) bij vrienden
OMG...quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel de deur dichtdoen dan graag. Ik ben mijn oordopjes kwijt.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ow, ok. Dan mag je voor deze keer verzaken.
Ik doe het zelf wel..
Dat kan helaas niet jongen. Je moeder stoomt nogal, en zo eind november vat ze kou als we het raam open zettenquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel de deur dichtdoen dan graag. Ik ben mijn oordopjes kwijt.
Hahahaha, niet direct.quote:
Neuh. Ook niet directquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet er bij jou ook een muur uit? Zeg maar hoor, heb geoefend
Dus ik ga je muur er indirect uithalen? Okequote:
Er is nog wel ergens een figuurlijke muur die gesloopt mag worden.. maar meer muren heb ik niet in de aanbieding voor je op het moment. Je mag wel muren zetten voor me, en een dak er op en zo. Want dat heb ik nog wel nodigquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus ik ga je muur er indirect uithalen? Oke
Even verzinnen hoe dat gaat werken, maar komt goed
Als dat ook met een breekijzer en moker kan wil ik die figuurlijke muur ook wel slopen hoorquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Er is nog wel ergens een figuurlijke muur die gesloopt mag worden.. maar meer muren heb ik niet in de aanbieding voor je op het moment. Je mag wel muren zetten voor me, en een dak er op en zo. Want dat heb ik nog wel nodig
Eigenlijk niet eens bouwen. Ik wil huren... ik heb nog steeds een huisje nodig.quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als dat ook met een breekijzer en moker kan wil ik die figuurlijke muur ook wel slopen hoor
Wat wil je gaan bouwen?
Wil wel een heel grote kartonnen doos komen bezorgen? Maar daar zoek je zeker niet naar?quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eigenlijk niet eens bouwen. Ik wil huren... ik heb nog steeds een huisje nodig.
Jep. Ben al een jaar op zoek naar woonruimte. Ik zit in een flat die gesloopt moet gaan worden nog. Wanneer is niet helemaal duidelijk. Het is al verzet van september vorig jaar naar maart dit jaar, naar juni, naar december en weer naar juni volgend jaar. De geruchten gaan dat het wel 2010 zal worden.. maar ik wil op tijd iets anders hebben.quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil wel een heel grote kartonnen doos komen bezorgen? Maar daar zoek je zeker niet naar?
Schiet niet op dus met huren? Wel overal ingeschreven?
ehhh... hallo? Zuid-Oost Brabant is volgens mij ver genoeg buiten de randstad hoorquote:Op zaterdag 29 november 2008 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
of je zoekt voor betaalbare woonruimte iets BUITEN de Randstad?Heb ik ook gedaan
Een jaar is al best wel lang ja. Nog wel even hopen dat ze je sloop uitstellen tot jij wat leuks hebtquote:Op zaterdag 29 november 2008 17:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jep. Ben al een jaar op zoek naar woonruimte. Ik zit in een flat die gesloopt moet gaan worden nog. Wanneer is niet helemaal duidelijk. Het is al verzet van september vorig jaar naar maart dit jaar, naar juni, naar december en weer naar juni volgend jaar. De geruchten gaan dat het wel 2010 zal worden.. maar ik wil op tijd iets anders hebben.
Beetje lang verhaal allemaal, bij de woningstichting kom ik nog niet aan de beurt, en daar krijg ik geen urgentie. Omdat dit een vorm van anti-kraak is is de eigenaar niet verplicht voor vervangende woonruimte te zorgen als we hier uit moeten, en bij particuliere verhuurders valt het ook niet mee. Ja, als je voor ruim 1200 euro per maand wilt huren is er wel ergens iets, maar voor een beetje normale prijs kom je daar ook niet tussen... Maar we zoeken gestaag door. Eens moet ik er toch uit kunnen komen?
Ja, hier tellen ze 6 tot 8 jaar. Ik sta nu 2,5 jaar ingeschreven..quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een jaar is al best wel lang ja. Nog wel even hopen dat ze je sloop uitstellen tot jij wat leuks hebt
Nou weet ik dat het in Eindhoven 5 tot 7 jaar duurt voor je erin kan. Dus dat zal bij jou ook wel zo zijn dan
Er is wel een site waarbij je snel zou moeten kunnen huren (zeggen ze) zonder woekerprijzen te betalen. Zal eens zoeken of ik die nog kan vinden.
Whut?quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ehhh... hallo? Zuid-Oost Brabant is volgens mij ver genoeg buiten de randstad hoor
En ook hier zoek ik niet eens in de stad zelf...
Heel simpel. De woningbouwverenigingen hier hebben de laatste jaren te weining nieuwe huurwoningen gebouwd, wel veel oude verkocht. En sja.. wie wil hier nu niet wonen? Dus de vraag is vele malen groter dan het aanbod. Zodra die 2 kleintjes van mij 16 worden laat ik ze ook vast inschrijven. Of zou dat nu al kunnen?quote:
Nog een paar jaartjes wachten dusquote:Voor de gemeenten V en W geldt een aparte inschrijving. Iedereen van 17 jaar of ouder kan zich inschrijven. Een woning huren kan vanaf 18 jaar. De inschrijving is kosteloos.
Ik sta bijna 7 jaar ingeschreven in Eindhoven. Kan dus volgend jaar echt gaan reagerenquote:Op zaterdag 29 november 2008 17:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, hier tellen ze 6 tot 8 jaar. Ik sta nu 2,5 jaar ingeschreven..
Ik denk dat jij het hebt over kansrijkhuren.nl
Maar die hebben niets in ons dorp.
Nee. Die zijn weer net te duur voor me. Vorig jaar had ik een betaalbare gevonden, maar omdat de goedkeuring bij mijn ex te lang bleef hangen is de eigenaresse doorgegaan met andere gegadigden. En geloof me.. dat was een kans uit duizenden. Beginnend makelaar, die had de woning veel te laag geprijsdquote:
Egwel. Was een prachtig huis, 4 slaapkamers + een grote zolder, badkamer met ligbad. Grote bijkeuken aangebouwd, met hele praktische inbouwkasten... woonkamer met open keuken, tegelvloer, open haard..kunststof kozijnenquote:Op zaterdag 29 november 2008 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
duurzame alleenstaandheid is okee.
dik balen dat dat niet doorging dus
Toch bedankt voor de tip. Ik ben nog eens op funda gaan kijken, en er blijkt sinds 3 dagen een woning te koop te staan in mijn favoriete wijk voor zo'n ton onder de normale vraagprijs, omdat de grond in erfpacht is en waar ook een bedrag per maand voor neergeteld moet worden. Meteen maar even gereageerd...quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is wel kut dat de centrale rente ongeveer een maand geleden al een half procent omlaag gegaan is en dat je daar als hypotheekbloeder geen flikker aan hebt
Een aflossingsvrije hypotheek kan, mits je voldoende overwaarde hebt. Dat hadden wij met onze laatste woning, waar we overigens maar een jaar gezeten hebbenquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Weej wat t is? Met huren bouw je gewoon niks op. Het enige wat NOG beroerder is dan huren, is kopen met een aflossingsvrije hypoIn beide gevallen ben je 30 jaar lang geld in de sloot aan het flikkeren, maar als je huurt komt tenminste een klusjesdude je onderhoud doen.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:30 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb alleen niet veel zin om me financieel helemaal vast te zetten om een koopwoning te kunnen betalen met alle ellende van dien als er iets kapot gaat. Vandaar ook mijn voorkeur voor huren nieuwbouw.
Mjah, en aan de andere kant stort straks ineens de koopmarkt in elkaar en heb je nog niets, op een zeer grote schuld naquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Weej wat t is? Met huren bouw je gewoon niks op. Het enige wat NOG beroerder is dan huren, is kopen met een aflossingsvrije hypoIn beide gevallen ben je 30 jaar lang geld in de sloot aan het flikkeren, maar als je huurt komt tenminste een klusjesdude je onderhoud doen.
Daarom koop ik nu ook niets. Miochten de huizenprijzen ineens fors dalen, is dat een mooi moment om in te springen!quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, en aan de andere kant stort straks ineens de koopmarkt in elkaar en heb je nog niets, op een zeer grote schuld na
Precies, dat ook nog. Maar over een dusdanig lange periode durf ik het wel te gokkenquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, en aan de andere kant stort straks ineens de koopmarkt in elkaar en heb je nog niets, op een zeer grote schuld na
Dat vraag ik me dus af. De verwachting is dat er in Nederland een bevolkingskrimp gaat optreden en dat men veel meer richting de randstad gaat. Dat kan niet goed zijn voor de prijzen in de rest van het landquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, dat ook nog. Maar over een dusdanig lange periode durf ik het wel te gokkenIk bouw meer dan de helft op met een spaarhypo, en over 30 jaar denk ik wel meer te vangen dan ik nu betaal
Het blijft toch gokkenquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Op een termijn van 30 jaar is onroerend goed anders nog nooit een slechte belegging gebleken hoor![]()
En anders ook maar wel, dan ga ik lekker in een verzorghuis zitten kijken naar verpleegstertjes met grote tieten
Ik stiefel straks nog wel ff 2 braadworstjes in de panquote:
Wie ga je frituren?quote:
Dat doen mensen toch alleen rond kerstmis en zo?quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:33 schreef BrandX het volgende:
'navond! 'n vriend van mij heeft net een superheerlijk diner voor mij gemaakt, heerlijk was het
quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat doen mensen toch alleen rond kerstmis en zo?
Juist niet rond de kerst, dan doet iedereen het al dus is het niet leukquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat doen mensen toch alleen rond kerstmis en zo?
Ja dan ben je dus verwendquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:52 schreef eer-ik het volgende:
ik ben een beetje klaer met senseo.
elke keer als ik zo'n bak pak thuis denk ik:
vond het vroegah altijd wel koning maar nu niet meer.
ben ook wel verwend met zo'n ding op werk:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:50 schreef BrandX het volgende:
[..]nee hoor, goede vrienden koken ook zomaar voor elkaar, zo blijkt
quote:
dat. en ik doe niet aan kerstdiners, dus nogmaalsquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Juist niet rond de kerst, dan doet iedereen het al dus is het niet leuk
ik heb een of ander flesje staan, gehad van een vriendin die naar (ik meen) san paolo ofzo is geweest (iets op een of ander warm eiland, weet ik het) Het heet Arehucas Blanco, en heeft 37,5% alcoholquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb er trouwens ook nog maar ff een glaasje Tia Maria bij gepakt
Dat is altijd zo rot die dagenquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, ik moet / mag bij familie op bezoek met kerst![]()
youpie
het vult een halve wijnglas, ik ga het zo uitproberenquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wordt genieten, kan niet anders
heel dat december mag me gejat wordenquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is altijd zo rot die dagen
Geniet, maar drink met matequote:Op zaterdag 29 november 2008 22:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
het vult een halve wijnglas, ik ga het zo uitproberen
mag altijdquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal wel eens een flesje Zubrówka voor je meenemen uit PL brandy, dan leer je eindelijk eens fatsoenlijk drinken
Nicequote:Op zaterdag 29 november 2008 22:03 schreef BrandX het volgende:
WOOOOOW! Smaakexplosie!!!!!
Het is net vodka maar dan met smaak
Qua smaak een beetje cognac achtig, met de bite van whiskey
Ik was benieuwd waar die smaaksensatie ineens vandaan kwam. Ik ben een slegte teruglezurtquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:21 schreef BrandX het volgende:
fles, je postte dit;
[..]
wat bedoelde je daar?
heeft die shizzle ook een naam?quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:23 schreef BrandX het volgende:
nouja, die kwam dus vanuit dat spul vanuit dat flesje en zulks
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heeft die shizzle ook een naam?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb een of ander flesje staan, gehad van een vriendin die naar (ik meen) san paolo ofzo is geweest (iets op een of ander warm eiland, weet ik het) Het heet Arehucas Blanco, en heeft 37,5% alcohol![]()
Ik ga het gewoon uitproberen zo naast mijn kopje koffie (perculator pruttelt bijna)
quote:Op zondag 30 november 2008 01:42 schreef marcb1974 het volgende:
* marc zet een aantal koude warsteiners neer
Die wil je toch niet in je zak hebbenquote:Op zondag 30 november 2008 01:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Buma Stemra.
Een of ander muziekdinges in NL.
Die beheert rechten.
quote:Op zondag 30 november 2008 01:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Buma Stemra.
Een of ander muziekdinges in NL.
Die beheert rechten.
ja daarom dacht ik dat 'ie wat anders bedoeldequote:Op zondag 30 november 2008 01:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die wil je toch niet in je zak hebben
Whehe.quote:Op zondag 30 november 2008 01:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die wil je toch niet in je zak hebben
* DaMart struikelt in het donker over de koffietafel.quote:Op zondag 30 november 2008 02:18 schreef BrandX het volgende:
*licht uit doet
*slapen gaat
Trusten lieve KSC-ers
Guest?quote:
Lekker bijtijdsquote:Op zondag 30 november 2008 @ 10:22 schreef DR34M3R het volgende:
Mogguh. Lekker gedouched, en nu ga ik aan mijn lijstje van gisteren beginnen![]()
Ik had gisteren echt geen zin... Niet dat dat nu zoveel verbeterd is, maar ik moet nu wel
Ik voel me eindelijk een beetje uitgerustquote:Op zondag 30 november 2008 @ 10:59 schreef BrandX het volgende:
hoestie hier?
quote:Op zondag 30 november 2008 11:00 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik voel me eindelijk een beetje uitgerust
Ik ben ook al een aantal dagen op zoek helaas.quote:Op zondag 30 november 2008 @ 11:09 schreef marcb1974 het volgende:
Is er hier ook een masseuse in de zaal?
Briljantquote:
Blijft bizar, zover is dat nietquote:Op zondag 30 november 2008 11:13 schreef JortK het volgende:
Hier niet.
Ik ga vanmiddag toch echt nog even hardlopen denk ikquote:Op zondag 30 november 2008 @ 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiemorgen. Bekijk het maar met je zwembad en je treinkloteweer
Ik weet hetquote:
Ja ik ook, ik ga het gewoon doen!quote:Op zondag 30 november 2008 11:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag toch echt nog even hardlopen denk ik
Ja maar dat is niet eerlijk, jij bent een tijd niet geweestquote:Op zondag 30 november 2008 @ 11:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik ga het gewoon doen!
Daarom juist! Ik moet weer eens gaan en vandaag gaat die dag wordenquote:Op zondag 30 november 2008 11:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet eerlijk, jij bent een tijd niet geweest
Si.quote:Op zondag 30 november 2008 @ 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
Lopen jullie met die geile Belgische op je mp3 speler?
Jaquote:Op zondag 30 november 2008 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
Lopen jullie met die geile Belgische op je mp3 speler?
Werkt dat een beetje? Ik zit te twijfelen omdat ook te gaan doenquote:
Ik vind het wel prettig, lekker muziek enzo en je weet precies hoeveel je moet lopenquote:Op zondag 30 november 2008 @ 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje? Ik zit te twijfelen omdat ook te gaan doen
Dus nu helemaal geen sport meer?quote:Op zondag 30 november 2008 @ 11:53 schreef DR34M3R het volgende:
Hardlopen is nooit zo mijn ding geweest. Ik heb 1 jaar bij atletiek gezeten, maar de lange afstanden (lees: meer dan 100m) vond ik niet leuk... De rest dan weer wel.
BasketbalMaar ook dat doe ik niet meer sinds mijn knie een beetje vreemd ging doen...
Nee. Ik wandel veel (gisteren 3 uur bv) en fiets nog veel meer, als het een beetje lekker weer is ga ik vlot tussen de 40 en 90 km fietsen. En zwemmen af en toe. Maar sport in clubverband of zo, nee. Is ook geen doen meer voor me tegenwoordig.quote:
Zolang je maar een half uur per dag beweegdquote:Op zondag 30 november 2008 @ 11:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Ik wandel veel (gisteren 3 uur bv) en fiets nog veel meer, als het een beetje lekker weer is ga ik vlot tussen de 40 en 90 km fietsen. En zwemmen af en toe. Maar sport in clubverband of zo, nee. Is ook geen doen meer voor me tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |