Muckster?quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:11 schreef BrandX het volgende:
.[ Op vrijdag 28 november 2008 18:11 schreef Muck het volgende:
[..]
oh ja, + het gedoe met mijn moeder, dat vreet toch aan je]
wat dan? Wat heb ik gemist
thanksquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
wijze keuze. FOK! is hobby en soms staan andere dingen dus simpel weg even wat hoger op de prio-ladder
Succes ermee iig. Ik ken het gevoel errug goed
Die is behoorlijk ziekquote:
gigantisch aan het muckenquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:16 schreef BrandX het volgende:
En frits had in de gaten dat hij de lapo had
[..]
Muckster?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:17 schreef Muck het volgende:
[..]
thanks
mja, het is alleen zo jammer dat het rond de feestdagen (nu dus) echt vreselijk druk is binnen de PR. Iedereen bedenkt een leuke actie voor de feestdagen, de FOK!-awards lopen, de FEE-wedstrijd moet in de gaten gehouden worden, het is echt ongelofelijk veel werk op het moment. Maar school gaat voor
[..]
Die is behoorlijk ziek
ik PM je straks wel even
Ja goed hèquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:16 schreef BrandX het volgende:
En frits had in de gaten dat hij de lapo had
Mocht je er behoefte aan hebben, mag je me altijd PM'enquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:17 schreef Muck het volgende:
Die is behoorlijk ziek
ik PM je straks wel even
ja goed h oor!quote:
I knowquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mocht je er behoefte aan hebben, mag je me altijd PM'en
Helemaal happy ja! Ik vind het super om lekker met z'n tweeën hier in ons huisje te zittenquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja goed h oor!drukjes, maar langzaam komt de boel op de rit. En jij, nog steeds happy aan het samenwonen?
Ik heb nu een huisje met twee ruime kamers, douche toilet en keuken delen met een iemand die er zelden is. Dus dat is relaxed. De buurt is ook heerlijkquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Helemaal happy ja! Ik vind het super om lekker met z'n tweeën hier in ons huisje te zitten
Hoe zit jij nou met woonruimte eigenlijk? En hoe is het met je scriptie vergaan?
Eensquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja eindelijk weer eens
[..]
Je reinste tuig is hetBah!
quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
van de richel, 100%, geen opvoeding genoten, niets die lui
quote:
van hermanquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:46 schreef Californium het volgende:
Van wie krijg ik de groeten muck
ik ga deze MAC echt samen met mijn laptop uit het raam gooien....hij is alweer vastgelopen
we hadden het over buitenlandstage toevallig, en toen zei ik natuurlijk dat iemand die bij mij in Diem woont in Schotland op stage is, waarop Herman wilde weten wie dat wasquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:50 schreef Californium het volgende:
Van herman!!!wat super super tof.... Hoe komt hij daar dan bij
Doe m de groeten terug
Doe ze de groetjesquote:
quote:
Dat dus jaquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga elektronisch mensen laten sporten.
Nu wel ja, zie topicquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had je al meegekregen dat ik nu bij een andere club zit?.
Ja, die zit er aan te komenquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:35 schreef OA het volgende:
Zeg Frits, wanneer vindt die KSC-meet ()nou bij jou thuis plaats?
Jij hebt volkomen gelijk!quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:35 schreef BrandX het volgende:van de richel, 100%, geen opvoeding genoten, niets die lui
Klopt inderdaad!quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:46 schreef Pheno het volgende:
Je kunt er gewoon niet mee omgaan
MacOS crasht niet, dat doen de gebruikers
Ik heb het appartement al gepoetstquote:Op zaterdag 29 november 2008 06:10 schreef Klonk het volgende:
mogge
waarom vind mijn bioritme het toch volkomen normaal om op zaterdagmorgen om half zes op te staan om de was te gaan doen
Dat knopje indrukken is niet zo vermoeiend.quote:Op zaterdag 29 november 2008 06:10 schreef Klonk het volgende:
mogge
waarom vind mijn bioritme het toch volkomen normaal om op zaterdagmorgen om half zes op te staan om de was te gaan doen
Ik was ook vrij laat wakker voor mijn doen. Maar goed, zometeen maar even douchen, boodschappen doen en huis schoonmaken.quote:Op zaterdag 29 november 2008 09:49 schreef BrandX het volgende:
wordt gewoon net pas wakker
dat is heeeeel laat voor mij doen. En dan is het dan een vriendin mij wakker belde, anders had ik nog steeds geslapen
Eerst maar eens koffie dus
Ze hebben die gereviseerde (en nieuwe) sprinters niet voor niets gedeeltelijk wit gemaakt, natuurlijk. Nu valt het niet meer zo op als Fles er langs is gelopen!quote:
hmmmm, duwen en trekkenquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:22 schreef Frutsel het volgende:
De NS heeft ook nieuwe treinen ingezet. de oude Stoomlocomotieve en duwwagons zijn vervangen door Stootlocomotieven en Trektreinen. Geen idee waarom![]()
goedemorgen trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |