abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63690920
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:59 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dit fragment komt gewoon van de geenstijl website. En als alle media het hebben gekregen, had geenstijl dit nooit als eerste kunnen publiceren.
Onzin. Andere media wilden er niks mee. Zie o.a. de Volkskrant. Dit fragment komt van een audiorecorder van 1 van de studenten en die hebben het bij heel veel media aangeboden.
pi_63690951
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Onzin. Andere media wilden er niks mee. Zie o.a. de Volkskrant. Dit fragment komt van een audiorecorder van 1 van de studenten en die hebben het bij heel veel media aangeboden.
De media hebben er alles aangedaan om de stoelpoten onder Verdonk weg te zagen en nu zullen ze dit fragment niet willen publiceren.

Als je het zelf maar gelooft.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_63691082
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:02 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De media hebben er alles aangedaan om de stoelpoten onder Verdonk weg te zagen en nu zullen ze dit fragment niet willen publiceren.

Als je het zelf maar gelooft.
Doe niet zo dom. Alsof Verdonk ook maar iets voorstelde zonder de media.
De Volkskrant heeft dit spul ook aangeboden gekregen tegen betaling en wilde het inderdaad niet hebben. En nu weer naar je therapiesessie
pi_63691189
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:08 schreef SCH het volgende:

[..]

De Volkskrant heeft dit spul ook aangeboden gekregen tegen betaling en wilde het inderdaad niet hebben.
Jij bent zo naïef.
quote:
En nu weer naar je therapiesessie
Je bent niet alleen naïef, maar ook een hele slechte verliezer.

En je weet zelf, zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 2 december 2008 @ 11:13:35 #145
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_63691205
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Een opvallende ingezonden brief trouwens in de Volkskrant van studenten die het hun medestudenten enorm kwalijk nemen dat dit naar buiten is gebracht en dat het zo buiten de context is geplaatst.
Terecht ook wel eigenlijk. Iemand neemt de moeite om een gastcollege te geven en dan betaal je hem terug door alles op te nemen en ter betaling aan te bieden aan de media. Dat verdient geen schoonheidsprijs.
pi_63691264
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:12 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Jij bent zo naïef.
Hoezo naief? Ik houd gewoon de waarheid aan. Die studenten hebben er mee geleurd bij diverse media. Aanvankelijk wilden ze er geld voor. Wat klopt daar niet aan?
pi_63691329
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoezo naief? Ik houd gewoon de waarheid aan. Die studenten hebben er mee geleurd bij diverse media. Aanvankelijk wilden ze er geld voor. Wat klopt daar niet aan?

Als andere media en zeker die al tijden bezig zijn om de stoelpoten onder verdonk weg te zagen (en dat is het overgrote merendeel) dit aangeboden hadden gekregen, dan hadden ze dat zeker weten gekocht en gepubliceerd.
pi_63691368
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:13 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Terecht ook wel eigenlijk. Iemand neemt de moeite om een gastcollege te geven en dan betaal je hem terug door alles op te nemen en ter betaling aan te bieden aan de media. Dat verdient geen schoonheidsprijs.
Je weet toch hoe studenten zijn, die nemen zoiets op, al dan niet voor hun studie en dat hadden Kay en de mensen die wel gestudeerd hebben, helemaal moeten weten.
  dinsdag 2 december 2008 @ 11:23:56 #149
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_63691453
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:18 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als andere media en zeker die al tijden bezig zijn om de stoelpoten onder verdonk weg te zagen (en dat is het overgrote merendeel) dit aangeboden hadden gekregen, dan hadden ze dat zeker weten gekocht en gepubliceerd.
Ik vind het zo grappig hoe jij 'discussieert'. Ergens een stelling neerplempen en als die dan onderuit wordt gehaald die stelling gewoon nog een keer neerzetten. En nog een keer. En nog een keer. Net zolang tot de anderen moe worden en jij 'gewonnen' hebt...
pi_63691458
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:18 schreef JohnDope het volgende:

[..]

GeenStijl meldt het notabene zelf zonet, doe nou niet zo enorm stupide man
pi_63691534
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:23 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ik vind het zo grappig hoe jij 'discussieert'. Ergens een stelling neerplempen en als die dan onderuit wordt gehaald die stelling gewoon nog een keer neerzetten. En nog een keer. En nog een keer. Net zolang tot de anderen moe worden en jij 'gewonnen' hebt...
Die stelling wordt niet onder uit gehaald.
pi_63691579
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:24 schreef SCH het volgende:

[..]

GeenStijl meldt het notabene zelf zonet, doe nou niet zo enorm stupide man
De Volkskrant heeft er alles aan gedaan om Verdonk af te branden en deze belangrijke opname wilde ze niet hebben

Dat is alles behalve geloofwaardig.

Maar goed je bent erg offtopic gegaan: Het punt was, dat P&W een bronvermelding naar Geenstijl hadden moeten maken gisteravond tijdens het tonen van dat fragment.
pi_63691617
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:29 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De Volkskrant heeft er alles aan gedaan om Verdonk af te branden en deze belangrijke opname wilde ze niet hebben

Dat is alles behalve geloofwaardig.

Maar goed je bent erg offtopic gegaan: Het punt is, dat P&W een bronvermelding naar Geenstijl hadden moeten maken gister avond tijdens het tonen van dat fragment.

Kan je nou eens een keer toegeven dat je er volledig naast zat. Of liegt GeenStijl als zeggen dat de VK het niet wilde hebben
quote:
De val van Kay is namelijk ook een succes voor GeenStijl, en dat terwijl de Volkskrant de belastende opnamen eerder had geweigerd. En dat wringt nog steeds een beetje.
Je zit er naast, zoals zo vaak.
pi_63691709
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Kan je nou eens een keer toegeven dat je er volledig naast zat. Of liegt GeenStijl als zeggen dat de VK het niet wilde hebben
[..]

Je zit er naast, zoals zo vaak.
De Volkskrant had eindelijk een keer een primeur kunnen hebben, dat nota bene nog gerelateerd is aan het afbranden van Verdonk. Beter had de Volkskrant het gewoon niet kunnen krijgen.

En dan doen ze er helemaal niks mee. Je kan het draaien zoals je het wilt, maar dat is alles behalve geloofwaardig.
  dinsdag 2 december 2008 @ 11:38:07 #155
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_63691754
Whehehe, I rest my case...
pi_63691806
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:38 schreef Hephaistos. het volgende:
Whehehe, I rest my case...
Je kan er wel de draak mee steken, maar ik heb wel een goed punt.
pi_63692133
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:36 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De Volkskrant had eindelijk een keer een primeur kunnen hebben, dat nota bene nog gerelateerd is aan het afbranden van Verdonk. Beter had de Volkskrant het gewoon niet kunnen krijgen.

En dan doen ze er helemaal niks mee. Je kan het draaien zoals je het wilt, maar dat is alles behalve geloofwaardig.
Wie draait hier nou iets?

Dag jongen
pi_63692193
Maar hoe is de context dan?

Trouwens, volgens IJzeren Rita is het allemaal de Schuld Van De Media, . Goh...
pi_63695871
quote:
Hoogleraar Philip van Praag, die Van de Linde uitnodigde voor het gastcollege over politieke campagnes, is verbaasd over de ontstane commotie: „Van de Lindes punt was: politici worden niet gekozen op hun programma, maar op charisma. Hij noemde Obama als voorbeeld, maar ook Rita Verdonk, die na het verlaten van de VVD, zonder programma, op meer dan dertig zetels stond.”

Van Praag ziet in de kwestie-Van de Linde een bevestiging van zijn theorie dat de Haagse journalistiek het eigen nest bevuilt door „voortdurend op scoopjes” te jagen: „Journalisten klagen dat politici grijze muizen zijn. Maar als dan iemand zich beeldend uitdrukt, wordt hem direct de kop ingeslagen.”

Ook verschillende UvA-studenten die aanwezig waren bij het college van Van de Linde, zeggen dat de uitlatingen uit hun context zijn gehaald. Van de Linde heeft dit zelf ook steeds benadrukt.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_63696105
quote:
Verklaring Kay van de Linde over zijn vertrek bij Trots op Nederland

Mijn uitspraken op een gastcollege van de Universiteit van Amsterdam hebben de indruk doen ontstaan dat ik Rita Verdonk en Trots op Nederland ben afgevallen. Ondanks het feit dat mijn uitspraken volledig uit hun verband zijn gerukt, is het helaas een feit dat de ontstane commotie schadelijk is voor Rita Verdonk en haar beweging. Daarvoor wil ik mijn excuses aanbieden aan Rita Verdonk en alle medewerkers en vrijwilligers van Trots op Nederland. Mijn belang is secundair aan het belang van Rita Verdonk en haar beweging. Daarom heb ik in overleg met Rita Verdonk besloten per direct al mijn taken bij Trots op Nederland neer te leggen, zodat de aandacht weer gericht kan worden op Trots op Nederland, en niet Kay van de Linde.

Ik kijk terug op een geweldige tijd met een geweldige vrouw. Ik ben ervan overtuigd dat de beweging met het huidige kader zonder mij prima door kan. Ik wens Rita Verdonk en Trots op Nederland heel veel succes.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')