abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63700284
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Monidique op 02-12-2008 17:09:11 ]
pi_63700297
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:06 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Omstreeks minuut 19. En deze suggestie werd tijdens het telefoongesprek ook neergelegd, maar hij wees dat direct van de hand.
Natuurlijk.
quote:
In elk geval is van een ontslag door Rita Verdonk of ToN geen sprake.
Het is alleen een feit dat Rita en haar cluppie (inclusief Kay dus) niet betrouwbaar zijn, dus ja...
pi_63700473
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:08 schreef Monidique het volgende:

[..]

Natuurlijk.
Volgens die beredenering zal binnenkort moeten blijken dat ToN geen voortgang kan maken door het ontbreken van tegoeden.
quote:
Het is alleen een feit dat Rita en haar cluppie (inclusief Kay dus) niet betrouwbaar zijn, dus ja...
Dat heb je vooraf al bepaald. Daar had je dit voorval niet voor nodig.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_63700567
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:14 schreef damian5700 het volgende:
Volgens die beredenering zal binnenkort moeten blijken dat ToN geen voortgang kan maken door het ontbreken van tegoeden.
Nee, dat zal niet moeten blijken.
quote:
Dat heb je vooraf al bepaald. Daar had je dit voorval niet voor nodig.
Natuurlijk had ik dat al vooraf "bepaald". Het is een hilarisch LPF-achtig volksbeweginkje onder aanvoering van een ongeloofwaardige, onbetrouwbare Verdonk. Dat weet iedereen ondertussen wel, iedereen met een beetje verstand lacht om deze clownenclub.
pi_63700644
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:57 schreef Monidique het volgende:

[..]

Je zult het wel herkend hebben, .

Het lijkt mij duidelijk dat de daadwerkelijke context van zijn uitspraken niet uitgelegd zijn, noch door Ueber-Rita of Kay, of ik moet het gemist hebben, dat kan, maar niemand schijnt te kunnen uitleggen, zonder af te gaan op geloof en aannames, wat het wel is.

Wat was die context eigenlijk, SCH?
Lees en luister dan zelf eens in plaats van hier zo te zeuren man, kind.
pi_63700695
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:17 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nee, dat zal niet moeten blijken.
Ik veronderstel toch een hot nieuwsitem dat de media graag aan de man wil brengen.
quote:
Natuurlijk had ik dat al vooraf "bepaald". Het is een hilarisch LPF-achtig volksbeweginkje onder aanvoering van een ongeloofwaardige, onbetrouwbare Verdonk. Dat weet iedereen ondertussen wel, iedereen met een beetje verstand lacht om deze clownenclub.
Prima. Nog problemen om de context te ontwaren?
pi_63700750
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Lees en luister dan zelf eens
Zal ik vanavond doen. Leg eens uit, simpele vraag. Het is toch geen religieuze ervaring, ofzo, gewoon tekst? Leg eens uit, heel simpel, SCH, allerliefst trolletje, leg eens uit wat de context was. Kay zei die woorden, máár... uit verband gerukt, want de context was dat...

...? Wat was de context? Niet zo moeilijk toch?
pi_63700757
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:21 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik veronderstel toch een hot nieuwsitem dat de media graag aan de man wil brengen.
[..]

Prima. Nog problemen om de context te ontwaren?
Sorry, ik heb geen flauw idee wat je hier schrijft.
pi_63700996
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:24 schreef Monidique het volgende:

[..]

Sorry, ik heb geen flauw idee wat je hier schrijft.
Het kwam er op neer dat:

• Als het zo is dat van de Linde is vertrokken is, omdat Verdonk geen geld heeft, dat dit dan binnen niet onafzienbare tijd ook in de media bekend zal gaan worden. Tenminste dit is mijn veronderstelling.
  • Prima, dat je Verdonk ongeloofwaardig en onbetrouwbaar vindt.
  • Heb je nog problemen met het signaleren van de context?.
  • If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
    pi_63701099
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 17:32 schreef damian5700 het volgende:
  • Als het zo is dat van de Linde is vertrokken is, omdat Verdonk geen geld heeft, dat dit dan binnen niet onafzienbare tijd ook in de media bekend zal gaan worden. Tenminste dit is mijn veronderstelling.
  • Waarom zou hij daarom vertrokken zijn? Nee, lijkt mij niet.
    quote:
  • Prima, dat je Verdonk ongeloofwaardig en onbetrouwbaar vindt.
  • Uiteraard, ik ben zeer bekend met duidelijk gegevens en vaststaande feiten.
    quote:
  • Heb je nog problemen met het signaleren van de context?.
  • Kijk, ik weet niet wat je probleem is, maar reageer het niet op mij af, dat is onaardig.
    pi_63701531
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 17:23 schreef Monidique het volgende:

[..]

Zal ik vanavond doen. Leg eens uit, simpele vraag. Het is toch geen religieuze ervaring, ofzo, gewoon tekst? Leg eens uit, heel simpel, SCH, allerliefst trolletje, leg eens uit wat de context was. Kay zei die woorden, máár... uit verband gerukt, want de context was dat...

...? Wat was de context? Niet zo moeilijk toch?
    damian heeft het al tien keer gezegd maar wie een troll vangt, valt er zelf in
    pi_63701556
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 17:36 schreef Monidique het volgende:

[..]

Waarom zou hij daarom vertrokken zijn? Nee, lijkt mij niet.
    Hij betoogde dat de beeldvorming de realiteit had ingehaald en het te laat was voor damage-control en dat dit de reden was dat hij de conclusie trok niet langer meer als woordvoerder kon optreden.
    quote:
    Uiteraard, ik ben zeer bekend met duidelijk gegevens en vaststaande feiten.
    Prima.
    quote:
    Kijk, ik weet niet wat je probleem is, maar reageer het niet op mij af, dat is onaardig.
    Ik heb geen probleem met jou. Het is een vraag uit oprechte interesse. Ik heb immers al een aantal suggesties aangedragen en ik ben benieuwd hoe je daar tegenover staat.
      dinsdag 2 december 2008 @ 20:36:37 #193
    177053 Klopkoek
    Woke Warrior
    pi_63706789
    Ik vind trouwens dat er weer erg veel aandacht is voor Verdonk. Vanavond ook weer: alle drie de actualiteitenprogramma's hebben het uitgebreid over de opvolger van Van der Linde.

Kom op zeg: het is slechts een hulpje van een partij die slechts één zetel heeft! Het is geen minister die vervangen wordt!

Echt ongelovelijk: de media maakt Verdonk zo onnodig groot maar misschien zit er wel een rechts complot achter.
    Deuger, Woke & Gutmensch
    "Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
    pi_63707162
    Ja , een rechts complot om de rechterflank van het politieke spectrum te laten versplinteren.
    pi_63707604
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 20:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
    Ja , een rechts complot om de rechterflank van het politieke spectrum te laten versplinteren.
    Er is gewoon enorm veel aandacht voor rechts. En dat legt ze geen windeieren. Dat fabeltje over de linkse media is nu definitief doorgeprikt.
      dinsdag 2 december 2008 @ 21:13:32 #196
    177053 Klopkoek
    Woke Warrior
    pi_63708038
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 20:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
    Verdonk wil laten zien dat haar beweging nog lang niet dood is, schoof gisteren opzichtig in P&W haar nieuwe voorlichter naar voren (en keek er vertederd naar, alsof het haar kindje was) en vervolgens duikt de hele media er bovenop.

Echt gewoon teveel aandacht voor slechts een nieuw hulpje van een partij met één kamerlid.
    Deuger, Woke & Gutmensch
    "Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
      FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 december 2008 @ 21:56:45 #197
    1012 Doc
    Loves C, M & R
    pi_63709368
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 15:23 schreef damian5700 het volgende:

[..]

[..]

Uit de context van een gastcollege van anderhalf uur kan ik me in elk geval wél voorstellen, dat enkele losse quotes daaruit op zich niet bijzonder veel zeggen.
    Welke context maakt een opmerking dat het "gebakken lucht" is iets wat niet het verhaal van Verdonk naar beneden haalt? Ik heb naar het ding geluisterd en kan niet zeggen dat die context zijn opmerking positief of in ieder geval niet negatief maakt. Wellicht dat dat uitgelegd kan worden, want ik zie het niet.

[ Bericht 14% gewijzigd door Doc op 02-12-2008 22:06:03 ]
    OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
    Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
    pi_63711536
    Conclusie: Kay had het verkeerd, Rita is nog minder dan gebakken lucht - gewoon lucht
    :: Ethiek is zo flexibel als elastiek ::
      woensdag 3 december 2008 @ 00:21:32 #199
    31245 nonzz
    parttime lilliputter
    pi_63714419
    Wat ben je trouwens een slechte media strateeg als je dus noodgedwongen je partij moet verlaten, niet vanwege de inhoud, maar omdat er iets "uit de context is gehaald". Dat is toch het enige wat je moet doen als media strateeg: zorgen dat Rita alles in de goeie context zegt.

Een goeie media strateeg had de hele Nederlandse pers om z'n vinger gewonden en 3 a 4 zetels winst uit deze situatie weten te slepen.
    lege ton
    pi_63715113
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 21:56 schreef Doc het volgende:

[..]

Welke context maakt een opmerking dat het "gebakken lucht" is iets wat niet het verhaal van Verdonk naar beneden haalt? Ik heb naar het ding geluisterd en kan niet zeggen dat die context zijn opmerking positief of in ieder geval niet negatief maakt. Wellicht dat dat uitgelegd kan worden, want ik zie het niet.
    Het gaat over het beeld dat gecreëerd is door de berichtgeving in de media. Het lijkt alsof Kay van de Linde zijn gastcollege aan de UvA gebruikte om Verdonk en de beweging ToN af te vallen. De quotes uit het college die ten grondslag liggen aan dit beeld zijn slechts enkele zinsneden uit een anderhalf uur durende college. De gebruikte terminologie en dan met name 'gebakken lucht' is wel iets dat behoorlijk beklijft.
    Voor mensen die sowieso afwijzend stonden ten opzichte van Verdonk en haar beweging is deze kwestie een bevestiging van hun eerder oordeel.
    Echter de verwijzing van van de Linde gaat over de periode vlak na de afscheiding van Verdonk van de VVD en haar voornemen een nieuwe politieke beweging te starten. Dit leverde haar in de periode daarop, op een gegeven ogenblik, virtueel 34 zetels op in de peilingen op basis van, door van de Linde's typering 'gebakken lucht'. De strekking was dat politieke voorkeur voor een grote mate bepaald wordt door het charisma van politieke actoren en veel minder mate door programmapunten. In een vergelijking werd door van de Linde aan de studenten gevraagd drie programmapunten van Obama te benoemen. Ondanks iedereen sympathiseerde met Obama werd duidelijk dat dit nauwelijks gebaseerd was op basis van inhoud (want het bleef opvallend stil in de collegezaal).

Het gaat mijn inziens niet werkelijk over de vraag of de context de opmerkingen van van de Linde positief of negatief maken, behalve als je Verdonk sowieso al een slecht mens vond.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')