Natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:06 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Omstreeks minuut 19. En deze suggestie werd tijdens het telefoongesprek ook neergelegd, maar hij wees dat direct van de hand.
Het is alleen een feit dat Rita en haar cluppie (inclusief Kay dus) niet betrouwbaar zijn, dus ja...quote:In elk geval is van een ontslag door Rita Verdonk of ToN geen sprake.
Volgens die beredenering zal binnenkort moeten blijken dat ToN geen voortgang kan maken door het ontbreken van tegoeden.quote:
Dat heb je vooraf al bepaald. Daar had je dit voorval niet voor nodig.quote:Het is alleen een feit dat Rita en haar cluppie (inclusief Kay dus) niet betrouwbaar zijn, dus ja...
Nee, dat zal niet moeten blijken.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:14 schreef damian5700 het volgende:
Volgens die beredenering zal binnenkort moeten blijken dat ToN geen voortgang kan maken door het ontbreken van tegoeden.
Natuurlijk had ik dat al vooraf "bepaald". Het is een hilarisch LPF-achtig volksbeweginkje onder aanvoering van een ongeloofwaardige, onbetrouwbare Verdonk. Dat weet iedereen ondertussen wel, iedereen met een beetje verstand lacht om deze clownenclub.quote:Dat heb je vooraf al bepaald. Daar had je dit voorval niet voor nodig.
Lees en luister dan zelf eens in plaats van hier zo te zeuren man, kind.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je zult het wel herkend hebben,.
Het lijkt mij duidelijk dat de daadwerkelijke context van zijn uitspraken niet uitgelegd zijn, noch door Ueber-Rita of Kay, of ik moet het gemist hebben, dat kan, maar niemand schijnt te kunnen uitleggen, zonder af te gaan op geloof en aannames, wat het wel is.
Wat was die context eigenlijk, SCH?
Ik veronderstel toch een hot nieuwsitem dat de media graag aan de man wil brengen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, dat zal niet moeten blijken.
Prima. Nog problemen om de context te ontwaren?quote:Natuurlijk had ik dat al vooraf "bepaald". Het is een hilarisch LPF-achtig volksbeweginkje onder aanvoering van een ongeloofwaardige, onbetrouwbare Verdonk. Dat weet iedereen ondertussen wel, iedereen met een beetje verstand lacht om deze clownenclub.
Zal ik vanavond doen. Leg eens uit, simpele vraag. Het is toch geen religieuze ervaring, ofzo, gewoon tekst? Leg eens uit, heel simpel, SCH, allerliefst trolletje, leg eens uit wat de context was. Kay zei die woorden, máár... uit verband gerukt, want de context was dat...quote:
Sorry, ik heb geen flauw idee wat je hier schrijft.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:21 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik veronderstel toch een hot nieuwsitem dat de media graag aan de man wil brengen.
[..]
Prima. Nog problemen om de context te ontwaren?
Het kwam er op neer dat:quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen flauw idee wat je hier schrijft.
Waarom zou hij daarom vertrokken zijn? Nee, lijkt mij niet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:32 schreef damian5700 het volgende:Als het zo is dat van de Linde is vertrokken is, omdat Verdonk geen geld heeft, dat dit dan binnen niet onafzienbare tijd ook in de media bekend zal gaan worden. Tenminste dit is mijn veronderstelling.
Uiteraard, ik ben zeer bekend met duidelijk gegevens en vaststaande feiten.quote:Prima, dat je Verdonk ongeloofwaardig en onbetrouwbaar vindt.
Kijk, ik weet niet wat je probleem is, maar reageer het niet op mij af, dat is onaardig.quote:Heb je nog problemen met het signaleren van de context?.
damian heeft het al tien keer gezegd maar wie een troll vangt, valt er zelf inquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zal ik vanavond doen. Leg eens uit, simpele vraag. Het is toch geen religieuze ervaring, ofzo, gewoon tekst? Leg eens uit, heel simpel, SCH, allerliefst trolletje, leg eens uit wat de context was. Kay zei die woorden, máár... uit verband gerukt, want de context was dat...
...? Wat was de context? Niet zo moeilijk toch?
Hij betoogde dat de beeldvorming de realiteit had ingehaald en het te laat was voor damage-control en dat dit de reden was dat hij de conclusie trok niet langer meer als woordvoerder kon optreden.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waarom zou hij daarom vertrokken zijn? Nee, lijkt mij niet.
Prima.quote:Uiteraard, ik ben zeer bekend met duidelijk gegevens en vaststaande feiten.
Ik heb geen probleem met jou. Het is een vraag uit oprechte interesse. Ik heb immers al een aantal suggesties aangedragen en ik ben benieuwd hoe je daar tegenover staat.quote:Kijk, ik weet niet wat je probleem is, maar reageer het niet op mij af, dat is onaardig.
Er is gewoon enorm veel aandacht voor rechts. En dat legt ze geen windeieren. Dat fabeltje over de linkse media is nu definitief doorgeprikt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ja , een rechts complot om de rechterflank van het politieke spectrum te laten versplinteren.
Verdonk wil laten zien dat haar beweging nog lang niet dood is, schoof gisteren opzichtig in P&W haar nieuwe voorlichter naar voren (en keek er vertederd naar, alsof het haar kindje was) en vervolgens duikt de hele media er bovenop.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ja , een rechts complot om de rechterflank van het politieke spectrum te laten versplinteren.
Welke context maakt een opmerking dat het "gebakken lucht" is iets wat niet het verhaal van Verdonk naar beneden haalt? Ik heb naar het ding geluisterd en kan niet zeggen dat die context zijn opmerking positief of in ieder geval niet negatief maakt. Wellicht dat dat uitgelegd kan worden, want ik zie het niet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:23 schreef damian5700 het volgende:
[..]
[..]
Uit de context van een gastcollege van anderhalf uur kan ik me in elk geval wél voorstellen, dat enkele losse quotes daaruit op zich niet bijzonder veel zeggen.
Het gaat over het beeld dat gecreëerd is door de berichtgeving in de media. Het lijkt alsof Kay van de Linde zijn gastcollege aan de UvA gebruikte om Verdonk en de beweging ToN af te vallen. De quotes uit het college die ten grondslag liggen aan dit beeld zijn slechts enkele zinsneden uit een anderhalf uur durende college. De gebruikte terminologie en dan met name 'gebakken lucht' is wel iets dat behoorlijk beklijft.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:56 schreef Doc het volgende:
[..]
Welke context maakt een opmerking dat het "gebakken lucht" is iets wat niet het verhaal van Verdonk naar beneden haalt? Ik heb naar het ding geluisterd en kan niet zeggen dat die context zijn opmerking positief of in ieder geval niet negatief maakt. Wellicht dat dat uitgelegd kan worden, want ik zie het niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |