liefde & liefde = ieder de hefltquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:23 schreef JohnDope het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als Kelly en Marco allebei "delen" kiezen?
krijgen ze beide ¤ 50.000,- als ik het goed hebquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:23 schreef JohnDope het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als Kelly en Marco allebei "delen" kiezen?
Als ze het met alle dames moeten delen, blijft er niet zoveel over (100.000 / 12).quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
liefde & liefde = ieder de heflt
kelly liefde & marco slopen = marco alles
kelly slopen & marco slopen = alles is voor de andere dames
kutOP
Er zitten nu vijf vrijgezellen in de villa toch? 20.000 pp is een aardig bedrag voor een paar dagen terugkomen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:36 schreef JohnDope het volgende:
Als ze het met alle dames moeten delen, blijft er bijna niks meer over.
Je moet het wel door 12 delen, want zoveel vrouwen hebben er aan mee gedaan.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er zitten nu vijf vrijgezellen in de villa toch? 20.000 pp is een aardig bedrag voor een paar dagen terugkomen.
Ja maar dat is natuurlijk niet eerlijk.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alle vrouwen die er nu inzitten, johnny.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:51 schreef JohnDope het volgende:
Ja maar dat is natuurlijk niet eerlijk.
nee door de vrijgezelle dames die nu in de villa zitten fiona, gisela, dionne, lisa, ziba, anthea dus 100.000 + nog een beetje door 6 lekker verdiend als het lukt en ik hoop dat het ze lukt, zou het een stunt vindenquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:49 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je moet het wel door 12 delen, want zoveel vrouwen hebben er aan mee gedaan.
Als het in werkelijkheid er echt zo oneerlijk aan toegaat zoals de kijker het te zien krijgt, dan tekenen die deelnemers echt wel bezwaar aan, want die hebben die hebben keihard moeten werken en gaan dan echt niet akkoord met zo'n comedy.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:52 schreef Ascar het volgende:
[..]
nee door de vrijgezelle dames die nu in de villa zitten fiona, gisela, dionne, lisa, ziba, anthea dus 100.000 + nog een beetje door 6 lekker verdiend als het lukt en ik hoop dat het ze lukt, zou het een stunt vinden
Geloof je dat werkelijk? Dat zal allemaal wel dichtgetimmerd zijn, hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:54 schreef JohnDope het volgende:
Als het in werkelijkheid er echt zo oneerlijk aan toegaat zoals de kijker het te zien krijgt, dan tekenen die deelnemers echt wel bezwaar aan, want die hebben die hebben keihard moeten werken en gaan dan echt niet akkoord met zo'n comedy.
Dit valt misschien dicht te timmeren, maar een programmamaker is niet gebaat bij een hoop ontevreden ex-deelnemers.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geloof je dat werkelijk? Dat zal allemaal wel dichtgetimmerd zijn, hoor.
Die mensen zijn 24/7 aan het werk geweest.quote:En keihard werken? Hoe dan?
Oh, ik denk wel dat ze allemaal een soort van vergoeding krijgen. Maar ik geloof niet dat die deelnemers gaan protesteren.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:58 schreef JohnDope het volgende:
Dit valt misschien dicht te timmeren, maar een programmamaker is niet gebaat bij een hoop ontevreden ex-deelnemers.
En er gaat zoveel geld om in die wereld, dan is het een kleine moeite om die deelnemers gewoon tevreden te houden door ze ook een zak met geld toe te schuiven.
Ja, dat is ookquote:Die mensen zijn 24/7 aan het werk geweest.
Wat een programmamaker als een vergoeding ziet, is voor een deelnemer een zak met geldquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, ik denk wel dat ze allemaal een soort van vergoeding krijgen. Maar ik geloof niet dat die deelnemers gaan protesteren.
[..]
Dat is ook weer zo.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:03 schreef JohnDope het volgende:
Wat een programmamaker als een vergoeding ziet, is voor een deelnemer een zak met geld
je bent echt een beetje een idioot, sorryquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als het in werkelijkheid er echt zo oneerlijk aan toegaat zoals de kijker het te zien krijgt, dan tekenen die deelnemers echt wel bezwaar aan, want die hebben die hebben keihard moeten werken en gaan dan echt niet akkoord met zo'n comedy.
Zo ken ik een stel "beetje idioten" (zal geen namen noemen) die dachten een villa te kunnen winnen. Totdat ze ineens doodleuk te horen kregen dat het programma voortijdig ging stoppen en dat ze bij eventuele winst die villa toch op hun buik konden schrijven.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:41 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
je bent echt een beetje een idioot, sorry
als je als kandidaat meedoet zorg je toch dat er vantevoren duidelijkheid is over prijzengeld etc. Wat kan ik winnen, wanneer en hoe....
Ook dát was van tevoren al bekend, dat dit kon (en dus waarschijnlijk ook zoú) gebeuren.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo ken ik een stel "beetje idioten" (zal geen namen noemen) die dachten een villa te kunnen winnen. Totdat ze ineens doodleuk te horen kregen dat het programma voortijdig ging stoppen en dat ze bij eventuele winst die villa toch op hun buik konden schrijven.
Precies. Je kunt als je bij de Johnnen de Mol van deze wereld aan een programma deelneemt nooit iets waterdicht afdealen, want je loopt altijd het risico dat hij voortijdig de stekker eruit trekt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook dát was van tevoren al bekend, dat dit kon (en dus waarschijnlijk ook zoú) gebeuren.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Dus om mensen die ondanks dat ze een vette worst voor hun neus gehangen krijgen uiteindelijk toch het lid op de neus krijgen als "idioot" te betitelen gaat mij een beetje te kort door de bocht.
Nee, niet echt maar ik wil je niet overstuur maken. Echt niet. Sorry Pietje, ook Kelly heeft recht op een plekje op de wereld. Het liefst onder de grond.quote:
Marco en Kelly en een hele rits vrijgezelle dames.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:36 schreef tong80 het volgende:
Wie zitten er in de finale. De laatste 2 weken niet kunnen kijken
Geen Ribas&Yasmin?quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Marco en Kelly en een hele rits vrijgezelle dames.
als je het zo waardeloos vindt waarom besteed je er dan zoveel tijd/aandacht aan?quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:32 schreef Hobby het volgende:
en kally zit allang thuis haha die muts,
huub wat een waardeloos spel net zo als dgk
Nee, die zijn eruit.quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, niet echt maar ik wil je niet overstuur maken. Echt niet. Sorry Pietje, ook Kelly heeft recht op een plekje op de wereld. Het liefst onder de grond.
Nu hebben we ons (bijna) de gehele periode van CBML aan [CBL] gehouden en u staat in de laatste TT van de uitzending [CBML]quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Kallie moet eerst bludt en dan doodt.![]()
Gert ik kon niet meer kijken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:16 schreef Gert het volgende:
Stond! Ordnung muss sein.. [ afbeelding ]
Bewijst maar weer eens hoe vreselijk dom ze is.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:43 schreef beequeen het volgende:
Er staan weer een aantal filmpjes op de site. Jeeeeez, een laatste wip voor Kally met Darco.
Kally: Wil je een condoom met een smaakje?
Echt, dat je nog wilt neuken met zo'n loser.![]()
En wat zijn die wijven vals, vooral Dionne met haar "bone collector". Die kop van Kally, priceless.
http://www.rtl.nl/reality/cantbuymelove/home/
quote:Vanavond is het zover: de finale van Can't Buy Me Love! Wie gaat er met de 100.000 Euro vandoor?
Kelly 8%
Marco 42%
Kelly en Marco samen 19%
De zes vrijgezellen 31%
Nee jij hebt 't begrepen, Sherlockquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:57 schreef bloodymary het volgende:
Kelly kiest als laatste, dan moet zij toch altijd het hart breken? Want als Marco gebroken heeft, heeft zij niets, maar hij ook niet, en als Marco liefde gekozen heeft, heeft zij alles en kan ze hem altijd nog de helft geven als ze bang is als inhalig gezien te worden. Dat kan ze zelfs vantevoren tegen hem zeggen.
Maar ja, zo slim zal ze wel niet zijn...
Nou een barst maakt een hoop uit volgens mijquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee jij hebt 't begrepen, Sherlock. Het maakt geen barst uit of ze als laatste is of niet.
'navond een ieder.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:43 schreef beequeen het volgende:
Er staan weer een aantal filmpjes op de site. Jeeeeez, een laatste wip voor Kally met Darco.
Kally: Wil je een condoom met een smaakje?
Echt, dat je nog wilt neuken met zo'n loser.![]()
En wat zijn die wijven vals, vooral Dionne met haar "bone collector". Die kop van Kally, priceless.
http://www.rtl.nl/reality/cantbuymelove/home/
Zit al een uur aan de spierontspannersquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:14 schreef Leandra het volgende:
Nog een kwartiertje![]()
* Leandra zit stijf van de spanning op de bank
Hoi Roevkaquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:12 schreef akveor het volgende:
'navond een ieder.
Jij als trouwe CBML site bezoeker kan me vast wel vertellen of er nog wat over leuks op staat betreffende Fiona en Joost. Zijn ze nog bij elkaar? Dit soort dingen mis ik wel een beetje tijden de uitzending. Net als toen met Gisela(?) en Marco. Je hoort er niets meer van in de uitzendingen.
Nope, zelfs het gevederde vriendje van Cc heeft het af laten weten. Nu moeten we wel kijken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:15 schreef noekje het volgende:
Is er dan echt niemand die het al weet?
Dan ga ik in God gelovenquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:18 schreef silence_s het volgende:
Pis in me broek als kally het hart breekt
Ik had eigenlijk geen zin, maar ja, als het MOET...quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, zelfs het gevederde vriendje van Cc heeft het af laten weten. Nu moeten we wel kijken.![]()
Dat gaat wennenquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik kijk wel......... maar met sleepvoet.........
Ik met een spleenheupquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik kijk wel......... maar met sleepvoet.........
Ook al zo'n klootzak.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:19 schreef beequeen het volgende:
Nope, zelfs het gevederde vriendje van Cc heeft het af laten weten. Nu moeten we wel kijken.![]()
Rosé ftwquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:27 schreef Gert het volgende:
Heeft er iemand een pammetje? Ik ken de spanning nie meer lije!
Ik vind het juist wel leuk dat je dat een beetje bijhoudt, dan weet ik tenminste ook nog hoe en wat.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi Roevka.
Ik weet dat Joost en Fiona nog een setje vormen. Marco en Gisela zijn goede vrienden. Tsja, beetje de site volgen en hun Hyves. Volgens LS ben ik een Hyverstalker dus dan weet je genoeg.
Ze heeft toch al d'r autootje.... meer dan genoeg beloond me dunkt. Ze zou gewoon haar domme-gans-rol bevestigen als ze zo stom zou zijn door voor de liefde te gaan. Als ze nog iets van eer wil redden moet ze stelen kiezen. Als dan blijkt dat Darco ook voor stelen had gekozen dan hebben ze beide niets. Als Darco onverhoopt toch voor de liefde zal kiezen heeft ze een ton extra.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:18 schreef silence_s het volgende:
Pis in me broek als kally het hart breekt
Fiona!quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:28 schreef tong80 het volgende:
Wie moet er winnen Gert dan ben ik er ook voor
En het gaat niet eens om Yas en Riebquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:27 schreef Gert het volgende:
Ben het helemaal met je eens. Ben al lang blij dat iemand de moeite neemt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel leuk dat je dat een beetje bijhoudt, dan weet ik tenminste ook nog hoe en wat.
Tong, het zijn allemaal oudgedienden, een paar ken je er vast wel. Met namequote:Op vrijdag 28 november 2008 19:25 schreef tong80 het volgende:
Ik zit er klaar voor. Wel vreemd want ik heb al 2 weken niet kunnen kijken. Ken al die wijven niet
Weet ook niet waarom Ribas er plots niet meer in zit na al die weken
Ik ben al begonnen met bloedverdunnende middelen, veel te bang dat het stolt anders, na die aankondiging van gisterenquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:27 schreef Gert het volgende:
Ik heb er net een geslikt, begint langzaam te werken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:27 schreef Gert het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |