Zit al een uur aan de spierontspannersquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:14 schreef Leandra het volgende:
Nog een kwartiertje![]()
* Leandra zit stijf van de spanning op de bank
Hoi Roevkaquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:12 schreef akveor het volgende:
'navond een ieder.
Jij als trouwe CBML site bezoeker kan me vast wel vertellen of er nog wat over leuks op staat betreffende Fiona en Joost. Zijn ze nog bij elkaar? Dit soort dingen mis ik wel een beetje tijden de uitzending. Net als toen met Gisela(?) en Marco. Je hoort er niets meer van in de uitzendingen.
Nope, zelfs het gevederde vriendje van Cc heeft het af laten weten. Nu moeten we wel kijken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:15 schreef noekje het volgende:
Is er dan echt niemand die het al weet?
Dan ga ik in God gelovenquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:18 schreef silence_s het volgende:
Pis in me broek als kally het hart breekt
Ik had eigenlijk geen zin, maar ja, als het MOET...quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, zelfs het gevederde vriendje van Cc heeft het af laten weten. Nu moeten we wel kijken.![]()
Dat gaat wennenquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik kijk wel......... maar met sleepvoet.........
Ik met een spleenheupquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik kijk wel......... maar met sleepvoet.........
Ook al zo'n klootzak.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:19 schreef beequeen het volgende:
Nope, zelfs het gevederde vriendje van Cc heeft het af laten weten. Nu moeten we wel kijken.![]()
Rosé ftwquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:27 schreef Gert het volgende:
Heeft er iemand een pammetje? Ik ken de spanning nie meer lije!
Ik vind het juist wel leuk dat je dat een beetje bijhoudt, dan weet ik tenminste ook nog hoe en wat.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi Roevka.
Ik weet dat Joost en Fiona nog een setje vormen. Marco en Gisela zijn goede vrienden. Tsja, beetje de site volgen en hun Hyves. Volgens LS ben ik een Hyverstalker dus dan weet je genoeg.
Ze heeft toch al d'r autootje.... meer dan genoeg beloond me dunkt. Ze zou gewoon haar domme-gans-rol bevestigen als ze zo stom zou zijn door voor de liefde te gaan. Als ze nog iets van eer wil redden moet ze stelen kiezen. Als dan blijkt dat Darco ook voor stelen had gekozen dan hebben ze beide niets. Als Darco onverhoopt toch voor de liefde zal kiezen heeft ze een ton extra.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:18 schreef silence_s het volgende:
Pis in me broek als kally het hart breekt
Fiona!quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:28 schreef tong80 het volgende:
Wie moet er winnen Gert dan ben ik er ook voor
En het gaat niet eens om Yas en Riebquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:27 schreef Gert het volgende:
Ben het helemaal met je eens. Ben al lang blij dat iemand de moeite neemt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel leuk dat je dat een beetje bijhoudt, dan weet ik tenminste ook nog hoe en wat.
Tong, het zijn allemaal oudgedienden, een paar ken je er vast wel. Met namequote:Op vrijdag 28 november 2008 19:25 schreef tong80 het volgende:
Ik zit er klaar voor. Wel vreemd want ik heb al 2 weken niet kunnen kijken. Ken al die wijven niet
Weet ook niet waarom Ribas er plots niet meer in zit na al die weken
Ik ben al begonnen met bloedverdunnende middelen, veel te bang dat het stolt anders, na die aankondiging van gisterenquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:27 schreef Gert het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |