liefde & liefde = ieder de hefltquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:23 schreef JohnDope het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als Kelly en Marco allebei "delen" kiezen?
krijgen ze beide ¤ 50.000,- als ik het goed hebquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:23 schreef JohnDope het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als Kelly en Marco allebei "delen" kiezen?
Als ze het met alle dames moeten delen, blijft er niet zoveel over (100.000 / 12).quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
liefde & liefde = ieder de heflt
kelly liefde & marco slopen = marco alles
kelly slopen & marco slopen = alles is voor de andere dames
kutOP
Er zitten nu vijf vrijgezellen in de villa toch? 20.000 pp is een aardig bedrag voor een paar dagen terugkomen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:36 schreef JohnDope het volgende:
Als ze het met alle dames moeten delen, blijft er bijna niks meer over.
Je moet het wel door 12 delen, want zoveel vrouwen hebben er aan mee gedaan.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er zitten nu vijf vrijgezellen in de villa toch? 20.000 pp is een aardig bedrag voor een paar dagen terugkomen.
Ja maar dat is natuurlijk niet eerlijk.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alle vrouwen die er nu inzitten, johnny.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:51 schreef JohnDope het volgende:
Ja maar dat is natuurlijk niet eerlijk.
nee door de vrijgezelle dames die nu in de villa zitten fiona, gisela, dionne, lisa, ziba, anthea dus 100.000 + nog een beetje door 6 lekker verdiend als het lukt en ik hoop dat het ze lukt, zou het een stunt vindenquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:49 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je moet het wel door 12 delen, want zoveel vrouwen hebben er aan mee gedaan.
Als het in werkelijkheid er echt zo oneerlijk aan toegaat zoals de kijker het te zien krijgt, dan tekenen die deelnemers echt wel bezwaar aan, want die hebben die hebben keihard moeten werken en gaan dan echt niet akkoord met zo'n comedy.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:52 schreef Ascar het volgende:
[..]
nee door de vrijgezelle dames die nu in de villa zitten fiona, gisela, dionne, lisa, ziba, anthea dus 100.000 + nog een beetje door 6 lekker verdiend als het lukt en ik hoop dat het ze lukt, zou het een stunt vinden
Geloof je dat werkelijk? Dat zal allemaal wel dichtgetimmerd zijn, hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:54 schreef JohnDope het volgende:
Als het in werkelijkheid er echt zo oneerlijk aan toegaat zoals de kijker het te zien krijgt, dan tekenen die deelnemers echt wel bezwaar aan, want die hebben die hebben keihard moeten werken en gaan dan echt niet akkoord met zo'n comedy.
Dit valt misschien dicht te timmeren, maar een programmamaker is niet gebaat bij een hoop ontevreden ex-deelnemers.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geloof je dat werkelijk? Dat zal allemaal wel dichtgetimmerd zijn, hoor.
Die mensen zijn 24/7 aan het werk geweest.quote:En keihard werken? Hoe dan?
Oh, ik denk wel dat ze allemaal een soort van vergoeding krijgen. Maar ik geloof niet dat die deelnemers gaan protesteren.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:58 schreef JohnDope het volgende:
Dit valt misschien dicht te timmeren, maar een programmamaker is niet gebaat bij een hoop ontevreden ex-deelnemers.
En er gaat zoveel geld om in die wereld, dan is het een kleine moeite om die deelnemers gewoon tevreden te houden door ze ook een zak met geld toe te schuiven.
Ja, dat is ookquote:Die mensen zijn 24/7 aan het werk geweest.
Wat een programmamaker als een vergoeding ziet, is voor een deelnemer een zak met geldquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, ik denk wel dat ze allemaal een soort van vergoeding krijgen. Maar ik geloof niet dat die deelnemers gaan protesteren.
[..]
Dat is ook weer zo.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:03 schreef JohnDope het volgende:
Wat een programmamaker als een vergoeding ziet, is voor een deelnemer een zak met geld
je bent echt een beetje een idioot, sorryquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als het in werkelijkheid er echt zo oneerlijk aan toegaat zoals de kijker het te zien krijgt, dan tekenen die deelnemers echt wel bezwaar aan, want die hebben die hebben keihard moeten werken en gaan dan echt niet akkoord met zo'n comedy.
Zo ken ik een stel "beetje idioten" (zal geen namen noemen) die dachten een villa te kunnen winnen. Totdat ze ineens doodleuk te horen kregen dat het programma voortijdig ging stoppen en dat ze bij eventuele winst die villa toch op hun buik konden schrijven.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:41 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
je bent echt een beetje een idioot, sorry
als je als kandidaat meedoet zorg je toch dat er vantevoren duidelijkheid is over prijzengeld etc. Wat kan ik winnen, wanneer en hoe....
Ook dát was van tevoren al bekend, dat dit kon (en dus waarschijnlijk ook zoú) gebeuren.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo ken ik een stel "beetje idioten" (zal geen namen noemen) die dachten een villa te kunnen winnen. Totdat ze ineens doodleuk te horen kregen dat het programma voortijdig ging stoppen en dat ze bij eventuele winst die villa toch op hun buik konden schrijven.
Precies. Je kunt als je bij de Johnnen de Mol van deze wereld aan een programma deelneemt nooit iets waterdicht afdealen, want je loopt altijd het risico dat hij voortijdig de stekker eruit trekt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook dát was van tevoren al bekend, dat dit kon (en dus waarschijnlijk ook zoú) gebeuren.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Dus om mensen die ondanks dat ze een vette worst voor hun neus gehangen krijgen uiteindelijk toch het lid op de neus krijgen als "idioot" te betitelen gaat mij een beetje te kort door de bocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |