Nee, niet echt maar ik wil je niet overstuur maken. Echt niet. Sorry Pietje, ook Kelly heeft recht op een plekje op de wereld. Het liefst onder de grond.quote:
Marco en Kelly en een hele rits vrijgezelle dames.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:36 schreef tong80 het volgende:
Wie zitten er in de finale. De laatste 2 weken niet kunnen kijken
Geen Ribas&Yasmin?quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Marco en Kelly en een hele rits vrijgezelle dames.
als je het zo waardeloos vindt waarom besteed je er dan zoveel tijd/aandacht aan?quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:32 schreef Hobby het volgende:
en kally zit allang thuis haha die muts,
huub wat een waardeloos spel net zo als dgk
Nee, die zijn eruit.quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, niet echt maar ik wil je niet overstuur maken. Echt niet. Sorry Pietje, ook Kelly heeft recht op een plekje op de wereld. Het liefst onder de grond.
Nu hebben we ons (bijna) de gehele periode van CBML aan [CBL] gehouden en u staat in de laatste TT van de uitzending [CBML]quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Kallie moet eerst bludt en dan doodt.![]()
Gert ik kon niet meer kijken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:16 schreef Gert het volgende:
Stond! Ordnung muss sein.. [ afbeelding ]
Bewijst maar weer eens hoe vreselijk dom ze is.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:43 schreef beequeen het volgende:
Er staan weer een aantal filmpjes op de site. Jeeeeez, een laatste wip voor Kally met Darco.
Kally: Wil je een condoom met een smaakje?
Echt, dat je nog wilt neuken met zo'n loser.![]()
En wat zijn die wijven vals, vooral Dionne met haar "bone collector". Die kop van Kally, priceless.
http://www.rtl.nl/reality/cantbuymelove/home/
quote:Vanavond is het zover: de finale van Can't Buy Me Love! Wie gaat er met de 100.000 Euro vandoor?
Kelly 8%
Marco 42%
Kelly en Marco samen 19%
De zes vrijgezellen 31%
Nee jij hebt 't begrepen, Sherlockquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:57 schreef bloodymary het volgende:
Kelly kiest als laatste, dan moet zij toch altijd het hart breken? Want als Marco gebroken heeft, heeft zij niets, maar hij ook niet, en als Marco liefde gekozen heeft, heeft zij alles en kan ze hem altijd nog de helft geven als ze bang is als inhalig gezien te worden. Dat kan ze zelfs vantevoren tegen hem zeggen.
Maar ja, zo slim zal ze wel niet zijn...
Nou een barst maakt een hoop uit volgens mijquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee jij hebt 't begrepen, Sherlock. Het maakt geen barst uit of ze als laatste is of niet.
'navond een ieder.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:43 schreef beequeen het volgende:
Er staan weer een aantal filmpjes op de site. Jeeeeez, een laatste wip voor Kally met Darco.
Kally: Wil je een condoom met een smaakje?
Echt, dat je nog wilt neuken met zo'n loser.![]()
En wat zijn die wijven vals, vooral Dionne met haar "bone collector". Die kop van Kally, priceless.
http://www.rtl.nl/reality/cantbuymelove/home/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |