Malygos is lastiger.quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:03 schreef Fir3fly het volgende:
Malygos en Sartharion. Beiden zijn makkelijker dan Sapph.
Ja dat kan. Maar het spel is zoooo veel uitgebreider dan de standaard missies... Dat probeerde ik dus net duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:20 schreef GI het volgende:
[..]
Maar allemaal in een vliegtuigje. Met missies. Het heeft mij niet voorbij de eerste paar missies kunnen boeien.
500 euro staat gelijk aan het spelen van 10 games... 20 als je ze budget /afgeprijsd vindt. Geef mij maar 10-20 verschillende games.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:24 schreef stbabylon het volgende:
65*6 = 390 euro. plus 3*30 = 470. 3 jaar lang wow spelen voor minder dan 500 euro
ter vergelijking
3*40 (weken) * 50 = 6000 euro om 3 jaar te stappen
6 * 3,50 *52 * 3 = 3276 euro om 3 jaar lang te roken
2*15 *12 * 3 = 1080 euro om 3 jaar 2x per maand naar de bios te gaan
52*50*3 = 7800 euro om 3 jaar lang naar de hoeren te gaan elke week (let op een vaste vriendin kost het dubbele)
200*3 = 600 euro per 3 jaar voor sportcontributie
1 miljard daar gaan nog belastingen af, salarissen, kosten voor de datacenters, gebouw huur etc. De bruto winst voor Vivendi (Blizzard, Activision en Vivendi) was over Q2 667 miljoen en dat zijn dus eigenlijk drie bedrijven.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:17 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
10 miljoen spelers x 10.- per maand is al gauw 1 miljard euro per jaar.![]()
Ga je mij wijsmaken dat die servers 1 miljard euro kosten per jaar?
Dat is heel leuk, en heel aardig. Maar de basis van het spel boeit me niet en is dus al totaal geen vergelijking met WoW. En we zitten tenslotte in een WoW topic.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:24 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Ja dat kan. Maar het spel is zoooo veel uitgebreider dan de standaard missies... Dat probeerde ik dus net duidelijk te maken.
WTF!quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:27 schreef Ps2K het volgende:
[..]
1 miljard daar gaan nog belastingen af, salarissen, kosten voor de datacenters, gebouw huur etc. De bruto winst voor Vivendi (Blizzard, Activision en Vivendi) was over Q2 667 miljoen en dat zijn dus eigenlijk drie bedrijven.
Ik speel naast WoW maar een beperkt aantal spellen. Voornamelijk in de strategy hoek. En een heleboel daarvan zijn al jaaaaaren oud. Dus ik speel ook verschillende spellen, maar het kost me niks (abandone/freeware)quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:26 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
500 euro staat gelijk aan het spelen van 10 games... 20 als je ze budget /afgeprijsd vindt. Geef mij maar 10-20 verschillende games.
Ik spel die 10 games ook, maar _ook_ WoW. Dat is helemaal een goede regelingquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:26 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
500 euro staat gelijk aan het spelen van 10 games... 20 als je ze budget /afgeprijsd vindt. Geef mij maar 10-20 verschillende games.
Komt nog eens bij dat ze niet 10 euro per maand van elke speler krijgen. In Azie betalen ze veel minder. 300~400 miljoen per jaar inkomsten per jaar aan WoW is een stuk realistischer.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:27 schreef Ps2K het volgende:
[..]
1 miljard daar gaan nog belastingen af, salarissen, kosten voor de datacenters, gebouw huur etc. De bruto winst voor Vivendi (Blizzard, Activision en Vivendi) was over Q2 667 miljoen en dat zijn dus eigenlijk drie bedrijven.
Goed zo, GI.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:28 schreef GI het volgende:
[..]
Dat is heel leuk, en heel aardig. Maar de basis van het spel boeit me niet en is dus al totaal geen vergelijking met WoW. En we zitten tenslotte in een WoW topic.
Een gemidelde game speel je in 15 uur uit dus dat is ~15 games x 15 uur = 9,37 dagen game plezier (er vanuitgaand dat de games geen replay value hebben)quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:26 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Inderdaad heel leuk en aardig. Vooral ook vernieuwender, mooiere graphics, uitgebreidere gameplay, meer multiplayer mogelijkheden, eigen items kunnen maken (schepen, wapens, ammo gaaaa zo maar door), nouja en nog veel meer. Dat het jou niet boeit, tja kan ik weinig aan veranderen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:28 schreef GI het volgende:
[..]
Dat is heel leuk, en heel aardig. Maar de basis van het spel boeit me niet en is dus al totaal geen vergelijking met WoW. En we zitten tenslotte in een WoW topic.
De tijd dat je nog een echt LFG channel hadquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:59 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Toen je met 10 man in strat nog kon wipen...
Dat is wel erg gemakzuchtig neergezet. Alsof alle games geen replay value hebben.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:31 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Een gemidelde game speel je in 15 uur uit dus dat is ~15 games x 15 uur = 9,37 dagen game plezier (er vanuitgaand dat de games geen replay value hebben)
Op mijn hunter had ik een paar maand geleden alleen al 42 dagen /played. Het is dus efficienter en goedkoper om een mmorpg te spelen in termen van euro's per uur vermaak.
Dit is een forum, welkom, waar discussieren vrij staat.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:30 schreef magge het volgende:
[..]
Goed zo, GI.
Ga lekker ergens ander klagen, laat ons lekker onze game spelen.
Als je liever 20 andere games speeld, ga lekker naar games.fok.nl ofzo
Gzquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:18 schreef magge het volgende:
[..]
Ding 80 trouwens!![]()
Nu nog mn Bloodsail titel!!
Vernieuwender in zijn genre denk ik, maar het blijft niet het soort spel dat ik wil spelen, niet hetgeen dat ik leuk vind. De graphics zijn heel mooi, dat moet ik de makers nageven. Vooral als je die 'mooiere graphics' versie download. Maar het blijft een spel dat zich afspeelt door met je wapens,schepen ammo en andere dingen rond te vliegen en door space heen te sjeesen. Als je je dock niet verlaat kom je niet ver denk ik.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:32 schreef witte_fantasie het volgende:
Inderdaad heel leuk en aardig. Vooral ook vernieuwender, mooiere graphics, uitgebreidere gameplay, meer multiplayer mogelijkheden, eigen items kunnen maken (schepen, wapens, ammo gaaaa zo maar door), nouja en nog veel meer. Dat het jou niet boeit, tja kan ik weinig aan veranderen.
Fijn, maar dat is bij WoW niet zo. Je zal het enorme! bedrag van 30 euro moeten betalen voor een DVD met het spel erop. Ontzettend erg, crimineel gewoon.quote:Maar lekker belangrijk. Mij gaat het om het principe dat als ik ergens regelmatig voor betaal, ik daar simpelweg bepaalde dingen voor terug wil zien, waaronder dus nieuwe expansions.
Dat viel mij al na 5 minuten op toen ik de game gekocht had. Alles waar ik me in andere mmorpgs aan irriteerde was hier min of meer opgelost.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:31 schreef Murloc het volgende:
Maar ff wat anders; qua design weten ze ook echt wel hoe ze het moeten doen;
Iedereen moet inderdaad zelf weten waar ze hun geld aan uitgeven.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:31 schreef Murloc het volgende:
De een zuipt zich op zaterdagavond lam onder tafel, een ander kijkt 3 soaps per dag en weer een ander geeft 15 euro per maand uit aan een game.
Who cares..... Moet iedereen toch zelf weten?
Gewoon doen wat je leuk vind en waar je plezier in hebt.
Speel het sinds release in Europa en nog steeds met plezier. Raiden vind ik leuk, maar ga net zo lief avondje stappen, naar vrienden of de sportschool.
Iedereen maakt deze keuze zelf, denk niet dat je iemand anders hierop moet veroordelen.
Maar ff wat anders; qua design weten ze ook echt wel hoe ze het moeten doen;
[ afbeelding ]
Crimineel inderdaad.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:37 schreef GI het volgende:
[..]
Vernieuwender in zijn genre denk ik, maar het blijft niet het soort spel dat ik wil spelen, niet hetgeen dat ik leuk vind. De graphics zijn heel mooi, dat moet ik de makers nageven. Vooral als je die 'mooiere graphics' versie download. Maar het blijft een spel dat zich afspeelt door met je wapens,schepen ammo en andere dingen rond te vliegen en door space heen te sjeesen. Als je je dock niet verlaat kom je niet ver denk ik.
WoW gaat ook vooruit, het is misschien niet zo dat het allemaal lifelike is, en ik hoop ten zeerste dat ze dat ook niet na gaan streven. Ik geniet van de fantasy sfeer en zit vooral in Northrend regelmatig gewoon een beetje rond te kamen bewonderend kijken naar hetgeen dat ze neer hebben gezet. Het ziet er gewoon mooi uit.
[..]
Fijn, maar dat is bij WoW niet zo. Je zal het enorme! bedrag van 30 euro moeten betalen voor een DVD met het spel erop. Ontzettend erg, crimineel gewoon.
Neequote:Op dinsdag 2 december 2008 09:39 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Crimineel inderdaad.
Maar euh niet om het een of ander. Doe je aan fitness? Zoja, betaal je dan ook eens in de zoveel tijd een extra bedrag voor het gebruik van nieuwe fitnesstoestellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |