abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 december 2008 @ 17:29:48 #151
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_63673233
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:06 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Je moet helemaal naar beneden lopen in SW (ben zelf horde dus weet niet precies hoe die zone heet) maar je moet iig de tram pakken!

Nog 1 lvl en ik ben ein-de-lijk 77 Het questen zal er een stuk sneller op lopen!
Baal dr een beetje van dat ik wat achter loop, maar ja... Time is not on my side
Jaaa! ik ben eindelijk terug in stormwind city .. bedankt!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 1 december 2008 @ 17:30:08 #152
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_63673240
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:15 schreef kipknots het volgende:
Ik level zelf als disc priest en het is tot nu toe geen enkel probleem. M'n spec is niet compleet op healen gericht (ik heb oa nog dingen spirit tap, wat net iets teveel helpt bij het solo'en om afscheid van te nemen, maar verder ben ik volgens mij niet veel langzamer dan als shadow. Ik kan cast penance, mind blast en holy fire elke keer als de cooldown voorbij is (hoogstens tijd voor 1 wand shot tussendoor), gebruik shadow word: pain aan het begin van het gevecht en heb m'n shield constant op en ik kom simpelweg niet zonder mana te zitten en mobs gaan nog wel redelijk snel neer.
Kun je die linken, ben zelf ook en priest aan het lvlen, lvl 50 nu.
Is nu shadow, en wil es kijken daar disc want dat schijnt ook best goed te zijn, als ik jou ervaring zo lees.
En spirit tap is wel erg handig
Fear is the grease of society.
pi_63673459
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:59 schreef Maraca het volgende:
Erm.. ik ben een beetje verdwaald

Weet iemand hier hoe je van Ironforge naar Stormwind City (oid) komt? Ik ben ooit begonnen in Stormwind City en toen ging ik rondkijken en heb ik een eeuwigheid doorgebracht in Ironforge en nu kom ik niet meer terug
Rechts achterin in the dwarf district zit de tram portal.

Ik ben zelf ook Horde, maar best vaak in de tram geweest
pi_63673487
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:30 schreef vogelkooi het volgende:

[..]

Kun je die linken, ben zelf ook en priest aan het lvlen, lvl 50 nu.
Is nu shadow, en wil es kijken daar disc want dat schijnt ook best goed te zijn, als ik jou ervaring zo lees.
En spirit tap is wel erg handig
Ik zou nog even wachten tot iig lvl 60, zodat je gelijk penance krijgt. Zonder dat zit je erg veel te wachten op penance of smite te spammen (wat niet echt een efficient is). Linken lukt ook even niet, de armory is down.
  maandag 1 december 2008 @ 17:45:50 #155
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_63673634
Disc levelling zou ik niet doen voor level 70, want zonder Penance is het nog niet zo geweldig.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 1 december 2008 @ 18:08:04 #156
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_63674120
Iemand ervaringen met Shaman resto levelling?
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  maandag 1 december 2008 @ 18:10:52 #157
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_63674185
<--- . Van 60 naar 70 resto gelevelled. Ik weet niet hoe relevant dat nu is btw .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 1 december 2008 @ 18:13:35 #158
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_63674236
quote:
Op maandag 1 december 2008 18:10 schreef Fir3fly het volgende:
<--- . Van 60 naar 70 resto gelevelled. Ik weet niet hoe relevant dat nu is btw .
Ik ga het vanavond gewoon eens proberen. De gear heb ik al aangezien ik elemental ben
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_63674974
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:45 schreef Fir3fly het volgende:
Disc levelling zou ik niet doen voor level 70, want zonder Penance is het nog niet zo geweldig.
Penance krijg je natuurlijk op 60 al Daarvoor is het idd niet echt aan te raden.
  maandag 1 december 2008 @ 18:51:18 #160
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_63675021
quote:
Op maandag 1 december 2008 18:49 schreef kipknots het volgende:

[..]

Penance krijg je natuurlijk op 60 al Daarvoor is het idd niet echt aan te raden.
Ah uiteraard . Maar ik denk dat het voor level 70 toch ook niet aan te raden is.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 1 december 2008 @ 19:04:44 #161
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_63675274
Shadow dan maar ^^.
Fear is the grease of society.
pi_63681762
Heroic Archavon gedaan vanavond, helaas geen drops voor mij .
  maandag 1 december 2008 @ 22:36:53 #163
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_63682382
Ding 77 ! + Cold Weather Flying + the Explorer title ^^!
phluphy for president!
pi_63683479
quote:
Op maandag 1 december 2008 18:08 schreef Ps2K het volgende:
Iemand ervaringen met Shaman resto levelling?
Echt klote. Heeft geen zin vind ik zelf. Enhancement is 10 malen sneller, vooral omdat je er via quests ook de beste gear van kan krijgen. Je gaat wel nooit dood. Wel moet je veel drinken. Als enhancement hoef je in principe niet te drinken als je levelled. (70-80 iig niet, uit eigen ervaring) Succes.
pi_63685506
T7 head voor mij woot!

Naxx clear dus. Nu alleen nog Saratharion en Malygos.
  dinsdag 2 december 2008 @ 02:01:37 #166
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_63686537
Kel'thuzad en Sapphiron down. Wat is er nog voor 10 man over?
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  dinsdag 2 december 2008 @ 02:03:28 #167
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_63686545
Malygos en Sartharion. Beiden zijn makkelijker dan Sapph.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 2 december 2008 @ 04:55:44 #168
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_63687329
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 02:03 schreef Fir3fly het volgende:
Malygos en Sartharion. Beiden zijn makkelijker dan Sapph.
Dat's mooi, waarschijnlijk allebij morgen downen en dan 10 man clear en dan wachten op de slackers om te gearen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_63687567
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 04:55 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Dat's mooi, waarschijnlijk allebij morgen downen en dan 10 man clear en dan wachten op de slackers om te gearen.
Ik hoop dat de slacker opmerking een grapje is...
pi_63687579
74! ....
  dinsdag 2 december 2008 @ 07:19:43 #171
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_63687621
Ha bug ondekt! Als je Zeppelins koopt van die speelgoedwinkel in Dalaran. Dan moet je ff een maat opzoeken die je wil helpen en dan moet je hem één zeppelin toegooien. Die neemt hij in ontvangst en gooit hem terug. Maar nu moet je rondjes gaan rennen. ( ) Want elke keer als de zeppelin in de buurt komt krijg je nog een zeppelin. Als jij die weer naar je vriend gooit en je vriend hem weer naar jou enz. enz. Dan heb je op een gegeven moment een stuk of honderd van die dingen achter je aan. (En ja dat ziet er cool uit)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_63687627
quote:
lol wat een lelijk beest.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 2 december 2008 @ 07:41:10 #174
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_63687730
Jah lelijk, maar ik heb eerder van die flyings squids doodgemaakt in instances. Maar deze heeft ons gisteren gewoon vijf keer gewiped en we hebben hem niet onder 30% gekregen
  dinsdag 2 december 2008 @ 07:47:54 #175
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_63687770
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 07:12 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik hoop dat de slacker opmerking een grapje is...
Nope.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  † In Memoriam † dinsdag 2 december 2008 @ 07:56:50 #176
230491 Zith
pls tip
pi_63687823
Pff, purple is de nieuwe blue... Zat je vroeger in het begin van een uitbreiding/wow in de 15man UBRS te wipen of normal shadow lab voor je key... nu ding je 80 en huppakee de Heroics doen. Na 1 week lvl 80 had ik al 9 lvl 80 epics...
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_63687848
Dan ben je een welgemeende idioot. Sorry dat ik het zeg en ik wil dit topic graag vriendelijk houden, maar zulke opmerkingen kan ik erg slecht hebben.

Mensen die nu nog niet alle content hebben gecleared of nog niet begonnen zijn met 10/25 zijn heeeeeel normaal. Dat betekent namelijk dat ze het maximaal een uur of 20 per week hebben gespeeld. De mensen die daar al wel mee zijn begonnen zijn de abnormalen (ik zelf ook bijvoorbeeld, ben gisteren met Naxx begonnen).

Ik ben zelf 2 jaar ernstig verslaafd geweest, 44+ uur per week. En ook nu ben ik flink wat tijd kwijt. Maar 40+ uur per week is eigenlijk dus gewoon best ziek. En ik kan het weten. Maar zelfs al is dat niet ziek, dan nog is het absurd om de mensen die daar niet zoveel tijd aan besteden. Die naast WoW nog andere dingen doen, om die mensen te bestempelen als slackers.

Als je dat wel doet, ben je gewoon ontzettend dom bezig.
  dinsdag 2 december 2008 @ 08:03:34 #178
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_63687867
Ik wil nog even weten of je de amerikaanse 'slacker' bedoelt of de engelse 'slacker'
quote:
The term slacker is commonly used to refer to a person who avoids work (especially British English), or (primarily in North American English) an educated person who is antimaterialistic and viewed as an underachiever.[1][2]
Ik heb met de engelse slacker helemaal geen moeite. Ik speel namelijk een spelletje en dat moet geen werk zijn. Mensen die dat doen echter underachiever noemen gaat me weer een stapje te ver en geeft aan dat jij misschien je leven eens moet proberen te leven zonder wow. Laat het spel eens een week en als je echt durft twee weken links liggen.
pi_63687930
Ik durf er wel wat op te zetten dat hij de negatieve versie bedoelt.
pi_63687940
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 07:56 schreef Zith het volgende:
Pff, purple is de nieuwe blue... Zat je vroeger in het begin van een uitbreiding/wow in de 15man UBRS te wipen of normal shadow lab voor je key... nu ding je 80 en huppakee de Heroics doen. Na 1 week lvl 80 had ik al 9 lvl 80 epics...
Ben blij dat ik niet de expansion heb gekocht als ik dit lees... Alhoewel het geinig is om snel nieuwe epics te hebben, gaat de lol er daarna snel vanaf.

Ohw en 10-15 man raids zijn lame als je het mij vraagt. Voor mensen zonder leven enzow.
  dinsdag 2 december 2008 @ 08:15:31 #181
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_63687957
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 08:13 schreef witte_fantasie het volgende:

[..]

Ben blij dat ik niet de expansion heb gekocht als ik dit lees... Alhoewel het geinig is om snel nieuwe epics te hebben, gaat de lol er daarna snel vanaf.

Ohw en 10-15 man raids zijn lame als je het mij vraagt. Voor mensen zonder leven enzow.
Krijgen we deze discussie nu weer ?
Als je het spel niet heb geupgrade en niet meer speelt, dan vraag ik me ten zeerste af waarom je dan toch af blijft geven erop.
pi_63687975
Er is al geen 15 man raid meer geweest sinds UBRS is generfed. En dat is LANG geleden.
pi_63688112
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 08:15 schreef GI het volgende:

[..]

Krijgen we deze discussie nu weer ?
Als je het spel niet heb geupgrade en niet meer speelt, dan vraag ik me ten zeerste af waarom je dan toch af blijft geven erop.
Het bevestigt mijn ideeen over de expansion als ik het zo lees... Dat ten eerste. Ten tweede de game al genoeg bij andere vrienden gezien om te zien dat het uitgeven van ruim 30 euro voor een paar weekjes game-plezier mij niet waard is. Oftewel ik heb al m'n 6k goud en items aan een goeie maat gegeven.
  dinsdag 2 december 2008 @ 08:33:39 #184
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_63688169
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 08:30 schreef witte_fantasie het volgende:

[..]

Het bevestigt mijn ideeen over de expansion als ik het zo lees... Dat ten eerste. Ten tweede de game al genoeg bij andere vrienden gezien om te zien dat het uitgeven van ruim 30 euro voor een paar weekjes game-plezier mij niet waard is. Oftewel ik heb al m'n 6k goud en items aan een goeie maat gegeven.
En de expansion is alleen maar SNEL SNEL SNEL! LEVELLEN! SNEL! AUSWEIS BITTE! SNEL!RAID CONTENT ZUIGT! EPIC EPIC! ?

Niet de geweldige lore, de fantastische nieuwe questlines en de manier waarop alles in elkaar verweven is ? De nieuwe achievements die je nog eens een beetje wat te doen geven ? Niet de nieuwe gameplay en de verwijzingen naar mensen die je nog kent uit vanilla wow ?

Ik heb denk ik ongeveer 30 tot 40 % van de expansion gespeeld. Ik zit rustig aan op level 76 en 60% en ik ga zelfs op level 80 nog door met het simpele questen.

Maar goed, als het enige is waar je het spel voor speelt je electronische lange plasser is, dan heb je vast gelijk.
pi_63688198
Kan nog wel een hele discussie voeren trouwens over die stomme expansions....

Waarom moet je daar nu voor betalen?
Het lijkt mij dat je niet voor niets een maandelijks bedrag betaalt toch? Dat is in ieder geval niet voor nieuwe content dus... Voor serveronderhoud ed? Als dat alles is lijkt me het niet echt in proporties -> 10 miljoen spelers x 10,- per maand... Hmm en dat voor serveronderhoud?

Nee, het lijkt er weer eens op dat wow geld uit iedereen's zak loopt te kloppen... En ja daar bedank ik voor.

Btw, kan een behoorlijk aantal games opnoemen die nieuwe content (en nieuwe graphics ) GRATIS uitbrengen. Om maar eens te beginnen met Eve Online.
pi_63688219
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 08:33 schreef GI het volgende:

[..]

En de expansion is alleen maar SNEL SNEL SNEL! LEVELLEN! SNEL! AUSWEIS BITTE! SNEL!RAID CONTENT ZUIGT! EPIC EPIC! ?

Niet de geweldige lore, de fantastische nieuwe questlines en de manier waarop alles in elkaar verweven is ? De nieuwe achievements die je nog eens een beetje wat te doen geven ? Niet de nieuwe gameplay en de verwijzingen naar mensen die je nog kent uit vanilla wow ?

Ik heb denk ik ongeveer 30 tot 40 % van de expansion gespeeld. Ik zit rustig aan op level 76 en 60% en ik ga zelfs op level 80 nog door met het simpele questen.

Maar goed, als het enige is waar je het spel voor speelt je electronische lange plasser is, dan heb je vast gelijk.
Laat me niet lachen . Questlines? Lore?

Roflol... Ga eens een fatsoenlijk spel met een verhaal spelen man. Gaat vast een wereld voor je open.
Achievements....
  dinsdag 2 december 2008 @ 08:41:27 #187
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_63688264
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 08:35 schreef witte_fantasie het volgende:
Kan nog wel een hele discussie voeren trouwens over die stomme expansions....

Waarom moet je daar nu voor betalen?
Daarom. De patches, het onderhoud en de verschillende content patches die buiten de expansie vallen krijg je gratis en helemaal voor niets. Isle of Quel'Danas om maar wat te neomen.
quote:
Het lijkt mij dat je niet voor niets een maandelijks bedrag betaalt toch? Dat is in ieder geval niet voor nieuwe content dus... Voor serveronderhoud ed? Als dat alles is lijkt me het niet echt in proporties -> 10 miljoen spelers x 10,- per maand... Hmm en dat voor serveronderhoud?
Die rekensom kan je punt 1 niet op die manier maken en ten tweede is dat iets waar je in den beginne al rekening mee moet houden. Je 'huurt' je account op die servers en je mag voor die prijs zoveel charactes aanmaken als je maar wil met alleen maar een limiet op het aantal per server.
quote:
Nee, het lijkt er weer eens op dat wow geld uit iedereen's zak loopt te kloppen... En ja daar bedank ik voor.
Jah. En het is helemaal niet erg dat je dat niet wilt, maar ga niet op content die je niet speelt zitten vloeken en bijt je niet vast in het negatieve geneuzel van wat mannetjes die zo dolgraag elitejerks zouden willen zijn dat het pijn doet aan je ogen.
quote:
Btw, kan een behoorlijk aantal games opnoemen die nieuwe content (en nieuwe graphics ) GRATIS uitbrengen. Om maar eens te beginnen met Eve Online.
Sure, Eve Online is natuurlijk qua genre, qua feel en qua spelsoort compelet te vergelijken met WoW. De enige overeenkomst is dat het een MMPORG is.
  dinsdag 2 december 2008 @ 08:42:41 #188
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_63688281
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 08:37 schreef witte_fantasie het volgende:

[..]

Laat me niet lachen . Questlines? Lore?

Roflol... Ga eens een fatsoenlijk spel met een verhaal spelen man. Gaat vast een wereld voor je open.
Achievements....
Jah, questlines, lore. Dat jij daar het spel niet voor speelt en dat je alleen maar je brute epics wil hebben is best hoor. Maar onderschat niet de dingen die wel in het spel zitten die jij nou eenmaal niet zo leuk vind.

"Fatsoenlijk spel"
Noem eens iets dat op dat vlak te vergelijken is met WoW ?
  dinsdag 2 december 2008 @ 08:45:11 #189
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_63688306
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 08:17 schreef stbabylon het volgende:
Er is al geen 15 man raid meer geweest sinds UBRS is generfed. En dat is LANG geleden.
Die goeie ouwe tijd, waarom je nog PUG's had zonder UAE, bots of andere lame fucks * WyriHaximus droomt even lekker weg
phluphy for president!
pi_63688357
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 08:41 schreef GI het volgende:

[..]

Daarom. De patches, het onderhoud en de verschillende content patches die buiten de expansie vallen krijg je gratis en helemaal voor niets. Isle of Quel'Danas om maar wat te neomen.
[..]

Die rekensom kan je punt 1 niet op die manier maken en ten tweede is dat iets waar je in den beginne al rekening mee moet houden. Je 'huurt' je account op die servers en je mag voor die prijs zoveel charactes aanmaken als je maar wil met alleen maar een limiet op het aantal per server.
[..]

Jah. En het is helemaal niet erg dat je dat niet wilt, maar ga niet op content die je niet speelt zitten vloeken en bijt je niet vast in het negatieve geneuzel van wat mannetjes die zo dolgraag elitejerks zouden willen zijn dat het pijn doet aan je ogen.
[..]

Sure, Eve Online is natuurlijk qua genre, qua feel en qua spelsoort compelet te vergelijken met WoW. De enige overeenkomst is dat het een MMPORG is.
Grappig kereltje ben je.

Zo blind als dat je bent voor een spelletje... Reken eens uit hoeveel je al kwijt bent geweest voor WoW... Ik gok al een paar honderd euro ondertussen... Genoeg om een nieuwe pc van te kopen waarschijnlijk.
En dan blijf je volhouden dat je het eerlijk vindt dat ze een maandelijks bedrag van je vragen voor NOPPES? Een paar patches die uitkomen, omdat ze zelf te beroerd zijn geweest om fatsoenlijk een balans tussen de classes te bedenken... Hihi, hoogst ironisch eigenlijk dat je dan betaalt voor hun fouten.

Content die ik niet speel? Roflol heb er spijt van dat ik wat zakjes met geld naar blizzard heb gebracht ten tijden van burning crusade bijvoorbeeld. Ook zo'n waardevolle investering van m'n geld geweest...

Eve Online geen goed voorbeeld? Okay, als je zo verblind bent door een bepaald soort game dat je de mogelijkheden van andere games niet meer ziet... Dan ben je redelijk verloren als je het mij vraagt. Maar doe je ding, breng nog wat eurootjes naar blizzard voor een game die hopeloos verouderd is. (en niet alleen qua quests, verhaal en graphics)

pi_63688382
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 08:42 schreef GI het volgende:

[..]

Jah, questlines, lore. Dat jij daar het spel niet voor speelt en dat je alleen maar je brute epics wil hebben is best hoor. Maar onderschat niet de dingen die wel in het spel zitten die jij nou eenmaal niet zo leuk vind.

"Fatsoenlijk spel"
Noem eens iets dat op dat vlak te vergelijken is met WoW ?
Ach kom nou, je moet op z'n minst een fokking studie (Naast de game zelf dus) ervan maken en nog heel veel meer eurootjes uitgeven aan boeken en andere crap om een beetje verhaal te kunnen ontdekken in WoW. En als je dat dus niet doet, dan zit er simpelweg GEEN verhaal in WoW... Laat staan betekenisvolle quests... Want die zijn er al helemaal niet.
  dinsdag 2 december 2008 @ 08:59:10 #192
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_63688471
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 08:45 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Die goeie ouwe tijd, waarom je nog PUG's had zonder UAE, bots of andere lame fucks * WyriHaximus droomt even lekker weg
Toen je met 10 man in strat nog kon wipen...
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  dinsdag 2 december 2008 @ 09:02:22 #193
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_63688508
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 08:49 schreef witte_fantasie het volgende:

[..]

Grappig kereltje ben je.
Dat op zich wel, maar ik denk niet dat je mijn humor kan waarderen. Zullen we niet op de man gaan spelen hier ?
quote:
Zo blind als dat je bent voor een spelletje... Reken eens uit hoeveel je al kwijt bent geweest voor WoW... Ik gok al een paar honderd euro ondertussen... Genoeg om een nieuwe pc van te kopen waarschijnlijk.
Mijn PC's zijn over het algemeen genomen wat duurder dan een paar honderd euro. Daarbij zit ik ook niet op een houtje te bijten en zolang het rond een tientje per maand zit (65 euro per half jaar dacht ik) vind ik het meer dan acceptabel voor het multiplayer aspect en het plezier dat ik heb met het spelen.
quote:
En dan blijf je volhouden dat je het eerlijk vindt dat ze een maandelijks bedrag van je vragen voor NOPPES? Een paar patches die uitkomen, omdat ze zelf te beroerd zijn geweest om fatsoenlijk een balans tussen de classes te bedenken... Hihi, hoogst ironisch eigenlijk dat je dan betaalt voor hun fouten.
Jah, ik ben een casual speler en ik vind het prettig dat er een groot team zit die hij bedachte systeem ook nog eens een keer blijven schalen naar hetgeen dat de playerbase ermee doet. Het nerfen van classes is gewoon nodig om het spelplezier goed te houden. Ook het boosten van andere en het bewaken van het plezier van de massa.
quote:
Content die ik niet speel? Roflol heb er spijt van dat ik wat zakjes met geld naar blizzard heb gebracht ten tijden van burning crusade bijvoorbeeld. Ook zo'n waardevolle investering van m'n geld geweest...
quote:
Eve Online geen goed voorbeeld? Okay, als je zo verblind bent door een bepaald soort game dat je de mogelijkheden van andere games niet meer ziet... Dan ben je redelijk verloren als je het mij vraagt.
Ik heb Eve gespeeld en ik heb het niet zo op in een vliegtuigje te zitten om andere vliegtuigjes neer te schieten. Ik loop graag in de fantasy wereld die wow heeft rond en schiet met pure liefde een fireball op nog een spinnetje af. Ik vind wow een leuk spel, wat raar....
quote:
Maar doe je ding, breng nog wat eurootjes naar blizzard voor een game die hopeloos verouderd is. (en niet alleen qua quests, verhaal en graphics)
Er gaat ongeveer 130 euro 160 als je de expansion meerekent, naar een spel wat ik heel veel speel, waar ik het naar mijn zin heb en wat ik met een vaste groep familie leden speel en waar we plezier in hebben.

Blizzard is stout... Ik weet het. Hoe durven ze me dit te bieden
  dinsdag 2 december 2008 @ 09:04:53 #194
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_63688545
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 08:51 schreef witte_fantasie het volgende:
Ach kom nou, je moet op z'n minst een fokking studie (Naast de game zelf dus) ervan maken en nog heel veel meer eurootjes uitgeven aan boeken en andere crap om een beetje verhaal te kunnen ontdekken in WoW. En als je dat dus niet doet, dan zit er simpelweg GEEN verhaal in WoW... Laat staan betekenisvolle quests... Want die zijn er al helemaal niet.
Er zit zeker wel verhaal in WoW en nog veel meer in de laatste expansion. De storylines zitten vrij diep in elkaar en je krijgt van meerdere kanten het verhaal mee als je de natural flow van het spel een beetje volgt.

Je moet geen enkele questline gelezen hebben en altijd alleen maar snel instances doorlopen als je echt denkt dat wow niet helemaal vol zit met Lore.
En ja, ik heb een paar boeken over de lore gelezen en ja dat voegt toe aan het bevechten van Drek'tar in Alterac Valley, de link met Thrall en de background van de huidige horde en zijn warchief is geweldig. Maar dat zoek jij niet in een spel denk ik
  dinsdag 2 december 2008 @ 09:06:49 #195
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_63688563
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 08:49 schreef witte_fantasie het volgende:


Zo blind als dat je bent voor een spelletje... Reken eens uit hoeveel je al kwijt bent geweest voor WoW... Ik gok al een paar honderd euro ondertussen... Genoeg om een nieuwe pc van te kopen waarschijnlijk.
En dan blijf je volhouden dat je het eerlijk vindt dat ze een maandelijks bedrag van je vragen voor NOPPES? Een paar patches die uitkomen, omdat ze zelf te beroerd zijn geweest om fatsoenlijk een balans tussen de classes te bedenken... Hihi, hoogst ironisch eigenlijk dat je dan betaalt voor hun fouten.
WoW (er vanuitgaand dat ik niet een jaar was gestopt) vanaf sept 2005: 39x15= 585,-
Roken (dit jaar ong. 1,5 pak shag per week) ~468,-

Ik vind het wel meevallen en ik denk niet dat ik er een pc van kan aanschaffen... Maar het is overduidelijk dat jij absoluut geen idee hebt wat het kost om een datacenter te onderhouden.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_63688700
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 09:02 schreef GI het volgende:
Ik heb Eve gespeeld en ik heb het niet zo op in een vliegtuigje te zitten om andere vliegtuigjes neer te schieten. Ik loop graag in de fantasy wereld die wow heeft rond en schiet met pure liefde een fireball op nog een spinnetje af. Ik vind wow een leuk spel, wat raar....
[..]

Er gaat ongeveer 130 euro 160 als je de expansion meerekent, naar een spel wat ik heel veel speel, waar ik het naar mijn zin heb en wat ik met een vaste groep familie leden speel en waar we plezier in hebben.

Blizzard is stout... Ik weet het. Hoe durven ze me dit te bieden
Eve, leuk spel, heb ik nog een tijd gespeeld. Biedt veel meer gameplay dan in WoW...
Denk eens aan het bouwen van je eigen space stations, bezetten van gebieden (permanent) en opbouwen van je eigen empire. Een uitgebreid economisch systeem, geen simpel auction house... Veel betere graphics met HD kwaliteit. Innovatief rpg systeem, hoeft niet uren te grinden om een leveltje hoger te komen. Nouja zo kan ik nog wel doorgaan. Het is dus veel meer dan een "vliegtuigje neerschieten".

Vaste groep familieleden? Hoop dat je aandelen hebt in Wow dan... Maar zo te zien speel nog niet zo lang? 160 euro (35 WOTLK, 20 BC, 15 Origineel en dus nog 8-9 maandjes speeltijd). Krijg je weinig voor, maar goed daar verschillen de meningen dus in.
pi_63688722
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 09:06 schreef Ps2K het volgende:

[..]

WoW (er vanuitgaand dat ik niet een jaar was gestopt) vanaf sept 2005: 39x15= 585,-
Roken (dit jaar ong. 1,5 pak shag per week) ~468,-

Ik vind het wel meevallen en ik denk niet dat ik er een pc van kan aanschaffen... Maar het is overduidelijk dat jij absoluut geen idee hebt wat het kost om een datacenter te onderhouden.
10 miljoen spelers x 10.- per maand is al gauw 1 miljard euro per jaar.
Ga je mij wijsmaken dat die servers 1 miljard euro kosten per jaar?
  dinsdag 2 december 2008 @ 09:18:57 #198
158732 magge
dát is even geleden!
pi_63688757
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 08:59 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Toen je met 10 man in strat nog kon wipen...



Ding 80 trouwens!

Nu nog mn Bloodsail titel!!
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
  dinsdag 2 december 2008 @ 09:20:45 #199
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_63688802
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 09:16 schreef witte_fantasie het volgende:

[..]

Eve, leuk spel, heb ik nog een tijd gespeeld. Biedt veel meer gameplay dan in WoW...
Denk eens aan het bouwen van je eigen space stations, bezetten van gebieden (permanent) en opbouwen van je eigen empire. Een uitgebreid economisch systeem, geen simpel auction house... Veel betere graphics met HD kwaliteit. Innovatief rpg systeem, hoeft niet uren te grinden om een leveltje hoger te komen. Nouja zo kan ik nog wel doorgaan. Het is dus veel meer dan een "vliegtuigje neerschieten".
Maar allemaal in een vliegtuigje. Met missies. Het heeft mij niet voorbij de eerste paar missies kunnen boeien.
quote:
Vaste groep familieleden?

Onder meer, met mijn main speel ik vaak in een group met mijn schoonvader. Ik heb een priest op level 65 die in een guild zit met schoonvader,schoonmoeder,zwager, vrouw. Samen runnen we instances Erg vermakelijk.
quote:
Hoop dat je aandelen hebt in Wow dan... Maar zo te zien speel nog niet zo lang? 160 euro (35 WOTLK, 20 BC, 15 Origineel en dus nog 8-9 maandjes speeltijd). Krijg je weinig voor, maar goed daar verschillen de meningen dus in.
160 per jaar ongeveer. Ik zei niet dat het het enige was dat ik aan wow heb uitgegeven. Ik speel nu ongeveer anderhalf jaar en heb slecht's 1 > level 69 die nog nooit een raid of instance van binnen heeft gezien en op level 76 nog steeds rondloopt in S2 PVP gear.
  dinsdag 2 december 2008 @ 09:21:13 #200
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_63688812
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 09:17 schreef witte_fantasie het volgende:

[..]

10 miljoen spelers x 10.- per maand is al gauw 1 miljard euro per jaar.
Ga je mij wijsmaken dat die servers 1 miljard euro kosten per jaar?
Zo kan je niet rekenen. dat is al vaker gezegd. Maar je leest alleen de negatieve dingen aangezien het zelfs in dit topic nog langs is gekomen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')