Jaaa! ik ben eindelijk terug in stormwind city .. bedankt!quote:Op maandag 1 december 2008 17:06 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Je moet helemaal naar beneden lopen in SW (ben zelf horde dus weet niet precies hoe die zone heet) maar je moet iig de tram pakken!
Nog 1 lvl en ik ben ein-de-lijk 77Het questen zal er een stuk sneller op lopen!
Baal dr een beetje van dat ik wat achter loop, maar ja... Time is not on my side
Kun je die linken, ben zelf ook en priest aan het lvlen, lvl 50 nu.quote:Op maandag 1 december 2008 17:15 schreef kipknots het volgende:
Ik level zelf als disc priest en het is tot nu toe geen enkel probleem. M'n spec is niet compleet op healen gericht (ik heb oa nog dingen spirit tap, wat net iets teveel helpt bij het solo'en om afscheid van te nemen, maar verder ben ik volgens mij niet veel langzamer dan als shadow. Ik kan cast penance, mind blast en holy fire elke keer als de cooldown voorbij is (hoogstens tijd voor 1 wand shot tussendoor), gebruik shadow word: pain aan het begin van het gevecht en heb m'n shield constant op en ik kom simpelweg niet zonder mana te zitten en mobs gaan nog wel redelijk snel neer.
Rechts achterin in the dwarf district zit de tram portal.quote:Op maandag 1 december 2008 16:59 schreef Maraca het volgende:
Erm.. ik ben een beetje verdwaald![]()
Weet iemand hier hoe je van Ironforge naar Stormwind City (oid) komt? Ik ben ooit begonnen in Stormwind City en toen ging ik rondkijken en heb ik een eeuwigheid doorgebracht in Ironforge en nu kom ik niet meer terug
Ik zou nog even wachten tot iig lvl 60, zodat je gelijk penance krijgt. Zonder dat zit je erg veel te wachten op penance of smite te spammen (wat niet echt een efficient is). Linken lukt ook even niet, de armory is down.quote:Op maandag 1 december 2008 17:30 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Kun je die linken, ben zelf ook en priest aan het lvlen, lvl 50 nu.
Is nu shadow, en wil es kijken daar disc want dat schijnt ook best goed te zijn, als ik jou ervaring zo lees.
En spirit tap is wel erg handig
Ik ga het vanavond gewoon eens proberen. De gear heb ik al aangezien ik elemental benquote:Op maandag 1 december 2008 18:10 schreef Fir3fly het volgende:
<---. Van 60 naar 70 resto gelevelled. Ik weet niet hoe relevant dat nu is btw
.
Penance krijg je natuurlijk op 60 alquote:Op maandag 1 december 2008 17:45 schreef Fir3fly het volgende:
Disc levelling zou ik niet doen voor level 70, want zonder Penance is het nog niet zo geweldig.
Ah uiteraardquote:Op maandag 1 december 2008 18:49 schreef kipknots het volgende:
[..]
Penance krijg je natuurlijk op 60 alDaarvoor is het idd niet echt aan te raden.
Echt klote. Heeft geen zin vind ik zelf. Enhancement is 10 malen sneller, vooral omdat je er via quests ook de beste gear van kan krijgen. Je gaat wel nooit dood. Wel moet je veel drinken. Als enhancement hoef je in principe niet te drinken als je levelled. (70-80 iig niet, uit eigen ervaring) Succes.quote:Op maandag 1 december 2008 18:08 schreef Ps2K het volgende:
Iemand ervaringen met Shaman resto levelling?
Dat's mooi, waarschijnlijk allebij morgen downen en dan 10 man clear en dan wachten op de slackers om te gearen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:03 schreef Fir3fly het volgende:
Malygos en Sartharion. Beiden zijn makkelijker dan Sapph.
Ik hoop dat de slacker opmerking een grapje is...quote:Op dinsdag 2 december 2008 04:55 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dat's mooi, waarschijnlijk allebij morgen downen en dan 10 man clear en dan wachten op de slackers om te gearen.
lol wat een lelijk beest.quote:Op dinsdag 2 december 2008 07:19 schreef GI het volgende:
[ afbeelding ]
MEAN MOTHER FUCKER!
http://www.wowwiki.com/Shirrak_the_Dead_Watcher
Nope.quote:Op dinsdag 2 december 2008 07:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoop dat de slacker opmerking een grapje is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |