De enige die voor mij teltquote:Op maandag 1 december 2008 14:47 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik haat nog steeds mijn oude kut-guild dat ik de Hand of A'dal title niet heb kunnen halen.![]()
Nee de icecrown achievementquote:Op maandag 1 december 2008 14:42 schreef Fir3fly het volgende:
Wat gaat dat over? Dat je 6k gold hebt?
Storm peaks and nog 1 dingetje in sholazarquote:Op maandag 1 december 2008 14:45 schreef GI het volgende:
Hoeveel moet je nog hebben voor alles explored ?
Lemme guess, Avalanchequote:Op maandag 1 december 2008 15:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee de icecrown achievement. Zonder flying mount op lvl 76
.
[..]
Storm peaks and nog 1 dingetje in sholazar.
Ah, nice. Maar waarom level je niet gewoon naar 80quote:Op maandag 1 december 2008 15:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee de icecrown achievement. Zonder flying mount op lvl 76
.
Was het questen ff wat gisterquote:Op maandag 1 december 2008 15:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ah, nice. Maar waarom level je niet gewoon naar 80?
Yupquote:
Heb de helft al gedaan uldar heeft me 45 min gekost omdat ik nu beneden in het water ligt maar de helft nog van storm peaks (je loopt er gewoon naar binnen van uit icecrownquote:Op maandag 1 december 2008 15:23 schreef stbabylon het volgende:
Tip: doe het van boven naar beneden. Het liefst met rocket boots
Mwah gaat niet echt zonder flying mount kan niet bij de helft in the storm peaksquote:Op maandag 1 december 2008 15:23 schreef stbabylon het volgende:
Tip: doe het van boven naar beneden. Het liefst met rocket boots
Klopt idd wel. Gisteren Nexus gedaan als DPS en off heal. Ik ben elemental en ik heb de mana wel om te healen maar... damn dat is zwaar werk. In de oudere instances lukte het me zelfs nog wel om te healen als enhancement met healing gear.quote:Op maandag 1 december 2008 14:12 schreef stbabylon het volgende:
Ja, healers zijn echt zwaar onderbemant. Priests: allemaal shadow, Paladins: allemaal ret of tank, Shaman: allemaal enhancement, Druid: allemaal beer of pino
Goed dat is overdreven. Maar het lijkt er wel op.
ik heb ook mijn pure dps class opgegeven en een hybrid gepakt omdat er niet zoveel ervan wilden healen of tanken.quote:Op maandag 1 december 2008 14:12 schreef stbabylon het volgende:
Ja, healers zijn echt zwaar onderbemant. Priests: allemaal shadow, Paladins: allemaal ret of tank, Shaman: allemaal enhancement, Druid: allemaal beer of pino
Goed dat is overdreven. Maar het lijkt er wel op.
Nah , dat is het resultaat van op een private server zitten afaik.quote:Op maandag 1 december 2008 11:07 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
WTF, dat dropte in naxx25? O_o!
tevens tvp
Je moet helemaal naar beneden lopen in SW (ben zelf horde dus weet niet precies hoe die zone heet) maar je moet iig de tram pakken!quote:Op maandag 1 december 2008 16:59 schreef Maraca het volgende:
Erm.. ik ben een beetje verdwaald![]()
Weet iemand hier hoe je van Ironforge naar Stormwind City (oid) komt? Ik ben ooit begonnen in Stormwind City en toen ging ik rondkijken en heb ik een eeuwigheid doorgebracht in Ironforge en nu kom ik niet meer terug
Jaaa! ik ben eindelijk terug in stormwind city .. bedankt!quote:Op maandag 1 december 2008 17:06 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Je moet helemaal naar beneden lopen in SW (ben zelf horde dus weet niet precies hoe die zone heet) maar je moet iig de tram pakken!
Nog 1 lvl en ik ben ein-de-lijk 77Het questen zal er een stuk sneller op lopen!
Baal dr een beetje van dat ik wat achter loop, maar ja... Time is not on my side
Kun je die linken, ben zelf ook en priest aan het lvlen, lvl 50 nu.quote:Op maandag 1 december 2008 17:15 schreef kipknots het volgende:
Ik level zelf als disc priest en het is tot nu toe geen enkel probleem. M'n spec is niet compleet op healen gericht (ik heb oa nog dingen spirit tap, wat net iets teveel helpt bij het solo'en om afscheid van te nemen, maar verder ben ik volgens mij niet veel langzamer dan als shadow. Ik kan cast penance, mind blast en holy fire elke keer als de cooldown voorbij is (hoogstens tijd voor 1 wand shot tussendoor), gebruik shadow word: pain aan het begin van het gevecht en heb m'n shield constant op en ik kom simpelweg niet zonder mana te zitten en mobs gaan nog wel redelijk snel neer.
Rechts achterin in the dwarf district zit de tram portal.quote:Op maandag 1 december 2008 16:59 schreef Maraca het volgende:
Erm.. ik ben een beetje verdwaald![]()
Weet iemand hier hoe je van Ironforge naar Stormwind City (oid) komt? Ik ben ooit begonnen in Stormwind City en toen ging ik rondkijken en heb ik een eeuwigheid doorgebracht in Ironforge en nu kom ik niet meer terug
Ik zou nog even wachten tot iig lvl 60, zodat je gelijk penance krijgt. Zonder dat zit je erg veel te wachten op penance of smite te spammen (wat niet echt een efficient is). Linken lukt ook even niet, de armory is down.quote:Op maandag 1 december 2008 17:30 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Kun je die linken, ben zelf ook en priest aan het lvlen, lvl 50 nu.
Is nu shadow, en wil es kijken daar disc want dat schijnt ook best goed te zijn, als ik jou ervaring zo lees.
En spirit tap is wel erg handig
Ik ga het vanavond gewoon eens proberen. De gear heb ik al aangezien ik elemental benquote:Op maandag 1 december 2008 18:10 schreef Fir3fly het volgende:
<---. Van 60 naar 70 resto gelevelled. Ik weet niet hoe relevant dat nu is btw
.
Penance krijg je natuurlijk op 60 alquote:Op maandag 1 december 2008 17:45 schreef Fir3fly het volgende:
Disc levelling zou ik niet doen voor level 70, want zonder Penance is het nog niet zo geweldig.
Ah uiteraardquote:Op maandag 1 december 2008 18:49 schreef kipknots het volgende:
[..]
Penance krijg je natuurlijk op 60 alDaarvoor is het idd niet echt aan te raden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |