De enige die voor mij teltquote:Op maandag 1 december 2008 14:47 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik haat nog steeds mijn oude kut-guild dat ik de Hand of A'dal title niet heb kunnen halen.![]()
Nee de icecrown achievementquote:Op maandag 1 december 2008 14:42 schreef Fir3fly het volgende:
Wat gaat dat over? Dat je 6k gold hebt?
Storm peaks and nog 1 dingetje in sholazarquote:Op maandag 1 december 2008 14:45 schreef GI het volgende:
Hoeveel moet je nog hebben voor alles explored ?
Lemme guess, Avalanchequote:Op maandag 1 december 2008 15:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee de icecrown achievement. Zonder flying mount op lvl 76
.
[..]
Storm peaks and nog 1 dingetje in sholazar.
Ah, nice. Maar waarom level je niet gewoon naar 80quote:Op maandag 1 december 2008 15:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee de icecrown achievement. Zonder flying mount op lvl 76
.
Was het questen ff wat gisterquote:Op maandag 1 december 2008 15:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ah, nice. Maar waarom level je niet gewoon naar 80?
Yupquote:
Heb de helft al gedaan uldar heeft me 45 min gekost omdat ik nu beneden in het water ligt maar de helft nog van storm peaks (je loopt er gewoon naar binnen van uit icecrownquote:Op maandag 1 december 2008 15:23 schreef stbabylon het volgende:
Tip: doe het van boven naar beneden. Het liefst met rocket boots
Mwah gaat niet echt zonder flying mount kan niet bij de helft in the storm peaksquote:Op maandag 1 december 2008 15:23 schreef stbabylon het volgende:
Tip: doe het van boven naar beneden. Het liefst met rocket boots
Klopt idd wel. Gisteren Nexus gedaan als DPS en off heal. Ik ben elemental en ik heb de mana wel om te healen maar... damn dat is zwaar werk. In de oudere instances lukte het me zelfs nog wel om te healen als enhancement met healing gear.quote:Op maandag 1 december 2008 14:12 schreef stbabylon het volgende:
Ja, healers zijn echt zwaar onderbemant. Priests: allemaal shadow, Paladins: allemaal ret of tank, Shaman: allemaal enhancement, Druid: allemaal beer of pino
Goed dat is overdreven. Maar het lijkt er wel op.
ik heb ook mijn pure dps class opgegeven en een hybrid gepakt omdat er niet zoveel ervan wilden healen of tanken.quote:Op maandag 1 december 2008 14:12 schreef stbabylon het volgende:
Ja, healers zijn echt zwaar onderbemant. Priests: allemaal shadow, Paladins: allemaal ret of tank, Shaman: allemaal enhancement, Druid: allemaal beer of pino
Goed dat is overdreven. Maar het lijkt er wel op.
Nah , dat is het resultaat van op een private server zitten afaik.quote:Op maandag 1 december 2008 11:07 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
WTF, dat dropte in naxx25? O_o!
tevens tvp
Je moet helemaal naar beneden lopen in SW (ben zelf horde dus weet niet precies hoe die zone heet) maar je moet iig de tram pakken!quote:Op maandag 1 december 2008 16:59 schreef Maraca het volgende:
Erm.. ik ben een beetje verdwaald![]()
Weet iemand hier hoe je van Ironforge naar Stormwind City (oid) komt? Ik ben ooit begonnen in Stormwind City en toen ging ik rondkijken en heb ik een eeuwigheid doorgebracht in Ironforge en nu kom ik niet meer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |