Volgens mij niet, of het moet een keer een gerechtje in een restaurant zijn geweest, maar ik kan het me gewoon niet herinnerenquote:Op woensdag 3 december 2008 12:50 schreef Den_Haag het volgende:
niet? de keukengodin heeft nog nooit fazant gegeten?
Hoipiepeloi.quote:
Het is gevogelte, dus het smaakt een beetje als kip maar dan wat sterker.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Hoipiepeloi.
Toen ik nog als slager in de super werkt ging het dure vlees vaak over datum. Dat mochten wij dan wel eens meenenem. Zo heb ik ook wel eens fazant op. Vond het niet veel bijzonders.
Oude meuk eruitquote:Op woensdag 3 december 2008 15:31 schreef golfer het volgende:
Zo, die IKEA-kast die we gisteren gekocht hadden zit in elkaar. Niet al te veel schroeven en andere meuk overgehouden, dus het zal wel kloppen.
doe es foto bloes?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oude meuk eruitEn stylen die tuinkamer
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:55 schreef Stereotomy het volgende:
Beter dan een bad brouwen en daarna lekker in venkelsoepje.
Dat is de 27-delige Grote Winkler Prins.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:06 schreef FleshWound het volgende:
Golferbloes, is dat de Grzimek in jullie kast?
goed gezien! Jij ook?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
Oe je bent linkshandig
En LEKKERE FOTO'S heur![]()
![]()
Een uitgebreide dierenencyclopedie die blijkbaar ontzettend op een 27 delige Winkler Prins lijkt.quote:
Eh nee ik niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
goed gezien! Jij ook?ik let er ook vaak op bij mensen. lastig hoor, als je linkshandig bent.
han solo? de hand-tot-man-relatie verbeteren? de wortel schrapen? schuiftrompet spelen in de eenmansfanfare? Sologitaar spelen? de tube uitknijpen? afkarnen?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eh nee ik niet.![]()
Wel voorkeur voor links bij bepaalde handelingen.![]()
Ja? Moest je weer aan de slag van Lein?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
![]()
btw mijn tong is nog niet ontdooid
Mehehe ik eet vis vanaaf, en 't ligt nog te de-frostenquote:Op woensdag 3 december 2008 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja? Moest je weer aan de slag van Lein?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:41 schreef FleshWound het volgende:
Een uitgebreide dierenencyclopedie die blijkbaar ontzettend op een 27 delige Winkler Prins lijkt.
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:58 schreef kaasplankje het volgende:
han solo? de hand-tot-man-relatie verbeteren? de wortel schrapen? schuiftrompet spelen in de eenmansfanfare? Sologitaar spelen? de tube uitknijpen? afkarnen?
Excuse moi?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
![]()
Er valt hier een enorm goede grap over frigide te maken, maar ik kan er zo snel niet opkomen.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Frigide + Lein = unlikely combinatiequote:Op woensdag 3 december 2008 20:39 schreef FleshWound het volgende:
Er valt hier een enorm goede grap over frigide te maken, maar ik kan er zo snel niet opkomen.
Je sais.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Frigide + Lein = unlikely combinatie
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |