Dat is de 27-delige Grote Winkler Prins.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:06 schreef FleshWound het volgende:
Golferbloes, is dat de Grzimek in jullie kast?
goed gezien! Jij ook?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
Oe je bent linkshandig
En LEKKERE FOTO'S heur![]()
![]()
Een uitgebreide dierenencyclopedie die blijkbaar ontzettend op een 27 delige Winkler Prins lijkt.quote:
Eh nee ik niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
goed gezien! Jij ook?ik let er ook vaak op bij mensen. lastig hoor, als je linkshandig bent.
han solo? de hand-tot-man-relatie verbeteren? de wortel schrapen? schuiftrompet spelen in de eenmansfanfare? Sologitaar spelen? de tube uitknijpen? afkarnen?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eh nee ik niet.![]()
Wel voorkeur voor links bij bepaalde handelingen.![]()
Ja? Moest je weer aan de slag van Lein?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
![]()
btw mijn tong is nog niet ontdooid
Mehehe ik eet vis vanaaf, en 't ligt nog te de-frostenquote:Op woensdag 3 december 2008 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja? Moest je weer aan de slag van Lein?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:41 schreef FleshWound het volgende:
Een uitgebreide dierenencyclopedie die blijkbaar ontzettend op een 27 delige Winkler Prins lijkt.
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:58 schreef kaasplankje het volgende:
han solo? de hand-tot-man-relatie verbeteren? de wortel schrapen? schuiftrompet spelen in de eenmansfanfare? Sologitaar spelen? de tube uitknijpen? afkarnen?
Excuse moi?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
![]()
Er valt hier een enorm goede grap over frigide te maken, maar ik kan er zo snel niet opkomen.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Frigide + Lein = unlikely combinatiequote:Op woensdag 3 december 2008 20:39 schreef FleshWound het volgende:
Er valt hier een enorm goede grap over frigide te maken, maar ik kan er zo snel niet opkomen.
Je sais.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Frigide + Lein = unlikely combinatie
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |