abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 november 2008 @ 11:26:24 #161
51286 w00h00
Digital man!
pi_63590177
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 11:16 schreef sezten het volgende:

[..]

zie geen bal
uhuh?
pi_63590229
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 11:19 schreef Silenus het volgende:
Ik ben weer thuis, olé!

Dan ga je dus om 5u snachts met de trein terug zodat 'ik nog iets aan m'n dag heb vandaag'. Nou, mooi niet, ik ben kapot. Verslag komt later, eerst effe tukken.
Hoi
Hoe was het?
Truste
pi_63590325
Gewoon zelfde doek als psv-thuis paar jaar geleden dus. Maar het blijft een heerlijk doek.
pi_63590340
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 11:26 schreef w00h00 het volgende:

[..]

uhuh?
ik bedoelde niet letterlijk een bal
je ziet niks van die tifo ding.

nieuwe foto's ziet er mooi uit! alleen vuurwerk = boete?
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_63590387
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 11:32 schreef sezten het volgende:

[..]

ik bedoelde niet letterlijk een bal
je ziet niks van die tifo ding.

nieuwe foto's ziet er mooi uit! alleen vuurwerk = boete?
Vast wel, maar boeiend. Hoe meer pyro hoe beter
pi_63590547
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 11:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Hoi
Hoe was het?
Truste
jij al weer goed te pas?
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  vrijdag 28 november 2008 @ 11:45:56 #168
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_63590662
Who gives a *beep* about the fine! Vuurwerk willen we zien! Sfeer!
pi_63590697
Eén woord, ohnee twee: helemaal top!

Helemaal top, het resultaat, maar vooral ook helemaal top de mentaliteit van de jongens.

Helemaal top het sfeerteam dat het vaantje (je mag het wel een VAAN noemen) van PSV-thuis, het mooiste Ajax-doek ooit gemaakt, weer van stal haalde. In de ultrascene mag je doeken misschien maar één keer gebruiken, maar dit doek was en is zó mooi dat hij wat mij betreft wel vaker bij grote uitwedstrijden gebruikt mag worden.

Helemaal top, Marco die bij het uitvak ons nog even apart komt bedanken.

Dit is mijn club en opkomst/doekje:

Wat een trip.

PS: Jan Joost van Gangelen :denk Leuk hoor, zo in het uitvak. Maar waarom durft hij op TV dan nooit in te gaan op fabeltjes als 'Het Legioen'?

PS 2: nu bij elke Europese uitwedstrijd zoveel man! Ook als we straks in de knock-out naar Rusland moeten

Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_63590840
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 11:41 schreef Silaz het volgende:

[..]

jij al weer goed te pas?
Het gaat weer iets beter ja, maar ik doe dit weekend (lees vanavond en morgen) nog even rustig aan. Zondag gewoon weer present. Ik baal er nog steeds flink van dat ik juist deze trip heb moeten missen. Zou denk ik één van de vetste tripjes geweest zijn, waar ik tot dan toe geweest was. Maar goed, ronde verder dus ik ben benieuwd wat er uit de koker gaat komen.

Vooralsnog blijft denk ik München (2004) de leukste. De wedstrijd was waardeloos, remember 4-0? Maar die Oktoberfesten waren zooo vet. En de dag voor vertrek het herdenken van André Hazes was ook kippenvel.

Maar eigenlijk heeft elk tripje wel wat. Turijn (in een stadion met 5000 man:D ), Milan (die 3-2 ), Oslo (tegen IK Start ), Bern (2-4 winst in de laatste minuten, prachtig busreisje), Milan (8e finale CL, vooral de avond er voor in Deurne was top), Londen (0-0 tegen Arsenal), Gent (kutcombi tegen Zulte), Auxerre (kut-gehucht, maar met twee bussen 410 was het nog wel gezellig), Praag (bier-walhalla ), Birmingham (busje gehuurd met 18 man, aan de VK's na de match ).

Ben benieuwd naar de volgende tegenstander.
  vrijdag 28 november 2008 @ 11:53:55 #171
51286 w00h00
Digital man!
pi_63590874
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 11:47 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

Helemaal top, het resultaat, maar vooral ook helemaal top de mentaliteit van de jongens.

Helemaal top het sfeerteam dat het vaantje (je mag het wel een VAAN noemen) van PSV-thuis, het mooiste Ajax-doek ooit gemaakt, weer van stal haalde. In de ultrascene mag je doeken misschien maar één keer gebruiken, maar dit doek was en is zó mooi dat hij wat mij betreft wel vaker bij grote uitwedstrijden gebruikt mag worden.

Wat een trip.

PS: Jan Joost van Gangelen :denk Leuk hoor, zo in het uitvak. Maar waarom durft hij op TV dan nooit in te gaan op fabeltjes als 'Het Legioen'?

PS 2: nu bij elke Europese uitwedstrijd zoveel man! Ook als we straks in de knock-out naar Rusland moeten

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
  vrijdag 28 november 2008 @ 11:54:02 #172
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_63590878
Wat een heerlijke dag gister! In eerste instantie weinig meegemaakt van de ongeregeldheden, totdat ineens een heel peleton ME voor de deur stond, spuitwagen recht voor de ingang van de kroeg.
Voor de wedstrijd nog even naar de Burger King en toen leek het net een hele slechte oorlogsfilm.....
Veel ME en politie van voor naar achter, naar links naar rechts over de Reeperbahn, maar zelf, op een nitraatbom en een hiervoor opgepakte Amsterdammer na, helemaal geen 'actie' gezien gelukkig.
Heel veel machtsvertoon van de Duitse politie en ik had het idee dat ze echt de controle volledig kwijt waren.
Zelf ook nog 'tegen de muur gezet' toen ik uit de Burger King kwam en mijn vrienden al buiten waren. Ook hier gebeurde helemaal niks, maar toch vonden ze het nodig hier op te treden. Toen ik heel netjes vroeg of ik naar mijn vrienden mocht werd ik meegenomen en uitvoerig betast...
De wedstrijd was natuurlijk super! Spanning en een heerlijk ontlading!
Mooi stadion, maar was totaal niet onder de indruk van de aanhang van HSV, vond ze enorm mat en weinig sfeer en beleving in het stadion. Alleen bij spannende momenten, op zijn Heerenveens, massaal opstaan en vervolgens weer gaan zitten.
Al met al dus een geweldige dag gehad! Nu hopen op een mooie loting!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_63590943
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:55 schreef sjimz het volgende:
Lindgren speelde eindelijk weer eens goed.
Veel intercepties, goede tackles.
Ja maar voetballend/opbouwend is het bagger, je kan net zo goed Gabri dan op zijn plek neerzetten want die is namelijk beter in ballen afpakken. Lindgren staat er juist als "voetballer" en dat is juist het gene wat hij niet goed doet.
Yo!Soppa?
  vrijdag 28 november 2008 @ 11:56:37 #174
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_63590963
Als je de media mag geloven is Ajax net zo weggespeeld als tegen Valencia paar jaar terug. Met die wereldwedstrijd van Didulica en dat we zelfs 1-0 voor kwamen dankzij Zlatan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_63591066
Oeh, nu komen de verhalen
pi_63591072
Poeh, wat een zin heb ik weer om ons aller ajax te kijken. Gaat denk ik pas weer lukken in 2009 Kutschool etc. plus maat van me heeft wss stadionverbod voor tijdje, dus de risicowedstrijden in me eentje gaan hmm. Ajax - Feye. is dan wel weer op mijn verjaardag
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  vrijdag 28 november 2008 @ 12:02:19 #177
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_63591112
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 11:56 schreef fathank het volgende:
Als je de media mag geloven is Ajax net zo weggespeeld als tegen Valencia paar jaar terug. Met die wereldwedstrijd van Didulica en dat we zelfs 1-0 voor kwamen dankzij Zlatan.
Volkomen gelul natuurlijk, Ajax heeft bij vlagen HSV echt onder druk kunnen zetten.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_63591183
quote:
Stond Jan Joost van Gangelen in het uitvak?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 28 november 2008 @ 12:05:40 #179
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_63591208
3000 man door drie poortjes is trouwens ook niet aan te raden
Ik kan wel tegen een stootje, maar wat was dat kut geregeld zeg...!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  vrijdag 28 november 2008 @ 12:05:45 #180
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63591213
quote:

Wat een trip.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nice!
pi_63591337
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 02:40 schreef Trancelocator het volgende:

Interview met Martin Jol en de goal van Leonardo in 'Reverse angle', te zien vanaf 2:08 .
Wat lult die Martin Jol allemaal. Dat ze '3 kansen' hebben gehad in de eerste helft om voor te komen. Ik kan ze niet herinneren.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_63591568
Vette foto's !!

Leuk dat de spelers na de douche nog een keer het publiek kwamen bedanken
pi_63591672
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 11:56 schreef fathank het volgende:
Wat een bullshit.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 28 november 2008 @ 12:26:28 #184
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63591775
Op Ajaxfotoside staat nu ook wat.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_63591834
Alleen zo rond de twintigste minuut hadden we het zwaar door een paar zwakke moment van Oleguer.
Verder toch echt niet zwaar in de problemen gekomen.
Die bal op de lat was ook geen uitgespeelde kans.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_63591866
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 12:10 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wat lult die Martin Jol allemaal. Dat ze '3 kansen' hebben gehad in de eerste helft om voor te komen. Ik kan ze niet herinneren.
Verbaasde ik me ook al over. HSV was dan wel de betere ploeg het eerste half uur, maar buiten die actie van Olic aan de achterlijn zijn er volgens mij geen kansen geweest.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_63592065
quote:
Van Basten: 'Dit is echt een opsteker'

28/11/2008 08:01

De 1-0 overwinning bij Hamburger SV bood Ajax-trainer Marco van Basten ruimte om verder te kijken dan de UEFA Cup-groepsfase.

'Dit is een echte opsteker en geeft heel veel vertrouwen', aldus Van Basten op de Ajax-website. 'We hebben een jonge ploeg die nog veel ervaring moet opdoen. Dan is het heel belangrijk dat je overwintert. We zijn nog niet helemaal zeker, maar we hebben een heel goede stap gezet.'

'De eerste helft ging redelijk gelijk op. Al slaagden we er niet altijd in te blijven voetballen. Dat lag niet alleen aan ons, maar had ook een beetje met de kwaliteit van het veld te maken', aldus Van Basten. 'In de tweede helft trokken we het spel steeds meer naar ons toe. Al met al is het een verdiende overwinning waar we heel blij mee zijn.'
Dat veld zag er echt nog slechter uit dan het veld van de Arena..
pi_63592090
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 12:29 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Verbaasde ik me ook al over. HSV was dan wel de betere ploeg het eerste half uur, maar buiten die actie van Olic aan de achterlijn zijn er volgens mij geen kansen geweest.
Dat was inderdaad een knappe actie van Olic. Zo'n beetje de enige uitgespeelde kans geweest. Dat schot op de lat was een cadeautje van Enoh. Verder hebben ze nog een paar keer van afstand geschoten, maar dat stelde niets voor.

Op Eurosport vonden ze de overwinning voor Ajax verdiend. We waren slimmer, speelden gedurft en hebben meer kansen gecreëerd. Maar goed, wat kan ons het schelen wat ze van ons vinden? Wij tellen weer mee!
  vrijdag 28 november 2008 @ 12:44:02 #189
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_63592286
Geweldige wedstrijd. Ajax speelde gewoon goed. Een van de betere wedstrijden tegen een hele goede tegenstander. En ik vond Kennedy echt niet slecht spelen. Vertonghen was weer fantastisch.. Lindgren ook trouwens.Ajax Nu nog een dag nagenieten en dan vizier op Utreg.

Foto's HSV Ajax Ajaxfotoside.nl
#FreeHat
pi_63592316
Mooie foto's
sfeertje zat er goed in, vooral na de 0-1
  vrijdag 28 november 2008 @ 12:58:34 #191
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_63592667
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Goede zaak. Er vol opklappen tegen Slavia thuis en zorgen dat we met zoveel mogelijk verschil winnen. Hopelijk wint HSV dan met 1-0 van AV. Kunnen we zelfs nog eerste worden
Inderdaad. De mogelijkheid dat we eerste in de poule worden bestaat gewoon ook nog.

Volgende week maar eerst even relaxed bekijken wat de andere clubs doen. Als Slavia Praag niet wint, dan zijn we sowieso al door.
pi_63592731
quote:
Het UEFA Cup-duel Hamburger SV – Ajax is beter bekeken dan het Champions League-affiche Atlético Madrid – PSV, blijkt uit cijfers van de Stichting KijkOnderzoek. Woensdag zagen gemiddeld 1.240.000 mensen PSV met 2-1 ten onder gaan in een leeg Vicente Calderón. Het marktaandeel bedroeg 18,4 procent. Naar HSV – Ajax, dat in 0-1 eindigde, stemden 1.469.000 personen af, goed voor een marktaandeel van 22,6 procent.
Grappig.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63592748
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 12:58 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Inderdaad. De mogelijkheid dat we eerste in de poule worden bestaat gewoon ook nog.

Volgende week maar eerst even relaxed bekijken wat de andere clubs doen. Als Slavia Praag niet wint, dan zijn we sowieso al door.
Ik ga bidden dat Zilina een puntje in Birmingham weet te pakken. Maar dat zal wel niet gebeuren
Vooralsnog staan wij er heel erg goed voor. Dik winnen van Slavia en ik denk dat wij gewoon eerste eindigen in de poule. Zou wel heel lekker zijn.
  vrijdag 28 november 2008 @ 13:03:51 #194
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63592791
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 12:58 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Volgende week al weer!

Overigens lukt eerste worden niet joh. Dan moeten Villa en HSV verliezen van Praag en Zilina, dat gaat echt niet gebeuren.
  vrijdag 28 november 2008 @ 13:07:30 #195
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_63592899
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 13:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik ga bidden dat Zilina een puntje in Birmingham weet te pakken. Maar dat zal wel niet gebeuren
Vooralsnog staan wij er heel erg goed voor. Dik winnen van Slavia en ik denk dat wij gewoon eerste eindigen in de poule. Zou wel heel lekker zijn.
Dan mag Aston Villa maximaal nog maar 3 punten pakken, maar we zien wel. Doelsaldo dus heel belangrijk, dus het kan wel degelijk leuk worden in de ArenA.

Damn, wat een mooie foto's en filmpjes. En dat doek is echt heilig.
Wat een feest was het gisteren.
pi_63592919
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 13:03 schreef pfaf het volgende:

[..]

Volgende week al weer!

Overigens lukt eerste worden niet joh. Dan moeten Villa en HSV verliezen van Praag en Zilina, dat gaat echt niet gebeuren.
Nee hoor. Villa moet nog naar Hamburg. Als Hamburg dat wint, dan eindigen er drie ploegen op 9 punten. Ervanuitgaande dat Villa van Zilina en Hamburg en Ajax van Slavia winnen. Dan gaat het dus om doelsaldo. Dus moet Ajax er in de laatste wedstrijd tegen Slavia voor zorgen dat er dik gewonnen wordt.
pi_63593010
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 13:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Nee hoor. Villa moet nog naar Hamburg. Als Hamburg dat wint, dan eindigen er drie ploegen op 9 punten. Ervanuitgaande dat Villa van Zilina en Hamburg en Ajax van Slavia winnen. Dan gaat het dus om doelsaldo. Dus moet Ajax er in de laatste wedstrijd tegen Slavia voor zorgen dat er dik gewonnen wordt.
onderling resultaat toch eerst?
pi_63593032
Eerste worden in deze poule zou echt een tering goeie prestatie zijn van Bassie en Co.
-
  vrijdag 28 november 2008 @ 13:14:19 #199
51286 w00h00
Digital man!
pi_63593068
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 12:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
Geweldige wedstrijd. Ajax speelde gewoon goed. Een van de betere wedstrijden tegen een hele goede tegenstander. En ik vond Kennedy echt niet slecht spelen. Vertonghen was weer fantastisch.. Lindgren ook trouwens.Ajax Nu nog een dag nagenieten en dan vizier op Utreg.

Foto's HSV Ajax Ajaxfotoside.nl
Kennedy niet slecht spelen?

Wat een drama was hij zeg. Ik heb me kapot zitten ergeren aan zijn instelling. Sommige duels gaat hij zo laf in. Gisteren gaf ik het ook al aan bij die actie waar hij de bal net over de achterlijn laat lopen. In het begin wacht hij even een paar seconden met sprinten, omdat die denkt dat de bal niet te halen valt. Hij mist de echte explosiviteit. En niet alleen gisteren, maar zolang hij al bij Ajax voetbalt, is het allemaal net niet.

Daarnaast mist hij ook echt het inzicht, actie en koelbloedigheid. Ik zeg lekker verkopen in de winterstop, want hij staat de ontwikkeling van het team alleen maar in de weg.
pi_63593109
En trug nu even douchen en zometeen een verslagje
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')