quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:01 schreef Silaz het volgende:![]()
![]()
Maar heeft iemand een foto van het doek met het logo wat eerder is gezegt? Heb de eerste helft gemist, dus heb hem ook niet gezien
zie geen balquote:
Mwah die kerel had gewoon een beetje een dipje hij kan heel goed voetballen hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:55 schreef sjimz het volgende:
Lindgren speelde eindelijk weer eens goed.
Veel intercepties, goede tackles.
Hoiquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:19 schreef Silenus het volgende:
Ik ben weer thuis, olé!
Dan ga je dus om 5u snachts met de trein terug zodat 'ik nog iets aan m'n dag heb vandaag'. Nou, mooi niet, ik ben kapot. Verslag komt later, eerst effe tukken.
ik bedoelde niet letterlijk een balquote:
Vast wel, maar boeiend. Hoe meer pyro hoe beterquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:32 schreef sezten het volgende:
[..]
ik bedoelde niet letterlijk een bal
je ziet niks van die tifo ding.
nieuwe foto'sziet er mooi uit! alleen vuurwerk = boete?
![]()
jij al weer goed te pas?quote:
Het gaat weer iets beter ja, maar ik doe dit weekend (lees vanavond en morgen) nog even rustig aan. Zondag gewoon weer present. Ik baal er nog steeds flink van dat ik juist deze trip heb moeten missen. Zou denk ik één van de vetste tripjes geweest zijn, waar ik tot dan toe geweest was. Maar goed, ronde verder dus ik ben benieuwd wat er uit de koker gaat komen.quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:47 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Eén woord, ohnee twee: helemaal top!
Helemaal top, het resultaat, maar vooral ook helemaal top de mentaliteit van de jongens.
Helemaal top het sfeerteam dat het vaantje (je mag het wel een VAAN noemen) van PSV-thuis, het mooiste Ajax-doek ooit gemaakt, weer van stal haalde. In de ultrascene mag je doeken misschien maar één keer gebruiken, maar dit doek was en is zó mooi dat hij wat mij betreft wel vaker bij grote uitwedstrijden gebruikt mag worden.
Helemaal top, Marco die bij het uitvak ons nog even apart komt bedanken.
Dit is mijn club en opkomst/doekje:
Wat een trip.![]()
PS: Jan Joost van Gangelen :denk Leuk hoor, zo in het uitvak. Maar waarom durft hij op TV dan nooit in te gaan op fabeltjes als 'Het Legioen'?
PS 2: nu bij elke Europese uitwedstrijd zoveel man! Ook als we straks in de knock-out naar Rusland moeten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar voetballend/opbouwend is het bagger, je kan net zo goed Gabri dan op zijn plek neerzetten want die is namelijk beter in ballen afpakken. Lindgren staat er juist als "voetballer" en dat is juist het gene wat hij niet goed doet.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:55 schreef sjimz het volgende:
Lindgren speelde eindelijk weer eens goed.
Veel intercepties, goede tackles.
Volkomen gelul natuurlijk, Ajax heeft bij vlagen HSV echt onder druk kunnen zetten.quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:56 schreef fathank het volgende:
Als je de media mag geloven is Ajax net zo weggespeeld als tegen Valencia paar jaar terug. Met die wereldwedstrijd van Didulica en dat we zelfs 1-0 voor kwamen dankzij Zlatan.
Stond Jan Joost van Gangelen in het uitvak?quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:47 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
PS: Jan Joost van Gangelen :denk Leuk hoor, zo in het uitvak. Maar waarom durft hij op TV dan nooit in te gaan op fabeltjes als 'Het Legioen'?
Nice!quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:47 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Eén woord, ohnee twee: helemaal top!
Helemaal top, het resultaat, maar vooral ook helemaal top de mentaliteit van de jongens.
Helemaal top het sfeerteam dat het vaantje (je mag het wel een VAAN noemen) van PSV-thuis, het mooiste Ajax-doek ooit gemaakt, weer van stal haalde. In de ultrascene mag je doeken misschien maar één keer gebruiken, maar dit doek was en is zó mooi dat hij wat mij betreft wel vaker bij grote uitwedstrijden gebruikt mag worden.
Helemaal top, Marco die bij het uitvak ons nog even apart komt bedanken.
Dit is mijn club en opkomst/doekje:
Wat een trip.![]()
PS 2: nu bij elke Europese uitwedstrijd zoveel man! Ook als we straks in de knock-out naar Rusland moeten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |