abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63589273
Ik vond Enoh ook niet zo best, veel foutjes en overtredingen. Ik vond het vrij gewaagd dat van Basten hem niet al eerder wisselde.
pi_63589291
Gefeliciteerd van gister
Zeer terechte overwinning.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_63589367
Lindgren speelde eindelijk weer eens goed.
Veel intercepties, goede tackles.
pi_63589531

Maar heeft iemand een foto van het doek met het logo wat eerder is gezegt? Heb de eerste helft gemist, dus heb hem ook niet gezien
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_63589834
Vertonghen!
  vrijdag 28 november 2008 @ 11:14:05 #156
51286 w00h00
Digital man!
pi_63589863
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 11:01 schreef Silaz het volgende:

Maar heeft iemand een foto van het doek met het logo wat eerder is gezegt? Heb de eerste helft gemist, dus heb hem ook niet gezien

[ Bericht 13% gewijzigd door w00h00 op 28-11-2008 11:26:09 ]
pi_63589910
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 11:14 schreef w00h00 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
zie geen bal
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
  vrijdag 28 november 2008 @ 11:19:09 #158
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63589977
Ik ben weer thuis, olé!

Dan ga je dus om 5u snachts met de trein terug zodat 'ik nog iets aan m'n dag heb vandaag'. Nou, mooi niet, ik ben kapot. Verslag komt later, eerst effe tukken.
Gourmetten of steengrillen?
pi_63590021
Nu nagenieten op eurosport!!!!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_63590146
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:55 schreef sjimz het volgende:
Mwah die kerel had gewoon een beetje een dipje hij kan heel goed voetballen hoor.
Ik vind hem dan ook een waardig reserve aanvoerder!

Het is wel gewoon kut dat als hij is een dipje zit hij gelijk eruit moet etc en als bijv huntelaar een dipje heeft dan maakt het niet uit dan komt het wel weer, alsof het bij lindgren niet komt ofzo
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  vrijdag 28 november 2008 @ 11:26:24 #161
51286 w00h00
Digital man!
pi_63590177
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 11:16 schreef sezten het volgende:

[..]

zie geen bal
uhuh?
pi_63590229
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 11:19 schreef Silenus het volgende:
Ik ben weer thuis, olé!

Dan ga je dus om 5u snachts met de trein terug zodat 'ik nog iets aan m'n dag heb vandaag'. Nou, mooi niet, ik ben kapot. Verslag komt later, eerst effe tukken.
Hoi
Hoe was het?
Truste
pi_63590325
Gewoon zelfde doek als psv-thuis paar jaar geleden dus. Maar het blijft een heerlijk doek.
pi_63590340
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 11:26 schreef w00h00 het volgende:

[..]

uhuh?
ik bedoelde niet letterlijk een bal
je ziet niks van die tifo ding.

nieuwe foto's ziet er mooi uit! alleen vuurwerk = boete?
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_63590387
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 11:32 schreef sezten het volgende:

[..]

ik bedoelde niet letterlijk een bal
je ziet niks van die tifo ding.

nieuwe foto's ziet er mooi uit! alleen vuurwerk = boete?
Vast wel, maar boeiend. Hoe meer pyro hoe beter
pi_63590547
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 11:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Hoi
Hoe was het?
Truste
jij al weer goed te pas?
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  vrijdag 28 november 2008 @ 11:45:56 #168
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_63590662
Who gives a *beep* about the fine! Vuurwerk willen we zien! Sfeer!
pi_63590697
Eén woord, ohnee twee: helemaal top!

Helemaal top, het resultaat, maar vooral ook helemaal top de mentaliteit van de jongens.

Helemaal top het sfeerteam dat het vaantje (je mag het wel een VAAN noemen) van PSV-thuis, het mooiste Ajax-doek ooit gemaakt, weer van stal haalde. In de ultrascene mag je doeken misschien maar één keer gebruiken, maar dit doek was en is zó mooi dat hij wat mij betreft wel vaker bij grote uitwedstrijden gebruikt mag worden.

Helemaal top, Marco die bij het uitvak ons nog even apart komt bedanken.

Dit is mijn club en opkomst/doekje:

Wat een trip.

PS: Jan Joost van Gangelen :denk Leuk hoor, zo in het uitvak. Maar waarom durft hij op TV dan nooit in te gaan op fabeltjes als 'Het Legioen'?

PS 2: nu bij elke Europese uitwedstrijd zoveel man! Ook als we straks in de knock-out naar Rusland moeten

Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_63590840
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 11:41 schreef Silaz het volgende:

[..]

jij al weer goed te pas?
Het gaat weer iets beter ja, maar ik doe dit weekend (lees vanavond en morgen) nog even rustig aan. Zondag gewoon weer present. Ik baal er nog steeds flink van dat ik juist deze trip heb moeten missen. Zou denk ik één van de vetste tripjes geweest zijn, waar ik tot dan toe geweest was. Maar goed, ronde verder dus ik ben benieuwd wat er uit de koker gaat komen.

Vooralsnog blijft denk ik München (2004) de leukste. De wedstrijd was waardeloos, remember 4-0? Maar die Oktoberfesten waren zooo vet. En de dag voor vertrek het herdenken van André Hazes was ook kippenvel.

Maar eigenlijk heeft elk tripje wel wat. Turijn (in een stadion met 5000 man:D ), Milan (die 3-2 ), Oslo (tegen IK Start ), Bern (2-4 winst in de laatste minuten, prachtig busreisje), Milan (8e finale CL, vooral de avond er voor in Deurne was top), Londen (0-0 tegen Arsenal), Gent (kutcombi tegen Zulte), Auxerre (kut-gehucht, maar met twee bussen 410 was het nog wel gezellig), Praag (bier-walhalla ), Birmingham (busje gehuurd met 18 man, aan de VK's na de match ).

Ben benieuwd naar de volgende tegenstander.
  vrijdag 28 november 2008 @ 11:53:55 #171
51286 w00h00
Digital man!
pi_63590874
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 11:47 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

Helemaal top, het resultaat, maar vooral ook helemaal top de mentaliteit van de jongens.

Helemaal top het sfeerteam dat het vaantje (je mag het wel een VAAN noemen) van PSV-thuis, het mooiste Ajax-doek ooit gemaakt, weer van stal haalde. In de ultrascene mag je doeken misschien maar één keer gebruiken, maar dit doek was en is zó mooi dat hij wat mij betreft wel vaker bij grote uitwedstrijden gebruikt mag worden.

Wat een trip.

PS: Jan Joost van Gangelen :denk Leuk hoor, zo in het uitvak. Maar waarom durft hij op TV dan nooit in te gaan op fabeltjes als 'Het Legioen'?

PS 2: nu bij elke Europese uitwedstrijd zoveel man! Ook als we straks in de knock-out naar Rusland moeten

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
  vrijdag 28 november 2008 @ 11:54:02 #172
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_63590878
Wat een heerlijke dag gister! In eerste instantie weinig meegemaakt van de ongeregeldheden, totdat ineens een heel peleton ME voor de deur stond, spuitwagen recht voor de ingang van de kroeg.
Voor de wedstrijd nog even naar de Burger King en toen leek het net een hele slechte oorlogsfilm.....
Veel ME en politie van voor naar achter, naar links naar rechts over de Reeperbahn, maar zelf, op een nitraatbom en een hiervoor opgepakte Amsterdammer na, helemaal geen 'actie' gezien gelukkig.
Heel veel machtsvertoon van de Duitse politie en ik had het idee dat ze echt de controle volledig kwijt waren.
Zelf ook nog 'tegen de muur gezet' toen ik uit de Burger King kwam en mijn vrienden al buiten waren. Ook hier gebeurde helemaal niks, maar toch vonden ze het nodig hier op te treden. Toen ik heel netjes vroeg of ik naar mijn vrienden mocht werd ik meegenomen en uitvoerig betast...
De wedstrijd was natuurlijk super! Spanning en een heerlijk ontlading!
Mooi stadion, maar was totaal niet onder de indruk van de aanhang van HSV, vond ze enorm mat en weinig sfeer en beleving in het stadion. Alleen bij spannende momenten, op zijn Heerenveens, massaal opstaan en vervolgens weer gaan zitten.
Al met al dus een geweldige dag gehad! Nu hopen op een mooie loting!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_63590943
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:55 schreef sjimz het volgende:
Ja maar voetballend/opbouwend is het bagger, je kan net zo goed Gabri dan op zijn plek neerzetten want die is namelijk beter in ballen afpakken. Lindgren staat er juist als "voetballer" en dat is juist het gene wat hij niet goed doet.
Yo!Soppa?
  vrijdag 28 november 2008 @ 11:56:37 #174
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_63590963
Als je de media mag geloven is Ajax net zo weggespeeld als tegen Valencia paar jaar terug. Met die wereldwedstrijd van Didulica en dat we zelfs 1-0 voor kwamen dankzij Zlatan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_63591066
Oeh, nu komen de verhalen
pi_63591072
Poeh, wat een zin heb ik weer om ons aller ajax te kijken. Gaat denk ik pas weer lukken in 2009 Kutschool etc. plus maat van me heeft wss stadionverbod voor tijdje, dus de risicowedstrijden in me eentje gaan hmm. Ajax - Feye. is dan wel weer op mijn verjaardag
  vrijdag 28 november 2008 @ 12:02:19 #177
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_63591112
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 11:56 schreef fathank het volgende:
Als je de media mag geloven is Ajax net zo weggespeeld als tegen Valencia paar jaar terug. Met die wereldwedstrijd van Didulica en dat we zelfs 1-0 voor kwamen dankzij Zlatan.
Volkomen gelul natuurlijk, Ajax heeft bij vlagen HSV echt onder druk kunnen zetten.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_63591183
quote:
Stond Jan Joost van Gangelen in het uitvak?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 28 november 2008 @ 12:05:40 #179
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_63591208
3000 man door drie poortjes is trouwens ook niet aan te raden
Ik kan wel tegen een stootje, maar wat was dat kut geregeld zeg...!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  vrijdag 28 november 2008 @ 12:05:45 #180
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63591213
quote:

Wat een trip.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties