abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 november 2008 @ 23:24:57 #1
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_63582551
Sorry, ik hoop niet dat ik jullie nou een slechte nachtrust heb bezorgd...
Het hielp voor mij in elk geval wel een beetje om het van me af te schrijven.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  donderdag 27 november 2008 @ 23:55:52 #3
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_63583104
Grijs, als het zo dichtbij komt kun je het ook moeilijk van je afzetten
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_63583178
Grijs...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 28 november 2008 @ 01:11:52 #5
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_63584313
Wat een afschuwelijke nachtmerrie. Die machteloosheid.

Sterkte, Grijs, ook voor de ouders natuurlijk.
... ♥ ik mis je ♥
pi_63585285
Heel veel sterkte Grijs!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 november 2008 @ 07:16:47 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63585641
Grijs wat lijkt me dat vreselijk als je kind in zo'n korte tijd voor je ogen achteruit gaat en van je weggenomen wordt Echt een nachtmerrie...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_63585955
Grijs, wat een verhaal

Wij stappen zo in de auto richting het ziekenhuis voor de mantouxtest en de longfoto.. Gelijk even kijken of we desnoods door middel van een arts een plekkie kunnen regelen maandag/dindsdag voor het infuus...
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 november 2008 @ 08:24:28 #9
13151 crew  Rewimo
pi_63586152
Zou prettig zijn Raissa Wat voor infuus krijg je eigenlijk?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_63586196
Grijs.. wat vreselijk...
Heel veel sterkte
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 28 november 2008 @ 09:19:35 #11
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63587045
Grijs, wat een vreselijk verdriet in je familie! Wat erg.
Ik moet (natuurlijk) meteen terugdenken aan de vriendin van mijn neef, die een paar weken geleden ook is doodgegaan aan kanker, een hersentumor ook. Wat jij schrijft, is precies hoe het ook bij haar uiteindelijk ging.

Wat afschuwelijk dat het een kínd treft! Een kind! Ik kan er gewoon niet bij en moest van je bericht meteen huilen. Heel veel sterkte voor jou en je familie.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_63587416
pff, Grijs, daarr schrik je idd wel van! Ook als je iemand niet zo héél goed kent!
pi_63587588
Jeetje Grijs, wat een verdrietig verhaal. Heelveelsterkte!

Raissa, succes in het ziekenhuis!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63587772
Over vitamine D: de CB's raden het aan bij kinderen, maar ik las net in een ander topic dat ouders het vaak niet geven.
Waarom eigenlijk niet?

Ik geef het nu wel, maar het lijkt me wat onzinnig, Leander heeft een lichte huid, krijgt best veel zon op zijn knarretje en in mijn melk zit toch in principe alles wat hij nodig heeft?
Daarbij is het spul mierzoet, daar ben ik ook niet zo voor
pi_63587919
Grijs ik heb er gewoon slecht van geslapen
Wat moet het verschrikkelijk zijn.
Nogmaals sterkte voor jou, de hele familie en in het bijzonder voor je neef en zijn vrouw.

Raissa, succes vandaag! Hopelijk is er niets aan de hand!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63588026
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 09:50 schreef freecell het volgende:
Over vitamine D: de CB's raden het aan bij kinderen, maar ik las net in een ander topic dat ouders het vaak niet geven.
Waarom eigenlijk niet?

Ik geef het nu wel, maar het lijkt me wat onzinnig, Leander heeft een lichte huid, krijgt best veel zon op zijn knarretje en in mijn melk zit toch in principe alles wat hij nodig heeft?
Daarbij is het spul mierzoet, daar ben ik ook niet zo voor
dat was voor mij dus ook de reden om het niet te geven. Amber komt elke dag minstens 2 keer buiten, drinkt elke dag melk maar volgens het cb was dat toch niet genoeg..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 28 november 2008 @ 10:03:23 #17
190853 RockabeIIa
pi_63588054
freecell, dat ene drupje zoetigheid maak je je nu al druk over? Babies houden van nature van zoet, daar doe je niets aan Ze groeien zo hard en hebben vit. D blijkbaar nodig voor de botjes. FV-kids krijgen het ook, dan zit het extra toegevoegd in de poeder.
Ik ben het wel eens vergeten maar vond het zelf wel zinnig te geven. Baat het niet, schaadt het niet, toch?
pi_63588103
Wij geven het zelf niet. Het is een vitamine die kinderen bij voldoende buitenlucht, gezonde voeding en een lichte huid genoeg binnenkrijgen. Het is volgens mij anders als je kindje een donkere huid heeft, of weinig buitenkomt.
Sara komt gemiddeld per dag ruim een uur buiten, in de zomer nog veel langer. Ze heeft een lichte huid, eet gevarieerd en goed, dus daarom krijgt ze het niet extra.

en nu even lekker op de koffie bij m'n oma, tot laters!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63588140
Freecell, hier geven we het niet.
Pepijn is heel blank, leeft in een bij zijn huidskleur passend klimaat en komt veel buiten. Verder eet hij gezond en veelzijdig.
In het begin speelde ook nog mee dat ik zeer allergisch ben voor van alles en nog wat, en dat vitamine D druppels op basis van een allergeen zijn (vis? pindaolie? zoiets iig).

op www.borstvoeding.com kun je ook meer vinden over vitamine D bijgeven als je borstvoeding geeft.
  vrijdag 28 november 2008 @ 10:10:44 #20
190853 RockabeIIa
pi_63588212
Oja, ik zat even te denken... Ik geef het nu ook niet meer. Tot 1,5 jaar volgehouden en toen kwam hij toch elke dag wel een 45 minuten of langer buiten. Leek me ook voldoende.
pi_63588449
nou dat dus allemaal
Haha, ik geef het nu wel, maar vergeet het ook wel eens.
En nee, dat ene drupje zoet is ook geen drama, maar het is wel érg smerig zoet
pi_63588620
als je de druppels op oliebasis hebt, zijn ze niet zoet. En toch vind dat gekke kind van mij ze heerlijk
Saartje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 28 november 2008 @ 10:30:59 #23
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63588684
grijs
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_63588829
Grijs, wat een afschuwelijk verdrietig bericht
Kindjes moeten niet doodgaan
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator vrijdag 28 november 2008 @ 10:39:14 #25
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63588897
Grijs dit is echt verschrikkelijk. Bah!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63588923
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
als je de druppels op oliebasis hebt, zijn ze niet zoet. En toch vind dat gekke kind van mij ze heerlijk
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Die heb ik volgens mij?
Maar ik heb het doosje niet meer en het staat niet op het flesje.
Ze zijn iig heel anijzig Leander vindt het heerlijk.
pi_63588940
Bah Grijs. Ik zat van de week per ongeluk Ik Mis Je te kijken (viel er tijdens het zappen in), waar een meisje van 8 (die dus vrij bewust het hele proces mee kan maken) hetzelfde overkwam. Verschrikkelijk. Ben daarna snel even bij Anna gaan kijken.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_63589138
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:40 schreef Jarno het volgende:
Bah Grijs. Ik zat van de week per ongeluk Ik Mis Je te kijken (viel er tijdens het zappen in), waar een meisje van 8 (die dus vrij bewust het hele proces mee kan maken) hetzelfde overkwam. Verschrikkelijk. Ben daarna snel even bij Anna gaan kijken.
Dat gaan kijken heb ik ook als ik zo iets hoor hoor! Ook nu met dat van Thijmen, dan kan ik echt Leander heel stevig tegen me aandrukken en hem knuffelen en zeggen dat ik zo blij ben dat hij het zo goed doet.

Mijn mening over vitamine D is nu geloof ik: lichtelijk overbodig, maar het kan geen kwaad. Dus gewoon geven en af en toe al dan niet bewust een dag overslaan
Wat ik doe als het flesje leeg is weet ik nog niet, wrs wordt het buiten dan al weer een stuk lichter en dat is een goede reden om geen nieuwe te kopen
  vrijdag 28 november 2008 @ 11:06:22 #29
3185 Adelante
To let it go now
pi_63589648
DE FEE SINT-ICOONTJES WEDSTRIJD

LAATSTE DAG OM TE MEE TE DOEN MET DE WEDSTRIJD
NOMINEER JE NU VOOR DE LEUKSTE SINT AVATAR!

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_63589907
Oh grijs wat naar..

Gister zijn we naar de kapster geweest en daarna 'even' naar de kroeg geweest.. Om half 1 zijn we naar huis gegaan omdat vriendlief er vanochtend toch echt weer uit moest! Was gezellig joh!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 november 2008 @ 12:01:52 #31
13151 crew  Rewimo
pi_63591101
Zo, wij gaan een weekendje weg Tot zondag
pi_63591121
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 12:01 schreef Rewimo het volgende:
Zo, wij gaan een weekendje weg Tot zondag
Veel plezier!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63592719
Veel plezier Rewimo!
Sara
Merel
Ukje
pi_63592839
Rewimo have fun! We zien de toffe foto's van Christan wel verschijnen in het fototopic neem ik aan? Kunnen we even weer verbaasd zijn over hoe hard hij groeit
pi_63592939
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:40 schreef Jarno het volgende:
Dat heb ik ook gezien ja, echt vreselijk Ik kijk dat programma maar niet te vaak, word er altijd zo droevig van en ik heb nog niet eens kinderen.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_63592987
Over vitamine D: omdat ik borstvoeding aan het opvoeren en kunstvoeding aan het afbouwen was heb ik bij het voedingscentrum nagevraagd wat de juiste doseringen waren bij de verschillende verhoudingen BV/KV.

Zij gaven ook aan dat heel recent de adviesdosering is verhoogd van 5 mg naar 10 microgram bij 100% borstvoeding. Blijkbaar krijgt het gemiddelde nederlandse kindje toch niet genoeg daglicht.
Omdat ik het regelmatig vergeet, geef ik dus zo nu en dan 10 druppeltjes vitamine D op oliebasis. Ik meng het met afgekolfde melk die ze zo nu en dan in een flesje krijgt. Doe hier ook direct de vit. K in.

Ik doe het wel omdat ik wel elke dag met dochter buiten kom, maar met dit weer zit ze behoorlijk ingepakt dus is alleen haar gezichtje blootgesteld aan daglicht.
  vrijdag 28 november 2008 @ 14:26:05 #37
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63594934
Rewimo en familie, geniet ervan!

Ik had toch dat gesprek, afgelopen maandag? Kreeg meteen een 0 uren contract maar ik moest eerst nog met de directie van mijn werk-waar-ik-al-werk overleggen. Kreeg gisteren zo'n fijne reactie! Nu heb ik helemaal het ideaalplaatje: Nieuwe baan voor 1 weekend per maand (in de richting die ik wil, incl. bijscholing) en op mijn oude werk mag ik 2 uur per week minder gaan werken en de overige uren houden!!! Wiehoe en fijn!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 28 november 2008 @ 14:31:07 #38
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63595059
goed geregeld Lishe wat fijn gefeliciteerd!
Fijne dagen Rewimo!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_63595699
Lishe, dat klinkt super Gefeliciteerd!
Sara
Merel
Ukje
pi_63595770
Lishe, geweldig Gefeliciteerd
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 28 november 2008 @ 15:03:20 #41
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63595855
LIshe, wat fijn zeg!

En zo een ander bericht, van Grijs! Heel veel sterkte!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_63596742
Rewimo, veel plezier!

Lishe wat goed hee!! Kanjer!

Ik ben vandaag echt niet actief te krijgen. Lig wel op de bank inmiddels ipv in bed, maar ik heb echt nog helemaal niets gedaan . En ik moet toch echt nog koken, stofzuigen en opruimen.
pi_63596887
Lishe komt alles toch nog op z'n pootjes terecht
pi_63598328
Veel plezier Rewimo!!

Lishe, wat goed!!

Reinhilde, lekker toch! Lekker relaxen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63599826
Grijs wat een verhaal afgrijselijk, sterkte voor de fam de ouders en de naaste

Lishe wat fijn en leuk nieuws

ik ga een weekendje werken, tot snel weer
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 28 november 2008 @ 19:00:37 #46
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_63601582
Fijn Lishe!

Hopelijk ben je voldoende opgeknapt om het gelijk een heel weekend vol te houden, Bar!

Lois, ¿cómo estás?
... ♥ ik mis je ♥
pi_63601716
Reinhilde: jij meot ook niet teveel meer doen

Ik heb trouwens de dag voor de bevalling (die om 2:00 begon ) tot 8 uur 's avonds het h'ele huis op de kop gehad en schoongemaakt.
  Jubileum moderator vrijdag 28 november 2008 @ 19:50:11 #48
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63602836
Lishe wat fijn Gefeliciteerd

Fluf, muy bien, gracias. Mucho trabajo y que esta bien.
Heerlijk weer 2 dagen gewerkt, en ik hoop dat het ziek zijn nu achter ons ligt *afklopt*
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 28 november 2008 @ 19:55:34 #49
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_63603022
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 19:50 schreef Lois het volgende:
Fluf, muy bien, gracias. Mucho trabajo y que esta bien.
Heerlijk weer 2 dagen gewerkt, en ik hoop dat het ziek zijn nu achter ons ligt *afklopt*
Me alegro mucho por ti.
Ik vind dat jullie allemaal genoeg ziek zijn geweest voor de komende 3 jaar! Nee, 4! Nee, 5!
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 28 november 2008 @ 19:55:57 #50
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63603044
Gefeliciteerd Lishe! Heel goed van je.
lekker genieten van niks doen Reinhilde.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 28 november 2008 @ 20:11:40 #51
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63603471
Wat lief! Al die jompels hier! Ik ben er zelf ook erg blij mee. Ben benieuwd hoe het gaat lopen, het nieuwe werk is erg spannend ook.
Reinhilde, 2 december komt steeeds dichterbij.

Lois, fijn dat je weer boven water bent!
pi_63603751
Gefeliciteerd Lishe!
En fijn dat alle zieke dames weer een beetje beter zijn.

@Reinhilde, heb je vandaag nog iets gedaan of heb je je er maar bij neergelegd en er een lekker lui dagje van gemaakt?

Ik heb vandaag Saartje gemeet
En Saartje heeft lief zn schoen bestudeert
En lief en ik hebben zo'n leuk huisje bekeken en nu wil ik het hebben! maar k moet ook nog verstandig doen en nadenken enzo... argh. En dat terwijl we allebei in ons hoofd de babykamer al stonden in te richten
*zucht*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63603846
lishe, dat klinkt echt ideaal zeg! ben wel benieuwd wat je precies gaat doen!

grijs, hoe is 't nu met 't kindje van je neef? is er nog nieuws, of heb je niks meer vernomen. ik heb er vandaag zo vaak aan moeten denken. wat een verschrikking.
pi_63603879
huuphuup dat zou wel leuk zijn zeg, als jullie in 't huis van maneki zouden gaan wonen! maar eh met dat schoen bestuderen... is je lief OP saartje gaan staan? nee toch hoop ik?
  vrijdag 28 november 2008 @ 20:26:14 #55
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_63603924
Grijs wat een vreselijk verdrietig verhaal, echt een grote nachtmerrie.

En tegelijkertijd lees ik over Lishe: wat geweldig!
pi_63604058
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 20:24 schreef bixister het volgende:
huuphuup dat zou wel leuk zijn zeg, als jullie in 't huis van maneki zouden gaan wonen! maar eh met dat schoen bestuderen... is je lief OP saartje gaan staan? nee toch hoop ik?

nee, ik wilde eerst tikken "en Saartje heeft de schoen van mn lief gemeet" maar dat vond ik al klinken alsof ie haar geschopt had haha
Nee ze tijgerde zijn kant op en mn lief die deed zn schoenen een beetje laten piepen over de houten vloer. Vet interessant natuurlijk...
En jah, zou zeker leuk zijn, haha, waar fok al niet goed voor is
dat zei mijn lief dus ook --> "is al dat fokken van jou toch nog ergens goed voor"
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 28 november 2008 @ 20:35:45 #57
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63604236
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 20:23 schreef bixister het volgende:
lishe, dat klinkt echt ideaal zeg! ben wel benieuwd wat je precies gaat doen!

grijs, hoe is 't nu met 't kindje van je neef? is er nog nieuws, of heb je niks meer vernomen. ik heb er vandaag zo vaak aan moeten denken. wat een verschrikking.
Nou, ik heb er ook vaak aan moeten denken vandaag. Grijs, veel sterkte en kracht voor jou en je familie. Wat een verschrikking.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 28 november 2008 @ 20:45:04 #58
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63604564
Wat grappig Huup!

Het verhaal van Grijs blijft ook in mijn achterhoofd spoken. Zo naar, zo'n nachtmerrie.

[ Bericht 51% gewijzigd door Lishe op 28-11-2008 21:55:57 ]
pi_63604637
goedenavond!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_63604747
Zo, ik ben net even in bad geweest omdat ik hoofd-/nek-/schouderpijn had. Het is nu helemaal weg en ik voel me alsof ik net uit de sauna kom
pi_63604906
lishe, dat klinkt heel interessant!!!

snoopy oh wat kan dat lekker zijn he. m'n ouders hebben zo'n infrarood sauna, dat is helemáál heerlijk.
  Jubileum moderator vrijdag 28 november 2008 @ 20:56:59 #62
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63604949
Dat klinkt heel bijzonder en interessant Lishe.

Snoop, ik ben jaloers, een bad
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63605177
Oh heerlijk ja een bad. De afgelopen weken ging ik twee keer per dag. Wij hebben een tweepersoonsbad, dus zit heerlijk ruim, ook met dikke zwangere buik

Nu mag ik voorlopig niet en dat vind ik best jammer.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_63605354
Oh ja, na een bevalling mag je tig weken niet. Maar dan is het ook zo heerlijk om met je baby in het water te liggen
  vrijdag 28 november 2008 @ 21:15:50 #65
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63605611
Archhhh, een bad. Rotonderwerp! We moeten verbouwen, we willen verbouwen, we hebben zelfs al geld om te verbouwen maar we hebben echt geen tijd om te organiseren
Lekker douchen!
pi_63605625
Huup, ik heb een beetje opgeruimd en verder niets.
Mijn buik rommelt nou al de hele dag, hij voelt strak en gespannen. Ben benieuwd.... Yoga was wel leuk!
Maaaar je gaat mss in het huis van Maneki wonen?

Koel!
pi_63605658
Oeh spannend!! turmoil in your tummy!!
kom maar op zou ik zeggen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63605838
ja van mij mag het! Maar goed, niet te veel verwachten, want ik heb zelfs mn slijmprop nog niet verloren .

Komt er nog iets leuks op tv vanavond?
  vrijdag 28 november 2008 @ 21:22:46 #69
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63605871
Reinhilde spannend. Huup, jij ook spannende tijden. Het verhaal van Grijs had ik gemist, net even bijgelezen

Ik ben deze week erg onder de indruk geweest van een ongeluk in ons dorp afgelopen weekend. Vandaag is het jongetje begraven. Ik kan me niet voorstellen hoe je dan toch verder moet als ouders. Pffff.
Lekker douchen!
pi_63605937
Oh Sjak, er komt maar geen einde aan al die ellendige dingen lijkt wel
pi_63606101
sjak, nog zoiets vreselijks... pfoe. ik zou echt gek worden vrees ik.
  vrijdag 28 november 2008 @ 21:30:33 #72
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63606190
Het geeft me het gevoel dat het oneerlijk is, en ...eh..hoe zeg ik het, nou ja, toch oneerlijk, dat is het beste woord. Ik moet veel denken aan die ouders.

Wij kijken reikhalzend uit naar het nieuwe jaar. Soms vergeten we bijna dat er ook goede dingen zijn geweest een kind erbij bijvoorbeeld

[ Bericht 11% gewijzigd door sjak op 28-11-2008 21:48:54 ]
Lekker douchen!
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:22:07 #73
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63608075
Wat is het rustig hier. Zitten jullie allemaal zo gespannen popstars te kijken ofzo?

Zou het helpen?
Lekker douchen!
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:25:05 #74
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63608170
Hahaha, gooi dr maar 1 vol Sjak!
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:26:15 #75
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63608196
Hier niet. Ik mag voetbal niet afzetten .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_63608219
popstars
En saartje was weer in beste stemming vanmiddag ghehe, gek kind Huup gemeet ja, en HuupMan, was gezellig
Wat een verdrietig nieuws hier zo allemaal weer..
Saartje
pi_63608233
Ik heb al genoeg gehad volgens mijn weight watchers puntenlijst

En ik zit een fotoalbum van 2008 samen te stellen. Dus ik switch af en toe even.
Hier staat voetbal op
pi_63608236
nah, voetbal! (AZ-groningen, wordt live uitgezonden op discovery).

en tussendoor ben ik aan het marktplaatsstruinen voor voetbalschoenen voor Piet. die wil zo graag op voetbal. en we hebben besloten dat ie mag.
pi_63608250
oh k_i_m en snoopy ook voetbal aan 't 'kijken' ! of is 't een andere wedstrijd?
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:28:03 #80
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63608259
Kijk, er komt drank en het stroomt vol. Hoeveel staat Az nu voor, Kim?
Lekker douchen!
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:29:21 #81
14746 k_i_m
pi_63608297
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:28 schreef sjak het volgende:
Kijk, er komt drank en het stroomt vol. Hoeveel staat Az nu voor, Kim?
1-0
In my life
Why do I smile
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:30:05 #82
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63608324
Ik kijk wel popstars.
Leuk Bix, Piet op voetbal.... Sta je straks elke zaterdagochtend langs de lijn.
pi_63608329
Nou het is idd AZ. En ik vind dat ze patserige shirtjes aan hebben
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:30:16 #84
14746 k_i_m
pi_63608338
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:27 schreef bixister het volgende:

en tussendoor ben ik aan het marktplaatsstruinen voor voetbalschoenen voor Piet. die wil zo graag op voetbal. en we hebben besloten dat ie mag.
Pietje op voetbal . Wil Anna nu ook op voetbal? .
In my life
Why do I smile
pi_63608343
ja, proost! maar 't is wel wat spannend.
pi_63608395
nou, anna wilde wel heeel graag ook een AZ-pet , toen Piet er een gekregen had. maar of ze er 'op' zal willen, geen idee! voorlopig mag ze nog niet van mij.

jaaa 2-0!
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:33:06 #87
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63608452
Die Brandi doet het goed he Lishe. Maar ze is wel "het lievelingetje".
Foto-albums, pffff, daar moet ik aan beginnen maar kan de moed niet opbrengen. Het lukt elke keer niet.
We maken er geen van 2008 heb ik besloten
Lekker douchen!
pi_63608484
woohoe 2-0 i guess.
Ik kijk topgear zonder geluid
en lief hangt met schoonmoeders aan de telefoon, die heeft net de foto van Maneki's tuintje gezien en heeft al helemaal tuin plannen qua wat erin moet komen enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:34:05 #89
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63608485
2-0 wordt hier niet enthousiast ontvangen ('BAH', roept Schanul).
De drank wel
Lekker douchen!
pi_63608512
haha hier werd gedanst!
pi_63608561
Ik heb maar even een glas pepermuntthee gehaald. Toen ik een nieuw doosje thee opende kreeg ik visioenen van 'after-eight'. Helaas zit er geen chocolade bij
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:36:02 #92
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63608567
Brandi is inderdaad goed! En ook het lievelingetje. Maarja, die moet dan maar winnen, ik vind het niveau niet zo hoog voor de rest. (En nu als prinsesje tussen die heren ligt het er wel erg dik bovenop. )
pi_63608572
voetbal *huiver* Ik ben heel erg blij dat die jongens van mij dat niet willen. Later als ze groot zijn mogen ze wel van me, dan kunnen ze niet stappen zaterdagavond want dan moeten ze zondagochtend op tijd op het veld staan
Saartje
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:36:25 #94
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63608579
Zou het erg zijn als ik de Okoladeletters die voor volgende week vrijdag bedoeld zijn nu ga opeten?
Lekker douchen!
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:37:02 #95
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63608601
Ik heb heeeel erg zin in een chocoladelikeurtje

Foto-album... Ik ben een heel eind maar moet nog zoveel Streefdatum van Tobias' verjaardag de boel 'bij' hebben is me ook niet gelukt
Ylana
pi_63608625
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:36 schreef sjak het volgende:
Zou het erg zijn als ik de Okoladeletters die voor volgende week vrijdag bedoeld zijn nu ga opeten?
pi_63608647
Sjak dan moet je mijn lief hebben
Die had voor zijn sinterklaaslootje de verkeerde chocolade letter gekocht... dus die hebben wij gister saampjes op haha, ik vond het wel een prima actie
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:38:15 #98
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63608653
Welnee, sjak.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:38:38 #99
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63608668
De S van Snoopy zit er niet tussen hoor. En de S van Stijn ga ik uiteindelijk toch zelf opeten...
Lekker douchen!
pi_63608705
Deze is ook zo lekker:

vrijdag 28 november 2008 @ 22:39:44 #101
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63608711
Haha Huup, verkeerde chocoladeletter, trap jij daar in Die koop ik bijna elke dag....en na het proeven vond ik ze meestal helemaal niet zo verkeerd.
Lekker douchen!
pi_63608756

nou dat was ook mijn eerste reactie, die jaja!!
maar hij baalde stevig want het was zo'n sjieke letter weet je wel, zo'n dure versierde
en nu moet ie weer terug naar de V&D en daar baalt ie van
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:43:21 #103
56471 pinquit
oh my lama!
pi_63608813
ik ga slapen denk ik.
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:44:03 #104
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63608836
Ik ga met je mee pinquit, denk ik.
Lekker douchen!
pi_63608887
Welterusten!

Ik ga ook zodra schoonmams opgehangen heeft... :p
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:46:36 #106
56471 pinquit
oh my lama!
pi_63608924
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:44 schreef sjak het volgende:
Ik ga met je mee pinquit, denk ik.
wat gezellig!! dat wordt proppen denk ik, want max ligt er ook al bij
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:47:37 #107
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63608955
Klinkt knus, mag ik een lappenpop meenemen?
Lekker douchen!
pi_63608989
welterusten pinq, sjak en max
pi_63609022
ik moet nog even koken voor morgen...
(dan gaan we uit eten , en m'n ouders komen oppassen en eten met de kinderen. ik vind 't niet leuk als ze dan zelf moeten koken dus ik maak vast de basissaus voor bij de taco's. en morgen overdag kom ik er niet aan toe, moet al vroeg in R'dam zijn, waar ik met Piet naar een sinterklaasfeest van m'n werk ga!
pi_63609045
welterusten altesaampjes!
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:53:35 #111
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63609150
Boh, Ik denk ff zitten met mijn wijntje. ligt iedereen te bed?
pi_63609276
Ik niet, schoonmoeders hangt nog steeds aan de lijn met lief

Lekker wijntje buuf? Ik zou ook wel een wijntje lusten
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:59:36 #113
14746 k_i_m
pi_63609338
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Boh, Ik denk ff zitten met mijn wijntje. ligt iedereen te bed?
Ik niet, ik moet nog even naar het jasje turen wat ik niet mag van mijn man .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:59:57 #114
14746 k_i_m
pi_63609346
Wel opzichtig turen he, anders werkt het niet .
In my life
Why do I smile
pi_63609362
Veel plezier Bix!

Ik lig nog niet in bed maar zit nu weer per ongeluk op amazon.com bij het speelgoed te kijken
  vrijdag 28 november 2008 @ 23:02:30 #116
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63609422
Ik heb voor jet een meezingcd speler gekocht naar aanleiding van jouw posts. En voor Stijn een catch me car
Nog even lachen voor het slapen:
Lekker douchen!
  vrijdag 28 november 2008 @ 23:02:36 #117
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63609423
Hulde aan schoonmoeder dan maar...
En k_i_m, het jasje is toch niet voor jezelf?
  vrijdag 28 november 2008 @ 23:03:18 #118
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63609447
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:59 schreef k_i_m het volgende:
Wel opzichtig turen he, anders werkt het niet .
Veel zuchten erbij bedoel je? Of boos naar hem kijken en dan weer verliefd naar het jasje?
Lekker douchen!
  vrijdag 28 november 2008 @ 23:04:42 #119
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63609486
Oh, bij aldi of Lidl hadden ze ook cd's met verhaaltjes voor weinig. Leuk bij de meezingcd?
Ik moet echt al de kado's nog kopen. Maar ik weet wel al ongeveer wat het moet worden, dat scheelt
pi_63609531
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:57 schreef huuphuup het volgende:
Ik niet, schoonmoeders hangt nog steeds aan de lijn met lief
Zó groot is die tuin toch ook weer niet
Saartje
  † In Memoriam † vrijdag 28 november 2008 @ 23:07:31 #121
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_63609567
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:36 schreef sjak het volgende:
Zo te zien heb je er al twee op
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 28 november 2008 @ 23:07:48 #122
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63609575
Zit er iemand ook dat programma op RTL4 te kijken over 'young carers' ?
Ik heb zo'n medelijden met al die kinderen, ik twijfel tussen , en die smiley waarbij je kin op de vloer zakt van ontsteltenis.... of allemaal tegelijk misschien...
Ylana
  vrijdag 28 november 2008 @ 23:08:17 #123
14746 k_i_m
pi_63609592
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:03 schreef sjak het volgende:

[..]

Veel zuchten erbij bedoel je? Of boos naar hem kijken en dan weer verliefd naar het jasje?
Ja, dát .

Zeg nou zelf;

. . .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 28 november 2008 @ 23:08:59 #124
14746 k_i_m
pi_63609611
En dan heb ik hem nog voor de helft van de prijs gevonden ook! .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 28 november 2008 @ 23:09:23 #125
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63609622
Snoop, check bij amazon die charlie en lola poppen. Ik heb ze van Bix dr link gejat en besteld. Leuk! En niet zo heel duur.
pi_63609639
oei Kim, hou op, schei uit
  vrijdag 28 november 2008 @ 23:11:20 #127
14746 k_i_m
pi_63609671
de-helft-van-de-prijs-he? .
In my life
Why do I smile
pi_63609675
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:09 schreef Lishe het volgende:
Snoop, check bij amazon die charlie en lola poppen. Ik heb ze van Bix dr link gejat en besteld. Leuk! En niet zo heel duur.
Ja, die zijn leuk hè? Maar ik twijfel want ze heeft al een pop voor haar verjaardag gekregen en krijgt nu zo'n Ernie gaat naar de dokter ding van mijn moeder...
pi_63609719
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:08 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ja, dát .

Zeg nou zelf;

[ afbeelding ]

. . .
Ik zou er wel een ruzie voor over hebben
Saartje
pi_63609722
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:06 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Zó groot is die tuin toch ook weer niet
kun je nagaan wat ze dr allemaal mee van plan is
nee maar seriously, de "babykamer" kwam ook aan bod. Lief--> welke baby?! zo droog. Vooral doen of je neus bloed hoor. (schoon)ouders weten verder niet dat we aan t babybakken zijn... nog niet... ik vermoed dat we nu wel erg veel weg geven
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 28 november 2008 @ 23:13:43 #131
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63609744
Jottum is zoooooo leuk! Belachelijk dat dat niet mag van je man
Macka, 3 en 1 geruild
Lekker douchen!
pi_63609769
oooh k_i_m dat jasje!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63609787
quote:

[..]

Ja, dát .

Zeg nou zelf;

[ afbeelding ]

. . .
Erg, erg leuk! Gelukkig heeft mijn zus geen meisjes gekregen
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_63609799
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:13 schreef sjak het volgende:
Jottum is zoooooo leuk! Belachelijk dat dat niet mag van je man
Macka, 3 en 1 geruild
Hee, ging jij niet naar bed?
  vrijdag 28 november 2008 @ 23:16:46 #135
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63609828
Erg he. Ik had besloten er vanavond voor 2100 in te liggen
Lekker douchen!
pi_63609886
2100 naar bed? dat heb ik volgens mij sinds m`n 10e nooit meer gedaan
Saartje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 28 november 2008 @ 23:25:43 #137
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63610115
hier vanavond bij mijn oude werk even gaan buurten
dr een punt achterzetten en de mensen die me steeds gesteund hebben dank je wel zeggen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_63610124
Ik ga ook maar eens slapen
  vrijdag 28 november 2008 @ 23:26:09 #139
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63610126
Jotum is erg cool, en dat jasje helemaal.
alleen jotum voor grote jongens is wat minder....
  vrijdag 28 november 2008 @ 23:33:34 #140
14746 k_i_m
pi_63610356
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:12 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Ik zou er wel een ruzie voor over hebben
Ik heb je net even gequote hier. En eraan toegevoegd dat hij wel moet begrijpen dat dit antwoord mij weer dichter bij die streep trekt . Dat begreep hij wel .
In my life
Why do I smile
  † In Memoriam † vrijdag 28 november 2008 @ 23:34:04 #141
7074 moussy
kuttekop
pi_63610379
*doet een poging tot bijlezen*
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:27 schreef bixister het volgende:

welke maat?
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_63610390
blij dat ik kon helpen
Saartje
  vrijdag 28 november 2008 @ 23:36:02 #143
14746 k_i_m
pi_63610441
.
In my life
Why do I smile
  † In Memoriam † vrijdag 28 november 2008 @ 23:37:03 #144
141844 Macka66
pi_63610473
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:16 schreef sjak het volgende:
Erg he. Ik had besloten er vanavond voor 2100 in te liggen
Dan heb je nog wel een paar jaar
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_63612241
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:34 schreef moussy het volgende:
*doet een poging tot bijlezen*
[..]

welke maat?
33!
pi_63612250
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:37 schreef Macka66 het volgende:

[..]

pi_63612303
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:09 schreef Lishe het volgende:
haha en ik had de link van snoopy!
  † In Memoriam † zaterdag 29 november 2008 @ 06:54:24 #148
7074 moussy
kuttekop
pi_63614642
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 00:46 schreef bixister het volgende:

[..]

33!
wat een grote voeten! Ik heb wel een maat 34 liggen, merkloos dat dan wel, ik wilde eerst zien of René het wel leuk vond voor ik aan de dure ging. Scheenbeschermers ook nog, maar daar weet ik de maat zo niet van, moet ik vanmiddag ff opzoeken.
pi_63614851
quote:

[..]

Ja, dát .

Zeg nou zelf;

[ afbeelding ]

. . .
I love Jottum! Jammer dat het zo duur is
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 29 november 2008 @ 08:50:42 #150
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63614881
Ik koop het online als het in de uitverkoop is. En de beste smoes tot nu toe is dat het serieus drie jongens meegaat, zo goed is de kwaliteit. En dat zégt wat hoor, drie jongens proof.
En het houdt zijn waarde als je het weer verkopen wil.

dus.
pi_63614886
Ja ik koop het wel eens tweedehands, maar dan is het eigenlijk nog niet te betalen vind ik
Maar wel mooi....
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 29 november 2008 @ 09:07:27 #152
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63614937
Ja, het is absoluut hartstikke duur.
Maar leuk!

Was toch de voetbalwedstrijd verplaatst Zit ik voor janjeweetwel om 8.15 klaar. Nah ja, om 10.15 de volgende kans
  zaterdag 29 november 2008 @ 09:19:35 #153
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63614989
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:37 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Lekker douchen!
  zaterdag 29 november 2008 @ 11:11:36 #154
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63615854
Mijn papa is terug van zijn vakantie uit Suriname En hij heeft de full-body scan op Schiphol met vlag en winpel doorstaan. Vanavond als ie weer thuis is hoor ik meer. Maar het was fantastisch wist ie me even snel te melden.
  zaterdag 29 november 2008 @ 11:23:33 #155
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_63616004
Full-body scan? Wat moet ik daarbij voorstellen?
  zaterdag 29 november 2008 @ 11:32:09 #156
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63616139
Ja, dat is mij ook nog niet helemaal duidelijk, maar in elk geval moest ie door zo'n apparaat om te zien of ie niets in zjin maag had zitten. Ja, nee maar natuurlijk een vent van 66 gaat bolletjes slikken. Ach, op zich snap ik wel dat ze controleren en 100% is 100%. Dan maak je geen uitzonderingen op basis van leeftijd.

Volgens voorstanders maakt de 'full body scan' het eenvoudiger om verborgen zaken te ontdekken die niet worden gevonden met metaaldetectoren, zoals vloeistoffen en plastic wapens. De Nederlandse minister Ernst Hirsch Ballin (Justitie) ziet geen bezwaar in de bodyscan. "Het apparaat is volstrekt discreet." Met dank aan het AD.
pi_63616218
Whaha
Ik word altijd zo zebnuwachtig, ook van je koffer door de scan en van de metaaldetector. Ben altijd bang dat er op miraculeuze wijze een dolk in mijn sok is beland oid

Das volgens mij hetzelfde als bang zijn dat de test bij de moeders voor moeders mevrouw opeens negatief is
pi_63616219
Oe, Chacama, heeft ie een doek voor je meegenomen?
  zaterdag 29 november 2008 @ 11:46:22 #159
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_63616374
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_63616393
Hee M@x! Hoe was je vakantie?
  zaterdag 29 november 2008 @ 11:54:04 #161
3142 m@x
pi_63616504
Superlekker, maar veel te kort en wat is het hier koud zeg
pi_63616538
weebee m@x!
Saartje
pi_63616786
Goodmorning

WB m@x, ik ben jaloers, ik zou ook wel naar het zonnetje willen wast leuk?

@Freecell, och, lief lachen scheelt een boel mijn vader moest op schiphol zn nagelknipper (!) uit zn koffer (!!) halen, en ik was vergeten om mn pasgekochte zwaard (!!!) in mn koffer te doen dus die zat nog in mn handbagage en ik mocht gewoon doorlopen. Uiteraard na even lief gelachen te hebben naar de chinese douane meneer
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 29 november 2008 @ 12:20:47 #164
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63616940
WB M@x

Of ie een doek bij zich heeft weet ik helaas nog niet... hopelijk vanavond meer nieuws op dat front.
pi_63616953
Een zwaard nog wel
A little nonsense now and then is cherished by the wisest men.
pi_63616995
Ja mn broertje was helemaal gek van zwaarden op dat moment en ik kwam terug uit China. Uiteraard was het geen echt zwaard qua scherpte enzo. Maar toch. Als je kwaad wilt dan kom je met een vork al een heel eind denk ik dus mja
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 29 november 2008 @ 12:25:35 #167
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63617031
Hee, M@x, welkom terug! En Maggie ook!

Ik hoor hier steeds klik-klak, de prinsessenhakjes die Maria gisteren in de winkel heeft uitgezocht, omdat ze zo goed bij de tandarts haar mondje had open gedaan. Papa was erbij en die heeft niet zo heul goed nagedacht, want prinsessenhakschopentjes staan hier al weeeeeken ingepakt klaar voor 5 december ook. Maar ze is er duidelijk blij mee, want ze loopt er van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat op.
En ik kan weer iets nieuws verzinnen voor in de zak op 5 december.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 29 november 2008 @ 12:39:55 #168
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63617262
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 11:11 schreef chacama het volgende:
Mijn papa is terug van zijn vakantie uit Suriname En hij heeft de full-body scan op Schiphol met vlag en winpel doorstaan. Vanavond als ie weer thuis is hoor ik meer. Maar het was fantastisch wist ie me even snel te melden.
goed om te horen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_63617781
Heej m@x, wat doe je hier??
what happened met die reike sjeik?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_63617855
welkom thuis M@x!! Ik reed net lagns en toen zag ik je rolgordijntje om hoog

Ik ben gaar.. vanmorgen sinterklaasfest gehad bij schoonmoede rop het werk, was leuk, maar vermoeiend.. Mijnkind kent gewoon geen angst he. Die gaat tot 2 keer toe zonder problemen bij sinterklaas op schoot en rent naar piet om met 'm te dansen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_63617985
Anna heeft drie flinke handen kruidnootjes gescoord met even winkelen. En ze wilde de ballenbak bij de karwei niet meer uit.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 29 november 2008 @ 13:28:53 #172
108648 cattie
lieve moeder
pi_63618061
Hoi M@x!

Chacama, er zijn zwangere vrouwen, mensen met kleine kinderen bij zich en honden die bolletjes slikken, dus een 66 jarige man die bolletjes slikt is zo vreemd nog niet.

Mijn man heeft beneden Maria Callas opstaan. Ik vind dat zo'n gilwijf. Ik ben maar even naar boven gevlucht.
  zaterdag 29 november 2008 @ 13:34:16 #173
14746 k_i_m
pi_63618134
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 08:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik koop het online als het in de uitverkoop is. En de beste smoes tot nu toe is dat het serieus drie jongens meegaat, zo goed is de kwaliteit. En dat zégt wat hoor, drie jongens proof.
En het houdt zijn waarde als je het weer verkopen wil.

dus.
Na al deze mooie argumenten heb ik gewoon medegedeeld dat ik hem ging kopen .
En we kregen niet eens ruzie .
In my life
Why do I smile
pi_63618198
*applaus*
Saartje
pi_63618244
Zwijgt ie je nu dood Kim?

M@x, welkom terug! Lijkt me heerijk zo'n weekje zon
  zaterdag 29 november 2008 @ 13:41:19 #176
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63618251
Hij kijkt wel uit. Dan krijgt ie het hele speeltuinbankje over zich heen.

@cattie, ik snap wel dat ze het doen, maar ja... ik weet van mijn vader dat ie het zeker nooit zou doen. En dat maakt het gewoon raar.

@ Ynske, goed dat je gister het hoofdstuk vorig werk hebt afgesloten.

Sinterklaasfeest. Dat staat pas voor vrijdag op de planning en dan zondag. Eerst nog even een week bikkelen. Moet gewoon 5,5 dag werken. Dat ben ik niet gewend. Maar, komt vast goed als er maar genoeg gezellige mensen een kerstboom komen uitzoeken en kopen.
  zaterdag 29 november 2008 @ 13:43:33 #177
14746 k_i_m
pi_63618285
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 13:40 schreef snoopy het volgende:
Zwijgt ie je nu dood Kim?

M@x, welkom terug! Lijkt me heerijk zo'n weekje zon
Nee, dat zou weer teveel van het goede zijn. Ik bedoel, ik betaal het gewoon zelf. Technisch gezien hoef ik zijn goedkeuring ook niet, maar ik vind het leuker als hij er net zo blij van wordt als ik .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 29 november 2008 @ 13:44:33 #178
108648 cattie
lieve moeder
pi_63618297
Verkopen jullie nu al kerstbomen? Mijn vader (hovenier) begint altijd pas op 6 dec met verkopen. Het loopt dan wel direct ook storm. Dat is trouwens wel in een dorpje in de achterhoek, dat scheelt misschien.
Moet ik trouwens wat achter je signature zoeken? Ik ben nieuwsgierig!
  zaterdag 29 november 2008 @ 13:45:39 #179
14746 k_i_m
pi_63618312
En eigenlijk is het probleem ook meer dat we anderhalve maand geleden een hele leuke roze winterjas bij de Mexx voor d'r hebben gekocht .
In my life
Why do I smile
pi_63618315
De hoop dat mijn wederhelft blij wordt van mijn aankopen heb ik al opgegeven..heel lang geleden
Saartje
  zaterdag 29 november 2008 @ 13:53:33 #181
14746 k_i_m
pi_63618422
Mannen .
In my life
Why do I smile
pi_63618437
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 21:21 schreef Reinhilde het volgende:
ja van mij mag het! Maar goed, niet te veel verwachten, want ik heb zelfs mn slijmprop nog niet verloren .

Komt er nog iets leuks op tv vanavond?
joehoe Reinhilde! hoe is het met je?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 29 november 2008 @ 13:55:59 #183
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63618463
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 13:54 schreef snoopy het volgende:

[..]

joehoe Reinhilde! hoe is het met je?
daar ben ik ook wel benieuwd naar

gister heel actief geweest bij de fysiofitness, kan nu alleen mn armen niet omhoog doen van t roeien
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 29 november 2008 @ 14:10:04 #184
94046 PM-girl
pi_63618695
Zo! Dat was een feestje gisterenavond Ik voel het nu nog

Ik las trouwens in de Ouders van Nu dat de vrouw van Rouvout CB-arts is. Wisten jullie niet he!

Max!
*
  zaterdag 29 november 2008 @ 14:17:47 #185
3142 m@x
pi_63618828
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 13:10 schreef easy-going het volgende:
Heej m@x, wat doe je hier??
what happened met die reike sjeik?
Geen rijke sjeik gezien. Wel ongelooflijk veel kerels met hele slechte gebitten. Maggie is overigens erg populair in Marokko. Hoogste bod was 1 miljoen kamelen
  zaterdag 29 november 2008 @ 14:21:07 #186
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63618893
Goed, zo heb je er lang plezier van...

Ja, wij beginnen met verkopen in de laatste week van november. Dan lopen de grote Nordmannen en bomen in pot goed en na de Sinterklaas komt de rest ook op stoom. En verkopen we dus ook de gewone kerstboom... als je die eerder in huis zet heb je een kale boom met de kerst..

De vrouw van Rouvoets, nou, misschien is er dan nog hoop.... of juist niet.....

I wish..... nee, helaas daar wil mijn man nog niet aan meewerken, dit is meer op het vlak van liefde, geluk en gezondheid

Enne Reinhilde..... wat ben je aan het doen.... stiekum een baby op de wereld aan het zetten????
  zaterdag 29 november 2008 @ 14:52:26 #187
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_63619436
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 13:45 schreef k_i_m het volgende:
En eigenlijk is het probleem ook meer dat we anderhalve maand geleden een hele leuke roze winterjas bij de Mexx voor d'r hebben gekocht .
Dat is toch helemaal geen probleem? Juist heel nuttig om 2 winterjassen te hebben. Als je na een fikse regenbui toch nog even naar buiten moet is zo'n natte jas aantrekken geen pretje. Dus heel verantwoorde aankoop hoor. En dan heb je ook nog het argument van matchen met de rest van haar outfit!
pi_63619442
Ze heeft vanmorgen nog wat gepost in het andere topic hoor

Hehe als het zo het hele weekend gaat zoals gisteren kan ik dit prima aan
Relaxend en de rest laten werken en later meehelpen met schoonmaken, nog wat eten, even wat drinken nog en dan gezamelijk optijd naar huis.
Alleen jammer dat je daarna zo vroeg weer je bed uitgebeld word
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_63621192
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 14:17 schreef m@x het volgende:
Maggie is overigens erg populair in Marokko. Hoogste bod was 1 miljoen kamelen

pi_63622845
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 14:17 schreef m@x het volgende:

[..]

Geen rijke sjeik gezien. Wel ongelooflijk veel kerels met hele slechte gebitten. Maggie is overigens erg populair in Marokko. Hoogste bod was 1 miljoen kamelen
Ik schreef reike he
Scheitende rijger deja-vu heeft

Maar hoeveel kamelen had je willen hebben voor haar dan?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  Jubileum moderator zaterdag 29 november 2008 @ 19:40:36 #191
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63624323
Welkom terug M@x en Maggie (die kamelen )
Zijn jullie lekker bruin geworden en goed uitgerust?

Jeroen en ik zitten hier helemaal uitgeblust op de bank Eva kreeg gisteravond pseudokroep, en kort erna Iris ook. Het einde van het liedje was dat Jeroen met Eva in ons bed ging slapen, en ik met Iris in Iris' bed.
Ik hoorde steeds Eva's schorre stemmetje van boven "gesjellig he pap?" terwijl ik een fijne houding probeerde te vinden in het 1 persoonsbedje van Iris en tegelijk ook nog bedekt bleef door het 1 persoondekbedje.
De meiden vonden het geweldig, wij waren gewoon te bezorgd om ze alleen te laten slapen maar ik mag toch hopen dat het vannacht niet weer hoeft.
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zaterdag 29 november 2008 @ 19:51:19 #192
7074 moussy
kuttekop
pi_63624585
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 12:25 schreef Sugar het volgende:
Hee, M@x, welkom terug! En Maggie ook!

Ik hoor hier steeds klik-klak, de prinsessenhakjes die Maria gisteren in de winkel heeft uitgezocht, omdat ze zo goed bij de tandarts haar mondje had open gedaan. Papa was erbij en die heeft niet zo heul goed nagedacht, want prinsessenhakschopentjes staan hier al weeeeeken ingepakt klaar voor 5 december ook. Maar ze is er duidelijk blij mee, want ze loopt er van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat op.
En ik kan weer iets nieuws verzinnen voor in de zak op 5 december.
Welnee, een vrouw heeft nooit genoeg schoenen!
  zaterdag 29 november 2008 @ 19:52:12 #193
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63624605
Ohh, pfff, in het kwadraat nog wel. Ik ga met je meehopen.
Klinkt gezellig, Maggie en M@x.
Lekker douchen!
  zaterdag 29 november 2008 @ 20:16:07 #194
24188 Belana
kloon van belana
pi_63625279
oi Lois, dat klinkt weer fijn

Nou, ik lijk alleen maar zieker te worden, donderdag ging het wel, vrijdag wat minder, vandaag helemaal bleeehh. geen koorts en dan toch zo beroerd keelpijn sucks

m@x en maggie wb koud hier he?
stormy waters...
sailin'
pi_63625407
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 18:30 schreef easy-going het volgende:

Maar hoeveel kamelen had je willen hebben voor haar dan?
Ja, m@x, daar ben ik ook wel erg benieuwd naar!!

en ja je schreef reike
pi_63625479
Wat heerlijk om nu op vakantie te zijn geweest naar de warmte. Welkom terug.

Hoe meer jassen en schoenen, hoe beter. Die kun je nooit teveel hebben.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  zaterdag 29 november 2008 @ 20:40:00 #197
3142 m@x
pi_63625854
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 20:21 schreef Maggie het volgende:

[..]

Ja, m@x, daar ben ik ook wel erg benieuwd naar!!

en ja je schreef reike
Je weet toch dat ik je voor geen ontelbaar veel kamelen kwijt wil (om maar even ons lesbische imago stand te laten houden )
  zaterdag 29 november 2008 @ 20:51:54 #198
190853 RockabeIIa
pi_63626108
wb m@x & m@ggie!
  † In Memoriam † zaterdag 29 november 2008 @ 21:03:49 #199
37843 lady-wrb
kortaf
pi_63626397
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 20:51 schreef RockabeIIa het volgende:
wb m@x & m@ggie!
he, bestond er vroeger geen winkels van mac en maggie
misschien een leuk project voor jullie
pi_63626541

Geen baby te bekennen hier. Ja, in mijn buik.

Nixxx en ik hebben lekker boodschapjes gedaan, even koffie&warme choco gedronken, en uiteindelijk ook nog even naar het tuincentrum geweest, en nu staat er in onze woonkamer een hele mooie blauspar, versierd en wel!!

Kerst.
pi_63626576
Oe vakantie.... Dat klinkt heerlijk!
Zus en dr leif zijn naar Tunesie...
Krijg nét een sms dat ze goed zijn aangekomen!
pi_63626683

hullo Reinhilde!!
Jah, we kregen hier nog een foto van je mooie oorbellies hè!! En nu wil k ook wel je boom zien

Wij nemen dit jaar maar twee bomen. Eentje hier, en eentje in het nieuwe huisje
Want lief vindt het zo ontzettend jammer dat we dan dit jaar wéér geen kerst saampjes in een huisje vieren omdat we weer gaan verhuizen, dus heb k em maar 2 bomen beloofd dit jaar... en lekker gourmetten met zn twee
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63626745
Huupje, gaan jullie in het huisje van Maneki?
pi_63626759
Ja!

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 29 november 2008 @ 21:21:02 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63626825
Wb M&M

Nu al een boom Reinhilde! Wat vlot! Maar we willen idd wel een foto zien hoor!

Oh, en ik zit wéér vol met snot! Het was net 3 dagen weg.

Huup! Leuk! gefeliciteerd!
pi_63627043
Heee wat koel!!! Gefeliciteerd!!! En dan ook maar meteen 2 streepjes plassen over een weekje of twee?

Ja, we zijn lekker vroeg met een boom, maar nu heb ik wel mee de boom kunnen versieren, en uitzoeken, en misschien zou dat volgend weekend wel niet meer gelukt zijn.
  Jubileum moderator zaterdag 29 november 2008 @ 21:35:55 #207
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63627202
Hai Reinhilde, ik dacht echt dat je vandaag stiekem lag te bevallen

Huup, ik heb iets gemist denk ik. Ga je in Maneeks huisje wonen? Waar gaat zij dan wonen?
ik snap er niks meer van
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63627215
Ik zal morgen even een fotootje doen, ben nu te moe en te lui om de laptop te pakken.
pi_63627768
Lois, ik ga bij Maneki op zolder wonen
haha nee hoor serieus, in het huisje dat zij verhuurd, dat kwam toevallig vrij en wij waren op zoek

@Reinhilde, jaaaa streepjes plassen daar wordt aan gewerkt! hoop ik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63627860
Huup,,mijn huurslaaf
Saartje
pi_63628008

jah, nu kan ik niet meer zomaar over mn huisbaas bitchen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63628040
Leuk Huup! Gefeliciteerd!
pi_63628049
maneki de huisbaas.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63628055
je mag het altijd proberen
Saartje
pi_63628108
Haha, nee hoor, voorlopig vinden we je allebei nog lief
en zoals verwacht is schoonmoeders in gedachte de tuin al aan het omspitten
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63628389
Oi onder het raam niet dieper dan een meter spitten hoor!
en ik jullie ook hoor ^_^
Saartje
pi_63628542
Huup gefeliciteerd!

BE, je hebt me aangestoken.

Reinhilde, nu wil ik ook een boom!
  † In Memoriam † zaterdag 29 november 2008 @ 22:29:47 #218
141844 Macka66
pi_63628667
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 22:08 schreef huuphuup het volgende:

jah, nu kan ik niet meer zomaar over mn huisbaas bitchen
Natuurlijk wel. Alleen niet hier en uit voorzorg maar in het Chinees

Gefeliciteerd, huisbazin en huurster!
  zaterdag 29 november 2008 @ 23:07:11 #219
94046 PM-girl
pi_63629695
Lois, allebei pseudokroep! Akelig zeg!

Huup wat leuk zeg!
*
  zaterdag 29 november 2008 @ 23:10:11 #220
94046 PM-girl
pi_63629764
Wat leuk trouwens, Elizabeth Hubbard (Lucinda uit As the world turns) bij Paul de Leeuw, samen met Jeltje van de Nieuwenhoven.
*
  zaterdag 29 november 2008 @ 23:11:57 #221
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63629814
Grappig, zo'n Fok-verhuur-relatie

of ik ga de griep krijgen, of ik ga ernstig ongesteld worden (voor het eerst sinds de bevalling).. Either way.... het voelt niet fijn in m'n rug en benen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_63629838
Reinhilde, een kerstboom voordat het sinterklaas is ik ben diep teleurgesteld
pi_63630161
Hier komt de kerstboom iig na Kims verjaardag. Nouja, boompje denk ik. Want moet de box ergens nog kwijt enzo.
  zaterdag 29 november 2008 @ 23:24:30 #224
14746 k_i_m
pi_63630180
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 23:11 schreef E.T. het volgende:
Grappig, zo'n Fok-verhuur-relatie

of ik ga de griep krijgen, of ik ga ernstig ongesteld worden (voor het eerst sinds de bevalling).. Either way.... het voelt niet fijn in m'n rug en benen
Nu pas? . *jaloers*
In my life
Why do I smile
  zaterdag 29 november 2008 @ 23:27:28 #225
3011 E.T.
pi_63630254
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 23:24 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Nu pas? . *jaloers*
De keerzijde daarvan is dat ik als volcontinue (ook 's nachts dus minimaal twee keer) borstvoedings-infuus dienst doe
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 29 november 2008 @ 23:30:50 #226
14746 k_i_m
pi_63630344
Nou, ik moet heel eerlijk zeggen dat mijn menstruatie goed klote is geworden. Dat had ik zelfs met borstvoedingsinfuusdienst nog wel even uit willen stellen .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 29 november 2008 @ 23:33:11 #227
3011 E.T.
pi_63630424
ruilen?
pi_63630427
ik heb ook nog niet gelekt
Saartje
pi_63630451
maar ik had wel blij geweest als mijn borsten afschroefbaar waren en mee konden in bed
Saartje
  zaterdag 29 november 2008 @ 23:38:08 #230
14746 k_i_m
pi_63630565
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 23:33 schreef E.T. het volgende:
ruilen?
Dat gaat niet, want mijne doen niks meer .
In my life
Why do I smile
pi_63630596
De mijne wel... meerdere keren per nacht...
Maar wel superklote ongesteld
pi_63630636
Hoest trouwens met je "opvliegers" en jeuk en algeheel rotgevoel enzo, K_i_m?
  zaterdag 29 november 2008 @ 23:44:47 #233
14746 k_i_m
pi_63630775
Jeuk was volgens mij het wasmiddel, want daar heb ik geen last meer van sinds ik de andere fles gebruik die we nog hadden staan . En opvliegers waren over, tót ik weer ongesteld moest worden. Toen heb ik weer twee nachten drijfnat in bed gelegen.

Maarrrrr, bedacht ik me later, op dat moment had ik al weken geen enkele nacht doorgeslapen. Als je in een ritme zit waarin je op bepaalde tijden je bed uit moet, dan gaat het nog wel. Maar als je dat ritme weer moet krijgen zuigt het zwaar. Nu heb ik bijna de hele week goed kunnen slapen en ik voel me echt weer bijna mens. Dat zal er vast wel iets mee te maken hebben gehad, dat kán niet anders.
In my life
Why do I smile
pi_63631057
Ghehehe gelukkig was het "alleen maar" slaapgebrek! en een verkeerd wasmiddel!
Moet zeggen dat ik me ná een nacht lekker doorslapen op de narcosedrugs ik me nog nooit zo uitgerust heb gevoeld!
  zondag 30 november 2008 @ 10:41:42 #235
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63639686
Goedemorgen
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 30 november 2008 @ 10:41:42 #236
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63639687
Onze boom staat al een week, het was zondag en alleen het tuincentrum was open dusseh...
Ik heb gekozen voor het thema "ultiem fout". Dean zegt steeds heel schijnheilig met een zoetgevooisd stemmetje "Boom kijken ? " en verdwijnt dan stiekem achter de bank als ik niet kijk om de zuurstokjes op te knagen .

Oh, enne...pepernoten strooien is SÓ 2007. Boerenkool, da's pas hot & happening. .

zondag 30 november 2008 @ 10:41:42 #237
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63639688
3 op een rij!
  zondag 30 november 2008 @ 10:46:21 #238
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_63639723
Goedemorgen Vivi. Nu al een kerstboom? Is dat ding niet al dood of uitgevallen voordat het kerst is?

En ik heb nog steeds niks voor Sinterklaas gedaan en ik werk deze week elke dag en ben drie avonden weg. Lalalalalala.
  zondag 30 november 2008 @ 11:08:15 #239
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63639911
Tis er een met kluit
pi_63639942
* boerenkool in gaat slaan
  zondag 30 november 2008 @ 12:57:42 #241
94046 PM-girl
pi_63641626
O, zulke vroege bomen! Ik wacht altijd tot het weekend na sinterklaas!
*
  zondag 30 november 2008 @ 13:02:18 #242
190853 RockabeIIa
pi_63641738
Ik meestal pas het weekend voor de kerst Heb zo'n hekel aan die halfkalende bomen en naalden overal rond oud en nieuw.
  zondag 30 november 2008 @ 13:09:29 #243
94046 PM-girl
pi_63641935
quote:
Op zondag 30 november 2008 13:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik meestal pas het weekend voor de kerst Heb zo'n hekel aan die halfkalende bomen en naalden overal rond oud en nieuw.
Ik ook en wij kochten altijd een dure Intratuinboom Nooit meer dus. Nu een adresje bij een boer, waar een boom vers uitgegraven wordt, hooguit 10 euro kost en netjes in de auto gelegd wordt door de beste man. Geen naalden, al staat hij weken!

Even een vraagje naar aanleiding van de Nigella posts onlangs, ik kwam op youtube een lekker recept van haar tegen, de taart zou in een bak water de oven in moeten op 350 graden. Mijn oven kan niet zo heet. In andere filmpjes zegt ze nadrukkelijk graden Fahrenheit, maar hier niet. Kan ik het omrekenen naar Celsius denken jullie, of moet ik een andere oven kopen?
*
pi_63642149
ikzou omrekenen pm, anders heb je binnen 2 minuten een zwartgeblakerde taart
Saartje
  zondag 30 november 2008 @ 13:29:33 #245
94046 PM-girl
pi_63642352
quote:
Op zondag 30 november 2008 13:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
ikzou omrekenen pm, anders heb je binnen 2 minuten een zwartgeblakerde taart
Ik vond het ook al wel een verdacht hoge temperatuur om mee te bakken, maar zo'n natural ben ik niet dat ik dat zelf bedacht kreeg! Bedankt!
* PM-girl Ingrediënten kopen gaat deze week.
*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 30 november 2008 @ 13:33:30 #246
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63642414
quote:
Op zondag 30 november 2008 13:09 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Ik ook en wij kochten altijd een dure Intratuinboom Nooit meer dus. Nu een adresje bij een boer, waar een boom vers uitgegraven wordt, hooguit 10 euro kost en netjes in de auto gelegd wordt door de beste man. Geen naalden, al staat hij weken!

Even een vraagje naar aanleiding van de Nigella posts onlangs, ik kwam op youtube een lekker recept van haar tegen, de taart zou in een bak water de oven in moeten op 350 graden. Mijn oven kan niet zo heet. In andere filmpjes zegt ze nadrukkelijk graden Fahrenheit, maar hier niet. Kan ik het omrekenen naar Celsius denken jullie, of moet ik een andere oven kopen?
Today is life -

Dale Carnegie
  zondag 30 november 2008 @ 13:38:11 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63642480
Lois, hoe is het vannacht gegaan met je meiden?

Vivi, wat heb je nou in je avatar staan?
pi_63642541
het lijkt wel een hysterische wijvensok met een bontrandje
Saartje
  zondag 30 november 2008 @ 13:46:51 #249
94046 PM-girl
pi_63642653
quote:
Op zondag 30 november 2008 13:38 schreef Brighteyes het volgende:

Blij dat jij het vraagt!

Ynske, ik was nog niet onderweg naar de winkel hoor!
*
pi_63642687
De is een puppels sok gok ik. Zijn ook grotere foto's van.

Wij zetten pas na Sinterklaas een boom. Voor de eerste keer in het nieuwe huis.
*OUD heilige*
pi_63645058
Eh, PM, ik zou het idd omrekenen van Fahrenheit naar Celsius.. . Want wat Maneki al zei, dat gaat niet goed op celsius.

Sorry Snoopy . Maar de kans dat ik ga bevallen wordt steeds groter, en ik wilde zo graag mee een boom uitzoeken en versieren... en we zijn met kerst 8 dagen weg, dus nu kan ik er toch lekker lang van genieten!
En het is er 1 in pot, zo'n hele goeie. Dus die houdt het wel tot 6 januari denk ik!

Hij is wel heel mooi! Kijk maar!

En een actiefoto van Nixxx:

Oh, en een foto van mij met mijn nieuwe oorbelletjes.

*en weer weg*

[ Bericht 8% gewijzigd door Reinhilde op 30-11-2008 20:50:04 ]
pi_63645206
Je ziet er wel al heel kersterig uit RH En die actiefoto
En toch, ik snap je wel hoor. Maar ik heb zelf nog helemaal geen kerstgevoel. Echt nog alles sinterklaas hier. Ik dacht van de week bij Intratuin dat ze helemaal gek geworden waren met al die kerstspullen en bomen
pi_63645273
Wat een mooie boom!! Zie ik nou koekjes hangen? of zijn dat houten hangers? Leuk
Die kast had ik ook... nu heeft mn ex hem bitch

En je oorbellies zijn mooi en jij ook je straalt helemaal! haha, komt dat door je baby of door je nieuwe kadootje voor jezelf? hihi

Ik heb even een vraagje hier, nu k in maneki's keetje ga moet k ook dingen met gas/water/licht enzo... en ik heb altijd all-in betaald dus ik heb nu even geeeen idee hoe en wat. Ik heb wel wat tarieven gevonden enzo, dat lukt allemaal wel, maar de verbruikshoeveelheden die erbij staan, zijn die een beetje normaal voor 2 mensen?
stroom: Jaarverbruik 3500 kWh
gas: Jaarverbruik 1850 m³
En wat is een normaal verbruik van water? want "water" intikken bij google levert niets op
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63645302
Komt ook doordat we dit jaar nog Sinterkerst vieren, en niet apart Sinterklaas en Kerst, de afgelopen 2 jaar ook gedaan omdat ik toen nog in het buitenland woonde en niet met Sinterklaas naar huis kwam, en met kerst wel. Dus werd het Sinterkerst.
Dit jaar doen we dat nog een keer, volgend jaar misschien ook nog wel, dan is baby nog zo klein. En ik hou van kerst. Wat mij btreft staat de kerstboom er al eind oktober .
pi_63645360
Dat zijn koekjes Huup
pi_63645668
Reinhilde, wat een mooie boom En die oorbellen

Huup, wij verbruiken jaarlijks 900-1000 m3 gas, dus die 1850 m3 lijkt me heel erg veel. Elektriciteit en water weet ik zo niet uit m;'n hoofd.

[ Bericht 14% gewijzigd door Fuente op 30-11-2008 16:17:20 ]
Sara
Merel
Ukje
pi_63645750
We zijn Minoes aan het kijken, wat is dat toch een leuke film.

Ik heb helemaal zin in haring nu
  Jubileum moderator zondag 30 november 2008 @ 16:22:18 #258
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63645932
Minoes is geweldig inderdaad

Wij hebben weer internet Leuk joh die updates van Ziggo, gelijk onze router helemaal in de stress.
Ik ga even koken, eten, kinderen naar bed slingeren en dan bijlezen vanaf 10 uur gisteravond
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63645994
Note to self: geen Ziggo nemen

Minoes heb k nog niet gezien, ga vanavond denk ik maar weer es zo'n disney classic aanzetten. Doornroosje ofzo

-edit- Fuente, dank voor je reply
hmm, aan de hoge kant dan dus? Maar je krijgt het teveel betaalde terug aan het eind van het jaar toch als ze de meters weer op komen nemen?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 30 november 2008 @ 16:32:55 #260
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_63646144
quote:
Op zondag 30 november 2008 16:24 schreef huuphuup het volgende:
hmm, aan de hoge kant dan dus? Maar je krijgt het teveel betaalde terug aan het eind van het jaar toch als ze de meters weer op komen nemen?

En mijns inziens kun je beter per maand ietsje teveel betalen (en dat dus aan het einde van het jaar terug krijgen) dan aan het einde van het jaar voor een (grote) verrassing komen te staan.
Als je belt naar de energiebedrijven (en watermaatschappij) dan kun je daar ook vragen wat een 'normaal' bedrag/verbruik is voor 2 personen. Dat kunnen ze je vaak wel vertellen.

Ik zal zo even kijken of ik kan vinden wat mijn vriend betaalt wij verbruiken

2007 hebben wij 1225m3 gas verbruikt en 3290KWh aan stroom. Maar wij verbruiken wel meer stroom ivm computers van voor zijn eigen bedrijf

[ Bericht 6% gewijzigd door Asyniur op 30-11-2008 16:39:22 (even getalletjes toegevoegd) ]
  zondag 30 november 2008 @ 16:44:13 #261
24188 Belana
kloon van belana
pi_63646376
ow, en probeer het via United Consumers te regelen, dat scheelt een hoop geld huup

hier werd vanmiddag de Polar Express gekeken

en nu gaan we patatjes eten en net als lois de kindjes op bed gooien en genieten van onze GMT
stormy waters...
sailin'
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 30 november 2008 @ 16:51:28 #262
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63646551
ik val even binnen ...
teegn deze club moet mijn man volgende week spelen, op de zaterdag weliswaar, dat is andere competitie, maar toch.. ik vind het niets prettig dat hij tegen een club moet waarvan bij sommige spelers een steekje los schijnt te zitten als ze met een vuurwapen een potje gaan voetballen
wat zouden jullie in mijn geval doen?? vragen of manlief thuisblijft?? of hem gewoon laten gaan ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 30 november 2008 @ 17:02:59 #263
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_63646785
Neem aan dat je man oud en wijs genoeg is DJMO.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 30 november 2008 @ 17:11:03 #264
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63646950
mjah, het is de eerste keer dat zoiets gebeurt daar, voor zover ik weet, en het is een heel ander elftal waar hij tegen moet.. ik wil ook niet gelijk bji het eerste het beste als een zeikwijf overkomen
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zondag 30 november 2008 @ 17:17:12 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63647084
Lois, hoe is het vannacht gegaan? Hebben jullie lekker kunnen slapen?
pi_63647087
Het linkje doet het hier niet DJMO, of mijn lappie doet vaag in ieder geval maar dat klinkt eng zeg
Ik weet niet, aan de ene kant denk ik ook van och, je vent is volwassen enzo, dus ik zou niet van hem vragen niet te gaan, dat is denk ik zijn eigen beslissing. Maar ik zou denk ik wel vragen of hij voorzichtig wil doen en misschien niet te lang blijven hangen erna (vuurwapens en drank -aftermatchbiertjes- zijn een slechte combo denk ik...) Eng hoor.

Maneki, mn lief zegt dat k een doos ben en dat we heul geen g/w/l moeten regelen. Nou ben ik wel vaker een doos dus roept u maar als t zo is
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 30 november 2008 @ 17:23:18 #267
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63647216
idd huup .. ik zei net nog tegen hem dan ga ik wel mee erheen, dan ben ik er in ieder geval bij als er iets gebeurt... en dat mag dan weer niet, want hij wil niet dat mij wat gebeurt, dus dat wordt hopen dat er geen losgeslagen dorpsgek rondhuppelt daar volgende week (voor het zelfde geld lig ik dan in het ziekenhuis te bevallen en is hij gewoon bij mij .. you'll never know )

pi_63647308
Ah ja, doe dat laatste maar! Dat vind k wel een plan, iedereen blij
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † zondag 30 november 2008 @ 17:38:02 #269
7074 moussy
kuttekop
pi_63647529
Volgens mij geeft Ziggo de meeste problemen als je eerst bij casema zat, hier gaat het wel goed eigenlijk behalve dat ze dan zonder mededeling 3x het abonnement van je rekening boeken
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 30 november 2008 @ 18:34:39 #270
13151 crew  Rewimo
pi_63648720
Hallo

Wij zijn weer terug uit het verre buitenland (Hoogerheide) Leuk weekend gehad met WLS-lotgenoten! Al heeft qltel nu zijn buik vol van alle operatie- en ontlastingverhalen

Nu eerst zien dat we de kamer warm krijgen, brrrrrrrrr wat een kou...
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator zondag 30 november 2008 @ 18:41:19 #271
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63648847
quote:
Op zondag 30 november 2008 17:17 schreef Brighteyes het volgende:
Lois, hoe is het vannacht gegaan? Hebben jullie lekker kunnen slapen?
Ja gelukkig wel! Eva hoest nog als een oude zeeman en kreeg vanmiddag ineens koorts, dus die mag lekker naar opa en oma morgen. Zo fijn dat mijn schoonouders gelijk klaar staan om op te passen
Iris is veel sneller hersteld, maar die heeft ook geen astma gelukkig, dus die mag morgen lekker weer naar school.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63648860
quote:
Op zondag 30 november 2008 18:34 schreef Rewimo het volgende:
Hallo

Wij zijn weer terug uit het verre buitenland (Hoogerheide) Leuk weekend gehad met WLS-lotgenoten! Al heeft qltel nu zijn buik vol van alle operatie- en ontlastingverhalen

Nu eerst zien dat we de kamer warm krijgen, brrrrrrrrr wat een kou...
. Hier iemand uit dat verre buitenland, Hoogerheide.. Grappig dat je in mijn dorpje was! Waar in Hoogerheide zaten jullie ergens? In het gemeentehuis?
And so the lion fell in love with the lamb
  zondag 30 november 2008 @ 18:58:32 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63649151
Fijn dat je schoonouders in kunnen en willen springen idd.
pi_63649891
quote:
Op zondag 30 november 2008 17:17 schreef huuphuup het volgende:
Het linkje doet het hier niet DJMO, of mijn lappie doet vaag in ieder geval maar dat klinkt eng zeg
Ik weet niet, aan de ene kant denk ik ook van och, je vent is volwassen enzo, dus ik zou niet van hem vragen niet te gaan, dat is denk ik zijn eigen beslissing. Maar ik zou denk ik wel vragen of hij voorzichtig wil doen en misschien niet te lang blijven hangen erna (vuurwapens en drank -aftermatchbiertjes- zijn een slechte combo denk ik...) Eng hoor.

Maneki, mn lief zegt dat k een doos ben en dat we heul geen g/w/l moeten regelen. Nou ben ik wel vaker een doos dus roept u maar als t zo is
In principe loopt alles al, je hoeft het dus alleen nog maar op je eigen naam te zetten
Saartje
pi_63649984
Aaaah kijk, dat scheelt een hoop gedoe
ik ga je ff PMen
beware
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 30 november 2008 @ 19:37:16 #276
13151 crew  Rewimo
pi_63649996
quote:
Op zondag 30 november 2008 18:41 schreef Bamba het volgende:

. Hier iemand uit dat verre buitenland, Hoogerheide.. Grappig dat je in mijn dorpje was! Waar in Hoogerheide zaten jullie ergens? In het gemeentehuis?
Nee In Familyland
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_63650295
quote:
Op zondag 30 november 2008 19:37 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Nee In Familyland
Oh ja, da's eigenlijk wel logischer ja. Ik zie nu net dat je er een heel weekend bent geweest , vonden ze op het gemeentehuis vast niet goed, zoveel logees .

*terug in lurkstand gaat*
And so the lion fell in love with the lamb
  zondag 30 november 2008 @ 19:53:48 #278
108648 cattie
lieve moeder
pi_63650316
Huuphuup, dat loopt idd al. Maar soms kan het wel lonen om het na te kijken. Wij kregen een naheffing voor gas van ¤ 800... We hebben een jaar lang (het eerste jaar in dit huis) veel te weinig betaald per maand en dat niet door gehad. We hebben toevallig net de jaarafrekening water gehad en hebben 120 m3 water verbruikt. Met 3 pers dus.
  zondag 30 november 2008 @ 20:01:58 #279
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_63650515
HuupHuup, betekent dat nou dat jij mijn buurvrouw van een stukje verderop wordt? Of blijft Maneki zitten waar ze zit en gaat het hier om een andere crib?

Hier ook effe lekker bankhangen. Ik haat jetlags en moet morgen weer gewoon werken
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  Jubileum moderator zondag 30 november 2008 @ 20:05:48 #280
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63650597
Wb Memmel! Hoe was Boston? Heb je nog leuke amerikaanse spulletjes meegenomen waarbij wij jaloers mogen kwijlen?
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 30 november 2008 @ 20:06:18 #281
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63650610
quote:
Op zondag 30 november 2008 13:38 schreef Brighteyes het volgende:

Een puppelslofje! Jeweets! Van onze puppeltjesmeet!

pi_63650625
Memmel, euh, ik weet niet precies hoelang Maneki al woont waar ze woont, maar die blijft gewoon zitten waar ze nu zit ja en ik ga in het oude huisje (lekker duidelijk ).
Maar daar ben jij/zijn jullie ook welkom voor taart en koffie hoor

g/w/l probleem is al opgelost, ik ben gewoon een doos moet vaker naar lief luisteren denk k... haha.
@Cattie, we zullen het inderdaad even goed nakijken, ik ben nooit zo dol op van die financiële verrassingen. Net als gemeente-belasting rekeningen die ineens op je deurmat vallen waar je nog niet aan gedacht had. Die zijn ook muh...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 30 november 2008 @ 20:25:00 #283
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_63651014
Huup, ik lees taart en ik vind het al een goed plan/

Lois, heb een doos Dubble stuffed Oreos naast me staan...ben je daar jaloers op?
Boston was echt super. Wat een prachtige stad is dat. Temp rond het vriespunt, stralend zonnetje. Heerlijk gewandeld, Anna d'r toekomstige universiteit bekeken (Harvard, ) en heul veul gewinkeld in the after Thanksgiving Midnight Madness Sale!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  Jubileum moderator zondag 30 november 2008 @ 20:30:43 #284
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63651167
Double stuffed?
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 30 november 2008 @ 20:32:20 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63651214
Klinkt goed Memmel!
Boston is idd tof. WIj hebben daar ooit ons congres gehad.

Oh en Viev, nee, ik weet niet...
  zondag 30 november 2008 @ 20:47:03 #286
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63651671
quote:
Op zondag 30 november 2008 20:32 schreef Brighteyes het volgende:
Klinkt goed Memmel!
Boston is idd tof. WIj hebben daar ooit ons congres gehad.

Oh en Viev, nee, ik weet niet...
Oh ik dacht dat het wel bekend was na onze fotospam in het slanktopic *[/grootheidswaanzin]! Puppeltjes zijn van die roze antislipdingetjes onder die roze slofjes...en we hebben verleden week dus een puppeltjemeet gehouden bij Conleche, met Greys en SHE en k_i_m .
  zondag 30 november 2008 @ 20:49:43 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63651758
Ik loop achter met lurken daar, vandaar dat ik het gemist heb.
  zondag 30 november 2008 @ 20:50:35 #288
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63651784
quote:
Op zondag 30 november 2008 20:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ik loop achter met lurken daar, vandaar dat ik het gemist heb.
Ja, doe es terugkomen zeg !
  zondag 30 november 2008 @ 20:51:52 #289
14746 k_i_m
pi_63651821
quote:
Op zondag 30 november 2008 20:06 schreef Vivi het volgende:

[..]

Een puppelslofje! Jeweets! Van onze puppeltjesmeet!

[ afbeelding ]
Hee, ik zie mijn achterhoofd .
In my life
Why do I smile
  zondag 30 november 2008 @ 20:51:56 #290
94046 PM-girl
pi_63651823
Puppeltjesmeet? scherm te lang open

Reinhilde! Wij hebben een combimagnetron en ik dacht dat echte ovens vast veel heter konden worden dan mijn el cheapo combinding! Ooit komt het wel goed met me!
Heb jij trouwens je kerstboomkoekjes ook met peper gemaakt?

[ Bericht 2% gewijzigd door PM-girl op 30-11-2008 21:07:22 ]
*
pi_63652202
Ze puppels ar efferiewhere
  zondag 30 november 2008 @ 21:06:35 #292
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_63652242
quote:
Op zondag 30 november 2008 20:30 schreef Lois het volgende:
Double stuffed?
*burp*...ja.
En daarna gaat mijn zak snickers mini dark chocolate eraan.
  zondag 30 november 2008 @ 21:08:11 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63652296
quote:
Op zondag 30 november 2008 20:50 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja, doe es terugkomen zeg !
Ik zal van de week weer eens even inlezen van de week.
pi_63652440
quote:
Op zondag 30 november 2008 21:06 schreef Memmel het volgende:

[..]

*burp*...ja.
En daarna gaat mijn zak snickers mini dark chocolate eraan.
Oeh, klinkt lekker zeg!

Ik heb voor straks warme chocomelk. En ergens in de kast nog een reep pure chocola met framboos.
pi_63652447
Ik heb net een rookworst warm gemaakt . Jammie!

PM, nee geen peper, dat vind ik zielig voor Nixxx. Denkt ie: heeeeee lekker! En dan:

zondag 30 november 2008 @ 21:22:39 #296
24188 Belana
kloon van belana
pi_63652743
ik heb de hele avond al trek in een whopper

nee ik ben niet zwanger
stormy waters...
sailin'
pi_63652792
Wat is een whopper?
pi_63652935
_Ingrid_ een hamburger van de Burger King.

Ik heb ook honger, en trek in chocola. Maar beter van niet, snoepen enzo, zit alweer teveel aan wat niet de bedoeling was. Denk dat k maar een kop sterrenmix thee maak. Ook zoet.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 30 november 2008 @ 21:29:03 #299
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63652966
quote:
Op zondag 30 november 2008 21:23 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat is een whopper?
n hamburger bij de burgerking
Today is life -

Dale Carnegie
pi_63653189
aha ik ken alleen de mcdonalds.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')