dat was voor mij dus ook de reden om het niet te geven. Amber komt elke dag minstens 2 keer buiten, drinkt elke dag melk maar volgens het cb was dat toch niet genoeg..quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:50 schreef freecell het volgende:
Over vitamine D: de CB's raden het aan bij kinderen, maar ik las net in een ander topic dat ouders het vaak niet geven.
Waarom eigenlijk niet?
Ik geef het nu wel, maar het lijkt me wat onzinnig, Leander heeft een lichte huid, krijgt best veel zon op zijn knarretje en in mijn melk zit toch in principe alles wat hij nodig heeft?
Daarbij is het spul mierzoet, daar ben ik ook niet zo voor
quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
als je de druppels op oliebasis hebt, zijn ze niet zoet. En toch vind dat gekke kind van mij ze heerlijk
Die heb ik volgens mij?quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
als je de druppels op oliebasis hebt, zijn ze niet zoet. En toch vind dat gekke kind van mij ze heerlijk
Dat gaan kijken heb ik ook als ik zo iets hoor hoor! Ook nu met dat van Thijmen, dan kan ik echt Leander heel stevig tegen me aandrukken en hem knuffelen en zeggen dat ik zo blij ben dat hij het zo goed doet.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:40 schreef Jarno het volgende:
Bah Grijs. Ik zat van de week per ongeluk Ik Mis Je te kijken (viel er tijdens het zappen in), waar een meisje van 8 (die dus vrij bewust het hele proces mee kan maken) hetzelfde overkwam. Verschrikkelijk. Ben daarna snel even bij Anna gaan kijken.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:01 schreef Rewimo het volgende:
Zo, wij gaan een weekendje wegTot zondag
Dat heb ik ook gezien ja, echt vreselijkquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:40 schreef Jarno het volgende:
Bah Grijs. Ik zat van de week per ongeluk Ik Mis Je te kijken (viel er tijdens het zappen in), waar een meisje van 8 (die dus vrij bewust het hele proces mee kan maken) hetzelfde overkwam. Verschrikkelijk. Ben daarna snel even bij Anna gaan kijken.
Me alegro mucho por ti.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:50 schreef Lois het volgende:
Fluf, muy bien, gracias. Mucho trabajo y que esta bien.![]()
Heerlijk weer 2 dagen gewerkt, en ik hoop dat het ziek zijn nu achter ons ligt *afklopt*
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:24 schreef bixister het volgende:
huuphuup dat zou wel leuk zijn zeg, als jullie in 't huis van maneki zouden gaan wonen! maar eh met dat schoen bestuderen... is je lief OP saartje gaan staan? nee toch hoop ik?
Nou, ik heb er ook vaak aan moeten denken vandaag. Grijs, veel sterkte en kracht voor jou en je familie. Wat een verschrikking.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:23 schreef bixister het volgende:
lishe, dat klinkt echt ideaal zeg! ben wel benieuwd wat je precies gaat doen!
grijs, hoe is 't nu met 't kindje van je neef? is er nog nieuws, of heb je niks meer vernomen. ik heb er vandaag zo vaak aan moeten denken. wat een verschrikking.
1-0quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:28 schreef sjak het volgende:
Kijk, er komt drank en het stroomt vol. Hoeveel staat Az nu voor, Kim?
Pietje op voetbalquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:27 schreef bixister het volgende:
nah, voetbal!(AZ-groningen, wordt live uitgezonden op discovery).
en tussendoor ben ik aan het marktplaatsstruinen voor voetbalschoenen voor Piet. die wil zo graag op voetbal. en we hebben besloten dat ie mag.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:36 schreef sjak het volgende:
Zou het erg zijn als ik de Okoladeletters die voor volgende week vrijdag bedoeld zijn nu ga opeten?
quote:
Ik niet, ik moet nog even naar het jasje turen wat ik niet mag van mijn manquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Boh,Ik denk ff zitten met mijn wijntje. ligt iedereen te bed?
Veel zuchten erbij bedoel je? Of boos naar hem kijken en dan weer verliefd naar het jasje?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:59 schreef k_i_m het volgende:
Wel opzichtig turen he, anders werkt het niet.
Zó groot is die tuin toch ook weer nietquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:57 schreef huuphuup het volgende:
Ik niet, schoonmoeders hangt nog steeds aan de lijn met lief![]()
Zo te zien heb je er al twee opquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:36 schreef sjak het volgende:
Zou het erg zijn als ik de Okoladeletters die voor volgende week vrijdag bedoeld zijn nu ga opeten?
Ja, dátquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:03 schreef sjak het volgende:
[..]
Veel zuchten erbij bedoel je? Of boos naar hem kijken en dan weer verliefd naar het jasje?
Ja, die zijn leuk hè? Maar ik twijfel want ze heeft al een pop voor haar verjaardag gekregen en krijgt nu zo'n Ernie gaat naar de dokter ding van mijn moeder...quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:09 schreef Lishe het volgende:
Snoop, check bij amazon die charlie en lola poppen. Ik heb ze van Bix dr link gejat en besteld. Leuk! En niet zo heel duur.
Ik zou er wel een ruzie voor over hebbenquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, dát.
Zeg nou zelf;
[ afbeelding ].
.
.
kun je nagaan wat ze dr allemaal mee van plan isquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:06 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Zó groot is die tuin toch ook weer niet![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, dát.
Zeg nou zelf;
[ afbeelding ].
.
.
Hee, ging jij niet naar bed?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:13 schreef sjak het volgende:
Jottum is zoooooo leuk!Belachelijk dat dat niet mag van je man
![]()
Macka, 3 en 1 geruild
Ik heb je net even gequote hier. En eraan toegevoegd dat hij wel moet begrijpen dat dit antwoord mij weer dichter bij die streep trektquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik zou er wel een ruzie voor over hebben
welke maat?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:27 schreef bixister het volgende:
nah, voetbal!(AZ-groningen, wordt live uitgezonden op discovery).
en tussendoor ben ik aan het marktplaatsstruinen voor voetbalschoenen voor Piet. die wil zo graag op voetbal. en we hebben besloten dat ie mag.
Dan heb je nog wel een paar jaarquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:16 schreef sjak het volgende:
Erg he. Ik had besloten er vanavond voor 2100 in te liggen
33!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:34 schreef moussy het volgende:
*doet een poging tot bijlezen*
[..]
welke maat?
haha en ik had de link van snoopy!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:09 schreef Lishe het volgende:
Snoop, check bij amazon die charlie en lola poppen. Ik heb ze van Bix dr link gejat en besteld. Leuk! En niet zo heel duur.
quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, dát.
Zeg nou zelf;
[ afbeelding ].
.
.
goed om te horenquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:11 schreef chacama het volgende:
Mijn papa is terug van zijn vakantie uit SurinameEn hij heeft de full-body scan op Schiphol met vlag en winpel doorstaan. Vanavond als ie weer thuis is hoor ik meer. Maar het was fantastisch wist ie me even snel te melden.
Na al deze mooie argumenten heb ik gewoon medegedeeld dat ik hem ging kopenquote:Op zaterdag 29 november 2008 08:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik koop het online als het in de uitverkoop is. En de beste smoes tot nu toe is dat het serieus drie jongens meegaat, zo goed is de kwaliteit.![]()
En dat zégt wat hoor, drie jongens proof.
En het houdt zijn waarde als je het weer verkopen wil.
dus.
Nee, dat zou weer teveel van het goede zijn. Ik bedoel, ik betaal het gewoon zelf. Technisch gezien hoef ik zijn goedkeuring ook niet, maar ik vind het leuker als hij er net zo blij van wordt als ikquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:40 schreef snoopy het volgende:
Zwijgt ie je nu dood Kim?![]()
M@x, welkom terug! Lijkt me heerijk zo'n weekje zon
joehoe Reinhilde! hoe is het met je?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:21 schreef Reinhilde het volgende:
ja van mij mag het! Maar goed, niet te veel verwachten, want ik heb zelfs mn slijmprop nog niet verloren.
Komt er nog iets leuks op tv vanavond?
daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:54 schreef snoopy het volgende:
[..]
joehoe Reinhilde! hoe is het met je?
Geen rijke sjeik gezien. Wel ongelooflijk veel kerels met hele slechte gebitten. Maggie is overigens erg populair in Marokko. Hoogste bod was 1 miljoen kamelenquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:10 schreef easy-going het volgende:
Heej m@x, wat doe je hier??
what happened met die reike sjeik?
Dat is toch helemaal geen probleem? Juist heel nuttig om 2 winterjassen te hebben.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:45 schreef k_i_m het volgende:
En eigenlijk is het probleem ook meer dat we anderhalve maand geleden een hele leuke roze winterjas bij de Mexx voor d'r hebben gekocht.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:17 schreef m@x het volgende:
Maggie is overigens erg populair in Marokko. Hoogste bod was 1 miljoen kamelen
Ik schreef reike hequote:Op zaterdag 29 november 2008 14:17 schreef m@x het volgende:
[..]
Geen rijke sjeik gezien. Wel ongelooflijk veel kerels met hele slechte gebitten. Maggie is overigens erg populair in Marokko. Hoogste bod was 1 miljoen kamelen
Welnee, een vrouw heeft nooit genoeg schoenen!quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:25 schreef Sugar het volgende:
Hee, M@x, welkom terug! En Maggie ook!![]()
Ik hoor hier steeds klik-klak, de prinsessenhakjes die Maria gisteren in de winkel heeft uitgezocht, omdat ze zo goed bij de tandarts haar mondje had open gedaan. Papa was erbij en die heeft niet zo heul goed nagedacht, want prinsessenhakschopentjes staan hier al weeeeeken ingepakt klaar voor 5 december ook.![]()
Maar ze is er duidelijk blij mee, want ze loopt er van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat op.
En ik kan weer iets nieuws verzinnen voor in de zak op 5 december.
Ja, m@x, daar ben ik ook wel erg benieuwd naar!!quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:30 schreef easy-going het volgende:
Maar hoeveel kamelen had je willen hebben voor haar dan?
Je weet toch dat ik je voor geen ontelbaar veel kamelen kwijt wil (om maar even ons lesbische imago stand te laten houdenquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:21 schreef Maggie het volgende:
[..]
Ja, m@x, daar ben ik ook wel erg benieuwd naar!!
en ja je schreef reike
he, bestond er vroeger geen winkels van mac en maggiequote:Op zaterdag 29 november 2008 20:51 schreef RockabeIIa het volgende:
wb m@x & m@ggie!
Natuurlijk wel. Alleen niet hier en uit voorzorg maar in het Chineesquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:08 schreef huuphuup het volgende:
jah, nu kan ik niet meer zomaar over mn huisbaas bitchen![]()
Nu pas?quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:11 schreef E.T. het volgende:
Grappig, zo'n Fok-verhuur-relatie![]()
of ik ga de griep krijgen, of ik ga ernstig ongesteld worden (voor het eerst sinds de bevalling).. Either way.... het voelt niet fijn in m'n rug en benen
De keerzijde daarvan is dat ik als volcontinue (ook 's nachts dus minimaal twee keer) borstvoedings-infuus dienst doequote:
Dat gaat niet, want mijne doen niks meerquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:33 schreef E.T. het volgende:
ruilen?
Ik ook en wij kochten altijd een dure Intratuinboomquote:Op zondag 30 november 2008 13:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik meestal pas het weekend voor de kerstHeb zo'n hekel aan die halfkalende bomen en naalden overal rond oud en nieuw.
quote:Op zondag 30 november 2008 13:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
ikzou omrekenen pm, anders heb je binnen 2 minuten een zwartgeblakerde taart
quote:Op zondag 30 november 2008 13:09 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik ook en wij kochten altijd een dure IntratuinboomNooit meer dus. Nu een adresje bij een boer, waar een boom vers uitgegraven wordt, hooguit 10 euro kost en netjes in de auto gelegd wordt door de beste man. Geen naalden, al staat hij weken!
![]()
Even een vraagje naar aanleiding van de Nigella posts onlangs, ik kwam op youtube een lekker recept van haar tegen, de taart zou in een bak water de oven in moeten op 350 graden. Mijn oven kan niet zo heet. In andere filmpjes zegt ze nadrukkelijk graden Fahrenheit, maar hier niet. Kan ik het omrekenen naar Celsius denken jullie, of moet ik een andere oven kopen?
Blij dat jij het vraagt!quote:Op zondag 30 november 2008 13:38 schreef Brighteyes het volgende:
Lois, hoe is het vannacht gegaan met je meiden?
Vivi, wat heb je nou in je avatar staan?
quote:Op zondag 30 november 2008 16:24 schreef huuphuup het volgende:
hmm, aan de hoge kant dan dus? Maar je krijgt het teveel betaalde terug aan het eind van het jaar toch als ze de meters weer op komen nemen?
Ja gelukkig wel! Eva hoest nog als een oude zeeman en kreeg vanmiddag ineens koorts, dus die mag lekker naar opa en oma morgen. Zo fijn dat mijn schoonouders gelijk klaar staan om op te passenquote:Op zondag 30 november 2008 17:17 schreef Brighteyes het volgende:
Lois, hoe is het vannacht gegaan? Hebben jullie lekker kunnen slapen?
quote:Op zondag 30 november 2008 18:34 schreef Rewimo het volgende:
Hallo
Wij zijn weer terug uit het verre buitenland (Hoogerheide)Leuk weekend gehad met WLS-lotgenoten! Al heeft qltel nu zijn buik vol van alle operatie- en ontlastingverhalen
Nu eerst zien dat we de kamer warm krijgen, brrrrrrrrr wat een kou...
In principe loopt alles al, je hoeft het dus alleen nog maar op je eigen naam te zettenquote:Op zondag 30 november 2008 17:17 schreef huuphuup het volgende:
Het linkje doet het hier niet DJMO, of mijn lappie doet vaag in ieder geval maar dat klinkt eng zeg![]()
Ik weet niet, aan de ene kant denk ik ook van och, je vent is volwassen enzo, dus ik zou niet van hem vragen niet te gaan, dat is denk ik zijn eigen beslissing. Maar ik zou denk ik wel vragen of hij voorzichtig wil doen en misschien niet te lang blijven hangen erna (vuurwapens en drank -aftermatchbiertjes- zijn een slechte combo denk ik...) Eng hoor.
Maneki, mn lief zegt dat k een doos ben en dat we heul geen g/w/l moeten regelen. Nou ben ik wel vaker een doos dus roept u maar als t zo is![]()
Neequote:Op zondag 30 november 2008 18:41 schreef Bamba het volgende:
. Hier iemand uit dat verre buitenland, Hoogerheide.. Grappig dat je in mijn dorpje was! Waar in Hoogerheide zaten jullie ergens? In het gemeentehuis?
Oh ja, da's eigenlijk wel logischer ja. Ik zie nu net dat je er een heel weekend bent geweestquote:
Een puppelslofje! Jeweets! Van onze puppeltjesmeet!quote:Op zondag 30 november 2008 13:38 schreef Brighteyes het volgende:
Lois, hoe is het vannacht gegaan met je meiden?
Vivi, wat heb je nou in je avatar staan?
Oh ik dacht dat het wel bekend was na onze fotospam in het slanktopicquote:Op zondag 30 november 2008 20:32 schreef Brighteyes het volgende:
Klinkt goed Memmel!
Boston is idd tof.WIj hebben daar ooit ons congres gehad.
Oh en Viev, nee, ik weet niet...
Ja, doe es terugkomen zegquote:Op zondag 30 november 2008 20:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ik loop achter met lurken daar, vandaar dat ik het gemist heb.![]()
Hee, ik zie mijn achterhoofdquote:Op zondag 30 november 2008 20:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Een puppelslofje! Jeweets! Van onze puppeltjesmeet!
[ afbeelding ]
*burp*...ja.quote:
Oeh, klinkt lekker zeg!quote:Op zondag 30 november 2008 21:06 schreef Memmel het volgende:
[..]
*burp*...ja.
En daarna gaat mijn zak snickers mini dark chocolate eraan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |