abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 november 2008 @ 23:24:57 #1
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_63582551
Sorry, ik hoop niet dat ik jullie nou een slechte nachtrust heb bezorgd...
Het hielp voor mij in elk geval wel een beetje om het van me af te schrijven.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  donderdag 27 november 2008 @ 23:55:52 #3
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_63583104
Grijs, als het zo dichtbij komt kun je het ook moeilijk van je afzetten
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_63583178
Grijs...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 28 november 2008 @ 01:11:52 #5
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_63584313
Wat een afschuwelijke nachtmerrie. Die machteloosheid.

Sterkte, Grijs, ook voor de ouders natuurlijk.
... ♥ ik mis je ♥
pi_63585285
Heel veel sterkte Grijs!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 november 2008 @ 07:16:47 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63585641
Grijs wat lijkt me dat vreselijk als je kind in zo'n korte tijd voor je ogen achteruit gaat en van je weggenomen wordt Echt een nachtmerrie...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_63585955
Grijs, wat een verhaal

Wij stappen zo in de auto richting het ziekenhuis voor de mantouxtest en de longfoto.. Gelijk even kijken of we desnoods door middel van een arts een plekkie kunnen regelen maandag/dindsdag voor het infuus...
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 november 2008 @ 08:24:28 #9
13151 crew  Rewimo
pi_63586152
Zou prettig zijn Raissa Wat voor infuus krijg je eigenlijk?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_63586196
Grijs.. wat vreselijk...
Heel veel sterkte
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 28 november 2008 @ 09:19:35 #11
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63587045
Grijs, wat een vreselijk verdriet in je familie! Wat erg.
Ik moet (natuurlijk) meteen terugdenken aan de vriendin van mijn neef, die een paar weken geleden ook is doodgegaan aan kanker, een hersentumor ook. Wat jij schrijft, is precies hoe het ook bij haar uiteindelijk ging.

Wat afschuwelijk dat het een kínd treft! Een kind! Ik kan er gewoon niet bij en moest van je bericht meteen huilen. Heel veel sterkte voor jou en je familie.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_63587416
pff, Grijs, daarr schrik je idd wel van! Ook als je iemand niet zo héél goed kent!
pi_63587588
Jeetje Grijs, wat een verdrietig verhaal. Heelveelsterkte!

Raissa, succes in het ziekenhuis!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63587772
Over vitamine D: de CB's raden het aan bij kinderen, maar ik las net in een ander topic dat ouders het vaak niet geven.
Waarom eigenlijk niet?

Ik geef het nu wel, maar het lijkt me wat onzinnig, Leander heeft een lichte huid, krijgt best veel zon op zijn knarretje en in mijn melk zit toch in principe alles wat hij nodig heeft?
Daarbij is het spul mierzoet, daar ben ik ook niet zo voor
pi_63587919
Grijs ik heb er gewoon slecht van geslapen
Wat moet het verschrikkelijk zijn.
Nogmaals sterkte voor jou, de hele familie en in het bijzonder voor je neef en zijn vrouw.

Raissa, succes vandaag! Hopelijk is er niets aan de hand!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63588026
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 09:50 schreef freecell het volgende:
Over vitamine D: de CB's raden het aan bij kinderen, maar ik las net in een ander topic dat ouders het vaak niet geven.
Waarom eigenlijk niet?

Ik geef het nu wel, maar het lijkt me wat onzinnig, Leander heeft een lichte huid, krijgt best veel zon op zijn knarretje en in mijn melk zit toch in principe alles wat hij nodig heeft?
Daarbij is het spul mierzoet, daar ben ik ook niet zo voor
dat was voor mij dus ook de reden om het niet te geven. Amber komt elke dag minstens 2 keer buiten, drinkt elke dag melk maar volgens het cb was dat toch niet genoeg..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 28 november 2008 @ 10:03:23 #17
190853 RockabeIIa
pi_63588054
freecell, dat ene drupje zoetigheid maak je je nu al druk over? Babies houden van nature van zoet, daar doe je niets aan Ze groeien zo hard en hebben vit. D blijkbaar nodig voor de botjes. FV-kids krijgen het ook, dan zit het extra toegevoegd in de poeder.
Ik ben het wel eens vergeten maar vond het zelf wel zinnig te geven. Baat het niet, schaadt het niet, toch?
pi_63588103
Wij geven het zelf niet. Het is een vitamine die kinderen bij voldoende buitenlucht, gezonde voeding en een lichte huid genoeg binnenkrijgen. Het is volgens mij anders als je kindje een donkere huid heeft, of weinig buitenkomt.
Sara komt gemiddeld per dag ruim een uur buiten, in de zomer nog veel langer. Ze heeft een lichte huid, eet gevarieerd en goed, dus daarom krijgt ze het niet extra.

en nu even lekker op de koffie bij m'n oma, tot laters!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63588140
Freecell, hier geven we het niet.
Pepijn is heel blank, leeft in een bij zijn huidskleur passend klimaat en komt veel buiten. Verder eet hij gezond en veelzijdig.
In het begin speelde ook nog mee dat ik zeer allergisch ben voor van alles en nog wat, en dat vitamine D druppels op basis van een allergeen zijn (vis? pindaolie? zoiets iig).

op www.borstvoeding.com kun je ook meer vinden over vitamine D bijgeven als je borstvoeding geeft.
  vrijdag 28 november 2008 @ 10:10:44 #20
190853 RockabeIIa
pi_63588212
Oja, ik zat even te denken... Ik geef het nu ook niet meer. Tot 1,5 jaar volgehouden en toen kwam hij toch elke dag wel een 45 minuten of langer buiten. Leek me ook voldoende.
pi_63588449
nou dat dus allemaal
Haha, ik geef het nu wel, maar vergeet het ook wel eens.
En nee, dat ene drupje zoet is ook geen drama, maar het is wel érg smerig zoet
pi_63588620
als je de druppels op oliebasis hebt, zijn ze niet zoet. En toch vind dat gekke kind van mij ze heerlijk
Saartje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 28 november 2008 @ 10:30:59 #23
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63588684
grijs
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_63588829
Grijs, wat een afschuwelijk verdrietig bericht
Kindjes moeten niet doodgaan
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator vrijdag 28 november 2008 @ 10:39:14 #25
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63588897
Grijs dit is echt verschrikkelijk. Bah!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63588923
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
als je de druppels op oliebasis hebt, zijn ze niet zoet. En toch vind dat gekke kind van mij ze heerlijk
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Die heb ik volgens mij?
Maar ik heb het doosje niet meer en het staat niet op het flesje.
Ze zijn iig heel anijzig Leander vindt het heerlijk.
pi_63588940
Bah Grijs. Ik zat van de week per ongeluk Ik Mis Je te kijken (viel er tijdens het zappen in), waar een meisje van 8 (die dus vrij bewust het hele proces mee kan maken) hetzelfde overkwam. Verschrikkelijk. Ben daarna snel even bij Anna gaan kijken.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_63589138
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:40 schreef Jarno het volgende:
Bah Grijs. Ik zat van de week per ongeluk Ik Mis Je te kijken (viel er tijdens het zappen in), waar een meisje van 8 (die dus vrij bewust het hele proces mee kan maken) hetzelfde overkwam. Verschrikkelijk. Ben daarna snel even bij Anna gaan kijken.
Dat gaan kijken heb ik ook als ik zo iets hoor hoor! Ook nu met dat van Thijmen, dan kan ik echt Leander heel stevig tegen me aandrukken en hem knuffelen en zeggen dat ik zo blij ben dat hij het zo goed doet.

Mijn mening over vitamine D is nu geloof ik: lichtelijk overbodig, maar het kan geen kwaad. Dus gewoon geven en af en toe al dan niet bewust een dag overslaan
Wat ik doe als het flesje leeg is weet ik nog niet, wrs wordt het buiten dan al weer een stuk lichter en dat is een goede reden om geen nieuwe te kopen
  vrijdag 28 november 2008 @ 11:06:22 #29
3185 Adelante
To let it go now
pi_63589648
DE FEE SINT-ICOONTJES WEDSTRIJD

LAATSTE DAG OM TE MEE TE DOEN MET DE WEDSTRIJD
NOMINEER JE NU VOOR DE LEUKSTE SINT AVATAR!

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_63589907
Oh grijs wat naar..

Gister zijn we naar de kapster geweest en daarna 'even' naar de kroeg geweest.. Om half 1 zijn we naar huis gegaan omdat vriendlief er vanochtend toch echt weer uit moest! Was gezellig joh!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 november 2008 @ 12:01:52 #31
13151 crew  Rewimo
pi_63591101
Zo, wij gaan een weekendje weg Tot zondag
pi_63591121
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 12:01 schreef Rewimo het volgende:
Zo, wij gaan een weekendje weg Tot zondag
Veel plezier!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63592719
Veel plezier Rewimo!
Sara
Merel
Ukje
pi_63592839
Rewimo have fun! We zien de toffe foto's van Christan wel verschijnen in het fototopic neem ik aan? Kunnen we even weer verbaasd zijn over hoe hard hij groeit
pi_63592939
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:40 schreef Jarno het volgende:
Dat heb ik ook gezien ja, echt vreselijk Ik kijk dat programma maar niet te vaak, word er altijd zo droevig van en ik heb nog niet eens kinderen.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_63592987
Over vitamine D: omdat ik borstvoeding aan het opvoeren en kunstvoeding aan het afbouwen was heb ik bij het voedingscentrum nagevraagd wat de juiste doseringen waren bij de verschillende verhoudingen BV/KV.

Zij gaven ook aan dat heel recent de adviesdosering is verhoogd van 5 mg naar 10 microgram bij 100% borstvoeding. Blijkbaar krijgt het gemiddelde nederlandse kindje toch niet genoeg daglicht.
Omdat ik het regelmatig vergeet, geef ik dus zo nu en dan 10 druppeltjes vitamine D op oliebasis. Ik meng het met afgekolfde melk die ze zo nu en dan in een flesje krijgt. Doe hier ook direct de vit. K in.

Ik doe het wel omdat ik wel elke dag met dochter buiten kom, maar met dit weer zit ze behoorlijk ingepakt dus is alleen haar gezichtje blootgesteld aan daglicht.
  vrijdag 28 november 2008 @ 14:26:05 #37
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63594934
Rewimo en familie, geniet ervan!

Ik had toch dat gesprek, afgelopen maandag? Kreeg meteen een 0 uren contract maar ik moest eerst nog met de directie van mijn werk-waar-ik-al-werk overleggen. Kreeg gisteren zo'n fijne reactie! Nu heb ik helemaal het ideaalplaatje: Nieuwe baan voor 1 weekend per maand (in de richting die ik wil, incl. bijscholing) en op mijn oude werk mag ik 2 uur per week minder gaan werken en de overige uren houden!!! Wiehoe en fijn!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 28 november 2008 @ 14:31:07 #38
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63595059
goed geregeld Lishe wat fijn gefeliciteerd!
Fijne dagen Rewimo!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_63595699
Lishe, dat klinkt super Gefeliciteerd!
Sara
Merel
Ukje
pi_63595770
Lishe, geweldig Gefeliciteerd
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 28 november 2008 @ 15:03:20 #41
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63595855
LIshe, wat fijn zeg!

En zo een ander bericht, van Grijs! Heel veel sterkte!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_63596742
Rewimo, veel plezier!

Lishe wat goed hee!! Kanjer!

Ik ben vandaag echt niet actief te krijgen. Lig wel op de bank inmiddels ipv in bed, maar ik heb echt nog helemaal niets gedaan . En ik moet toch echt nog koken, stofzuigen en opruimen.
pi_63596887
Lishe komt alles toch nog op z'n pootjes terecht
pi_63598328
Veel plezier Rewimo!!

Lishe, wat goed!!

Reinhilde, lekker toch! Lekker relaxen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63599826
Grijs wat een verhaal afgrijselijk, sterkte voor de fam de ouders en de naaste

Lishe wat fijn en leuk nieuws

ik ga een weekendje werken, tot snel weer
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 28 november 2008 @ 19:00:37 #46
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_63601582
Fijn Lishe!

Hopelijk ben je voldoende opgeknapt om het gelijk een heel weekend vol te houden, Bar!

Lois, ¿cómo estás?
... ♥ ik mis je ♥
pi_63601716
Reinhilde: jij meot ook niet teveel meer doen

Ik heb trouwens de dag voor de bevalling (die om 2:00 begon ) tot 8 uur 's avonds het h'ele huis op de kop gehad en schoongemaakt.
  Jubileum moderator vrijdag 28 november 2008 @ 19:50:11 #48
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63602836
Lishe wat fijn Gefeliciteerd

Fluf, muy bien, gracias. Mucho trabajo y que esta bien.
Heerlijk weer 2 dagen gewerkt, en ik hoop dat het ziek zijn nu achter ons ligt *afklopt*
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 28 november 2008 @ 19:55:34 #49
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_63603022
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 19:50 schreef Lois het volgende:
Fluf, muy bien, gracias. Mucho trabajo y que esta bien.
Heerlijk weer 2 dagen gewerkt, en ik hoop dat het ziek zijn nu achter ons ligt *afklopt*
Me alegro mucho por ti.
Ik vind dat jullie allemaal genoeg ziek zijn geweest voor de komende 3 jaar! Nee, 4! Nee, 5!
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 28 november 2008 @ 19:55:57 #50
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63603044
Gefeliciteerd Lishe! Heel goed van je.
lekker genieten van niks doen Reinhilde.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 28 november 2008 @ 20:11:40 #51
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63603471
Wat lief! Al die jompels hier! Ik ben er zelf ook erg blij mee. Ben benieuwd hoe het gaat lopen, het nieuwe werk is erg spannend ook.
Reinhilde, 2 december komt steeeds dichterbij.

Lois, fijn dat je weer boven water bent!
pi_63603751
Gefeliciteerd Lishe!
En fijn dat alle zieke dames weer een beetje beter zijn.

@Reinhilde, heb je vandaag nog iets gedaan of heb je je er maar bij neergelegd en er een lekker lui dagje van gemaakt?

Ik heb vandaag Saartje gemeet
En Saartje heeft lief zn schoen bestudeert
En lief en ik hebben zo'n leuk huisje bekeken en nu wil ik het hebben! maar k moet ook nog verstandig doen en nadenken enzo... argh. En dat terwijl we allebei in ons hoofd de babykamer al stonden in te richten
*zucht*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63603846
lishe, dat klinkt echt ideaal zeg! ben wel benieuwd wat je precies gaat doen!

grijs, hoe is 't nu met 't kindje van je neef? is er nog nieuws, of heb je niks meer vernomen. ik heb er vandaag zo vaak aan moeten denken. wat een verschrikking.
pi_63603879
huuphuup dat zou wel leuk zijn zeg, als jullie in 't huis van maneki zouden gaan wonen! maar eh met dat schoen bestuderen... is je lief OP saartje gaan staan? nee toch hoop ik?
  vrijdag 28 november 2008 @ 20:26:14 #55
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_63603924
Grijs wat een vreselijk verdrietig verhaal, echt een grote nachtmerrie.

En tegelijkertijd lees ik over Lishe: wat geweldig!
pi_63604058
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 20:24 schreef bixister het volgende:
huuphuup dat zou wel leuk zijn zeg, als jullie in 't huis van maneki zouden gaan wonen! maar eh met dat schoen bestuderen... is je lief OP saartje gaan staan? nee toch hoop ik?

nee, ik wilde eerst tikken "en Saartje heeft de schoen van mn lief gemeet" maar dat vond ik al klinken alsof ie haar geschopt had haha
Nee ze tijgerde zijn kant op en mn lief die deed zn schoenen een beetje laten piepen over de houten vloer. Vet interessant natuurlijk...
En jah, zou zeker leuk zijn, haha, waar fok al niet goed voor is
dat zei mijn lief dus ook --> "is al dat fokken van jou toch nog ergens goed voor"
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 28 november 2008 @ 20:35:45 #57
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63604236
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 20:23 schreef bixister het volgende:
lishe, dat klinkt echt ideaal zeg! ben wel benieuwd wat je precies gaat doen!

grijs, hoe is 't nu met 't kindje van je neef? is er nog nieuws, of heb je niks meer vernomen. ik heb er vandaag zo vaak aan moeten denken. wat een verschrikking.
Nou, ik heb er ook vaak aan moeten denken vandaag. Grijs, veel sterkte en kracht voor jou en je familie. Wat een verschrikking.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 28 november 2008 @ 20:45:04 #58
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63604564
Wat grappig Huup!

Het verhaal van Grijs blijft ook in mijn achterhoofd spoken. Zo naar, zo'n nachtmerrie.

[ Bericht 51% gewijzigd door Lishe op 28-11-2008 21:55:57 ]
pi_63604637
goedenavond!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_63604747
Zo, ik ben net even in bad geweest omdat ik hoofd-/nek-/schouderpijn had. Het is nu helemaal weg en ik voel me alsof ik net uit de sauna kom
pi_63604906
lishe, dat klinkt heel interessant!!!

snoopy oh wat kan dat lekker zijn he. m'n ouders hebben zo'n infrarood sauna, dat is helemáál heerlijk.
  Jubileum moderator vrijdag 28 november 2008 @ 20:56:59 #62
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63604949
Dat klinkt heel bijzonder en interessant Lishe.

Snoop, ik ben jaloers, een bad
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63605177
Oh heerlijk ja een bad. De afgelopen weken ging ik twee keer per dag. Wij hebben een tweepersoonsbad, dus zit heerlijk ruim, ook met dikke zwangere buik

Nu mag ik voorlopig niet en dat vind ik best jammer.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_63605354
Oh ja, na een bevalling mag je tig weken niet. Maar dan is het ook zo heerlijk om met je baby in het water te liggen
  vrijdag 28 november 2008 @ 21:15:50 #65
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63605611
Archhhh, een bad. Rotonderwerp! We moeten verbouwen, we willen verbouwen, we hebben zelfs al geld om te verbouwen maar we hebben echt geen tijd om te organiseren
Lekker douchen!
pi_63605625
Huup, ik heb een beetje opgeruimd en verder niets.
Mijn buik rommelt nou al de hele dag, hij voelt strak en gespannen. Ben benieuwd.... Yoga was wel leuk!
Maaaar je gaat mss in het huis van Maneki wonen?

Koel!
pi_63605658
Oeh spannend!! turmoil in your tummy!!
kom maar op zou ik zeggen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63605838
ja van mij mag het! Maar goed, niet te veel verwachten, want ik heb zelfs mn slijmprop nog niet verloren .

Komt er nog iets leuks op tv vanavond?
  vrijdag 28 november 2008 @ 21:22:46 #69
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63605871
Reinhilde spannend. Huup, jij ook spannende tijden. Het verhaal van Grijs had ik gemist, net even bijgelezen

Ik ben deze week erg onder de indruk geweest van een ongeluk in ons dorp afgelopen weekend. Vandaag is het jongetje begraven. Ik kan me niet voorstellen hoe je dan toch verder moet als ouders. Pffff.
Lekker douchen!
pi_63605937
Oh Sjak, er komt maar geen einde aan al die ellendige dingen lijkt wel
pi_63606101
sjak, nog zoiets vreselijks... pfoe. ik zou echt gek worden vrees ik.
  vrijdag 28 november 2008 @ 21:30:33 #72
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63606190
Het geeft me het gevoel dat het oneerlijk is, en ...eh..hoe zeg ik het, nou ja, toch oneerlijk, dat is het beste woord. Ik moet veel denken aan die ouders.

Wij kijken reikhalzend uit naar het nieuwe jaar. Soms vergeten we bijna dat er ook goede dingen zijn geweest een kind erbij bijvoorbeeld

[ Bericht 11% gewijzigd door sjak op 28-11-2008 21:48:54 ]
Lekker douchen!
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:22:07 #73
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63608075
Wat is het rustig hier. Zitten jullie allemaal zo gespannen popstars te kijken ofzo?

Zou het helpen?
Lekker douchen!
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:25:05 #74
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63608170
Hahaha, gooi dr maar 1 vol Sjak!
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:26:15 #75
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63608196
Hier niet. Ik mag voetbal niet afzetten .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_63608219
popstars
En saartje was weer in beste stemming vanmiddag ghehe, gek kind Huup gemeet ja, en HuupMan, was gezellig
Wat een verdrietig nieuws hier zo allemaal weer..
Saartje
pi_63608233
Ik heb al genoeg gehad volgens mijn weight watchers puntenlijst

En ik zit een fotoalbum van 2008 samen te stellen. Dus ik switch af en toe even.
Hier staat voetbal op
pi_63608236
nah, voetbal! (AZ-groningen, wordt live uitgezonden op discovery).

en tussendoor ben ik aan het marktplaatsstruinen voor voetbalschoenen voor Piet. die wil zo graag op voetbal. en we hebben besloten dat ie mag.
pi_63608250
oh k_i_m en snoopy ook voetbal aan 't 'kijken' ! of is 't een andere wedstrijd?
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:28:03 #80
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63608259
Kijk, er komt drank en het stroomt vol. Hoeveel staat Az nu voor, Kim?
Lekker douchen!
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:29:21 #81
14746 k_i_m
pi_63608297
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:28 schreef sjak het volgende:
Kijk, er komt drank en het stroomt vol. Hoeveel staat Az nu voor, Kim?
1-0
In my life
Why do I smile
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:30:05 #82
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63608324
Ik kijk wel popstars.
Leuk Bix, Piet op voetbal.... Sta je straks elke zaterdagochtend langs de lijn.
pi_63608329
Nou het is idd AZ. En ik vind dat ze patserige shirtjes aan hebben
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:30:16 #84
14746 k_i_m
pi_63608338
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:27 schreef bixister het volgende:
nah, voetbal! (AZ-groningen, wordt live uitgezonden op discovery).

en tussendoor ben ik aan het marktplaatsstruinen voor voetbalschoenen voor Piet. die wil zo graag op voetbal. en we hebben besloten dat ie mag.
Pietje op voetbal . Wil Anna nu ook op voetbal? .
In my life
Why do I smile
pi_63608343
ja, proost! maar 't is wel wat spannend.
pi_63608395
nou, anna wilde wel heeel graag ook een AZ-pet , toen Piet er een gekregen had. maar of ze er 'op' zal willen, geen idee! voorlopig mag ze nog niet van mij.

jaaa 2-0!
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:33:06 #87
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63608452
Die Brandi doet het goed he Lishe. Maar ze is wel "het lievelingetje".
Foto-albums, pffff, daar moet ik aan beginnen maar kan de moed niet opbrengen. Het lukt elke keer niet.
We maken er geen van 2008 heb ik besloten
Lekker douchen!
pi_63608484
woohoe 2-0 i guess.
Ik kijk topgear zonder geluid
en lief hangt met schoonmoeders aan de telefoon, die heeft net de foto van Maneki's tuintje gezien en heeft al helemaal tuin plannen qua wat erin moet komen enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:34:05 #89
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63608485
2-0 wordt hier niet enthousiast ontvangen ('BAH', roept Schanul).
De drank wel
Lekker douchen!
pi_63608512
haha hier werd gedanst!
pi_63608561
Ik heb maar even een glas pepermuntthee gehaald. Toen ik een nieuw doosje thee opende kreeg ik visioenen van 'after-eight'. Helaas zit er geen chocolade bij
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:36:02 #92
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63608567
Brandi is inderdaad goed! En ook het lievelingetje. Maarja, die moet dan maar winnen, ik vind het niveau niet zo hoog voor de rest. (En nu als prinsesje tussen die heren ligt het er wel erg dik bovenop. )
pi_63608572
voetbal *huiver* Ik ben heel erg blij dat die jongens van mij dat niet willen. Later als ze groot zijn mogen ze wel van me, dan kunnen ze niet stappen zaterdagavond want dan moeten ze zondagochtend op tijd op het veld staan
Saartje
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:36:25 #94
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63608579
Zou het erg zijn als ik de Okoladeletters die voor volgende week vrijdag bedoeld zijn nu ga opeten?
Lekker douchen!
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:37:02 #95
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63608601
Ik heb heeeel erg zin in een chocoladelikeurtje

Foto-album... Ik ben een heel eind maar moet nog zoveel Streefdatum van Tobias' verjaardag de boel 'bij' hebben is me ook niet gelukt
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_63608625
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:36 schreef sjak het volgende:
Zou het erg zijn als ik de Okoladeletters die voor volgende week vrijdag bedoeld zijn nu ga opeten?
pi_63608647
Sjak dan moet je mijn lief hebben
Die had voor zijn sinterklaaslootje de verkeerde chocolade letter gekocht... dus die hebben wij gister saampjes op haha, ik vond het wel een prima actie
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:38:15 #98
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63608653
Welnee, sjak.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:38:38 #99
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63608668
De S van Snoopy zit er niet tussen hoor. En de S van Stijn ga ik uiteindelijk toch zelf opeten...
Lekker douchen!
pi_63608705
Deze is ook zo lekker:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')