Dat deed zevert zo evenquote:Op donderdag 27 november 2008 22:39 schreef paultjuhhh het volgende:
[ afbeelding ]
PAAL PAAL LEONARDO PAAL PAAL ! DIT IS ZIJN ANTWOORD GEJUICH VAN DE SUPPORTERS DIE VEEL LEED HEEFT GEKEND DIE IS ZIJN ANTWOORD HIJ DRUKT HIER ZIJN STEMPEL !
Dat Ajax wint.quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:41 schreef Tommeke het volgende:
Dit is echt voor 't eerst sinds lange tijd dat ik in Europees verband weer geniet van Ajax.
??? Eerste helft was ie harstikke goed man.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:43 schreef Chadi het volgende:
Lindgren toch zwak nog steeds.. hopen dat hij zijn niveau van vorig jaar haalt weer.
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:43 schreef Cheiron het volgende:
"Broek op zn enkels heerlijk om naar te kijken"
Wat een vuns die Evert
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:44 schreef Grulez het volgende:
[..]
??? Eerste helft was ie harstikke goed man.
Inderdaad.Lindgren speelt een goede pot.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:44 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ga janken. nog twee goede wedstrijden en je komt als een echte successupporter weer terug..quote:Op donderdag 27 november 2008 22:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat 6 minuten dominant spel al niet teweeg brengt na 2308926 minuten bagger.
Vorig jaar eerste helft.. maar vandaag liep hij te ver uit positie waardoor Enoh telkens meters moest maken.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:44 schreef Grulez het volgende:
[..]
Help me onthouden dat ik jou niet meer serieus neem.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat 6 minuten dominant spel al niet teweeg brengt na 2308926 minuten bagger.
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:47 schreef Steeven het volgende:
Waarom speelt Gabri de laatste paar wedstrijden niet meer vanaf de 1e minuut? Die kerel is echt mijlenver beter dan Eno of Lindgren.
Problemen met Van Basten volgens mijquote:Op donderdag 27 november 2008 22:47 schreef Steeven het volgende:
Waarom speelt Gabri de laatste paar wedstrijden niet meer vanaf de 1e minuut? Die kerel is echt mijlenver beter dan Eno of Lindgren.
Wat een onzin. Enoh liep positioneel gewoon belabberd. Dat zie je nu toch met Gabri.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Vorig jaar eerste helft.. maar vandaag liep hij te ver uit positie waardoor Enoh telkens meters moest maken.
Hij komt niet vaak genoeg op de thee bij Marco?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:47 schreef Steeven het volgende:
Ja lekker boeiend tijdens de wedstrijdquote:Op donderdag 27 november 2008 22:48 schreef stingerraket het volgende:
http://www.voetbalcourant(...)len-kroeg-in-hamburg
Nee, Enoh wordt gewoon boven hem verkozen. Onterecht trouwens.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:48 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Problemen met Van Basten volgens mij
DE VLEGELS!quote:Op donderdag 27 november 2008 22:48 schreef stingerraket het volgende:
Geregistreerd op: donderdag 17 april 2008 @ 16:26quote:Op donderdag 27 november 2008 22:48 schreef stingerraket het volgende:
Dat was al ff bekend, mafkeesquote:Op donderdag 27 november 2008 22:48 schreef stingerraket het volgende:
Jammer eigenlijk dat jij hier bent.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Eigenlijk vind ik het schandalig dat de Nederlandse taal het woord allochtoon kent. De hele grondslag van dat woord is discriminerend.²
Heb je liever kut-willekeurige nationaliteit?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Eigenlijk vind ik het schandalig dat de Nederlandse taal het woord allochtoon kent. De hele grondslag van dat woord is discriminerend.²
* Rekkie blijft stevig stil staanquote:Op donderdag 27 november 2008 22:52 schreef Noshiba het volgende:
EN WIE NIET SPRINGT DIE IS GEEN JOOD
Enoh liep goed Lindgren was telkens te laat . Die aanvoerder speelt nu heel anders trouwens maar dat is een tactische omzetting van Jolquote:Op donderdag 27 november 2008 22:48 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat een onzin. Enoh liep positioneel gewoon belabberd. Dat zie je nu toch met Gabri.
Opvallend inderdaad. Sulejmani heeft gewoon nog tijd nodig denk ik dan maar...quote:Op donderdag 27 november 2008 22:53 schreef Grulez het volgende:
Leonardo is een klasse beter dan Suljemani.
Nee die gast moet geen terugspeelballen gevenquote:Op donderdag 27 november 2008 22:53 schreef Jojoortje het volgende:
GEWOON TIKKIE TERUG SUAREZ MOEILIJK HE
Hou op hoorquote:Op donderdag 27 november 2008 22:53 schreef Grulez het volgende:
Leonardo is een klasse beter dan Suljemani.
das laagquote:Op donderdag 27 november 2008 22:52 schreef Rekkie het volgende:
Shit man..... 4 minuten en een hartslag van 60
Nee een leip balletje die 100 meter over gaat is goedquote:Op donderdag 27 november 2008 22:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee die gast moet geen terugspeelballen geven
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:55 schreef Rekkie het volgende:
JAAAAAAAAAAA WIJ ZIJN DE BESTE VAN DE WERELD!!!!!!!!!!!!
JAAAAAAAA![]()
AJAX JODEN!!!!
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:56 schreef GGMM het volgende:
Joris kan in Duitsland blijven tijdens de kerst.
Kut vergeten...quote:Op donderdag 27 november 2008 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
ZDF: "Het is verdiend".
Ze doen het het beste in Europa van alle Nederlandse clubs.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:57 schreef Palmboom313 het volgende:
Zo Zo Ajax wint ook weer eens
Waarom? Het Europese avontuur is voorbij (dat bedoel je toch?), dus hij kan rustig naar de familie.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:56 schreef GGMM het volgende:
Joris kan in Duitsland blijven tijdens de kerst.
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:57 schreef Rekkie het volgende:
Fijn dat Ajax de meest gelukkige was in deze strijd
Zij.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
'' zei die zich goed hebben gedragen ''
Nee, dat bedoelde ik niet.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom? Het Europese avontuur is voorbij (dat bedoel je toch?), dus hij kan rustig naar de familie.
Marco kan daar niet verliezenquote:Op donderdag 27 november 2008 22:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Het Volksparkstadion is van Ajax.
Het doet pijn he?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:57 schreef Rekkie het volgende:
Fijn dat Ajax de meest gelukkige was in deze strijd
Die woont toch al 13 jaar in Nederland?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:59 schreef BB-King het volgende:
Leo spreekt steeds beter Nederlands...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie niet?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jack is blij...
Volgens mij moet je van de drank afblijvenquote:Op donderdag 27 november 2008 22:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Sno als RIjkaard, Leonardo in de rol van Litmanen. Het draait heerlijk, ik krijg verse kippevel, ik krijg nostalgische gevoelens naar '95.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |