Geen alcohol maar wel (andere) drugs (hoop ik voor je)quote:Op donderdag 27 november 2008 22:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nog nooit alcohol op. Nooit.Hoe denk je anders dat ik zo nuchter en gefundeerd kan posten?
²
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:11 schreef golfer het volgende:
Oh, hier dus verder omdat TT plotseling van nummer verschieten?
dank jequote:Op donderdag 27 november 2008 22:18 schreef finsdefis het volgende:
[..]
![]()
Alleen toch maar winnen van Slavia om zeker te zijn
Gelijkspel inde Arena zou ook wel goed moeten zijn
Hij heeft wel een heel goed onderstel, dat merk je vooral bij het bochtenwerk, Sno doet niet onder voor mijn degelijke 308SW.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:16 schreef Tommeke het volgende:
Ondanks z'n goede chassis is Enoh niet zo'n stabiele neger![]()
Wissel!quote:Op donderdag 27 november 2008 22:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Pfoe, dat was even een foutje van Enoh.
Klopt! Niets aan toe te voegen.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij heeft wel een heel goed onderstel, dat merk je vooral bij het bochtenwerk, Sno doet niet onder voor mijn degelijke 308SW.
[ afbeelding ]²
Hij had een gele kaart en stond al 'n beetje op scherp voor een tweede.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:22 schreef NoizEkick het volgende:
Staat Enoh al de hele wedstrijd zo te kutten of niet? Ben net pas thuis van m'n werk namelijk.
Joh, daar heb je niet veel kennis voor nodigquote:Op donderdag 27 november 2008 22:21 schreef golfer het volgende:
Van Basten volgt mijn tips precies op.
Verkapt "ik zie niet in de bijstand en werk wél hard voor me centen" post?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:22 schreef NoizEkick het volgende:
Staat Enoh al de hele wedstrijd zo te kutten of niet? Ben net pas thuis van m'n werk namelijk.
Dat bedoelt hij ook.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Joh, daar heb je niet veel kennis voor nodig
Dubbele ontkenning.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Gezien de wissels kan van Basten niet meer ontkennen dat hij het Fok!Forum niet leest.²
Verkapt ik werk in ploegendienst post.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Verkapt "ik zie niet in de bijstand en werk wél hard voor me centen" post?
Ajax.²
Ja? Wist het Tommeke het ook dan?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Joh, daar heb je niet veel kennis voor nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |